Zwanger worden na hersteloperatie sterilisatie man deel 2

13-10-2016 22:11 527 berichten
Hey meiden ik zag dat het topic gesloten was ik heb een nieuwe aangemaakt ik hoop dat jullie me kunnen vinden



Liefsxx Marieke
Alle reacties Link kopieren
Jaa ging redelijk

Maandag bloed verlies savonds op controle bleek ik ruime 3 cm ontsluiting te hebben.

Uit eindelijk mocht ik dinsdag ochtend persen rond een uur of 10 hallf 11 maar de weeen duurde niet lang zat uiteindelijk is ze met vacuüm pomp gehaald maar ze doet het super .

Ik heb dan wel wat last van de wondjes en hoofdpijn doorv geklapte adertjes in me ogen en bloed iutstortingen in me gezicht . maar verder maken we het goed .



Xxx
Alle reacties Link kopieren
@steffie nee wij houden het geslacht niet voor ons zelf we kunnen moeilijk onze mond houden en de kinderen zijn ook zooooo nieuwschierig.



Gefeliciteerd camaro!!!
Alle reacties Link kopieren
Snap ik pfff ik zou et ook niet voor me kunnen houden hoor haha.. ik ben benieuwd.....



Camaro, klinkt allemaal best heftig haha.. doe rustig aan en geniet !
@camaro : Oef klinkt niet lekker, gelukkig alles achter de rug, geniet samen!



@steffie Jammer... op naar de volgende ronde



@pfff ben heel benieuwd, fijn dat het zo goed gaat!



xxx Nadia
hey dames



Ik kom jullie vertellen dat ik nu echt afscheid ga nemen van jullie en dit forum.

In 2012 ben ik hier actief geworden na de hersteloperatie van manlief en nu 4 jaar later mogen wij heel dankbaar zijn dat wij na deze operaties 2 wondertjes in onze armen mochten sluiten.

Maar nu word het ook tijd om wat af te gaan sluiten.. voor ons is ons gezin nu compleet en is er een hoop spanning weggevallen.

Van het zwanger worden, zwanger zijn en hopen dat alles goed mag gaan naar opluchting dat het ook echt goed is gegaan.



Ik ben jullie dankbaar voor alle leuke, lieve en opbeurende berichtjes als ik het moeilijk had.

Het was fijn om hier af en toe mijn hart te kunnen luchten maar ook om dingen te delen, juist omdat jullie ook weten wat het is als zwanger worden niet vanzelfsprekend is.

Ik wens jullie allemaal alle goeds toe en hoop dat voor een ieder van jullie die ene grote wens mag uitkomen!



Heel veel liefs,



Nadia
Alle reacties Link kopieren
Hey Nadia,



Ja jij kan nu inderdaad volmondig zeggen: mission completed

Ik wil jou ook bedanken voor alle berichten en steuntjes in de rug en het gewoon erover kunnen kletsen met zn allen.

Ik snap dat jouw forum tijd nu klaar is. Je kan nu idd zonder zorgen en met een voldaan gevoel gaan genieten van je complete gezin. Ik gun het je van harte, ben trots op jou en ik wens je alle goeds en geluk toe!



Liefs!
Hey Yoshi



Wat een superlief berichtje! dank je wel..! ( zit hier gewoon met brok in keel ;) )

En geen dank hoop dat jij ook snel weer zwanger mag worden!



Liefs xx
Alle reacties Link kopieren
Nadia . heel veel geluk liefde en gezondheid toegewenst voor jou en je gezinnetje xxxx
Nadia, jammer dat je stopt, maar ik begrijp het hoor! Heel veel geluk met jullie mooie gezinnetje. Geniet ervan en het allerbeste! Wie weet tot ziens



Liefsxx
Bedankt camaro en marieke!



Liefs xx
Alle reacties Link kopieren
Super Nadia! Ik ben blij voor je dat je familie compleet is. Bedankt voor je verhalen en je steun aan iedereen.



Wish you all the best!



Steffie x
Thnx Steffie xx
Alle reacties Link kopieren
Toch steeds stiekem blijven lezen he nadia hahaha.

Hoe is t met de rest vd dames? Tis stilletjes hier!
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat alles goed hoor..



Na een periode van veel stress is het allemaal weer wat rustiger hier, en voel ik me elke dag weer een beetje beter. De stress heeft trouwens niks te maken met het zwanger willen worden hoor haha.. Verder gaat alles goed hier. Net een druk voetbal weekend achter de rug dus zit ik nu heerlijk op de bank even bij te komen met de kaarsjes aan.



Aankomende week is weer m'n vruchtbare periode. Dus wordt weer spannend hahaha..



Vriendlief is er ook enorm mee bezig en kan echt niet wachten tot het zo ver is(als het zo ver komt uberhaubt). Super gaaf om te zien.
Alle reacties Link kopieren
Steffie gelukkig wat rust om wat voor reden dan ook .



Hier gaat alles goed ons dametje doet het ook super geeft alleen een kik als ze honger heeft en verder is ze stil.



Lees wel mee maar reageer weinig omdat ik natuurlijk druk ben met ons hummeltje .

Maar leuk jullie verhalen te lezen.

Xxxx
Alle reacties Link kopieren
Camaro van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Fijn dat alles goed gaat met haar. Hoe voel jij je?



Nadia, mooi geschreven. Wat een weg hebben jullie ook afgelegd de afgelopen jaren. We houden privé zeker contact!!



Hoop dat het met de rest ook allemaal goed gaat. Heb ff beetje vluchtig doorgelezen. Niet zoveel tijd nu.



Hier geen nieuws, kan elk moment ongesteld worden..... Uiteraard liever niet haha
Alle reacties Link kopieren
Beloved . ik heb me eigen ook redelijk gevoeld . veel last gejad van me knip uiteindelijk hebben ze op dag 6. 1 knoopje van hechting af gehaald . toen ging t stukke beter .

Paar dagen later zon niesbui gehad . dat de bovenste laag stukje is gaan wijken .

Niet echt pijn aan gehad meer angst .

Nu hopen dat die snel helemaal dicht is .



Nu weer iets nieuws om druk over te maken hihi . als ik dalijk niet meer vloei en dat is de controle . of de eerste keer sex . of. Na de 1ste menstruatie. Spiraal plaatsen hihi .

En verder tussen door gewoon lekker genieten van ons prinsesje .

Hoop zo vanuit jullie kanten ook snel positief nieuws te horen gun t jullie zo . echt een gevoel wat onwerkelijk is .



Xxxxxx
Alle reacties Link kopieren
Hier kan ik weer elk moment ongesteld worden, wat ik uiteraard niet hoop.



Lig helaas vanaf gister al met koorts op de bank. Lekker griepje te pakken. Maar ik mag niet klagen aangezien ik bijna nooit ziek ben. Was al ruim een jaar geleden. Gelukkig wordt ik goed verzorgd door man lief en m'n stiefzoontje. M'n stiefdochtertje alleen als het haar uit komt whahaha.. maar dat is de leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
Hi steffie, beterschap!!

En hier zelfde verhaal, menstruatie kan ieder moment losbarsten, wat ook wel gaat gebeuren want zit onder de pukkels en mn borsten doen zeer, typisch pré menstruatie verschijnsel bij mij.

Gister toch maar naar de gyn geweest en die zei wederom dat we een goeie zwangerschaps kans hebben, en dat IUI absoluut de kansen niet vergroot... uuhh oke... in het nieuwe jaar wel even een foto van de eierstokken laten maken, (iemand ervaring mee?) en ja, geduld... zucht.. moet zeggen dat ik dat sinds de reis wel veel meer heb, there's more in life...

camaro, fijn dat je zo van je dochter geniet! Hoe vinden de stiefkinderen het?

Beloved en? Ongesteld geworden?



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je foto van de eileiders?die heb ik ook gehad en was pijnlijk omdat de mijne dicht zit!

Maar duurt maar even gelukkig is het daarna meteen weg de pijn!hoe lang zijn jullie nu bezig yoshi1984?

Hier op 1 januari beginnen met ivf dus hopelijk brengt dat meer succes dan iui!

Camaro nog van harte met je dochter!!
Alle reacties Link kopieren
Klopt anne, foto van de eileiders. Die hoogstwaarschijnlijk open zijn aangezien ik al 2x zwanger ben geweest, maarja, zal wel standaard riedeltje zijn. Wij zijn sinds de miskraam nu alweer in ronde 9 zonder resultaat nog helaas. Wel al een dochtertje van 2 inmiddels waar we heeeeel blij mee zijn.

Succes met de ivf straks!! Hoop echt dat het gaat lukken!

Groetjes
Hey Steffie, Beterschap! Ik hoop voor je dat je niet ongesteld wordt. Zou natuurlijk erg leuk zijn zo vlak voor kerst.

Yoshi, wat vervelend dat het weer niet gelukt lijkt te zijn. Het zou natuurlijk wel fijn zijn als je de medische molen niet in hoeft.

Ik kan me je ongeduld wel voorstellen. Bij ons duurde het ook 10 maanden voordat ik zwanger was van de 2e. Vreselijk vond ik dat. Ik merk nu dat het al zo lang duurt, dat het een beetje naar de achtergrond verschuift. In Januari verwijzing van de huisarts aanvragen en dan afspraak maken bij de uroloog. En als Henk dan zn vakantie weet, kunnen we de 2e operatie plannen. Ben daar eigenlijk nog helemaal niet echt mee bezig gevoelsmatig dan. Zitten nu echt in de kerstsfeer. Kids kunnen niet wachten tot zondag.. Cadeautjes!! haha



Anne spannend IVF, succes! Ik hoop echt voor jullie dat het mag lukken!



Camaro, 1e keer na de bevalling duurde wel 6 weken ofzo. Komt echt wel goed, rustig aan Fijn dat je zo geniet van je mooie meisje!!



Liefsxx
Alle reacties Link kopieren
@Yoshi.. en al ongesteld geworden?

Ook bij mij begint het altijd met pukkeltjes op m'n gezicht en enorm veel pijn aan m'n borsten. Ik had gister ongesteld moeten worden. Maar uhh 0 pukkeltjes en 0 pijn in m'n borsten. Maar goed misschien wordt ik het alsnog wel maar ben ik iets over tijd haha.. geen flauw idee whahaha ik laat het allemaal maar even voor wat het is.



@anne.. succes met de ivf lijkt me ook een enorm heftige periode.



@mariek Thankss.. we wachten dus nog even af, het zou een prachtig kerstcadeau zijn. Maar goed ik zit pas in ronde 2. Dus ik doe net of ik gek ben en ga er vanuit uiteindelijk toch wel ongesteld te worden haha..



Ik ben er de afgelopen maand totaal niet mee bezig geweest eigenlijk. Veel te druk voor gehad en iedereen is hier ziek geweest en druk op de voetbal vereniging geweest waar ik vaste vrijwilliger ben. En uiteraard alle feestdagen. M'n 2 stiefkiddies vragen er wel eens naar zo van.. steff?? Ben je al zwanger? Hahaha wel super leuk als ze dat vragen dat geeft me een goed gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Haha nou ik ben inmiddels alweer aan de rooie klats hoor steffie (maar ik wist toch al dat t komen ging vanwege de pukkels en de borsten, en ik droom er ook altijd over de nacht voordat het losbarst, heel raar)

Spannend hee nu bij jou. Wanneer ga je testen? Of beter gezegd, hoe lang kan je je nieuwschierigheid bedwingen?
Spannend steffie!! Wie weet. Kan snel gaan hoor! Hier vanavond ongesteld geworden, dus geen extra cadeautje onder de boom



Ben er wel nuchter onder. We gaan er gewoon vanuit dat t voor de zomer toch niet lukt. En hopelijk helpt een 2e hersteloperatie. Zo niet, dan geven we nog steeds 2 prachtige kids om op te voeden..



Yoshi hoe staat t bij jou?



Liefsxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven