Zwanger worden met zorgen

13-03-2019 11:42 1177 berichten
Zijn er misschien meer meiden die op dit moment proberen zwanger te worden, maar waarbij het geen roze wolk is?
Om wat voor reden dan ook... Misschien een miskraam, zwangerschapsafbreking door een afwijking, vroeggeboorte, overleden kindje, lichamelijke/psychische problemen, wat dan ook...

Het lijkt me fijn om er dan samen over te kunnen praten en elkaar te kunnen steunen.

Als je mee wilt schrijven mag je zelf de tabel aanpassen.
[...]

Mocht je het lastig vinden om de tabel zelf aan te passen, zet dan even je gegevens dikgedrukt neer. Dan zal ik het voor je aanpassen!

[/td][/tr]
NaamLeeftijdKindjeNODBijzonderheden
Vanessakusje322e13 dec kindjes verloren met 13 en 18 wk zwangerschap LF van 8-9 dagen
Loes23262e* :heart: 2 miskramen, zoontje overleden 23+6 (afbreking omdat hij niet levensvatbaar was).
OkkiePetite312e 1-12 eerste zoontje overleden vroeggeboorte (20+5 dec 2018), ma (6+5, okt 2019), endometriose.
Omelette-du-fromage32?Jongste zoontje overleden
PinotGrigio3363e13 oktJongste kindje (2 jaar) overleden
Maikiex231e* :heart: 2 miskramen, verkorte cervix en vroeggeboorte 23 wk
Sunny-91273e :heart: Jongste zoontje is dag na de bevalling overleden door zuurstoftekort na gescheurde baarmoeder
Wolzijde34 :heart: zwangerschapsafbreking gehad
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2020 14:38
Reden: misbruik algemeen account
61.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat slim Leeuw, dat jullie aan inseminatie doen... dan kan je je eisprong toch goed benutten terwijl je zo ziek bent! Gaat het nu weer wat beter met je nu je je eisprong gehad hebt? En succes vandaag met het gesprek over IVF!
En inderdaad een hele verdrietige conclusie dat het zeer waarschijnlijk maar bij 1 kindje blijft. :hug: Maar nu eerst maar eens voor dat eerste kindje gaan, hopelijk ben je snel zwanger!

Hoe is het nu met jou Omelette? Weer een beetje opgekrabbeld?? Balen zeg dat je zo ziek was!

Fijn Susie dat je ongesteld bent geworden! Nu op naar volgende maand... spannend!

Mijn zere benen zijn zo goed als over... vorige week dinsdag en donderdag een donkerdere ovulatietest gehad. Welke van de 2 dan echt positief was weet ik niet :huh: maar ik ga er vanuit dat ik nu wel m'n eisprong heb gehad! Nu dus 2 weken geduld... dat is niet mijn sterkste kant :facepalm: dan zitten we nu samen op de wachtbank toch Leeuw? Ik ben erg benieuwd over 2 weken!

En Vanessa, jij al een voorgevoel? Jouw nod is bijna toch? Ik duim voor je! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me heel raar Leeuw, maar ja lekker boeien er zijn zoveel die met inseminatie werken.
Pas maar op iig. Als je een ongeluk krijgt en ze halen t uit je bloed is t leed niet te overzien qua financiële kosten. En dan hoeft t niet eens jouw schuld te zijn. Gebruik je ook Imigran? Of werkt dat niet bij jou? Ik duim voor je vandaag, heel veel! Op naar IVF, alleen raak je van die middelen niet helemaal van je padje lichamelijk?

Al opgeknapt Ommelette?

Mijn mens waren altijd al erg heftig alleen nooit geweten waardoor. Tot een dna test in mrt 2017.
Het is nooit bewezen maar dat moet wel de reden zijn denk ik van al het gedoe.
Ik krijg nu medicijnen voor tijden mn mens maar dt mag ik helaas niet meer als ik zwanger raak.
Enige wat ik dan krijg zijn plasma infusen.

Spannend de komende 2 weken Sunny. Ben je een vroege tester?

Nou ik verwacht niets. Zeker gezien er al een beetje bloed is vanaf de eisprong.
Hele rare cyclus was dit. Nou ja, laat t voorjaar maar goed komen!
Alle reacties Link kopieren
Sunny idd, ik heb volgende week donderdag bloedtest. Nog een lange 1,5 week :-D. Gelukkig veel leuke dingen en fit, dus veel sporten!

Vanessa immigran mag officieel niet, als het te erg wordt doe ik het af en toe wel. Zonder middelen heb ik geen leven, dus nee echt van het pandje niet. En ik let erg op met de emfesane. Rijd bijna nooit, dus dat scheelt. Maar jij ook op het wachtbankje?
Alle reacties Link kopieren
Omelette, wat vervelend dat je zo ziek bent! voel je je inmiddels weer wat beter?

Leeuw, wat slim dat jullie insemineren, maar het lijkt me echt een hel wat jij hebt zeg! Knap dat je dit er allemaal voor over hebt. Succes vandaag!

Vanessa, misschien blond van mij, maar wat bracht een dna test aan het licht dan?
Heb je al een voorgevoel voor je NOD? nog 3 daagjes...
Alle reacties Link kopieren
Fijn Leeuw dat je je nu zo goed voelt! Geniet ervan zolang het duurt en hopelijk hebben we allebei goed nieuws over 2 weken! :hyper:
Heb je je gesprek al gehad?

Ik ben indd een vroege tester Vanessa :lol: :facepalm: vorige keer 5 dagen voor nod een hele lichte positieve test! Maar toen voelde ik me overduidelijk zwanger! Ik ben benieuwd hoelang ik het nu vol kan houden om niet te testen ;-)
Maar bij jou kan het juist misschien een zwangerschap zijn omdat het zo'n andere cyclus is? Of ben ik nu te positief?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik hoop t!
Alleen door t bloed is t natuurlijk wel al 3x mis gegaan dus heb liever geen bloed!
Ik ben blijkbaar zelf blond want ipv dna bedoelde ik natuurlijk chromosoom. Factor 11 en factor 12 te kort. Beide bloedstolling.
Verder 0,0.

Spannend Leeuw!

Ben heel benieuwd Sunny. Zou toch wat zijn he. Dat t gewoon goed gaat.
Alle reacties Link kopieren
@sunny ja, gisteren gesprek gehad. Wij beginnen na deze cyclus met IVF. Dan hebben we het gehad en kan of zwanger op reis voor werk of met hopelijk veel mooie ingevroren embryo’s voor na zomer. Eerste verdieping bij IVF leert dat de spuiten die de cyclus platleggen experimenteel worden gebruik om hormonale migraine tegen te gaan. Das alleen maar winst.

Vanessa, hoe is het nu bij jou? Als ik het goed begrijp heb jij stollingsproblemen?

Omeletten inmiddels opgeknapt?
Alle reacties Link kopieren
Spannend Leeuw dat zou een goede bijeenkomst zijn!

Klopt. Heb ik.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Leeuw dat je direct kan beginnen! Hopelijk krijg je dan ook wat meer rust als het achter de rug is en voel je je lichamelijk snel weer beter. Op naar prachtige embryo's :heart:

Heeft jouw menstruatie nog niet doorgezet Vanessa?

Hier nu ineens weer zere borsten :@@: ik heb echt het gevoel dat mn lichaam me flink voor de gek aan het houden is... Ik zit nu op cyclusdag 26
Alle reacties Link kopieren
Sunny, moet je dan niet eens testen?
Alle reacties Link kopieren
Jawel hoor Sunny dus op naar volgende ronde met NOD op 1-5.

Leuk he hormonen. Ik heb ze ook zeer. Maar ja zegt hier dus niets.
Alle reacties Link kopieren
Leeuw32 schreef:
03-04-2019 13:14
Sunny, moet je dan niet eens testen?

Jaa vanmorgen gedaan maar hartstikke wit! Nu zat ik net m'n berichten terug te lezen hier op de site, ik schreef de vorige keer ook mee in een zwanger-worden-groepje. En toen voelde ik me dus precies hetzelfde als nu en toen was ik zwanger! Toen ook op dag 27 getest omdat ik van alles voelde en die test was ook nog wit... na 6 dagen ofzo toen weer getest en toen was hij positief! Dus ik ga gewoon nog een weekje geduld hebben en wie weet...

En jammer Vanessa, op naar de volgende ronde!
Alle reacties Link kopieren
Nou gisteren had ik opeens spotting, net toen ik mijn nieuwe lichtje setje aanhad. Wou man verleiden, dat is dus jammerlijk mislukt. Maar opeens tussentijds bloed, dat heb ik nog nooit gehad.
Alle reacties Link kopieren
@ Leeuw: innestelingsbloeding?? ik hoop het voor je!

@hier: vanaf vannacht krampen. Verloskundige gebeld om te vragen of ik het ziekenhuis moet bellen, die zegt, misschien komt je menstruatie er aan. Lijkt me niet 3 weken na curretage maar goed... Dinsdag moet ik voor nacontrole in het ziekenhuis dus dan maar even vragen
Alle reacties Link kopieren
Hmm vreemd Leeuw! Ik zou ook aan een innestelingsbloeding denken... spannend! En dat kwam wel op een lekker moment dan.... :facepalm: :lol:

Lotte, misschien is je cyclus nog aan het rommelen en daarom eerder een menstruatie dan gedacht? Of misschien een eisprong? Hopelijk krijg je dinsdag duidelijkheid!
Alle reacties Link kopieren
Leeuw, zie ik nou in een ander topic dat je een positieve test hebt? :hyper: :hyper:
Alle reacties Link kopieren
hier geveld door een mega erge griep en ontsteking. zit aan antibiotica en voel me belabberd nog steeds.
Wat al veel nieuwe berichten hier ik ga mn best doen morgen of het weekend overal op te reageren. morgen laaste pil AB hoop dat t daarna beter gaat
Alle reacties Link kopieren
Omeletten beterschap!

Sunny, een tuurtest. Maar dat zegt weinig :)l gaat bij mij vaker fout voor NOD. Al is 3x scheepsrecht.
Alle reacties Link kopieren
Oohh wat spannend Leeuw!! Ik ga keihard voor je duimen dat het deze keer wel goed gaat!
Hoeveel dagen zit je nu voor je nod? Je hebt dan wel vroeg al een positieve test toch?

He wat balen Omelette :-( beterschap!!
Alle reacties Link kopieren
Leeuw wat spannend!
Stomme vraag miss maar waarvoor dan IVF als je zelf zwanger wordt? Of heb ik wat gemist?

Sterkte Omelette. Is zo rot ziek zijn.

Kan wel gewoon hoor Lotte. Na 2 zwangerschappen en 1 curretage direct binnen een maand alles weer op de rit.
Alle reacties Link kopieren
Vanessa, ik test wel vaker voor NOD positief, maar wordt dan alsnog ongesteld.
We willen met IVF dat voorkomen (krijgen ook alle screening). Ik krijg IVF omdat ik momenteel overleef: deze cyclus alleen heb ik al 6 dagen waarin ik zo misselij men dat ik moet overgegeven en 3 dagen migraine gehad en dan moet de ergste week nog komen.

Als ik niet zwanger ben, zal ik vanaf donderdag wel migraine hebben t/m maandag of dinsdag. Dan word ik op zondag ongesteld. Vanaf de donderdag erop ben ik dan weer een beetje fit.
Alle reacties Link kopieren
Ow oke. Fijn dat jullie dat dan voor elkaar hebben gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je vandaag nog een test gedaan Leeuw?
Alle reacties Link kopieren
Hi allen, lekker weekend gehad?

Heerlijk zonnig!! I love it.
Ik heb donderdag n Veulen gekregen. Nou ja mijn paard. Dus we kunnen goed weer gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook heerlijk van t zonnetje genoten vandaag :sun: heerlijk zo'n weekend!
Wat leuk zeg een veulentje :love: geniet ervan!!

Ik ga dinsdag testen... morgen moet ik weer voor het eerst gaan werken dus dan wil ik niet met die test in mn hoofd zitten. Ik heb heel sterk het gevoel dat tie positief gaat zijn, maar we gaan het zien... waarschijnlijk zit het gwn tussen mn oren :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven