Zwanger worden met letrozole

31-07-2018 19:01 11 berichten
Zijn er Meiden die ervaring hebben met
Letrozole als alternatief voor clomid ?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Chelle,

Ik zie dat je berichtje al een paar maanden oud is, maar ik reageer toch maar even. Ik ben deze week begonnen met Letrozol, na 3 maanden Clomid gebruikt te hebben. Dit helaas zonder resultaat.
Tot nu toe kan ik nog niet echt verschil merken, alleen wat meer hoofdpijn en buikkrampen.
Heb jij ook ervaring met Letrozol?
Groetjes Sann
Heey ja ik slik letrozole omdat ik clomid niet verdraag! Hier met 3 tabletjes een heel mooi ei gehad nu een pauze ivm operatie partner wel ben ik in 3 kuren 8 kg aangekomen
Hoi! Ik zie dat de berichtjes op dit topic van een paar naand gelezen zijn, maar wellicht lezen jullie dit nog.

Ik ben erg benieuwd hoe het jullie is bevallen. En hoe het is vergaan. Hopelijk zijn jullie beiden inmiddels zwanger en gaat alles goed.

Ik ga morgen ook beginnen met letrozol ipv clomid. Omdat ik van Clomid veel last had van de bijwerkingen. (Vooral stemmingswisselingen) vind het best spannend wel!
Hey heytan helaas werkte letrozole ook niet
Voor mij ik ga beginnen met spuiten! Helaas niet zwanger
Wat jammer Chelle! Hopelijk is het spuiten wel voor jou en hoef je niet lang meer te wachten. Doe je dit in combinatie met een andere behandeling zoals iui?
Als je het leuk vind mag je ook mee komen schrijven op het topic over zwanger worden met iui 2019. Ik weet niet hoe ik een linlje moet plaatsen.
Zwanger worden via iui 2018-2019 heet het topic.
Heytan! Lief echter hoef ik geen iui aangezien vriend lief heel veel en hele goeie zwemmers heeft
Gelukkig Chelle, dat scheelt weer. Hoe lang proberen jullie al?
Wij zijn 1.5 jaar bezig, de moed zakt me een beetje in de schoenen
Dat kan ik me voorstellen. Voor ons eerste kindje zijn we 2,5 jaar bezig geweest. Het hakt er wel in. Komen jullie niet in aanmerking voor iui dan? Bij ons is ook niks gevonden, maar als je na een jaar of langer niet zwanger wordt kon je wel in aanmerking voor een fertiliteitsarts. Wellicht dat je dan eerst weer voor een half jaar naar huis wordt gestuurd. Maar dan gaan ze vaak wel een behandeling starten. Als je zelf wil uiteraard.. iui is niet veel heftiger dan wat jij nu doet (vond ik zelf) de medicatie is het ergst. En de wachtweken. Maar dat heb je nu dan ook.
Maar doe vooral wat voor jou/jullie goed voelt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven