Zwanger worden na miskraam

06-01-2021 09:43 1875 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit topic is om te schrijven over zwanger worden na een miskraam of meerdere miskramen.

Het wachtwoord voor de tabel is verkrijgbaar bij de schrijvers. Je kunt inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord en vervolgens de tabel aanpassen.

Zwanger worden
NaamLeeftijdKindNodBijzonderheden
NaamLeeftijdKindNODBijzonderheden
naamxxx??-


Zwanger :cheer2:
NaamLeeftijdKind #UDEchoAfspraakBijzonderheden
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-06-2022 16:11
Reden: Titel gewijzigd nav verzoek
66.70% gewijzigd
nooit1blijvenzitten schreef:
08-04-2021 09:11
Ahzo, dan snap ik het: de tijd na je eisprong is korter dan ervoor. Geen idee hoe dat bij mij is. Ik heb aangenomen precies in t midden en daar 3x zwanger mee geworden
Ik heb dus geen idee op welke dag ik zit omdat die lengte ineens varieert maar als we uitgaan van de eisprong op de helft van mijn vorige cyclus (32 dagen) dan zou ik nu op 9 dpo zitten.
Wat is een chemical? Wel HCG maar geen zwangerschap?
Ja ik houd al een poos mijn temperatuur en cervixslijm bij, vandaar dat ik het weet. Ik heb mijn eisprong meestal tussen dag 18 en 22 en dan word ik 9 dagen erna ongesteld. Chemical is officieel een zwangerschap die alleen op basis van HCG is vastgesteld en al misgaat voor er een echo gemaakt kan worden. Dat wordt dan nog geen miskraam genoemd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje wat gaan we toch lekker snel met schrijven in dit topic! :-)

Adelaar81: Wat jammer dat je de piek waarschijnlijk hebt gemist. Wellicht heb ik er overheen gelezen maar test je in combinatie met temperaturen?

Lulu lief dankjewel :heart: zou super zijn als die iui 6 succesvol is!

Sanne_joy: jaa zo vervelend die onwetendheid het alles kan zijn geweest. Wat fijn dat je weer wat positiever bent gestemd en super dat jullie in de cyclus precies weten hoe het loopt.

Saga Als het zo mooi doorgaat denk ik ook wel dat je naar de tweede tabel kunt :-D

Afwachtertje ahh morgen al controle en volgende week waarschijnlijk de eisprong dat klinkt goed! Ik kan me goed voorstellen dat die wachtweken veeel te lang duren.

Nooit1blijvenzitten: zo vervelend dat wachten. Hoe gaat het inmiddels?

Ik merk wel dat ik deze zwangerschap heel erg vergelijk met mijn vorige zwangerschap die resulteerde in de miskraam. Tot nu toe lijkt het lichamelijk echt heel erg op elkaar. Ik slaap ook weer evenveel als toen ( iedere nacht minstens 9 uren :lol: ). Mijn vorige zwangerschap voelde gewoon goed en deze nu ook. Al moet ik zeggen dat ik daardoor ook wel angstig wordt, omdat alle symptomen gewoon goed kunnen zijn, maar dat zegt niets over hoe het van binnen gaat. Ik twijfel trouwens wel echt of ik afgelopen dinsdag echt een klein beetje roze heb gezien of dat ik het me heb verbeeld door het licht en kleur van het papiertje. Gelukkig heb ik het daarna niet meer gehad. **Even snel afkloppen nu
Nou ik heb mezelf maar vast verplaatst hoor. Mijn test is een stuk donkerder dan gisterochtend. Ik krijg geen bloedverlies en ook niet meer rozige/ lichtbruine veegjes oid. Temperatuur is weer omhoog gegaan. Dus alles pleit voor ;) Ik ga in de week van 16-30 april een echo plannen. Die maandag zou ik 6+2 moeten zijn op basis van mijn ovulatie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeeeej Saga dan nu officieel gefeliciteerd :cheer2:
Alle reacties Link kopieren Quote
Saga wát fijn! echt heel fijn. En goed plan van de vroege echo, het kan maar geweest zijn toch. Net als voor Amber kan ik me voorstellen dat het gewoon heel erg spannend is deze zwangerschap. Denk ook neit dat je je daar tegen moet verzetten, vertrouwen op je gevoel is het enige wat je kan doen, maar ook dat geeft geen garanties natuurlijk.

mbt die biochemische/chemical zwangerschappen: mijn gyn zei dat ze toch steeds meer geneigd zijn om ze mee te tellen, zeker als ze plaats vinden als je bv 5-6 wkn bent, omdat het mogelijk toch niet helemaal te onderscheiden is van 'miskramen die echografisch bevestigd zijn'. Vandaar dat ik wel odnerzoek mocht laten doen naar herhaalde miskramen, maar overigens niet gedaan heb.

Hier heb ik echt een rare menstruatie: veel hoofdpijn en buikpijn (had ik nooit) en echt amper bloedverlies?? gisteren niet eens een tampon oid ingehad... 'Gelukkig' de zekerheid van de negatieve test dus geen twijfels verder. Misschien is mn bloed gewoon op na 6 wkn vloeien ;-) Gezien mn vroege ovulaties begint onze gezellige week al weer aanstaande zondag ;-)
Nooit1blijvenzitten spannend, 9 dpo! Ga je al eerder testen dan je nod denk je?

Amber ik snap dat angstig bent af en toe. Dat is logisch na wat er gebeurd is.. Dat mag er ook zijn. Probeer daarnaast ook vooral te genieten, ook al is dat altijd zoveel makkelijker gezegd dan gedaan.

Saga nu officieel gefeliciteerd! Zo fijn :heart:

Banaantje misschien dat de menstruatie inderdaad echt anders is dit keer door alles. Hopelijk lekker op tijd weer je ovulatie, dat zou fijn zijn.
anoniem_647341163f165 wijzigde dit bericht op 08-04-2021 13:25
14.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Saga, wat goed, gefeliciteerd!

Amber, veel slapen dus, haha. Spannende tijd, ik snap goed dat je het een beetje eng vindt, zou ik ook vinden, maar heel fijn dat deze zwangerschap goed aan voelt.

Naar aanleiding van je vraag; ik temperatuur niet maar gebruik van die LH testjes van sensitest. Ik ben door blijven testen en het lijkt nu op te gaan lopen (dag 19), dus misschien toch niet gemist maar een afwijkende cyclus tov anders met een late ovulatie.

Banaantje, mijn eerste menstruaties na miskraam waren ook “anders”. “Op” zal je bloed wel niet zijn, dan had je wel bijkomende klachten😉.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo ik ben bijgelezen. Het hele topic teruglezen was iets te ambitieus, maar volgens mij ben ik goed op de hoogte nu.

Banaantje: Wat balen dat je toch weer ongesteld bent. Het klonk veelbelovend! Blijkbaar heeft de miskraam de symptomen en menstruatie een beetje in de war geschopt. Onze verhalen lijken inderdaad wel een beetje op elkaar. Toevallig ben ik nu ook weer ongesteld, van het weekend geworden. Dat is de eerste keer weer na de tweede chemische zwangerschap. Menstruatie is weer erg licht... Sowieso is het contrast extra groot met het verloop na de chemical en ik weet dondersgoed dat een lichte menstruatie niks hoeft te zeggen, en toch blijft het dan maar knagen he...

Amber: Wat fijn dat je nu weer zwanger bent na die heftige miskraam, gefeliciteerd! En ook dat het zo onverwachts kwam. Ik hoop met je mee dat het goed blijft gaan, super spannend!
Wat betreft het laten onderzoeken, we hadden besloten het nog even niet te doen en het nog even aan te kijken. Als het een derde keer gebeurt gaan we het sowieso doen. Maar nu ik weer ongesteld ben ga ik toch weer twijfelen... Zo irritant.

Saga: Wat goed dat je zwanger bent en het bruinverlies niet doorzette, gefeliciteerd! Wat een spannende dagen, maar het klinkt veelbelovend nu, ik duim dat het goed blijft gaan!

Adelaar: Wat fijn dat je ovulatietesten nu toch lijken op te lopen! Zo stom dat je lichaam wel eens kan afwijken van een bepaald patroon.

Afwachtertje: Spannend, morgen weer controle en waarschijnlijk eisprong volgende week!

Appelbloesem: Spannend, wachten op de uitslagen van de onderzoeken. Lijkt me heel dubbel. En snap dat je je afvraagt of je geluk had bij je eerste kind of juist pech nu.

Sanne_joy: Hopelijk is de vierde IUI raak! Zo te lezen hebben jullie goede kansen.

Lulu: Ook voor jou hoop ik dat de zesde IUI raak is! Het geeft veel hoop dat het wel kan, je hoort ook best vaak dat met IUI ook niet lukt. Snap ook dat je liever (nog) geen IVF wil.

Nooit1blijvenzitten: Jij mag binnenkort testen hopelijk! Wat betreft de chemicals: toen ik na de tweede keer de huisarts erover belde noemde hij het gewoon een vroege miskraam (terwijl ik tegenover hem sprak over een biochemische zwangerschap). De meningen zijn er geloof ik een beetje over verdeeld. De ene arts noemt het een chemische zwangerschap, de ander een vroege miskraam...

Worteltaart: Fijn dat je lichaam het weer doet inderdaad na de miskraam. Lijkt me lastig om te beslissen of jullie verder willen proberen of niet. Hopelijk komen jullie er snel uit en: geen beslissing is ook een beslissing!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb niet zoveel gereageerd in dit topic de laatste weken. Ik vond het lastig om zoveel moeilijke dingen te lezen en ondertussen zelf positief proberen te denken over je eigen toekomst en wensen.

Maar ik ben zwanger! Weet het nu al een tijdje. Wilde wachten tot ik een kloppend hartje gezien heb op de echo, voor ik het op het forum zou zetten. Voorlopig ziet het er goed uit, maar het blijft ontzettend spannend natuurlijk! Ik ben ook al ontzettend misselijk, dat is minder leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Morange! :yes: Wat super dat je al een kloppend hartje hebt gezien! Sterkte met de misselijkheid.
Alle reacties Link kopieren Quote
Adelaar81 schreef:
06-04-2021 18:41

Banaantje, van je TSH levels heb ik ook al wel regelmatig iets over gelezen, met name dat in NL een hogere grenswaarde acceptabel wordt gevonden terwijl in DE en BE voor “goede fertiliteit” naar een waarde onder de 2 wordt gestreefd...geen idee wie er nu gelijk heeft.
Ik kan hier wel iets over zeggen. Sorry dat ik inbreek, ik lees af en toe mee in dit topic. Ik heb een schildklieraandoening en wordt daarvoor strak gecontroleerd tijdens de zwangerschap.

Met een TSH boven de 2 kun je prima zwanger worden en het is ook een prima waarde. Maar toen ik actief ging proberen om zwanger te worden werd mijn internist veel minutieuzer met de medicatie. Ze zei dat ze de TSH graag exact tussen de 1 en 2 hield omdat het wel de kans op zwanger verbetert. Om je zo kansen zoveel mogelijk te optimaliseren zei ze.

Voor de kinderwens vond ze een TSH van 3 of 0,8 ook prima. Ik ben de 1e keer trouwens zwanger geworden met een TSH van 0,7.
Alle reacties Link kopieren Quote
Morange, proficiat! En dat is 3 :cheer2: :cheer2:

Er blijft hoop dames!
Ik ga nog niet testen op nu 10 dpo, denk als ik volgende week dinsdag nog niet ongesteld ben dat ik dan test. Kan me anders wel gek maken, want met onregelmatige cycli weet ik na een negatieve test eigenlijk nog niks.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd morange! Hoe ver ben je nu? Hopelijk wordt de misselijkheid vlug beter.
Saga ook nog gefeliciteerd! Hoe is het met jullie qua spanning?

Spannend nooit1blijvenzitten! Kunnen we nu voor jou gaan duimen :-).

Qua biochemische zwangerschappen: zowel mijn verloskundige als gynaecoloog hebben dat nooit zo genoemd, die noemden het gewoon een miskraam. Zo strikt is dat onderscheid ook niet lijkt mij.

Sanne_joy, twee jaar al... kan mij voorstellen dat je daar verdrietig om wordt :hug:
Zijn jullie ook weleens gewoon boos, dat het allemaal zo oneerlijk voelt? Lekker irrationeel gevoel, maarja...
Morange, van harte gefeliciteerd! Bij welke termijn heb jij een echo gehad? Ik twijfel over met vanaf 6+2 of vanaf 7.

Hier gaat het goed eigenlijk! Niet verwacht. Gister hele dag geen bruin/rozeverlies. Vanmorgen weer een Kruidvat test gedaan en ik zie goede oploop!

Nu de twijfel over wanneer echo! Ik heb een praktijk gevonden in de buurt die niet heel medisch/ in ziekenhuis is, vind ik fijner. Alleen het moet als kind op opvang is, dan zou het met 6+5 kunnen, maar wel na een verplicht college. Liever heb ik direct s ochtends vanwege de spanning🙈 Mijn zoontje is ook nog jarig, dus daarvoor is sowieso niet handig denk ik, of juist fijne afleiding evt. Maar dan heb ik geen oppas. En moet ik evt zonder man (gaat hij niet oké vinden). Lastige keuzes! Wat zouden jullie doen? Zo snel mogelijk of liever richting de 7 weken of later, vanwege meer te zien?

Appelbloesem, en jij had ook met 4/5 weken? Ik hoor soms dat men geen onderzoek krijgt, omdat het niet mee zou tellen voor een miskraam, vind ik best raar.

Amber, hoe ver ben jij ongeveer bij de echo?
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij die laatste was het bloedverlies rond 4+5(?) Maar weet het niet precies, omdat mijn cyclus wat varieert en ik geen ovulatietesten doe. Voor die onderzoeken maakt het ook niet zoveel uit omdat die twee miskramen daarvoor sowieso later waren, dus ik het toen al had kunnen laten onderzoeken.
Volgens mij is voor vier weken de kans dat het misgaat sowieso nog heel hoog, dus de kans dat er niets gevonden gaat worden bij twee miskramen rond vier weken zo groot dat vervolgonderzoek niet zo zinvol is (of eigenlijk: te duur...).

Ik zou liever richting 7 weken! Daarvoor is de kans op een miskraam gewoon nog best groot, ook bij een goede echo. En als de echo niet goed is weet je waarschijnlijk nog niets en zit je nog een a twee weken in onzekerheid. Kan je geen oppas regelen of een extra dag opvang?
Ik wil het eigenlijk nog geheim houden voor de omgeving en kan niet echt een smoes voor oppas bedenken.. extra opvang kan momenteel niet bij onze opvang door personeelstekort helaas. Ik denk dat ik het gewoon bij 6+5 doe na mijn college, dat is een opvangdag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sága schreef:
09-04-2021 10:36
Ik wil het eigenlijk nog geheim houden voor de omgeving en kan niet echt een smoes voor oppas bedenken.. extra opvang kan momenteel niet bij onze opvang door personeelstekort helaas. Ik denk dat ik het gewoon bij 6+5 doe na mijn college, dat is een opvangdag.
Dat snap ik, dan zou ik het denk ik ook maar zo doen. Ik vond het bij mijn tweede MA ook heel fijn dat we het nog niet gezegd hadden, zo konden we het even zelf verwerken en pas vertellen op een moment dat wij zover waren. Anders zouden onze ouders denk ik naast de telefoon hebben zitten wachten...

Owja, en niet vergeten dat volgens de statistieken de kans op een goede echo een stuk groter is he :-).
Adelaar wat fijn dat de eisprong er toch nog aan lijkt te komen.

Morange wauw, gefeliciteerd! En wat fijn dat je al een goede echo hebt gehad :heart: Ik ben ook heel benieuwd hoe ver je nu bent?

Nooit1blijvenzitten
dat snap ik. Spannend, ik duim! 🍀

Saga je moet echt doen wat voor jou/jullie goed voelt. Als dat bij 6+5 weken is en dat qua opvang ook goed uit komt, zou ik gewoon dat doen.

Mijn ochtend verliep gek. Ik houd m'n temp bij en de vorige keer had ik een dag voor de eisprong een duidelijke dip. Vanochtend was hij weer zo laag als die dip toen. Dus ik dacht huh? Nu had ik vanochtend ook controle dus dat was fijn. Gaf ze aan dat ze kon zien dat er al eentje aan het gaan was (vervormde follikel). Dus waarschijnlijk morgen dan de eisprong. Ik snap er niks meer van. Zit nu op dag 15 en vorige cyclus was het pas dag 22. Had ook lichamelijk nog niet het idee dat die eraan kwam, dus ik was nogal verrast. Plus dat hij dinsdag nog maar 12mm was en de follikel van de vorige cyclus pas bij 24mm sprong.
Heb wel gevraagd of ik nogmaals mag bloed prikken op progesteron, om te kijken of het ook een 'goede' eisprong is. Dit omdat ik de vorige keer 10 dagen daarna al ging menstrueren. Dat is meer voor mijn eigen geruststelling weer even.
Nu vandaag maar even ons best doen, want dat is er deze week nog niet van gekomen door ons werk. Hopelijk maken we dan als nog een goede kans. Ik had hier nog niet op gerekend. Had ook nog geen ovulatietesten gedaan omdat ik hem pas volgende week verwachtte. Heb er net eentje gedaan maar die was niet positief. Of ik ben al te laat, of de LH piek komt nog. Ik doe er vanmiddag/vanavond gewoon nog even eentje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sága schreef:
09-04-2021 10:20
Morange, van harte gefeliciteerd! Bij welke termijn heb jij een echo gehad? Ik twijfel over met vanaf 6+2 of vanaf 7.
Ook gefeliciteerd voor jou! Ik duim voor je dat het goed blijft gaan.
Ik had gebeld voor een vroege echo, dacht dat de secretaresse zei rond 6.5 week. Maar er was nog maar één mogelijkheid bij mijn gynaecoloog en dan was eigenlijk op 5+6 week. Merkte dat later pas toen ik ging rekenen, maar heb de afspraak gewoon laten staan. Had iig de bevestiging dat er een beginnende zwangerschap op de goede plek te zien was. En de tweede echo was met 7+6 week.
Ben nu dus 8 weken zwanger.
Alle reacties Link kopieren Quote
Saga wat een goed nieuws! Dus nu 'echt' zwanger! :cheer: gefeliciteerd

Morange gefeliciteerd! Wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien!

nooit1blijvenzitten wat spannend voor jou!! Ik duim voor je

afwachtertje dat is toeval zeg! Als de eisprong morgen is dan is het toch zeker wel zinvol om vandaag en morgenochtend nog seks te hebben. Ik zou er voor gaan!
Alle reacties Link kopieren Quote
Banaantje Wat gek van dat lichte bloedverlies. Volgens mij kan het soms ook wel eventjes duren voordat de cyclus weer helemaal 'normaal' loopt. Hoe is het nu met de krampen? Ik denk trouwens wel dat die krampen goed zijn. Ik had tijdens mijn bloedingen helemaal geen krampen of menstruatie gevoel, maar het schijnt dat de baarmoeder goed moet samenkrampen om ervoor te zorgen dat het bloedverlies niet extreem veel wordt. Hopelijk heb je straks inderdaad weer een mooie ovulatie!

Afwachtertje: dankjewel! En wat fijn, hopelijk kunnen jullie lekker gebruik maken van die ovulatie!

Adelaar hihi jaa heel veel slapen! En wat goed dat je door bent gegaan met testen en dat ze nu mooi oplopen. Hopelijk kunnen jullie daar fijn gebruik van maken

An dankjewel! Wat lief dat je zo uitgebreid op iedereen hebt gereageerd. Pfoe ja herkenbaar dat twijfelen over keuzes als je ongesteld bent. Maar eventueel zou je alsnog onderzoek kunnen laten doen als je twijfelt toch? Of blijven jullie echt bij het eerdere besluit?

Morange Gefeliciteerd! :cheer2: Wat mooi zeg al 8 weken! Hoe gaat het verder met jou?

Nooit1blijvenzitten: Wat spannend zeg! Net als de rest duim ik ook mee voor jou!

Saga Ik ben 7 weken als we de eerste echo hebben. Die is nog niet aanstaande maandag, maar de week daarop. Eigenlijk bewust niet heel vroeg gedaan, omdat ik geen idee heb wanneer de ovulatie is geweest. Normaal is de ovulatie rond dag 11-14, maar aangezien ik na de miskraam geen normale menstruaties heb gehad, weten we het dus nu niet zeker. Cerfix slijm had ik destijds op dag 14 en 15. Dus ik vermoed dat de eisprong ook rond die dagen is geweest. Echter dacht ik dat wij geen gebruik hadden gemaakt van de eisprong. Dus deze zwangerschap was echt wel een verassing. Maar als jij een goed gevoel hebt bij de 6 weken echo dat moet je dat natuurlijk doen :-)

_appelbloesem_ jij vroeg volgens mij aan iemand anders over boosheid. Dat herkende ik wel na de miskraam en het proces van zo graag weer zwanger willen zijn. Ik heb dat toen omgezet in obsessief en intensief sporten. Dat bleek overigens niet zo'n goed idee te zijn.. Volgens mij is boosheid ook een hele normale reactie op iets waar je totaal geen grip op hebt. :hug:

Hopelijk heb ik iedereen een beetje kunnen beantwoorden, op de telefoon is dat toch wel lastig. Hier is inmiddels het misselijke gevoel ook al een beetje begonnen. Ik heb vanochtend een half uur gedaan over het eten van een beschuitje en een glas water. En daarna die stinkende visolie capsules nog innemen. Maar het is gelukkig binnen gebleven :-D De rest van de dag is het gevoel lichtjes aanwezig maar wel gewoon kunnen eten gelukkig. Bij mijn vorige zwangerschap moest ik ochtends regelmatig overgeven tot 10 weken dat heb ik nu nog niet.
Amber vervelend van de misselijkheid. Een tip misschien voor die visolie capsules: ik slik die ook, van Vitakruid. Deze hebben geen geur/smaak. Heel fijn. Alleen wel wat prijzig(er) denk ik.

Ik vind het alleen zo gek dat ik nog geen tekenen krijg van m’n lichaam voor een ovulatie. Geen buikpijn, cervixslijm. Alleen af en toe een steekje aan de linkerkant, waar de follikel ook zit. Nu vraag ik me af: vervormt een follikel eerst, wat te zien is op een echo, en krijg je dan ovulatietekenen, of andersom?
Ik raak erdoor in de war maar ik maak me zeker ook weer te druk 😅 En dat terwijl het los laten juist beter ging.
Alle reacties Link kopieren Quote
Afwachtertje: thanks voor de tip ik maak dit potje even op en dan ga ik eens naar Vitakruid kijken. Zou inderdaad wel heel erg schelen als je die geur en smaak niet hebt.

Toevallig heb ik mij laatst verdiept in ovulatie klachten voor of na eisprong. Ik denk dat je niet heel veel hebt aan mijn antwoord, maar de conclusie was dat dit echt per persoon kan verschillen. De een heeft bijvoorbeeld eerst cerfixslijm en daarna de eisprong. Sommigen hebben tijdens het cerfix slijm een eisprong. En dan zijn er ook weer vrouwen die beweren na een eisprong cerfixslijm te hebben. Daarnaast kan het ook nog per vrouw verschillen hoe lang ze cerfixslijm hebben. Kortom je hebt dus niet zoveel aan mijn antwoord vrees ik...
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Morange! :)

Wat betreft onderzoek na miskraam 4/5 weken, mijn huisarts bood het dus wel aan. Hij zei dat het niet uitmaakt hoe vroeg ze zijn geweest, bij twee of meer mag je onderzoek laten doen. Maar misschien zijn daar de meningen over verdeeld. De kans is natuurlijk wel groter op een vroege miskraam dan op een late.

Saga: lastig die keuze voor wanneer een echo. Heb er nog geen ervaring mee dus geen advies van mijn kant. Maar zolang je je bewust bent van de voor- en nadelen is elke keuze die je maakt goed denk ik.


Amber: mijn twijfel is meer dat ik er (nog) niet echt aan toe ben ofzo... Of misschien meer dat ik er nog even geen zin in heb haha. Maar als die twijfel aanhoudt dan ga ik ervoor. Vervelend die misselijkheid! Ik slik multivitamine van Davitamon voor zwanger worden en zijn en daarin zit ook visolie. En die ruiken ook nergens naar :)
Ik gebruik ook vitakruid visolie en vitakruid mama dag en nacht, al sinds zwangerschap zoontje. Nooit gestopt vanwege borstvoeding. Vind de multi soms wel wat groot om door te slikken.

Afwachtertje, zou ik ook vaag vinden, maar wie weet is het voor jou normaal? Ben benieuwd of je nog iets gaat merken!

Fijn dat je huisarts daar zelf mee kwam An! Ik ben zelf nooit huisarts gegaan hiermee.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven