Zwanger worden met PCOS vervolg

16-07-2018 14:15 1045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het vervolg van het normale topic zwanger worden met PCOS.
Hier kan iedereen zelf de tabel bijwerken!

Inloggen kan alsvolgt:

Alle dames zijn ten alle tijden welkom, of je net ontdekt hebt dat je PCOS hebt of als je al jaren bezig bent. Hier respecteren wij elkaar, en elkaars trajecten. Je kunt hier alles delen! De mooie dingen, maar ook de minder mooie dingen. Wij zullen elkaar hier steunen en altijd netjes met elkaar omgaan.

Hoop voor iedereen dat de wens snel mag uitkomen! :loveys:
[table] [i][u]Iedereen die vanaf 01-06 actief was staat in de tabel. Mocht je jezelf missen, of toch mee willen schrijven sluit gerust aan en zet je eigen gegevens in de tabel! ( Sorry als ik iemand vergeten ben)[/u][/i] [b] Zwanger :flirting: [/b] [table][table]
Naam Leeftijd (v/m) Gestart sinds Gestart traject sinds Traject status NOD
Zoma17 25/26 03-2017 Geen traject Afvallen ivm cyclus +- 28 okt.
Nala90 28/34 09-2017 Geen traject Medicatie om TSH lager te krijgen, daarna pas traject starten 15-08-18??
KirstenvdVeen 23/26 02-2016 03-2018 4e ronde Clomid 150 MG 01-10-2018
MetteDoete 27/27 09-2017 05-2018 Gonal F 50 EH. 1ste ronde onbekend
Margriet26 26/26 12-2017 08-2018 Gonal F 75 13-01-2019
Zuster1992 25/31 01-2016 12-2018 1e ronde met Clomid 50 Mg ongeveer tussen 6&9 januari 2019
Manon12345 28/30 01-2017 10-2017 10e ronde gonal f injecties 112,5IU onbekend
Rossy2013 25/28 10-2017 na vakantie chlomid 50/ zaad onderzoek afwachting ?
Lucy387 31/ 32 1-1-2017 1-1-2018 4e ronde, tamoxifen 40 25 augustus 2018
Hardloopstudentje 25/27 mei 2018 nog geen traject wachten uitslag zaad en bloedonderzoek 4/9/2018 onbekend
JFirst13 29/40 07-2017 06-2018 clomid 50 mg 3-8 ?
Unicorn1234 32/30 01-2018 05-2018 Gonal F 87,5 EH. 1ste ronde 10-12
juf88 30/33 07-2017 04-2018 letrozol, utrogestan 4-12-2018
horecameisje 30/29 08-2017 11-2018 clomid 50 mg 25-12-2018
mar1786 32/36 okt 2017 april 2019 in afwachting van eerste iui 7-5-2019
maestro 32/37 09-2018 nog geen traject ziekte van Addison medicatie, bloedonderzoek in orde ??
Naam Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
ideetje88 Eerste - - -
american_girl Eerste 26-01-2019 - -
- - - - -
- - - - -
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:15
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
79.23% gewijzigd
Ik lees natuurlijk nog mee, en WAUW Manon, geweldig !
Durf je bijna nog niet te feliciteren en snap dat je zelf ook nog een beetje zoekende bent wat je nou moet geloven maar dit klinkt wel heeeeeel positief!
Ben benieuwd hoe je je voelt, geniet! <3
Wauw Manon!!!! Gefeliciteerd! Wat een onwijs leuk nieuws!!

Ik zit weer in de wachtkamer voor een nieuwe ronde.. spannend!
Vraagje, is er hier iemand die ovulatietesten gebruikt of heeft gebruikt? Ik heb nu die van de action, zit pas op cd5 maar ik heb voor de test 2 weken geleden paar gedaan en nu cd3 en cd5. Maar ik krijg dus altijd een licht streepje. Dat is overeenkomstig met pcos. Maar nu vroeg ik me af, kan het zo zijn dat die dan alsnog gaat knallen bij een LH piek? Of werken ze dan helemaal niet?

Ik zoek een beetje houvast deze eerste ronde met clomid maar van elke keer een streepje word je ook niet veel wijzer opzich.
Dit is zo onwerkelijk.. mag 8 maart voor echo! Ik geloof het nog steeds niet, mijn vriend ook niet haha. Ik weet ook nog niet zo goed hoe ik me voel haha, denk niet perse echt klachten ofzo.

Had wel 3 eitjes, dus wie weet een drieling🤭😱.. spannend!!
@hardloopstudentje, ik heb het niet gebruikt, maar kreeg ook altijd echo’s. Snap wel dat je wat houvast wilt! Je kon altijd bellen voor een echo toch?

@unicorn, spannend! :)

Bedankt voor jullie berichtjes meiden! :heart: hoop zo dat het voor jullie ook snel komt!
@hardlopstudentje: Ik heb het wel geprobeerd, maar tijdens m'n behandelingen werd ik er echt niet wijs van... Was zo onduidelijk want ik had bijna altijd een streepje! Idd misschien kunnen ze wel echo's doen?

@manon: spannend! Dat is al best snel! Ben heel benieuwd of het inderdaad een 3ling is..

Bij mij is alles weer goed en mag morgen weer beginnen met prikken, ik start nu op 75, iets hoger dan de vorige keer. Heb wel een mailadres gekregen van de maatschappelijk werker. Ik heb het er toch best wel heel zwaar mee (misschien komt het ook door alle hormonen) en ik zit er echt wel een beetje doorheen. Vooral door de miskraam ben ik heel bang om weer zwanger te worden en weer teleurgesteld te worden. Leek mij beter, ook voor m'n vriend ;)
Lieve dames, nog steeds lees ik hier af en toe mee en Manon, yes meid, eindelijk! Gefeliciteerd!!

Over ovulatietesten, ik gebruikte ze wel. Inderdaad altijd een licht streepje maar vlak voor/tijdens de eisprong echt een knaller, overduidelijk. Gewoon een keer proberen, bij mij werkten ze prima.

Allemaal een dikke knuffel en hopelijk zorgt de lentezon voor meer positieve testen de aankomende periode!
Ik heb net toch fertiliteit gebeld. Dat ik toch wel graag controle echo wilde. Kreeg nogmaals het verhaal dat het echt niet de normale gang van zaken is en dan ik eerst maar moest aankijken of het werkt. Dus toen aangegeven Wat nou als er nu al teveel eitjes groeien. En dat ik me daar wel druk over maak en me er niet prettig bij voel. Toen uiteindelijk zei ze dat het belangrijk was hoe ik me er bij voelde en mag ik maandag (cd8) komen voor een echo. En dan gaan we dan verder kijken wanneer ze nog een echo gaan maken.

Ondanks dat ik nu dan toch krijg wat ik wil, voel ik me ook een enorme zeikerd. Iedereen in het ziekenhuis zegt dat het niet nodig is maar waarom wil ik het dan toch perse. Nouja in ieder geval nu maandag afwachten.
Wat goed! Nou, zo moet je jezelf echt niet zien! Ik vind het raar dat ze dit zonder echo doen, was bij mij niet! Ben benieuwd en succes maandag!
@Unicorn, dankjewel! Hoe is het bij jou gegaan weer de eerste keer spuiten? Ik hoop voor je dat het snel weer raak is! Wel goed idee om met die maatschappelijk werker te gaan praten. Ik zit er ook over na te denken ergens hulp te zoeken. Want ik heb het er ook best zwaar mee en maak mezelf ook veel te druk vaak.
@hardloopstudentje ik heb ook de ovulatietesten gebruikt van de action... had altijd een licht streepje en heb nooit een knaller gehad terwijl ik wel degelijk een eisprong had. Voor mij dus nooit meer, want kreeg er alleen maar stress van. Heb uiteindelijk ook de clearblue gekocht maar daar begon ik te laat mee. Goed dat je fertiliteit hebt gebeld hoor! Bij ons is het ook gewoon iedere ronde echo’s.
@manon spannend hoor!! houd je ons op de hoogte?😊

Ik ben gisteren opgehoogd naar 75 ie... ben benieuwd. Zit inmiddels op cd 25. Duurt wel lang zeg. Ik ga ook vragen of ik hulp kan krijgen, want vind dat er met de emotionele gevolgen eigenlijk te weinig rekening wordt gehouden. Woensdag weer een echo.
Hey ladies,

Even een kort vraagje. Ik heb de laatste twee dagen wat witte afscheiding (wat dikker van structuur), niet superveel maar toch. Iemand een idee wat dit kan betekenen? Zou mn eisprong ongeveer dinsdagavond gehad hebben
Hoihoi,

@unicorn, succes weer deze ronde! Wanneer moet je voor echo? En zeker fijn om met iemand te praten. Kan je toch even je zorgen kwijt enzo.

@lucy, dankjewel! Hoe is het met jou?

@hardloopstudentje, heel goed dat je toch gaat! Het gaat om jouw welzijn, daar is rust en geen stress ook belangrijk! Succes vandaag!

@makeupgirl, ooh ja dat is wel lang. Hoe gaat het met spuiten? Wanneer moet je dan weer voor echo?

@belgiangirl, ik heb echt geen verstand van. Ik probeer het elke keer bij te houden, maar het is bij iedereen anders. Nu heb ik rond mijn eisprong wel doorzichtig slijm (lekker verhaal haha), maar nu echt niks.. terwijl je ook leest met zwangerschap dat het meer wordt.

Het is bij mij nog onwerkelijk. Ik heb het gister mijn zus verteld, die was zo blij! Maar ik blijf heel ongerust of het goed blijft gaan. Meer rust na 8 maart denk ik. Verder af en toe misselijk, maar met name steekjes en krampjes in mn buik en dat vind ik zo eng. Zit elke keer mn broek te checken of het toch niet is doorgebroken.. dringt nog steeds niet tot me door haha.

Voor iedereen :hug:

Liefs
Goedemorgen dames! fijn dat ik niet de enige ben die hulp wil zoeken *oke niet fijn voor jullie! Hier weer begonnen met spuiten en dat gaat goed, nergens last van en voel me meteen weer wat beter in m'n vel :)

@makeupgirl: dit is je eerste spuit ronde? bij mij had ik uiteindelijk op 87,5 een eitje de eerste keer. Duurt lang he? Bij mij heeft het uiteindelijk 6 weken geduurd de eerste keer... hopelijk gaat dat nu sneller!

@belgiangirl: uh, weet ik ook zo niet!

@manon: snap ik! Maar probeer je er niet teveel druk om te maken en te gaan genieten!
@Manon, spannend hoor. Maar het komt vast helemaal goed en dan zie je 8 maart misschien al een (of twee/drie) kloppend(e) hartje(s). Nu aftellen, veel afleiding dan gaat de tijd vast snel voorbij.

Ik ben best zenuwachtig voor de echo vanmiddag. Ookal weet ik dat de kans klein is dat er nu al wat te zien valt, hoop ik dat stiekem toch. Haha.
Veel succes @hardloopstudentje! Laat je het weten???

Pff kreeg net mail van de maatschappelijk werker, kan 25-3 terecht.. serieus???
Ik zit nu in de wachtruimte en dat vind ik altijd weer killing, haha.

@Unicorn, zo bizar, 25 maart duurt nog echt lang. Fijn dat als je er even doorheen zit je niet eens snel geholpen kan worden.
Enenen??
Lief dat je zo belangstelling toont Unicorn :) Ik ben net terug. Ik had nu dus al een eitje van 19mm!! Opdracht was vanaf vandaag om de dag gezellig maken omdat die morgen al zou kunnen springen. Maat ze verwachtte wel dat die eerst nog groter ging worden omdat met clomid eitjes sowieso groter groeien. Het was er wel maar eentje. Krijg nu geen echo's meer, nu is het gewoon afwachten. Mijn bmslijmvlies was 4.5 mm. Klonk mij wat weinig maar misschien niet zo gek omdat het pas cd8 is ook. Iemand hier wel eens zo vroeg al zo'n groot ei gehad?
@unicorn, injecties zijn wel fijner voor je stemming dan clomid he. Maar wel supergek dat het zo lang duurt! Ik ging via de poh (praktijkondersteuner huisarts) en dat was een psycholoog die dat erbij deed. Moest 2 weken wachten, maar t ging toen wel snel! Misschien een idee?

@hardloopstudentje, ja ben ook benieuwd! Ik duim voor je!
@hardloopstudentje, wat fijn! En ook gewoon maar eentje en niet 5, ook lekker. Ik heb dit niet eerder gehad, maar goed je huiswerk maken dan! En ik weet niet zo goed hoe dik die moet zijn, maar als het eitje springt dan moet ie nog een paar dagen voor hij kan innestelen en dan heeft het ook nog tijd om wat te dikken, denk ik.
@Unicorn, nu echt duimen hé! Wel jammer dat je nog meer dan een maand moet wachten... is toch veel te lang

@Hardloopstudentje, zot! Ik mag al blij zijn als ik eentje van 17 mm haal na 15 dagen wachten na clomid 100 mg haha. Maar keigoed! Spannend dat ie kan springen nu. Wanneer plannen ze een nieuwe echo? Ik moet progynova nemen voor mijn baarmoederslijmvlies aan te dikken omdat het ook altijd te dun is, maar daar zeiden ze bij jou niets van? Op zich is 4.5 wel al ok, vanaf 6mm is in orde, maar vanaf 8 is supergoed

@Manon, hoe voel jij je nog? Enige symptomen? :-) Ben je nu constant aan het testen? Zou ik wel doen. Superspannend wel!
@Belgiangirl, ja echt bizar. Ik had er ook niet op gerekend dat die al zo groot zou zijn hoor. Ik krijg nu geen echo meer, om dat het nu kwestie is van wachten tot die springt. En dit was al een echo die ik zelf had gevraagd ook. Nu ga ik gewoon ovulatietesten er tegen aan gooien kijken of die positief worden!

Ze zei niks over mijn baarmoederslijmvlies. Maar mijn ovulatietest was nu ook nog negatief dus ik denk dat mijn slijmvlies ook nog wel even kan doorgroeien. Het is natuurlijk ook pas cd8 en heb tot en met cd4 gebloed, best flink ook. Dus het is pas net weer opnieuw aan het opbouwen.
@Hardloopstudentje, wel raar hoor, zelfs toen ik een rijp eitje had lieten ze mij nog bloed trekken want ze wilden zien of ik zelf een eisprong deed, bleek uiteindelijk dat dit niet zo was. Dus zeker in het begin vind ik het raar dat ze je zo los laten eigenlijk... Hun opvolging is maar wat losjes en je wil toch graag wat zekerheid, niet?
@hardloopstudentje, wel goed dat je het aangevraagd hebt! Bij mij deden ze idd ook wel een echo erna of hij echt gesprongen was. Maar 19mm is wel echt knappen! 😃

@belgiangirl, de eerste 4 dagen wel🤭, werd wel iets donkerder. Nu mag ik niet meer van mn vriend, maar denk wel vrijdag toch eentje doen haha. Of die echt knalt dan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven