Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 8)

13-09-2019 20:48 3084 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken
Wachten op start Sense, Mia_3
Prikken & slikken Blauwe_Kat, Neoflux, Nerdella, Maestro
Wachten op cryo-tp Elisboompje, piene1987, DaisyLiz
In de wachtweken (testdatum)

Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus

:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd(v/m)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behan-deling Status
#cryo's
(36/41)
2015 halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2+3 mislukt, geen cryo's ICSI4 wacht op start UZ Gent, OLVG/UMC
Vienna25
(33/32)
eind 2014 begin 2016 Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders, icsi2.1 mislukt ICSI 2 wachten op cryo-tp #nog 2cryo's Belgie
MamaMaria81
(38/41)
dichte eileider, PCOS, meerdere miskramen ICSI 3 2 cryo's
Jokke
(37/37)
2016 2017 geen oorzaak gevonden, 6x iui; 3x IVF mislukt IVF4 wachten op start Düsseldorf cryo
Lauwie101
(29/30)
2015 2017 zeer slecht zaad, onr cyclus, icsi1 en icsi2 mislukt (2x tp) ICSI3 Gent geen tp ICSI4 wachten op start icsi4 Spanje
DaisyLiz
(30/31)
dec 2014 jan 2016 PCOS, 2015 mk 7 wk, 2017 N* 19 weken. Via OI en IUI nu IVF. IVF 1 mislukt (6 cryo's, 5x tp, 1x biochemisch). Bezig met IVF 2 (2x biochemisch) IVF 2 11 cryo's (nog 7 over) UZ Gent, OLVG/UMC
Kasteelbewoner
(?/?)
2015 ? slechte zaadkwaliteit (spatader); icsi1 en 2 (geen cryo's) mislukt ICSI 3 -
bolletje81
(38/38)
2016 2017 dichte eileiders, lichte endometriose, ICSI1 (1xtp) mislukt ICSI 3 wachten op start ICSI3
Neoflux
(33/32)
2019 2019 erfelijk gen bij partner (50% kans op doorgeven) ,dus ICSI & PGD PGD-ICSI 2 wachten op start ICSI2
Elisboompje
(30/33)
2018 2019 ICSI 1: verse tp mislukt; 5 cryo's ICSI 1 Wachten op cryo tp (dec 2019/jan 2020)
piene1987 2016 2019 slechte zaadkwaliteit. ICSI1 dochter L* na 22w zwangerschap en een gezonde dochter nog 3 cryo's ICSI1 wachten op cryo tp nog 3
Maan1987 2012 2017 PCOS + erfelijk gen (50% kans op doorgeven) ICSI +
+PGD
wachten op start UMC utrecht, maastricht
Maestro 2018 2019 PCOS, ziekte van Addison + slechte kwaliteit zaad ICSI / IVF
Celenne 2017 2018 Extreem slechte zaadkwaliteit, 1x mk en 2x biochemisch uit ICSI 1. ICSI 3 wachten op start ICSI3
Nerdella 2009 2010 Meerdere miskramen/bbz, Factor V Leiden, verhoogde uNK-cellen. 4x IUI+1IVF IVF 1 Start met stimuleren C&C Heinsberg (DL)
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder!
(Zwanger groepje 2016-2019)
.
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)
*

:heart: Hartje gezien!
*flipje2, 29 jan 2021, zwanger met ICSI+PGS (poging 1, tp3).
*Stipjepipje (30/36), 27 okt 2020, lage AMH (0,30)/hoge FSH(17), zwanger in ICSI2+ECD
*RoosjeT (39/47), okt 2020, sterk verminderde ovariele activiteit (begin overgang), zwanger in escape IUI (IVF1)

:duckie: Bevallen
■ 2020
sofie87 (IVF2), Redcurls (IVF1), Depster (IVF1), Puk32 (ICSI3), windmolen (ICSI4), HD84 (ICSI1), Yaradreamz (ICSI3), Smurf112 (ICSI3)
■ 2019
Labgeek1990 (ICSI2+PGS), Biekkie (IVF2), Zot-83 (tweeling, ICSI+ECD), miekje-5 (icsi4)
■ 2018
syrah80 (IVF1), Flipje2 (ICSI2), Taart (IVF1), Rucio (IVF2), Leonie2006 (ICSI1), Twin84 (ICSI1), Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2)
■ 2017
piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Voor het aanpassen van de tabel, vraag de ouwe rotten.
(Wachtwoord kan helaas niet openbaar worden gedeeld i.v.m. misbruik van het account!)

Link naar het vorige deel van dit topic: Deel 7
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 14:32
22.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lauwie: Progesterone kan inderdaad signalen afgeven waardoor je zwanger lijkt. En het is en blijft een big blow wanneer je na al je inspanningen en hoop weer van voor af aan moet beginnen. Iedere ronde is er zo veel hoop en die hoop is goed, maar kan ook wreed zijn als het (weer) niet zo heeft moge zijn. En dat je niet 1,2,3 kan schakelen is heel erg begrijpelijk. Ook door de vorige ronde, het tussentijdse wachten en de freeze all cycle was er ook al een heleboel tijd (en inspanningen) in deze ronde gaan zitten en dat doet dan gewoon extra pijn denk ik, omdat je ook zo lang naar deze ronde en deze TP had uitgekeken en mogelijke zwangerschap. Een negatieve test komt dan extra hard binnen. Maar goed, vol goede moed naar ronde 5 en ik duim enorm dat je t.z.t. wel aan de andere kant staat en je succesvol zwanger wordt. De twee mooie blasto's in ronde 4 waren enorm hoopgevend. :rose:

Bolletje: Wat ontzettend naar zeg... Jij krijgt ook iedere keer een teleurstelling te verduren. Ik weet dat je nog twee cryo's hebt, maar toch ook geldt dat het een hele zure appel is waar je weer doorheen moet. Sterkte meis! :hug:

Sofie: Heel veel succes met de TP! Ik hoop zo dat het nog lukt op de valreep van het eind van 2019. :hyper:

Daisy: Ik weet dat jij ook nog PUPO bent en dus duim ik extra hard voor jou. Van alle terugplaatsingen en negatieve testen die hier de revue passeerden in de afgelopen weken hoop ik dat jij een uitzondering bent en wel positief test. Hoe gaat het met je? Hou je het nog een beetje vol op de wachtbank?

Jokke: Het is nog niet over, maar ik snap je gevoel (en angst). Volgens mij is er geen topic voor uitbehandelde IVF-ers of ongewenst kinderlozen, maar je zou er altijd een topic over kunnen openen, mocht het zover zijn. Maar ergens hoop ik dat het niet zo ver hoeft te komen en dit niet op jou van toepassing zal zijn. Sterkte deze maand. :heart:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Veel sterkte bolletje en Lauwie :hug: :-(
Bolletje :hug:
Lauwie, fijn om nog even van je te lezen. Stoer mens ben je.

Jokke, mijn ervaring is dat ik er gemakkelijker met mijn ongewenst kinderloos zijn om kan gaan, als ik het niet te vaak opzoek. Dat is ook de reden dat ik hier steeds minder te vinden ben (ik kan nog niet helemaal weg blijven, ik leef nog heel erg mee met sommigen) en ik zou me denk ik ook niet aansluiten bij een topic voor ongewenst kinderlozen.
Maar ik kan me best voorstellen dat dat voor andere mensen anders zal zijn.
Voorlopig is het voor jou nog niet zover hè. Ik hoop dat je je nog een beetje kunt opladen voor de komende poging en ik hoop vooral dat die succesvol zal zijn.

Baggal :hello: Bijna Kerst… bijna 'rust' ;-). Hoop dat je je drukke schema nog even vol kunt houden.
Bolletje :hug:

Ik zit bij een overvolle apotheek nog extra medicijnen op te halen. Net terugplaatsing gehad. Werd gisteravond plotseling ziek, wat een timing. Dus mezelf naar het Zkh gesleept. Gaat gelukkig wel al iets beter. Moest veel overgeven. Terugplaatsing en ontdooien is goed gegaan gelukkig. Dus weer de wachtweken in. Ga tussen kerst en oud/nieuw testen... voel me er nu wel relaxt onder maar weet dat de spanning straks weer gaat stijgen. Hoop dat we weer een flow aan positieve testen krijgen hier. Zou zo fijn zijn :heart:

Daisy, duimen draaien voor je!
Spannend Sofie, ik duim ook voor jou!

Baggal ik heb het moeilijk dit keer. Tussen hoop en vrees is denk ik de juiste omschrijving. Ben rond de 10 dpo nu denk ik en als ik merk even hoop te hebben, spreek ik mezelf direct weer streng toe . :facepalm: Hoe dúrf ik ook haha :bonk:

Heb eigenlijk al dagen menstruatiekrampen en dat zie ik als iets positiefs, want niks voelen is nooit een goed teken bij mij. En ook wat gevoelige borsten, maarja: utrogestan dus dat zegt niks.
Bolletje en Lauwie, wat verdrietig. Dikke knuffel!
Spannend Daisy. Ik hoop het zo voor je!

Sofie, wat vervelend dat je zo beroerd bent. Hoop dat je je snel beter gaat voelen!
Heeft iemand al eens bloedverlies vóór de tp gehad? Verloor gister een druppel bloed en had toch maar even zk gebeld, als het daarbij bleef was het niet erg maar als het meer werd dan moest ik direct bellen want dan zou de cryo niet ontdooid worden. Heb gelukkig geen bloed meer verloren maar wel licht gerommel in mijn buik, kan ook zijn omdat ik er nu extra op let. Wordt er maar nerveus van :-|
Neoflux, wat naar. Hoop dat het niet doorzet.
Sterkte
Dankje jokke, gelukkig is alles goed gegaan en ben ik ook geen bloed meer verloren :)
Gelukkig Neoflux. Succes op het wachtbankje!

Vanochtend gebeld met de huisarts: bHCG was 7, er is dus wel iets geweest. Wat mij toch een fijn gevoel geeft. We zijn zo dichtbij geweest, elke keer een stapje dichterbij.
Nadeel is wel dat Spanje nu zegt dat dit positief is, 'but a bit low'. En dat ik dus door moet gaan met de medicatie en over 5 dagen opnieuw moet prikken. Helemaal gek daar. Hoe bescherm je nu je hart en hoofd weer voor valse hoop? En straks dus wéér de teleurstelling, waarvan je weet dat die gaat komen. Gelukkig is m'n progesteron wel goed nu met extra prikken erbij, dat is weer informatie die we in de toekomst kunnen gebruiken.
Lauwie: Met een HCG van 7 zou ik ook niet heel veel (valse) hoop durven hebben mbt deze ronde. En toch is er weer die stroohalm, he?! En ja - er was kennelijk toch iets gaande wat enorm hoopgevend is voor een volgende ronde.

Neoflux: PUPO meis! Succes op de wachtbank. Gebruikte je ter voorbereiding op de TP utro? Dat zou het bloedverlies misschien kunnen verklaren..?

Daisy: Je dat wel willen hopen, maar ook zo bang zijn om weer teleurgesteld te worden. Heel logisch toch?! En wachtweken zijn gewoon moeilijk.

Duuf: Morgen mijn laatste dag hier op kantoor en dan vrijdag naar mijn nieuwe klus. Dubbele diensten draaien vond ik toch een beetje veel de afgelopen weken.

Sofie: Fijn dat je je weer wat beter voelt. Klonk heel onprettig allemaal.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Oh Lauwie, wat een rollercoaster zeg. Ik had hetzelfde met een hcg van 25 op 19dpo. Toen heb ik voor de zekerheid nog geprikt een paar dagen later, maar had toen ook aflopende testen dus ik wist al genoeg. Volgens mij ben ik toen nog wel doorgegaan met medicatie tot ik de 2e hcg terug had. Weet nog dat we in die dagen naar NL terug reden, wat een rot-dagen waren dat. Dikke knuffel!
Lauwie wat dubbel zeg. Aan de ene kant misschien een fijn idee dat er iets gebeurd is, maar aan de andere kant heb je er niks aan en zit je nu weer een paar dagen langer aan de medicatie. :hug:

Baggal heb je wel lekker een paar dagen vrij met de kerst/oud en nieuw? Dat heb je wel verdiend!

Hier vanochtend een witte (early) test op 12 dpo. Ik geloof er niet meer in. Echt zo rot dat het met 7 embryo's niet is gelukt. En dan te bedenken dat ik een keer op de natuurlijke wijze en een keer met IUI zwanger ben geworden. Word er ontzettend moedeloos van.
Lauwie en daisy wat rot zo zeg :hug:
Oh daizy, wat rot van je witte test.
Word echt zo verdrietig van al deze berichten. Gun ons zo allemaal zo’n mooie afsluiter van het jaar.

Ik hoop dat de meeste van jullie vakantie hebben om wat bij te komen, veel met je lief te knuffelen en vooral aan jezelf te denken.

Lauwie, dan was er idd iets gaande, maar dat maakt het niet minder verdrietig.

Wat een rollercoaster is het voor zoveel geweest. :"-(

Ik hoor deze week of we in januari starten of ik eerst nog een dhea kuur krijg, maar ik word toch wat benauwd.
Verdorie Daisy... Met 12 DPO vermoed ik ook dat het 'em niet meer gaat worden. :cry: Ik weet niet zo goed wat ik tegen je kan zeggen behalve een afgezaagde (maar niet minder gemeende) knuffel van mijn kant :hug: . Enorm verdrietig om dit jaar zo af te sluiten :nooo: zoals dat ook voor anderen hier geldt... De pijn, verdriet, onzekerheid (en in mijn geval destijds ook jaloerse gevoelens naar zwangeren), helemaal rond de feestdagen zijn ontzettend moeilijk. Sterkte!

Moos: Ik ben benieuwd. Heb je zelf een voorkeur voor een DHEA kuur of IVF?

Hier: Laatste dag op kantoor. Morgen een paar uur bij de andere klus en dan maandag en dinsdag aan het werk en dan vrij...
He verdorie Daisy, wat stom zeg. Wat ontzettend stom. Ik wil je ook een hele dikke (digitale) knuffel sturen. <3

Mag ik jullie mening vragen? (Alhoewel ik eigenlijk er zo over nadenkend wel al een mening begin te vormen..)

Spanje wil dat ik maandag opnieuw bloedprik. Dan zal het HCG <5 zijn en zal ik mogen stoppen met de medicatie. Zo word ik waarschijnlijk precies op mijn verjaardag ongesteld, wat ik dit keer écht verschrikkelijk vind, want ik zie heel erg op tegen deze verjaardag. Maargoed, ook dat kan er nog wel bij.
Over het vervolg zeggen zij: Je mag gelijk door, maar we hebben liever dat je een maand rust neemt, ook omdat we rondom de feestdagen gesloten zijn. Ik denk ze helemaal niet nodig te hebben tijdens de feestdagen, dus dat argument valt weg. Alhoewel ik een cyclus rust niet erg zou vinden, komt dit heel slecht uit qua timing. We zouden dan precies in Spanje moeten zijn tijdens een groot feest van de moeder van mijn man, en aangezien zij zeer ernstig ziek is, kunnen we dit écht niet missen. Dat betekent dat we dan nóg een cyclus rust moeten houden, en dan komt het wéér niet uit, omdat ik een minivakantie heb geboekt, waar ik ontzettend naar uitkijk en die ik niet ga verzetten. (We hebben genoeg afgezegd, verzet, etc voor dit stomme traject). Dus dan zouden we in april/mei uitkomen voor de volgende poging, wat me ontzettend benauwd.

Wat zouden jullie doen? Die rust pakken of gelijk door gaan? Zo typende lees ik m'n eigen mening ook al, dus alleen het opschrijven heeft al geholpen. Maar ben toch benieuwd naar jullie meningen.
Lauwie101 schreef:
19-12-2019 11:18
He verdorie Daisy, wat stom zeg. Wat ontzettend stom. Ik wil je ook een hele dikke (digitale) knuffel sturen. <3

Mag ik jullie mening vragen? (Alhoewel ik eigenlijk er zo over nadenkend wel al een mening begin te vormen..)

Spanje wil dat ik maandag opnieuw bloedprik. Dan zal het HCG <5 zijn en zal ik mogen stoppen met de medicatie. Zo word ik waarschijnlijk precies op mijn verjaardag ongesteld, wat ik dit keer écht verschrikkelijk vind, want ik zie heel erg op tegen deze verjaardag. Maargoed, ook dat kan er nog wel bij.
Over het vervolg zeggen zij: Je mag gelijk door, maar we hebben liever dat je een maand rust neemt, ook omdat we rondom de feestdagen gesloten zijn. Ik denk ze helemaal niet nodig te hebben tijdens de feestdagen, dus dat argument valt weg. Alhoewel ik een cyclus rust niet erg zou vinden, komt dit heel slecht uit qua timing. We zouden dan precies in Spanje moeten zijn tijdens een groot feest van de moeder van mijn man, en aangezien zij zeer ernstig ziek is, kunnen we dit écht niet missen. Dat betekent dat we dan nóg een cyclus rust moeten houden, en dan komt het wéér niet uit, omdat ik een minivakantie heb geboekt, waar ik ontzettend naar uitkijk en die ik niet ga verzetten. (We hebben genoeg afgezegd, verzet, etc voor dit stomme traject). Dus dan zouden we in april/mei uitkomen voor de volgende poging, wat me ontzettend benauwd.

Wat zouden jullie doen? Die rust pakken of gelijk door gaan? Zo typende lees ik m'n eigen mening ook al, dus alleen het opschrijven heeft al geholpen. Maar ben toch benieuwd naar jullie meningen.
Als je ze niet nodig hebt tijdens de feestdagen en de sluiting dus geen probleem zou zijn én je er geen problemen mee hebt om meteen door te gaan, zou ik lekker meteen doorgaan. Ik kan me voorstellen dat je dat feest echt niet wilt missen. Daarnaast zou ik als ik jou was voor je eigen gemoedsrust nog even thuis een gevoelige test doen en als die negatief is, lekker stoppen met de medicijnen. Je hebt bloed geprikt op de 17e toch? Je HCG zou nu echt meetbaar moeten zijn als er toch een wonder gebeurd zou zijn.
DaisyLiz, verdorie, wat jammer... Ik had goede hoop, omdat je schreef dat je wat voelde. Moet dan wel een erge teleurstelling geweest zijn... Zo rot dat je nu ook nog eens door je cryo's heen bent... En ja, heel frustrerend lijkt me dat het nu met IVF gewoon niet lijkt te lukken. Niet leuk!! Hele dikke knuffel en veel sterkte, meid. Wou dat ik meer kon doen of schrijven om je te helpen...

Lauwie, wat een rollercoaster bij jou, zeg. Heel dubbel van je bloeduitslag. Ik had dat toen ook met m'n bbz. Ik ga er niet vanuit dat dat nu aan de orde is bij jou, hoor, en hoop het ook van harte van niet, maar wat dat betreft wel goed dat je nog een keer bloed moet prikken. Het idee dat er toch iets geweest is, maar dat het niet goed kan zijn ivm de lage waarde is zo dubbel. Ik weet nog dat ik keihard gejankt heb, deels van verbazing en opluchting dat m'n lichaam iets gedaan had met de TP en deels natuurlijk van verdriet omdat het niet goed kon zijn. Ik ben destijds de medicatie wel blijven gebruiken, maar ik zag toen ook oplopende streepjes op m'n testen en kreeg daar weer hoop van. Dus wat dat betreft vind ik het advies van DaisyLiz wel goed, om zelf nog verder te testen voor je gemoedsrust. Hoe dan ook, het is idd echt een goed teken dat er 'iets' is gebeurd!
Wat betreft meteen doorgaan of ronde overslaan, kan ik ook geen reden bedenken waarom niet meteen verder gaan. Het is niet alsof je net een stimulatieronde achter de rug hebt, dus wat dat betreft heb je geen rust nodig lijkt me. Als het dan ook nog allemaal beter uitkomt qua planning zou ik idd direct doorgaan. Sterkte met alles meid!!

Bolletje, wat ontzettend verdrietig ook weer voor jou... Gelukkig heb je de cryo's nog, dat is wel echt fijn. Maar alsnog natuurlijk een enorme teleurstelling. Kan me voorstellen dat je jezelf weer bij elkaar moet rapen. Sterkte en een dikke knuffel voor jou!

Neoflux, fijn dat het maar bij een druppeltje is gebleven! Heb je nu de terugplaatsing al gehad? Hebben ze nog even met de echo gekeken of alles er goed uitzag? Succes!!

Ik hoop dat het niet te confronterend is (anders lekker hier stoppen met lezen!), maar er werd naar me gevraagd een tijdje terug, dus even een kleine update. Vandaag weer een goede (snelle) echo gehad met bijna 16 weken. De onzekerheid is nog steeds niet helemaal weg, het traject laat helaas z'n sporen na, maar na zo'n echo kan ik er weer even tegen. Ben zo ontzettend dankbaar, kan er nog steeds om janken. En ik hoop zo dat jullie me allemaal mogen volgen, het is echt alweer veel te lang geleden dat er een positieve test was.
Daisyliz wat enorm klote zeg. Wat een teleurstelling en wat een verdriet. Klote traject.
Lauwie, ik zou ook gewoon doorgaan. Alles staat al zo in het teken van dit traject, nu m aar even doen wat jou het beste uitkomt.
Baggel, wat fijn dat je bijna vrij bent. Succes met je nieuwe klus.
Windmolen wat fijn dat alles goed gaat, we hebben hier ook wat positief nieuws nodig af en toe. Lief dat je nog zo mee leeft hier.
DaisyLiz :hug: he wat shit weer een witte test :( Snap je moedeloze gevoel helemaal. Na zoveel kansen hoop je dat het nu eens jouw beurt is voor die positieve test (die hier alweer veel te lang geleden is voor mijn gevoel) veel sterkte meis.

Jokke, ik las in de nieuwsbrief van Freya iets over een nieuw platform dat ze ontwikkelen mbt ongewenste kinderloosheid. Wellicht iets om in de gaten te houden?

Neo, fijn dat het niet heeft doorgezet! Samen op het bankje.. spannende weken weer. Hoe voel jij je?

Lauwie, zoals hier al meermaals geschreven. Wat een rollercoaster! En ja fijn dat er iets is gebeurd.. zeker waar.. maar je koopt er niets voor. Mijn arts was na de vmk ook positief gestemd dat er iets was gebeurd, fijn maar ik ben niet zwanger. Dat maakt het zo dubbel. Zeker in jouw geval ook nog met doorgaan met de medicatie en je verjaardag :hug: Ik ben zelf nooit zo van de pauze's (behalve gedwongen ;)) maar daar is iedereen anders is. Hoe staat je partner erin?

Moos, loop jij nu in Duitsland? Ben het even kwijt. Spannend weer verder in januari! Snap ook dat het een beetje gemengde gevoelens met zich meebrengt. Iedereen hier hoopte toch voor de start dat je bij de groep hoort bij wie het toch niet nodig blijkt.

Baggel, fijn dat de drukte nu klaar is. Hoop dat je het heel fijn gaat hebben op je nieuwe werk! Hoe werd er gereageerd op het stoppen met het vrijwilligerswerk?

Hier nog snotverkouden maar niet meer overgeven. Gelukkig want het is lekker druk op werk (ok, ik vertoon nu even tussendoor werk ontwijkend gedrag :hyper: ) Hoop dat het helpt de wachtweken wat beter door te komen. Vorige keer had ik weinig vertrouwen erin, nu weer meer... we zullen zien.
Daisy aah dat is echt niet leuk, heel veel sterkte :hug:

Lauwie Dankjewel! En wat betreft je keuze: ik zou echt doen wat voor jou goed voelt. Hadden ze nog een belangrijke reden waarom je beter een maand rust kan pakken?

Ja Baggal ik gebruik wel utro, misschien dat het daarvan kwam. Vond het vreemd en heb nog nooit zo'n niet-natuurlijke cyclus gehad. Na de provera was ik ook maar 4 dagen ongesteld en dat eindigde 27 nov. Het voelde voor mij dan ook 'laat' om op 18 dec. pas de terugplaatsing te doen.

Windmolen, ja die was gisteren en bij de echo was alles goed. Gelukkig heb je een mooie echo gehad! Weten jullie het geslacht al?

Sofie Superspannende weken! Maar hier is het pas een dag geleden dus ik voel me nog prima :) Stiekem wel blij dat die kerstdagen er allemaal tussen zitten, in ieder geval veel afleiding. Fijn dat je niet meer hebt hoeven overgeven. Wanneer mag jij testen?
Daisy kak... :hug:

Lauwie ik haatte pauzes, vond dat ik al meer dan genoeg geduld moest hebben. Maar achteraf deden die pauzes me juist ontzettend goed. En wat zijn een paar maandjes meer nou in een traject van jaren. Ik ben pro pauze ;-). Maar je moet doen waar jij je het beste bij v voelt.

Windmolen heerlijk om te lezen. Fijn dat alles goed gaat.
Lauwie, lastig de keuze, pauze of doorgaan. Pauze is fijn als het echt pauze kan zijn.
Iedereen zei tegen mij tijdens wachten vd onderzoeken, fijn deze pauze voor jullie. En ik dacht alleen, ik wil door elke maand is een maand. Maar het is zo persoonlijk.

Baggel, onze waarden zijn inmiddels binnen.
Alles is goed, dus we kunnen van start.
Hoe is het met jou? Heb je bijna even ook wat vak?

Sofie, precies wat je zegt. Je hoopt toch dat het natuurlijk lukt.
We zijn idd in heinsberg geweest.
Hij zei heel eerlijk, het is geen 5 voor 12, maar niet alle tijd (vanwege amh).
Waar zit jij nu ergens qua wachten?
En werk ontwijkend gedrag is heel goed :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven