Zwanger worden na 2 of meerdere miskramen

06-12-2018 17:37 724 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Na 2 miskramen merk ik dat ik heel anders in het proces sta. Ik ben benieuwd of er meerderen zijn die in dit topic willen kletsen over het zwanger worden na herhaalde miskramen. Ik zag al wat topics voorbij komen, maar die zijn al wat ouder vaak.
Naam Lfd (v/m) Kind Ronde NOD Bzh
Pavo07 28/34 2e 7 13 feb mk aug '18 en ma nov '18
xLau 27/27 1e 3 15 jan vmk aug '18, ma dec '18
Moosforhappiness1988 30/33 1e ma april '18 & nov '18
BlueWater81 38/39 1e 4 1 feb mk sept '17, bbz juli '18
IlseAnne 33/38 2e 7 ma juli '18 & okt '18
Noonootje 30/31 1e mk juli '17 & dec '18
Lacer 26/29 1e mk sept '18 & dec '18

Zwanger :cheer2:
Naam Lfd (v/m) Kind Ronde PT UD Afsprkn Bzh
Koetjesenkalfjes 28/29 1e 4 24 dec 30-08-2019 14 feb termijnecho mk okt '18 & nov '18
Nioma 28/29 1e 6 31 dec 10-09-2019 15 feb termijnecho mk aug '18 & nov '18
Monkey123 29/33 2e 4 9 jan 19-09-2019 7 feb echo ma juni '16 & aug '16, mk sept '18
Kippetje_s 30/31 1e 26 25 jan 12 feb echo mola zwangerschap jan '18, mk okt '18 & dec '18
pavo07 wijzigde dit bericht op 29-01-2019 09:11
81.58% gewijzigd
Dag dames,

Sorry ik reageer niet altijd direct. Lees de berichtjes wel hoor, maar niet altijd de tijd om daarop te reageren.

Nioma, ik begrijp je wel hoor! Mijn vriend en ik hadden ook de 24ste met testen precies dat gevoel. Eerst maar eens kijken of het nu wel goed zit. Gelukkig dat jouw gevoel over deze zwangerschap al zo positief is, hopelijk volgt je vriend snel. Al is dat pas na de echo, het komt wel.
Koetjes, voor jou natuurlijk ook. Ik ben helemaal kwijt of en wanneer jullie de eerste echo hebben?

Lacer, 'fijn' dat je eerste menstruatie er is geweest nu. Niet de uitkomst die je hoopt maar wel goed om te weten dat je lichaam het weer doet en dat je vanaf nu ook weet wanneer je moet gaan tellen voor de vruchtbare dagen of nod.
heb je niet veel last van buikpijn ofzo gehad?

Moos, hoe is het bloeden bij jou? Het kan natuurlijk dat de stolsels oplossen he. Hoeven niet steeds als zodanig zichtbaar te blijven. Ben benieuwd wanneer je op controle kan. Gaan jullie er vanaf nu weer voor? Spannend!

Monkey, als jij niet zwanger bent eet ik een hele bananentros voor jou op!
Dapper dat je het kunt volhouden. Voel je misschien iets aan je baarmoedermond? Ik weet dat ik vreselijk nauw was en een hard bultje voelde. Had ik nog nooit zo gehad. Duim verder voor je?

xlau fijn dat de testen minder duidelijk worden. Hopelijk is het over een dag of 7 echt helemaal weg, of een knaller natuurlijk! Ben je een vroege tester? Aan mij heb je qua ovulatietesten echt niks, ik heb ze maar een paar maanden gebruikt, anderhalf jaar geleden.
Jammer dat je nog steeds zo moe bent. Ik merk dat ik ook nog heel erg moe ben. Ik denk dat ons lijf toch meer energie nodig heeft om te herstellen dan dat we zelf willen toegeven ofzo.

Bluewater, heb je al nieuws?

Wij slaan deze ronde over. Ik vind het heel moeilijk maar denk wel verstandig. Merk dat zo'n miskraam, hoe vroeg ook, erin hakt. Zowel emotioneel als lichamelijk. En hoewel ik voor mijn gevoel er niet meer emotioneel onder ben, denk je wel aan. Maar lichamelijk is voor mij nu wel even een dingetje. Ik wil me weer goed voelen dus eerst kijken of de hormonen in balans zijn volgende week. En hopelijk komt mijn energiepeil ook weer terug.
Spannend monkey, klinkt allemaal super positief! En ja hopelijk dan een duidelijke streep, dat had ik deze keer ook en dat was zoveel duidelijker dan die stomme tuurstreep. Hoe langer je wacht hoe groter de kans op zo’n knaller, dat zal ook wel een goede motivatie zijn..

Bluewater wat rot voor jou!! Neem je tijd!

Kippetje, dat moet een moeilijke keuze zijn zeg! Maar heel goed dat je die gemaakt hebt.. geef je lichaam de tijd en de rust, dat zal een volgende zwangerschap ook ten goede komen, dat geloof ik echt!! Als ik je een tip mag geven: lekker bewegen.. dat heeft mij geholpen weer energie te krijgen na een rumoerige periode vorig jaar (oa de miskramen maar ook een operatie en daaruit volgend een re-integratie die tegenviel).

Blijf je hier wel meeschrijven?
Oh blue onze berichten hadden zich gekruist. Wat shit. Gaat het een beetje?

Nioma ik blijf als dat mag wel meeschrijven. Kan gewoon met jullie meeleven hoor ;-). En in februari hoop ik gewoon weer back on track te zijn. Bewegen doe ik gelukkig al veel. Liep in oktober nog een halve marathon en bleek die maand zwanger geraakt te zijn! Nu niet meer zo fanatiek bezig.
Gelukkig kippetje, gezellig!! Hopelijk voel je je snel weer de oude en kun je er weer voor gaan!
Whahaha kippetje ik moest lachen om je berichtje dat je een bananentros op zou eten. Heerlijk! Ik hoop 't uiteraard ook echt en begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen. Morgen nog een dagje werken en lekker afleiding en dan eindelijk testen!
Ik heb van de week wel eventjes kort gevoeld aan m'n baarmoedermond maar toen vond ik 'm vrij zacht en werd ik er eigenlijk onzeker van. Ik heb verder eigenlijk nooit aan m'n baarmoedermond gevoeld dus ik weet ook niet de verschillende stadia ervan. Dus heb mezelf voorgenomen niet meer te gaan voelen en ik zie wel!

Als je er goed bij voelt moet je een rondje overslaan kippetje! Misschien zit je daarna weer ene stuk fijner in je vel. Ik hoop het voor je! En lekker hier mee blijven schrijven hoor. Over een paar weken praat je gewoon weer lekker mee over verplichte seks enzo haha
BlueWater81 schreef:
07-01-2019 14:43
Hoi meiden. Helaas hier gisteren van het bankje gevallen.
Reageer morgen wat uitgebreider.
Ah kut bluewater! Dat is flink balen. Hoe voel je je?
Monkey hoe gaat het bij jou?!? Kon je je inhouden vanochtend? Echt knap!!
Nog maar 1 nachtje slapen! :cheer:
Pfff nog steeds geen menstruatie te bekennen! Vanochtend helemaal zenuwachtig wakker geworden. Wat zenuwslopend dit. Al 826x naar de wc geweest om te checken. Maar gelukkig nog niks. Borsten nog gevoelig en menstruatiekrampjes ook nog aanwezig. Het begint ergens op te lijken! Niet getest vanochtend want m'n vriend heeft ze nog steeds verstopt. Dus het wordt echt morgenvroeg. Ik zal het meteen laten weten als ik meer weet :popcorn:
Btw ik vind het super fijn dat jullie allemaal zo meeleven! :hyper:
Spannend monkey!

Hier is vriend gisteren in de heat of the moment vergeten voor het zingen de kerk te verlaten. Moesten er wel om lachen. Tot zover ons goede voornemen. Ach een kleintje is hartstikke welkom, een miskraam niet. Het is cd12 dus misschien ook nog wat vroeg voor een ei.

Voel me wel weer opgewekter en vrolijker gelukkig.
Volgens mij vind ik het bijna net zo spannend als jij Monkey. Ik check morgenvroeg direct het forum.

Shit zeg Blue! :hug:

En Kippetje natuurlijk blijf iij gewoon meeschrijven!
Bluewater wat balen! Hoe gaat het nu met je?

Monkey wat knap van je vriend hihi. Mijn lief is vaak degene die blijft vragen wanneer ik kan testen. Ik blijf kijken en wachten op jouw positieve test.

Hihi spannend kippetje! Mijn ei was er ditmaal op cyclus dag 12, wie weet de jouwe ook. En anders blijven zwemmers wel even leven daarbinnen ;-). Geef je het niet proberen nu helemaal op?

Hier nu al de dagen af aan het tellen tot de 17e, hoewel mijn app zegt dat ik de 13e nod (10 dpo) heb. Maar gezien ik sinds ik de app invul nog maar één normale cyclus heb gehad (borstvoeding, miskramen) geloof ik daar niet in en hou vast aan mijn eigen telling.
Wat jammer blue. Ben je al een beetje over de teleurstelling heen? Hoeveelste ronde is dit voor jou na je miskraam?

Haha kippetje misschien ook wel goed om het een beetje los te laten. Just go with the flow! Doe gewoon wat voor jullie goed voelt. Ze zeggen weleens dat je pas zwanger wordt als je lichaam er klaar voor is dus als je zwanger wordt is het gewoon meant to be!

Monkey nog 1 nachtje! Wat grappig dat je vriend de testen Heeft verstopt hahaha gaan jullie morgen samen testen?

Ilseanne sowieso kan je beter later testen dan weet je het gelijk maar zeker ook. Hoe moeilijk dat ook is! Nog anderhalve week ;-) spannend hoor!

Moos hoe was het bij de accupunctuur?
@Koetjesenkalfjes: Dan zou je dus een hartje al moeten zien:) Spannend!

@Moos: Jij al een ovulatietest gedaan weer en evt zwangerschapstest?
En heb je al een nieuwe afspraak gepland bij de gynaecoloog?

@Ilseanne: Goed om te horen dat het 1 dag na LH piek met inseminatie was gelukt. Geeft mij hoop deze ronde haha.

@Monkey: Moest lachen om je tieten prikken :hyper: Heel herkenbaar.. voor de meeste denk ik wel haha.
Stel je ons morgenvroeg meteen op de hoogte? Ik denk dat velen van ons morgen even snel kijken :-D

@Bluewater: Wat jammer van je ms =(

@Kippetje: Ik ben normaal altijd wel een vroege tester. Nu al helemaal omdat ik nog aan het testen ben van de MA.
Doe je toch een beetje mee deze ronde kippetje!

Hier net weer een zwangerschapstest gedaan: https://imgur.com/a/WZ1QVuC
Urine was dit keer wel weer iets geconcentreerder dan 6-1.. Maar pff.. Zou die nu niet echt bijna weg moeten zijn? Nu lijkt de streep zelfs duidelijker en lijkt me niet dat ik 7 dpo al HCG zou hebben van een nieuwe zwangerschap.
Xlau ik vind het niet per se duidelijker, maar wel verschil qua kleur vanwege de ingedroogde test. Als je het niet vertrouwt zou ik even aan de bel trekken bij de huisarts of gynaecoloog. Dan kun je misschien bloed laten prikken om te kijken of hcg afneemt of juist toeneemt. Alleen lastig is dan wel dat je niet weet of dat van een nieuwe zwangerschap is. Moet je sowieso nog op controle bij de gyn na je curettage?
Of is dat al geweest en heb in dat gemist?

We doen inderdaad 'go with the flow'. Gebeurt het deze week nog eens, prima. Als het lijf geen nieuwe zwangerschap aankan, gebeurt het ook niet. Daar ben ik van overtuigd. Ben blij dat die nevel in mij wat optrekt, kan tenminste weer voelen en relativeren!

Monkey jij test morgen gewoon hartstikke positief. Ik heb namelijk ook geen tijd om bananen te kopen :p

Moos ben ook wel benieuwd naar jouw update.

Ik merk dat ik echt heel lastig alles kan bijhouden, sorry dames. Maar waren er nu al data bekend voor de eerste echo nioma en koetjes?
@Kippetje: Ik heb morgen een afspraak bij de gynaecoloog. Laten prikken vind ik niet nodig met zo weinig HCG. Hoop wel dat ze een echo doet om te kijken of ik 'schoon' ben en een eisprong heb gehad.

Ik vind het ook lastig om dingen bij te houden. Misschien is het handig als we in een nieuw topic een tabel doen die iedereen kan aanpassen?
Lieve meiden,

Wat is er een hoop geschreven.

Kippetje, ik vind het zo goed dat je echt naar je lijf luistert! Dapper ben je.
En inderdaad gooooo with de flow :moon:

Acupuctuur adviseren ze in China 9 maanden herstel na een mk! Mijn acupuncturist gaf aan dat hij snap dat dat heftig is dus houden ze het advies op 3 maanden.
Ik vond het een ontzettende fijne eerste keer. Bij de ha werd het weggewuifd dat ik geen vruchtbaar slijm heb terwijl acupuctist aan gaf dat het ontzettend belangrijk is. (Ik was na ha gegaan omdat dit mij onzeker maakte) We gaan hier nu aan werken.
Noonoo, wil jij nog gaan?
Hoe voel jij je?

Sinds vandaag ook meer bloedverlies (verwacht door de behandeling van gister) Ik ga donderdag weer voor extra zetje.

Monkey, je houdt ons in spanning!! Ben zo benieuwd. Hoe laat test je morgen? Dan zet ik de wekker om duimen te draaien.

Bluewater, super jammer zeg!
Gaat het een beetje?

Lau, vanochtend even testen gedaan;
Hier het resultaat.

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=sdzi ... DRSTKS0uEc

Misschien goed om morgen weer te testen Lau?
Kippetje_s schreef:
07-01-2019 15:25
Oh blue onze berichten hadden zich gekruist. Wat shit. Gaat het een beetje?

Nioma ik blijf als dat mag wel meeschrijven. Kan gewoon met jullie meeleven hoor ;-). En in februari hoop ik gewoon weer back on track te zijn. Bewegen doe ik gelukkig al veel. Liep in oktober nog een halve marathon en bleek die maand zwanger geraakt te zijn! Nu niet meer zo fanatiek bezig.
Wat tof dat je een halve marathon hebt gelopen! Welke?

Ik hoop ik weer te gaan opbouwen met hardlopen, ik liep ook zo graag lange afstanden. Door de ma’s staat het oo een super laag pitje.

Lau, is het een idee om morgen een kruitvat te doen?
@Moos: wauw jouw testen zijn mooi wit geworden. Lijkt mij een teken dat t weefsel er uit is.
Misschien dat ik morgen kruidvat testen haal. De Davitamon is ook 1+1 gratis en moet ik ook nog halen.
Morgen sla ik even over met testen denk ik. In 1 dag verandert er toch weinig.
Ik hoop stiekem dat het aan t toenemen is door een nieuwe zwangerschap, al is die kans niet zo groot zo vroeg. Test ook met normale testen en niet met de early tests nu.
Kippetje ik heb 28 januari mijn eerste echo!
Vandaag ben ik precies 5 weken, ik heb mijn laatste actiontest opgemaakt en een mooi rijtje gefotografeerd met mijn oplopende testen.. leuk om te showen! :heart:

http://nl.tinypic.com/r/25rck5s/9

Spannend en onduidelijk zeg, xLau! Hopelijk krijg je bij de gyneacoloog morgen wat duidelijkheid..

Moos, dikke knuffel voor jou! Fijn dat je zo’n goed gevoel had bij de accupuncturist!

Monkey ik ga morgenochtend meteen kijken of jij ook goed nieuws hebt!! :flirting:
Super lief meiden voor 't meeleven! Nog steeds geen bloed te bekennen. Morgenvroeg zal ik meteen een update geven! Spannend spannend. Zo maar lekker vroeg naar bed

Moos wat ontzettend fijn dat je je goed voelt bij de accupunctuur. Dat ze goed luisteren naar je verhaal en daar de behandeling op aanpassen. Hopelijk brengt het waar je naar op zoek bent!

Wauwieee nioma dat is nog eens een knaller die van vandaag! Lekker man. Fijn dat de afspraak staat bij de vk. Kun je lekker ergens naar toe leven.

Shit lastig Xlau met die testen. Hij lijkt idd net wat duidelijker weer. Maar kan ook komen omdat die nog niet ingrdroogd is. 7 dpo is wat vroeg voor hcg maar als die over 2 dagen weer wat donkerder is misschien toch een optie?

Haha kippetje fijn toch. Als je nu zwanger raakt dan is het een echte lust baby ;)

Nonootje hoe is 't met jou?

Ilseanne soms vind ik die App ook verwarrend omdat die gewoon 't gemiddelde pakt maar dat is natuurlijk niet altijd realistisch. Ik heb 'm nu zo gezet dat die altijd m'n langste cyclus pakt. Dat m'n nod iig niet sneller in die App is dan int echt.
Nioma wat lopen je testen mooi op zeg! Dat wordt vast en zeker een mooie echo. Heb je al kwaaltjes?

Moos, fijn te lezen dat je zo'n baat hebt bij de acupuncturist. Positief dat de testen bijna wit zijn én je flink wat bloedverlies hebt. Denk dat de kans groot is dat het weefsel weg is!

Xlau, ben benieuwd naar je echo morgen! Wel vreemd van je testen, maar ik denk dat het idd ook kan komen dat urine de ene keer meer geconcentreerd is dan op een ander moment.

Ilseanne, we hebben dezelfde NOD dan! Spannend weer..

Kippetje, haha oeps dus toch een poging deze maand.. Goed om te lezen dat je beter in je vel zit, en fijn te lezen dat je gewoon blijft meeschrijven! Ik heb dat altijd wel rond eisprong. Herkennen meerdere dat?

Ooh Monkey ik hoop zo op goed nieuws morgen! Dat kan bijna niet anders gezien je berichtjes haha. Ik duim mee :hyper: . Hilarisch dat je vriend de testen verstopt heeft, dat zou mijn vriend ook kunnen doen! Ik mag ook niet meer alleen en te vroeg testen van hem..

Bluewater, knuffel voor jou :hug:

Wat betreft de tabel, als ik iets aan moet passen zet het dan vet gedrukt dan kan ik er niet overheen lezen ;-)

Ik voel, zoals alle ronde's, weer van alles onderin mijn buik. Vaak steekjes enzo. Mja door ervaring weet ik dat het helemaal niks hoeft te betekenen. Ik heb alle keren wel een vroege innesteling gehad want testte week voor NOD al positief. Spannend weer hoor deze periode :).
Wat fijn moos betreft de accupunctuur. Bizar dat het zo snel werkt. Jeetje 9 maanden... in China nemen ze wel de tijd! 3 maanden lijkt mij ook meer dan prima hoor. Ben erg benieuwd naar je verdere ervaringen. Ik wacht nog een paar weken. Wil de sessies vooral gebruiken om weer in balans te komen maar ik wil het nu eerst even allemaal rustig zelf verwerken en afwachten of m'n verklevingen niet terug zijn. Dus hopelijk word ik binnen nu en 7 weken ongesteld.

Ik heb me deze week nog ziekgemeld en gelukkig maar ook want soms popt er opeens weer een huilbui op.

Op mijn werk is het niet echt normaal om je om vage redenen ziek te melden. Kreeg dit ook van m'n manager te horen.
Ik had al genoemd emotioneel, ziekenhuis, privé, lastig om via mail of telefoon te bespreken maar ik werk in zo'n mannen bedrijf dat het kwartje niet echt valt. :bonk:
Zal maandag wel even open kaart spelen.

Weet niet of ik het al gezegd had maar ik ben wel het laatste weefsel verloren :yes: en ik heb alleen nog wat bruinverlies. Hopelijk gaat dat ook snel over! Ik ga dit weekend een zwangerschapstestje doen of die al wit is.

Wel gek idee eigenlijk. Aantal meiden die nu hopen op weleen streepje en anderen juist geenstreepje.
Nioma, wat een heerlijke strepen. Dit ziet er zo veelbelovend uit, op naar je eeste mooie echo. Kom maar door met alle hoop ook naar ons!

Noonoo, wat een goed bericht dat je het laatste weefsel bent verloren! Zo fijn.
Hier begint vandaag eigenlijk pas wat stolsels en volgens mij weefsel op gang te komen, ik denk dus echt door de acupuctuur. Ben blij dat ik donderdag weer ga. Zo benieuwd of ik volgende week schoon ben.
Hopelijk heb je snel een witte test noonoo!

Precies wat je zegt, gek die juist witte of knallende testen.

Voor monkey hopen we op een dik mooie knaller morgen!

Pavo, wat super spannend weer zeg!
Op hoe veel dpo zit je nu? Ga je eerder testen of wat langer volhouden?
Ik duim.

Lau, wat hoop ik voor jullie op een nieuwe zwangerschap!
Goed dat je even een dagje overslaat met testen. Ga je de kruitvat gebruiken of juist niet?
Afbeelding

Een kleine ego post dames!!! :cheer: :cheer2: :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven