Zwanger worden na 2 of meerdere miskramen

06-12-2018 17:37 724 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Na 2 miskramen merk ik dat ik heel anders in het proces sta. Ik ben benieuwd of er meerderen zijn die in dit topic willen kletsen over het zwanger worden na herhaalde miskramen. Ik zag al wat topics voorbij komen, maar die zijn al wat ouder vaak.
Naam Lfd (v/m) Kind Ronde NOD Bzh
Pavo07 28/34 2e 7 13 feb mk aug '18 en ma nov '18
xLau 27/27 1e 3 15 jan vmk aug '18, ma dec '18
Moosforhappiness1988 30/33 1e ma april '18 & nov '18
BlueWater81 38/39 1e 4 1 feb mk sept '17, bbz juli '18
IlseAnne 33/38 2e 7 ma juli '18 & okt '18
Noonootje 30/31 1e mk juli '17 & dec '18
Lacer 26/29 1e mk sept '18 & dec '18

Zwanger :cheer2:
Naam Lfd (v/m) Kind Ronde PT UD Afsprkn Bzh
Koetjesenkalfjes 28/29 1e 4 24 dec 30-08-2019 14 feb termijnecho mk okt '18 & nov '18
Nioma 28/29 1e 6 31 dec 10-09-2019 15 feb termijnecho mk aug '18 & nov '18
Monkey123 29/33 2e 4 9 jan 19-09-2019 7 feb echo ma juni '16 & aug '16, mk sept '18
Kippetje_s 30/31 1e 26 25 jan 12 feb echo mola zwangerschap jan '18, mk okt '18 & dec '18
pavo07 wijzigde dit bericht op 29-01-2019 09:11
81.58% gewijzigd
Dankje Stacey86 voor je verhaal. Al vrees ik dat mijn vriend na een 3e miskraam wilt gaan wachten een tijdje.

@Moos: Ik heb niet meer getest. Ik heb voor het eerst ook niet zo'n behoefte er aan. Denk dat het komt omdat ik me er eigenlijk op ingesteld heb dat het een hele tijd duurt voordat mijn cyclus weer op gang is. Daarnaast heb ik 9 januari afspraak bij gynaecoloog, dus ik vermoed dat ze dan nog wel een inwendige echo doet.
Doe volgende week ergens wel weer een test. Dat geeft wat realistischer weer of het echt afneemt.
Het kan inderdaad dat je door het weefsel positief blijft testen. Vind het wel tegenstrijdig van de gynaecologen. Velen zeggen dat je cyclus niet op gang komt zolang er nog HCG aanwezig is.. maar ze verwachten wel dat je een menstruatie krijgt dat het weefsel nog meeneemt.. Dan is je cyclus toch ook weer op gang?

@Koetjesenkalfjes: Ik heb de hele zwangerschap allerlei buikpijntjes gehad. Menstruatiepijn, bandenpijn, last van darmen etc. Ik weet nog dat ik op een gegeven moment tegen iemand zei; het lijkt net of er niks meer groeit.. geen bandenpijn enz. meer. Zocht er toen alleen nog niks achter want mijn bekkenpijn groeide met de dag. Bleek toen dus ook mis te zijn. Dus mijn conclusie is geen buikpijntjes is niet goed ;)

@Kippetje: Hoe is het met je nu meid?
Ach dames, wat zijn jullie vreselijk lief!
Ik heb vanochtend om 5 uur het kerstdiner gemaakt. Je moet toch wat hé. Ben de dag wel doorgekomen. Moe en veel buikpijn.

Ik keek net naar de testen, die liggen op mijn nachtkastje. Het is hoop putten uit niks maar kijk http://i65.tinypic.com/2a6q9uh.jpg
De onderste is de opgedroogde van vanochtend. Ik zie daar drie strepen, zou dat evt maken dat ie ongeldig is?

Ik heb nog niet alles gelezen, sorry. Maar monkey ik hoop dat alle gezelligheid over twee weken wordt beloond!

Noonoo hoe is het jou vergaan meid. Willen de medicijnen iets in gang zètten?

Lacer en moos Wat hcg en cyclus betreft. Onder de 100 hcg kan cyclus wel weer op gang komen. Had ik zelf ook met de Mola. Hcg was nog lang aanwezig maar ik menstrueerde wel weer.
Durf ik niet te zeggen kippetje. Misschien nog een nieuw testje doen als je die in huis hebt?
Kippetje, hoe heb je vannacht geslapen?
Ik zou inderdaad ook nog een test doen om wat meer zicht te krijgen.
Hoe gaat het met je buikpijn?

Noonoo, hoe gaat het met jou vandaag?
Ik hoop dat alles al op gang komt en je niet te veel pijn hebt. :bigkiss:
He Kippetje, wat ontzettend klote dat de test lichter wordt! Ik moest ook veel aan je denken gisteren. Zo oneerlijk! Het is je na zo'n lange tijd zo erg gegund :hug:.

@Moos, wij doen nog niks extra's qua vitamines oid. Nog even op je vraag terugkomend: Mijn totale miskraambloeding duurde dus van 23 nov t/m 4 december. Daarna van 14 dec t/m 20 dec weer flinke bloeding. 18 december echo gehad, toen waren er nog resten weefsel te zien. Echo gehad op 24 december: schoon! Kan dus snel gaan. Zwangerschapstest zo goed als negatief en ook de ovulatietesten reageren niet meer op HCG. Vandaag gestart met ovulatietesten. Hopelijk snel weer een smiley!

@Koetjesenkalfjes, ik hoop op een mooie cb test! Spannend weer die eerste tijd. Konden we de tijd maar even vooruit spoelen hé. Ik heb ook altijd buikpijntjes gehad in het begin.

@IlseAnne, dat zou een korte menstruatie zijn dan! Misschien toch wat anders?

@Lacer, wat een ontzettend mooi nieuws! Van harte gefeliciteerd :heart:

@Monkey, mooi dat je een positieve ovulatietest had, op naar een plakker ;-)

@Noonoo, ik ben benieuwd hoe het met je gaat.
Oh en kippetje wat fijn dat je even laat weten dat een cyclus gewoon op gang kan komen met hcg.

Pavo, wat goed dat het zo snel nog is gegaan bij jou! Ik hoop dat het hier ook een beetje vlot zal gaan, helaas weinig invloed op.
Hopelijk heb je snel een mooie ovulatietest in handen!
Had jij nadat er resten waren gezien nog bloedingen gehad?
Moosforhappines1988 schreef:
27-12-2018 11:21
Oh en kippetje wat fijn dat je even laat weten dat een cyclus gewoon op gang kan komen met hcg.

Pavo, wat goed dat het zo snel nog is gegaan bij jou! Ik hoop dat het hier ook een beetje vlot zal gaan, helaas weinig invloed op.
Lau, precies wat je zegt. Dat is toch tegenstrijdig wat betreft hcg en cyclus op gang komt? Ik wacht nog maar even af! Hoe voel jij je? Steeds meer energie?
Moosforhappines1988 schreef:
27-12-2018 11:21

Ik bloedde tot de 20e, 18e was het nog niet schoon, de 24e wel. Hoop dat het bij jou ook snel gaat!
Ohh kippetjes wat een rotnieuws dat de test lichter wordt. Had het je zo gegund! Hoe voel je je? Ga je nog testjes wagen?

Moos ik ga in het nieuwe jaar ook afspraak maken bij die accupuncturist. Ben er echt positief over. Geeft mij goede moed. Vind het vooral interessant dat ze je kunnen helpen van miskraam tot en met/na zwangerschap. Het duurde bij mij vorige keer 7 maanden voor ik weer zwanger werd na asherman en dit was zeer stressvol omdat verklevingen na 3 maanden kunnen terugkomen. M'n hormonen waren erg uit balans en heb veel fertiliteitsyoga gedaan, gezond/ vitamines gegeten en mezelf vruchtbaarheidmassages gegeven. Dit hielp echt want ik zat supergoed in m'n vel, had energie voor 100 en werd die ronde (toevallig?) zwanger.

Vandaag de cytotec pillen ingenomen. Wat. Een. Hel.
Binnen 30 minuten al krampen en na 5 uur nog steeds geen bloed maar wel een soort weeën. (geen idee hoe weeën voelen natuurlijk)

Ik kan wel tegen een stootje maar dit was heftig. Ook omdat je niet weet hoelang je die helse pijn vol moet houden. Opeens voelde ik een 'plopje' en toen gingen de weeën weg en begon het bloedverlies. Hopelijk verlies ik snel de placenta en het vruchtje. Ben in iedergeval opgelucht dat de ergste pijn over is. Veel heftiger dan vorige keer zeg!

Morgen tweede ronde pillen maar denk/ hoop dat het ergste achter de rug is...
NooNootje hele dikke knuffel voor je! :hug:

Ik hoop ook echt dat de ergste pijn over is! Hopelijk geen pijn meer.
Hoe is het met je Kippetje? heb je er nog een test gedaan?

Ooh Pavo, de tijd vooruit spoelen, ja pleassseeee. Minstens een week of 2. Maar misschien wel 7, na een termijnecho. Al is stap 1 voor ons een echo waarop iets te zien is. Bij mij ging het 2x voor de echo al mis.

NooNoo heel fijn dat de acupuntuur en yoga je helpen. Zeker mee doorgaan dan!

Zojuist de CB gedaan. Ik denk morgen 5 weken te zijn. De test gaf 2-3 aan, dus dat klopt mooi. Hopelijk volgende week een 3+!
Durf nog geen afspraak met de VK te maken. Ik bel over een weekje ofzo wel.

Oke, ik geef het op. Uploaden lukt me na 10x nog niet.

Als er iemand (op enig moment) het niet meer fijn vind dat ik meeschrijf moet je het aangeven, goed? Ik zou het vervelend vinden als iemand het niet prettig vind.
koetjesenkalfjes wijzigde dit bericht op 27-12-2018 18:34
Reden: Link test
31.94% gewijzigd
@IlseAnne, dat zou een korte menstruatie zijn dan! Misschien toch wat anders?

Geen idee wat het moet zijn, mij lijkt het een tussentijdse bloeding ofzo gezien ik nog steeds geen eisprong heb gevonden... Ik hoop maar dat dit de reset was die mijn lijf nodig heeft en de cyclus eindelijk normaal wordt.
Noonoo dat klinkt heftig. Hopelijk komt er alles nu snel uit. Wil je het vruchtje opvangen? Sterkte, ook voor komende nacht! Virtuele knuffel!

Yes koetjes, wat mooi! Ik zou als ik jou was wel alvast een echo inplannen joh! Dan heb je ook iets om naar uit te kijken. Hoe voel je je? En Ben je wat geruster? En gewoon blijven schrijven hier, dat zeiden de dames tegen mij en kan me niet voorstellen dat ze er opeens anders over denken.

Ik heb niet meer getest. Heb er geen invloed op. Mocht ik zondag of maandag nog geen bloed hebben gezien test ik nog eens. Mijn hormonen swingen wel de pan uit. Pfff, arme vriend.

IlseAnne geen bloed meer gezien? Zou het inderdaad een innesteling kunnen zijn? Of gesprongen adertje?

Pavo fijn dat je schoon bent! Hopelijk snel je cyclus weer op gang zodat je ook weer het gevoel hebt met iets bezig te zijn!

Xlau ben inderdaad ook wel benieuwd of jouw energie weer wat toeneemt. Had jij nog controle staan bij de gyn?

Hoe is het met blue?
nonootje dat klinkt ontzettend wat je je de afgelopen dagen hebt doorgemaakt. Bleegh wat een ellende. Ik hoop voor je dat het wel het gewenste resultaat heeft opgeleverd en dat je snel weer schoon bent. Hoe ver was je ook alweer? bizar eigenlijk wat voor heftigheid die pillen bij iedereen opwekt he. Je hoort het vaak dat iedereen daar veel last van heeft. Ik had toendertijd ook echt heel veel bloed verloren en veel meer krampen dan toen het in september vanzelf ging. Dat was echt 2924x minder heftig.

Kippetje dat vindt ik heel erg sterk van je dat je niet getest hebt. Ik zou helemaal paranoia worden. Maar je hebt helemaal gelijk. Je hebt er totaal geen invloed op en dat is soms wel het meest frustrerende. Ik duim met je mee dat je gewoon dunne urine had bij de tweede test. Ik heb een vriendin die toen ineens een hele lichte test had (na 4 miskramen) en die zag de bui alweer hangen. Maar die is toch blijven plakken. Dus je weet maar nooit. Ik wil je absoluut geen valse hoop geven hoor, maar ik hoop gewoon erg met je mee.

Koetjesenkalfjes Wat super goed van de CB! Ben heel blij voor je. Ik zou het juist wel fijn vinden als je lekker met ons mee blijft schrijven. Ik vind het heel hoopgevend dat er na meerdere miskramen toch babies worden geboren. Ik zou het juist fijn vinden als ik ooit weer zwanger mijn onzekerheden met jullie te delen. Denk dat jullie dat alleen snappen.

Wat fijn pavo dat je weer ovulatietesten kan gaan doen. Ik hoop voor je dat die eisprong zich snel aandient. Op naar een dikke vette plakker!

xlau dat is inderdaad zeer tegenstrijdig wat die gynaecologen zeggen. Wat ik zo lees op internet kan je cyclus wel weer op gang komen met nog een klein beetje hcg in je lichaam.

Moos hoe gaat het met jou?
Ik heb verder nog niks aan extra vitamines genomen. Ik ben dan ook bang dat ik iets teveel neem. Dus ik slik gewoon de mama vitamines van Davitamon. Hopelijk is dat voldoende. Ik ga ook proberen gezonder te leven. Al vind ik dat toch weer eventjes erg moeilijk die omschakeling.

IlseAnne Gek inderdaad die korte bloeding. Zo het eventueel een innesteling kunnen zijn? Of een tussentijdse bloeding? Gebruik je ovulatietesten of laat je het op zn beloop? Wat een vragen haha.

Bedankt dames voor het succes wensen. We hebben goed ons best gedaan de afgelopen dagen. Dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb er een goed gevoel bij dit kaar. Nergens op gebaseerd natuurlijk. Ik probeer gewoon positief te zijn denk ik. Eventjes mijn laptop opgestart vanavond. Typt toch veel makkelijker. En heb je niet het gedoe dat je tekst ineens weg is.
Oooh noonoo, wat kan het toch hels zijn. Bizar hoe verschillend het ook kan zijn toch? Ik hoop dat alles nu mooi los is en dat het er alleen maar uit hoeft te floepen.
Echt leuk dat we straks naar dezelfde acupuncturist gaan! En hopelijk beide met mooie ervaringen.

Koetjes, ik vind het juist echt fijn als je meeschrijft! Het steunt mij juist en vind het alleen maar mooi om juist ook dit met elkaar te delen, juist hetgeen wat we elkaar toch allemaal wensen :heart:

Kippetje, ik ga zo ontzettend hard toch nog voor je hopen. Wat zou het toch mooi zijn als het gewoon toch wel zo blijkt!!

Ilseanne, vervelend hè die onduidelijkheid dat je even niet weet wat het is. Misschien toch tussentijdse bloeding?

Monkey, wat fijn dat goede gevoel! Dat is een heel mooi begin!!

Ik ben er ook klaar voor om er weer voor te gaan, en mn vriend al helemaal :moon:
Hopelijk kunnen we dit snel afsluiten en eindelijk weet voorruit kijken!
Mwhahahha moos dat poppetje, fantastisch! Veel plezier haha

Iemand vroeg trouwens of er mensen uit het zuiden zijn? Ik kom wel uit noord Brabant. Waar komen jullie vandaan?
@Kippetje: Hoe is het bij jou? Nog geen bloedverlies gehad?

@Noonootje: Wat ontzettend heftig lijkt me dat. Ik hoop echt voor je dat de tweede dosis niet zo'n krampen mee brengt. Klinkt alsof dat 'plopje' het loslaten van het vruchtje/vruchtzakje is.

@Koetjesenkalfjes: Fijn dat je test klopt met wat je dacht! Heb je het gevoel dat deze zwangerschap anders is? En natuurlijk schrijf je gewoon mee. Het zou niet goed zijn als een topic alleen maar vol geschreven staat met negatief nieuws. Af en toe wat positiefs is gezond.

@Moos: Is het bloeden bij jou helemaal gestopt? Want het begon toch weer een beetje na de acupunctuur?
Ik moet ook echt lachen om je poppetje :p Hier is vriend ook ongeduldig aan het worden :roll:

@Monkey: Het kan zomaar jullie ronde zijn ;)
Ik vroeg het inderdaad over het zuiden. Iemand schreef iets over het ziekenhuis in Maastricht. Ik kom zelf uit noord-midden Limburg.

Mijn energie neemt inderdaad goed toe. Begin er langzaam weer iets positiever in te staan. Ik heb op 9 januari de afspraak staan met gynaecoloog. Merk nu wel echt dat de hormonen bijna mijn lichaam uit zijn. Bruin bloedverlies neemt ook af.

Hebben jullie dat ook soms dat je een beetje menstruatiepijn hebt en dan gigantisch schrikt voor een paar seconde? Ik ben er nog zo op ingesteld dat menstruatiepijn geen goed teken omdat ik hier elke keer bang voor was tijdens mijn zwangerschap. Maar uiteraard maakt het nu helemaal niks uit :facepalm:

Ik moet ook nog even gal spuien. Schoonmoeder bij tweede zwangerschap gevraagd of ze het wel voor zich wilde houden omdat we het nog niet aan mensen wilde vertellen. Helaas werd dat dus die MA. Ze leefde erg mee, stuurde bloemen, appjes etc. (schoonmoeder woont in Groningen en wij in Limburg).
Nu kreeg ik de 25e in de avond een berichtje van haar ex-vriend (zijn heel lang samen geweest en sinds dit jaar uit elkaar); dat hij mij nog wilde feliciteren voor mijn verjaardag en daarna met dit: 'ik hoop dat jullie komend jaar het gezin gaan uitbreiden en dan wil ik graag een keer langskomen....'
Ik vond het een beetje vreemd dat hij het wist, maar goed had zoiets van .. dan zal ze het wel met het gedeeld hebben aangezien ze altijd zo lang samen zijn geweest.
Nu vertelde mijn vriend gister toen ik thuis kwam van het werk dat ze op de 25e op een verjaardag van haar nichtje tegen de hele familie die daar was heeft lopen vertellen over onze miskramen. :@ :@

Hoe haalt ze het in haar hoofd om zoiets privé's en intiems aan jan en alleman rond te bazuinen. Ik kan hier echt boos om worden. Nu heb ik het voordeel dat ik zijn familie niet vaak zie en dit ook gewoon kan weigeren.. maar mijn vriend moet morgen naar een verjaardag van zijn tante waar dus iedereen weet dat we miskramen gehad hebben. Niemand aan die kant wist van onze kinderwens.
Lieve meiden, ik heb even niks van me laten horen. Had even afstand genomen van het forum door drukte en even geen concentratie om alles bij te houden.

Er is weer veel geschreven, super fijn! Ik vind het zo tof om te lezen dat we elkaar in deze lastige periode tot steun zijn.

Ik merkte dat ik de afgelopen dagen erg emotioneel was. Gisteren weer een enorme huilbui toen ik weer op Facebook een berichtje las van een oud collega die een zwangerschapsaankondiging deed. Au. Het heeft niks te maken met misgunnen maar wel een keihard confrontatie dat ik nu terugkijk, twee keer zwanger was maar geen blijvende zwangerschap heb gehad. Doet me op een of andere manier aan het eind van het jaar meer, misschien door de verwachting dat ik in 2018 toch wel zwanger zou zijn. Nou zou dat nog steeds kunnen want nod is 31/12, maar ik heb 25/12 een veeg bruinverlies gehad en sindsdien op en aan wat bruine afscheiding, waardoor ik me uit zelfbescherming voor houd dat het waarschijnlijk niet raak is.

Koetjesenkalfjes, ik wilde nog op jou reageren.. JUIST graag dat je blijft meeschrijven om ons hoop te kunnen blijven geven. Ik merkte dat ik de afgelopen dagen ook wat meer moeite had met het feit dat ik uit een groepje “zwanger worden vanaf” kom en 1 van de laatsten ben die nog niet zwanger is. In het begin schreven we nog volop en steunden we elkaar maar beetje bij beetje werd men zwanger en haakt men toch af. Op zich wel begrijpelijk maar aan de andere kant doet het ook wel wat met me dat het groepje actieve schrijvers steeds kleiner wordt.. je hebt elkaar gesteund en je bent tegelijk aan een periode begonnen maar omdat jij dan toevallig een van de laatsten bent krijg jij minder “steun” ofzo, als in: het is blijkbaar minder belangrijk dat er ook meiden zijn die nog niet zwanger zijn? of klinkt dat gek en ben ik te naïef, dat her uiteindelijk in de wereld alleen draait om jezelf dus als je zwanger bent hoef je niet meer mee te schrijven? Zeg het me hoor, zoals ik zei ben ik #emo!

Dikke knuffel voor jullie allemaal :hug:
@xLau: wauw, dat is heel erg bizar en dat kan echt niet!! Je kunt het helaas niet meer ongedaan maken maar kun je er wel wat over zeggen tegen je schoonmoeder??? Terecht dat je boos bent, dat kan echt niet!!
Lau, dit kan echt niet. Oooh wat snap ik goed dat dit je zo boos maakt. Heb je haar al gesproken?

Hier na acupuctuur wat bloedverlies, maar was niet veel. Daarna heel licht bruin en dat was vorige week, dus mijn vriend is weer blij :moon: :yes:

Mn testen blijven licht, dus zal echt het weefsel zijn en ovulatietesten blijven knal positief. Bleh!

Kippetje, super benieuwd hoe het vandaag met jou gaat?
Ik hoop zo dat er alsnog een postieve test gaat komen!

Nioma, helemaal herkenbaar wat je schrijft lieverd. Schrijf hier lekker van je af! Ik denk dat je hier toch iets meer begrepen wordt, zo voelt het voor mij heel erg!
Super spannend deze dagen!

Noonoo, hoe heb je geslapen vannacht? En hoe gaat het met de pijn?
Xlau, nee! wat naar van haar zeg! Je moet haar gewoon echt vertellen hoe vervelend jullie dat vinden. Ik herken het wel. Mijn schoonmoeder heeft bij de Mola het hele dorp en familie ongevraagd ingelicht en vanochtend kreeg ik ook een appje van haar vriendin. Ik snap ook wel dat ze het wilt delen, maar ja het is ontzettend lullig dat iedereen er op deze manier achter moet komen. Echt bespreken hoor meisje! Ik kom trouwens ook uit Limburg!

Nioma het is ook niet niks allemaal. Denk dat iedereen van ons zich wel herkent in jouw emotionele achtbaan. En ja iedereen in het zwanger worden topic die zwanger is, herkent die achtbaan gewoon niet!! En soms denk ik ook echt wel gelukkig dat ze het niet kennen. Dit wil je voor niemand.
Ik heb stiekem wel hele goede hoop voor je hoor! Wanneer zou je willen testen?

Noonoo hoe is jouw nacht gegaan? Ben je wat aan het verliezen?

Moos fijn hoor! Nu gewoon gezellige weken maken en genieten van alles wat niet mag tijdens een zwangerschap! Zodra de nieuwe cyclus zich aandient kun je weer opletten, mar nu vooral genieten lieverd!

Hier is het echt foute boel. Vanochtend helder rood bloedverlies en ook echt van die krampen. Het mocht niet zo zijn. Heb een afspraak bij huisarts gemaakt. Wel pas voor 11 januari. Ik wil toch kijken of ik op onderzoek mag. Misschien is er iets heel simpels aan de hand. Ik hoef niet te twijfelen aan de vruchtbaarheid, maar het plaksel moet ook goed zijn hé!
Xlau ah men dat vind ik echt niet kunnen van je schoonmoeder! Zo irritant is dat zet bleegh. Kwaad wordt je er van. Mijn schoonmoeder heeft dat de vorige keer ook gedaan tegen de rest van de familie terwijl ik dat niet wilde. Heel frustrerend

Ah neee kippetje :"-( :"-( :"-( ik vind het super kut voor je!! Jeetje wat verdrietig. Hoe voel je je? :hug:
Snap dat je contact hebt opgenomen met de huisarts. Dit is zo onzeker en frusterend proces. Wie weet vinden ze iets wat makkelijk te verhelpen is.

Nioma pff het is ook zoon emotionele rollercoaster hé! Ik vind het ook fijn dit met jullie te delen. De rest snapt 't toch minder denk ik.

Hmm irritant moos. Wanneer had je ook alweer controle?
@Nioma: Bruinverlies kan natuurlijk 2 dingen zeggen. Het blijft afwachten. Ben je geen vroege tester?
Ik denk dat als je zwanger bent je automatisch in een soort andere fase komt van het 'proces'. Alle berichten over ovulatietesten heb je dan wel gehad.
Het 'voordeel' van dit topic is dat de onzekerheid ons blijft verbinden.

@Moos: Test je nog steeds elke dag? Misschien heel even dat los laten en even lekker van je mannetje genieten. En dan over een weekje weer testen?
Ze zeggen dat als je seks hebt terwijl er al een miskraam zat aan te komen, dit opgewekt kan worden hierdoor. Dus misschien lekker veel seks hebben? Komt het weefsel misschien vanzelf eruit.

@kippetje: Ondanks dat je het al verwacht had, lijkt het met toch onwijs schrikken en heel verdrietig =( Goed dat je een afspraak hebt gemaakt met de huisarts. Al is het maar om uit te sluiten dat er iets aan de hand is. Of inderdaad wat je zegt.. Misschien is er wel iets 'simpels' aan de hand dat zo opgelost kan worden.

Wat betreft schoonmoeder. Mijn vriend heeft haar een bericht gestuurd dat hij er echt niet blij mee is etc. Dat hij niet snapt waarom een zwangerschap wel geheim is (aangezien we haar hadden gezegd niks tegen anderen te vertellen) en een miskraam dan wel op tafel gegooid kan worden.

Ze gaf als excuses dat zij het er met niemand over kon hebben omdat wij zo ver wonen en dat iedereen telkens naar ons vraagt hoe het met ons is.
Mijn vriend heeft daarop gezegd dat ik haar nog heb verteld dat ze mij altijd kan appen/bellen als ze iets wilt weten o.i.d. en dat ze het altijd over zijn studie, ons klushuis of wat dan ook kan hebben als ze naar ons vragen.

Vervolgens schoof ze de schuld op haar ex-vriend; 'Normaal gesproken zou je er toch ook niets van vernemen. Qua contacten met de familie.. toevallig nu omdat X het nodig vond'. '
Verder heeft ze haar excuses paar keer aangeboden. Zegt ze dat het niet bedoeld was als roddel en dat ze het helaas niet meer kan terugdraaien.
Mij heeft ze alleen een lang berichtje met haar excuses gestuurd. Ik heb hier nog niet op gereageerd, doe ik wel een keer als ik minder boos ben.

Bizar dat meer van ons zo'n roddelende schoonmoeder hebben..
.
xlau wijzigde dit bericht op 28-12-2018 19:02
Reden: dubbel
99.91% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven