Zwanger worden na miskraam

06-01-2021 09:43 1875 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit topic is om te schrijven over zwanger worden na een miskraam of meerdere miskramen.

Het wachtwoord voor de tabel is verkrijgbaar bij de schrijvers. Je kunt inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord en vervolgens de tabel aanpassen.

Zwanger worden
NaamLeeftijdKindNodBijzonderheden
NaamLeeftijdKindNODBijzonderheden
naamxxx??-


Zwanger :cheer2:
NaamLeeftijdKind #UDEchoAfspraakBijzonderheden
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-06-2022 16:11
Reden: Titel gewijzigd nav verzoek
66.70% gewijzigd
Amber een dikke knuffel voor jou :hug: Wat ontzettend rot dat je je zo voelt. Hoe gaat het nu met je?

Saga wat vervelend van de ovulatietesten. Snap dat je heel graag wilt dat het doorzet, vooral omdat je lijf de tekenen wel geeft. Hopelijk heb je toch of je eisprong gehad of komt hij nog. Is hij niet nog donkerder geworden?

Daanstje wat spannend zeg, van het wachtbankje. Nu geduld hebben. Maar wat fijn dat je je eisprong hebt gehad en goed kon benutten. Snap ook dat dit je een boost geeft na de miskraam, het gevoel om door te kunnen.

Hier gaat het even niet zo lekker. Gisteren had ik de belafspraak met de gynaecoloog. Goede nieuws: het hcg is genoeg gedaald. En toen kwam het slechte nieuws. Door de lockdown ligt de fertiliteitsafdeling nu stil. We kunnen dus de komende weken niet verder. Dat kwam echt even binnen. Ik had me daar juist zo op gefocust... Dan is het hcg eindelijk weg, heb ik zelfs een menstruatie vanuit mezelf, krijgt je dit. Nu staan we dus wéér stil. En voor hoelang? Dat weten ze niet. Heel frustrerend.
Hij gaf ook aan dat het goed kan dat de spontane eisprong/menstruatie kon komen door de klap hormonen na de miskraam en dat het eenmalig is. Het kan ook zijn dat mijn lichaam iets van een cyclus zelf krijgt. Maar daar valt niks over te zeggen. Ik ben zelf angstig dat het eenmalig is, ben het vertrouwen in mijn lijf wel kwijt na dit alles. En dan is het extra zuur dat we deze spontane eisprong niet gebruikt hebben...
Al met al ben ik dus flink teleurgesteld en verdrietig. Ook al kan niemand er wat aan doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Amber een dikke knuffel voor jou, hopelijk ga je je snel beter voelen. Hoe gaat het nu met je? Was je nou weer volledig aan het werk? Misschien heb je wat dat betreft toch wat meer tijd en rust nodig. Je opmerking over slijmverlies herken ik trouwens wel, sinds afgelopen weekend (=4 weken na de miskraam) hier ook aan de hand zonder verder enig teken van een eisprong.

Afwachtertje wat ontzettend balen dat de fertiliteitsafdeling stil ligt en zo zonder perspectief wanneer ze weer opstarten lijkt me helemaal frustrerend. Zijn er andere ziekenhuizen in je omgeving waar je eventueel (zonder al te lange wachttijd) terecht kunt, ik weet dat in mijn regio het heel verschillend is of ziekenhuis afdelingen gesloten zijn of niet.

EllaFitzgerald hebben jullie iets gehoord van de patholoog of is er zoals jullie al dachten eigenlijk niets uitgekomen? Jij hebt dus net als ik ook geen fysieke nacontrole gehad.

Mathilde fijn dat je cyclus terug op gang gekomen lijkt te zijn, heb je in ieder geval weer een ijkpunt om van uit te gaan.

Ik heb me afgelopen dinsdag toch deels ziekgemeld, afgelopen weekend ben ik ineens nog allerlei stolsels verloren en weer flink bloedverlies, nu begint de hoeveelheid hCG wel eindelijk af te nemen dus ik denk dat dit er ''nog uit moest''. Ik heb nog steeds heel veel hoofdpijn en ben bij vlagen heel emotioneel, hopelijk dat met wat meer rust het snel beter gaat. Vanmiddag belt mijn leidinggevende om te overleggen, daar zie ik nog wel een beetje tegen op, het voelt een beetje alsof het ''te lang'' duurt, hoewel dat helemaal niet uitgesproken is en ik de 2 weken na mijn miskraam vakantie had en me niet ziekgemeld had.

Huisarts (waar ik vrijwel nooit kom) was een beetje een teleurstellend telefoongesprek, hij vond het niet nodig om mijn Hb te laten checken ondanks de hoofdpijn/vermoeidheid en dat ik tot afgelopen weekend nog bloedverlies had en wil ons de komende 6 maanden (plus dan waarschijnlijk wachttijd/lijst) ook niet doorverwijzen voor een oriënterend fertiliteitsonderzoek. Omdat we er zoveel jaar over gedaan hebben om zwanger te worden en we graag willen weten waar we nu staan had ik wel gehoopt dat
Alle reacties Link kopieren Quote
1 post is genoeg, er ging iets mis met mijn laptop
adelaar81 wijzigde dit bericht op 22-01-2021 09:49
Reden: foutje...
96.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
...
adelaar81 wijzigde dit bericht op 22-01-2021 09:50
Reden: foutje
99.73% gewijzigd
Daanstj, spannend de wachtweken! En fijn dat je een boost hebt gehad qua verwerking. Kan me voorstellen dat werken fijn is! Ik vind zelf studeren soms lastig, laat me dan snel afleiden.

Nou Afwachtertje, wat een ontzettende domper! Kost clomid ook zoveel begeleiding van het ziekenhuis dan? Ik dacht dat dat vrij laagdrempelig/ met weinig extra zorg gaat.. heel vervelend voor jullie zeg. Niemand kan er iets aan doen, maar het is wel echt een k*teffect van alle coronagedoe :hug: :hug:

Adelaar, heb je geen verloskundige? MIsschien via daar HB checken? Wat bijzonder dat het zo 'afgewimpeld' wordt. Ik snap ook niet helemaal waarom je niet onderzoek kan krijgen, je was toch jaren bezig? Heb je toen ook onderzoek gehad? Sterkte jij ook :hug: :hug:
Alle reacties Link kopieren Quote
Amber, :hug: Ik kan me voorstellen dat het voelt als falen, maar houd moed en hoop. Ik snap ook dat het lastiger is als je voor je eerste kindje gaat. Bij mij ging het bij de derde mis, dus dan weet je dat het wel kan. Ik kan me zo goed voorstellen dat je de onzekerheid voelt van: gaat het ooit wel lukken. Mijn eerste twee zijn ook niet spontaan verwekt, dus ik je gevoel heel goed voorstellen (zeker toen wij voor de eerste gingen). Dikke knuffel!

Saga, hmmm irritant dat je niet weet of je nou je ovulatie hebt gehad of niet!

Daanstje, spannend het wachtbankje! Ik ken dat turen naar streepjes gevoel wel. Ik kon bij mijn eerste twee niet te vroeg testen (vanwege ons ziekenhuistraject en hormonen die vals positief zouden kunnen aangeven), maar bij de derde wel (en dat heb ik dus ook gedaan :)).

Afwachtertje, wat ontzettend vervelend dat de fertiliteitsafdeling stil ligt. Wat een onzekerheid... dikke knuffel! :hug: Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij Amber. Onze eerste twee zijn ook via de fertiliteit op de wereld gekomen en zeker bij de eerste... je weet gewoon niet of het ooit gaat lukken. En je wilt zo graag. Ik herken het gevoel nog zo goed. Sterkte!

Adelaar81, nee heb inderdaad geen fysieke nacontrole gehad. Vandaag werd ik gebeld door de gynaecoloog (die eigenlijk de curettage zou uitvoeren, maar uiteindelijk is het uitgevoerd door een ander i.v.m. een spoedkeizersnede die tussendoor kwam). Ze gaf aan dat er geen afwijkingen zijn gevonden bij de patholoog. Ergens vond ik dat wel geruststellend om te horen. Heb aangegeven dat ik nog enorm moe ben en veel hoofdpijn heb. Ze gaf aan dat het komt omdat ik feitelijk aan het ontzwangeren ben en dat ik het tijd moet geven. Ik lees nu dat jij ook veel hoofdpijn hebt. Ik word er echt helemaal gek van. Zelfs een paracetamol helpt er niet tegen... Wat vervelend van je huisarts... kan je niet nogmaals bellen en zeggen dat je echt een doorverwijzing wilt, ook gezien je leeftijd* en dat je gewoon wilt weten waar je aan toe bent? Sterkte in ieder geval en zorg goed voor jezelf! :hug:
*niet dat je oud bent, maar je snapt wat ik bedoel... ik heb net ook in het telefoongesprek aangegeven: wanneer moeten we weer contact opnemen met de fertiliteitspoli, aangezien nummer 1 en 2 via die weg zijn gekomen? Ze zei: geef het maximaal 4-6 maanden en kom dan weer terug (als ik weer geen cyclus heb van mezelf).
Dank jullie wel meiden. Fijn om hier van me af te kunnen schrijven.

Er kwam vanmiddag een idee bij me op. Ik heb nog clomid tabletten thuis liggen, deze zou ik kunnen innemen om een eisprong te stimuleren (omdat ik op dit moment menstrueer: het perfecte moment om te beginnen). Alleen kunnen we dit dan niet monitoren, waardoor er iets van risico is op overstimulatie, dat er meerdere eitjes rijpen. Dus, twijfel...
Wat zouden jullie doen in mijn geval?
Ik ben zo bang dat ik opnieuw gewoon geen eisprong krijg en we lang moeten wachten nu. Dit geeft wat hoop en misschien een goede kans. De vorige keer was het een goede cyclus daardoor en meteen raak...

En Adelaar, wat vervelend om te lezen :hug:
Ik snap de huisarts niet. Het roept dezelfde vragen op als die Saga en EllaFitzgerald stellen.

EllaFitzgerald wat fijn dat alles er in elk geval uit ziet. Lastig dat je het nu 4-6 maanden weer zelf moet afwachten/proberen. Hopelijk lukt het als nog spontaan. Al is dat ergens misschien ook wel een beetje frustrerend, omdat de eerste 2 ook niet spontaan zijn gekomen, of niet?
Ah het moet gemonitord worden.. ik weet dat een echocentrum in mijn regio ook fertiliteitstrajecten doet, de monitoring. Dat is dan 50 euro per echo met een max van 150 per cyclus. Wellicht is er in jouw regio ook zo iets? Of informeren welke ziekenhuizen wel doen? Ik zou wel uitkijken met zonder monitoring doen.. Hoewel ik op amerikaanse fora wel veel clomidgebruik op eigen initiatief lees.. Verder weet ik dat mensen die clomid gebruikt hebben met monitoring, meerdere cycli, ook wel verder gaan zonder monitoring, omdat dan bekend is hoe het lichaam reageert. Ik zou het geloof ik zelf niet doen nu, zonder monitoring, want je had 1 cyclus met gehad toch?
Ja de eerste ronde moest het monitoren om te kijken of de dosis goed was. Die bleek gelijk goed: er kwam mooi één eitje tot rijping en het was ook een goede eisprong, die dan ook gelijk raak was. Daarna mochten we het zelf thuis gewoon gaan proberen omdat de dosis dus goed was. Alleen was dat dus niet nodig omdat het al raak was. Dus ik denk nu haast: waarom dan nu niet gewoon ook op eigen houtje verder, als de dosis goed is? Of zou de miskraam dan invloed daarop kunnen hebben?
Afwachtertje schreef:
22-01-2021 17:41
Ja de eerste ronde moest het monitoren om te kijken of de dosis goed was. Die bleek gelijk goed: er kwam mooi één eitje tot rijping en het was ook een goede eisprong, die dan ook gelijk raak was. Daarna mochten we het zelf thuis gewoon gaan proberen omdat de dosis dus goed was. Alleen was dat dus niet nodig omdat het al raak was. Dus ik denk nu haast: waarom dan nu niet gewoon ook op eigen houtje verder, als de dosis goed is? Of zou de miskraam dan invloed daarop kunnen hebben?
Op welke dag van je menstruatie zit je? Ik slikte ook clomid.. ik zou het gewoon in nemen vooral als de dosis goed was!
doeline schreef:
22-01-2021 18:39
Op welke dag van je menstruatie zit je? Ik slikte ook clomid.. ik zou het gewoon in nemen vooral als de dosis goed was!

Dinsdagavond laat werd ik licht ongesteld. Woensdag zetten het goed door. Dus ik reken vandaag als dag 3 denk ik?
Alle reacties Link kopieren Quote
Afwachtertje, ik zou het juist niet zelf proberen. Ik ben ooit begonnen met Clomid (later verder het traject ingegaan). Maar mijn ervaring is juist dat de ene keer de dosis goed was en diezelfde dosis de volgende keer niet goed was. Ik zou dus het risico niet nemen.
Wat *** zeg Afwachtertje! Enig idee of die dosis normaal gesproken varieert per cyclus, of dat dit stabiel is? Dus hoe groot de kans is dat je nu wel overstimulatie kan krijgen bij dezelfde dosis? Je zou eventueel nog rond kunnen vragen in een topic waar meer mensen ervaring hiermee hebben.

Bah Adelaar, ook voor jou dus best wel tegenslagen. Qua werk vond ik ook lastig, wanneer je weer beter bent. Uiteindelijk denk ik wel dat nu iets rustiger aan doen, ervoor zorgt dat je op de lange termijn alles beter verwerkt.

Amber, hoe gaat het nu?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees nog rustig mee en leef met jullie mee! Wij hebben geen traject dus aan de ene kant ook geen onrust en teleurstelling qua stilliggende behandelingen maar dus ook weinig te melden: eisprong waarschijnlijk aanstaande maandag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees ook nog rustig mee, maar zelf weinig te melden vandaar.

Afwachtertje ik zou het persoonlijk echt niet doen, je lichaam kan er anders op reageren. Daarbij als je eisprong heel lang duurt bijv. Kan je niet even laten checken in het ziekenhuis hoe het staat. En heb je genoeg tabletten?

Mijn dosis (gonal t) moest bijv naar beneden, maar ons ziekenhuis gaat ook gewoon door. (Althans nu nog)

Misschien bij jullie in de buurt ook ergens? Welke regio zit je?

Of kan je het niet overleggen met het ziekenhuis of dit te doen is? Misschien zeggen ze ja prima!

Ben heel benieuwd wat je besluit.
Alle reacties Link kopieren Quote
@Afwachtertje en Sanne_Joy, ik heb dezelfde ervaring, zowel met Clomid als GonalF. Wat de ene keer de perfecte dosering leek, was de cyclus daarop niet goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Drieuur : Dankjewel voor je lieve woorden

Saga Ik denk dat je inderdaad gelijk had. Afscheiding is nu weer redelijk gestopt en is veel droger. Thanks voor de tip m.b.t. inlegkruisjes.
Wat frustrerend van je ovulatie, het klinkt bijna alsof je de ovulatie al hebt gehad als je temperatuur nu ook omhoog gaat.

Daanstje Dankjewel ik dacht toen zelf even dat ik helemaal gek zou worden, maar het lijkt nu weer iets beter te gaan. Blijkbaar kan ik niet zo goed met hormonen omgaan :p. Die katoenen variant van wegwerp maandverband vind ik echt een aanrader, ik heb die tip al eens eerder van jou gekregen en meteen toegepast. Pfoe dat vervelende wachtbankje, heel spannend vooral als je al wat verschijnselen hebt ik duim met je mee.

Afwachtertje Dankjewel het gaat hier inmiddels alweer iets beter gelukkig. Pff wat frustrerend van die gynaecoloog ik begrijp heel goed dat je teleurgesteld bent, het voelt dan een beetje als stilstaan :hug: Heb je nog met het ziekenhuis gebeld over je idee om zelf met de clomid te starten?

Adelaar81 Dankjewel! Sinds deze week inderdaad weer volledig aan het werk. Ja je zou heel goed gelijk kunnen hebben m.b.t. meer rust nemen. Morgen heb ik even niets gepland staan, ik denk dat ik dat ook gewoon zo laat en even lekker niets ga doen. Wat gek dat jij dat met die afscheiding ook hebt.. Bij mij is het nu wel veel minder en droger. Wat heftig dat je dinsdag allemaal stolsels hebt verloren. Hoe ging het gesprek gisteren met je leidinggevende? Ik denk niet dat het ziekmelden ‘te lang’ kan duren, je hebt zoiets heftigs meegemaakt daar staat geen tijd voor. Heb je nog overlegd of je die vakantiedagen terug kunt krijgen?
Wat ontzettend jammer van die HA trouwens, zou je eventueel lab kunnen prikken bij je verloskundige?

Ellafitzgerald Dankjewel voor je bemoedigende woorden :hug: .
Wat vervelend van die hoofdpijn en vermoeidheid. Hebben ze ook gezegd hoe lang dat ongeveer kan duren? Of zou het na een paar weken wel beter moeten zijn?

Hier lijkt het weer een beetje beter te gaan, minder stemmingswisselingen. *Nu snel afkloppen*. Ik heb deze week ook weer getest met de 2 voor 5 euro testen. Tot de vijf minuten blijft de test negatief, daarna ontstaat er een indroogstreepje en mag je eigenlijk de test niet meer aflezen volgens de bijsluiter. Vanmorgen heb ik mezelf weer getemperatuurd 37,0, dus ik denk dat de eisprong al is geweest aangezien ik normaal een temperatuur heb van 36,6, maar ik blijf nog wel even een paar dag temperaturen voor de zekerheid. Verder dacht ik zo net even menstruatie krampen te hebben, maar nog geen bloed te zien. Dat zou anders ook wel extreem vroeg zijn. Zijn jullie trouwens ook nog steeds zo moe? Dat zal denk ik nog bij het ontzwangeren horen.
Afwachtertje, wat heb je besloten?

Amber, fijn dat je test negatief is. Je zit vrij hoog qua temp? Of meet je rectaal? Ik meet altijd in m'n mond (ivm slapende dreumes op me die ik niet wakker wil maken). Heb meestal 36.6 na eisprong en gemiddeld 36.2 ervoor. Ik ben bijna altijd moe. Ik heb al bijna drie jaar doorbroken nachten en daarvoor zwanger zijn. Ben nog nooit een nacht zonder kind geweest. Was ik van plan, maar toen kwam corona.

Hier eindelijk een positieve ovulatietest! Gaat zo snel bij mij, vanmorgen nog een negatieve, maar wel iets oploop tov gisteren. Daarom nog een keer getest en nu net een duidelijk positieve! Wel fijn, dag 21 alweer en dat is toch weer bijna een week later dan 'normaal'. Had ik ondanks de miskraam niet verwacht, omdat ik bij de miskraam maar een dag of vijf bloedde en alweer negatief testte op dag twee ofzo van het bloeden. Ik had al zo lang vruchtbare tekenen. Dus we hebben in ieder geval onze gemiddelde seksfrequentie flink omhoog gehaald hahah.
Alle reacties Link kopieren Quote
Amber, nee ze heeft niks gezegd over hoe lang het kan aanblijven. Alleen dat het 'normaal' is en dat ik het tijd moet geven. Ik ben ook nog steeds moe, maar net als bij Saga komt dat ook door slapeloze nachten vanwege mijn twee kinderen :-? Fijn dat het wel iets beter met je gaat. Stemmingswisselingen zijn niet fijn en vooral vermoeiend voor je zelf vind ik altijd haha.

Saga, wat fijn dat je een positieve ovulatietest had!

Ik heb een negatieve zwangerschapstest. Hij liep sinds de curettage al gestaag af en afgelopen zaterdag zag ik nog maar een heel dun streepje (bijna niet te zien). Heb toen een ClearBlue digitale gedaan en die gaf ook aan: 'niet zwanger'. Nog nooit zo blij geweest met een negatieve zwangerschapstest ;-) Nou hopen dat mijn cyclus op gang komt...
Dank jullie wel nog voor de reacties en adviezen rondom de Clomid. Ik heb ze gelezen alleen had ik van het weekend even geen puf om te reageren. We hebben toch besloten het niet te doen. De verleiding was heel groot, maar we durven het toch niet aan zonder controle vanuit het ziekenhuis erop, na de miskraam. Was geen realistische en verstandige keuze geweest. Ik had alleen even tijd nodig dit ook te accepteren. Omdat het als hoop en enige kans voelde om het tóch te kunnen proberen. Nu maar zien of ik vanuit mezelf een cyclus heb. Al heb ik daar zelf gewoon nul vertrouwen in. Doordat ik vorig jaar helemaal geen cyclus heb gehad en door de miskraam ben ik echt het vertrouwen in mijn lijf kwijt, met daarmee dus ook de hoop op zwanger raken zonder hulp. En dat die hulp nu is stop gezet voelt gewoon echt heel shit. Mensen om me heen die ervan weten zeggen "het is nou eenmaal niet anders" en dat snap ik zelf ook wel, maar zij voelen de drang niet naar het zo ontzettend graag weer willen proberen. Vooral nu je zo dichtbij bent geweest. De wens is zo groot... Dat maakt me verdrietig. Maar ik kan nu niet meer doen dan goed voor mezelf zorgen en zien wat dat brengt, helaas.

Amber wat fijn om te horen dat het in elk geval iets beter met je gaat. Frustrerend dat je nog niet weet waar je aan toe bent en zit in je cyclus, dat is dus nog even afwachten. In elk geval 'fijn' in dit geval dat de test negatief is.

Saga wat super om te lezen van de positieve ovulatietest! En dat jullie deze goed hebben kunnen benutten :)

EllaFitzgerald ook fijn van jouw negatieve test in dit geval. Nu hopen dat je cyclus zit mooi herpakt.

Adelaar hoe ging het gesprek met je leidinggevende?

Ik start vanaf vandaag zelf met ovulatietesten. Het is de eerste keer dat ik ze ga gebruiken, gewoon om te kijken wat het doet. Al heb ik er dus zelf heel weinig vertrouwen in.
Ik hoop dat je weer een eisprong gaat krijgen afwachtertje! Welke heb je gekozen? Als je nog tips voor goedkoop nodig hebt? Bij mij was gisterochtend nog negatief en toen dus eind middag positief. LH piek start meestal s nachts waardoor het in de loop van de dag pas in urine detecteerbaar is. Dus ik zou als ik jou was met tweede ochtendurine of eind middag na 2 uur niet drinken testen. Hoop echt dat het wat oplevert!

Fijn Ella een negatieve test! E
Sága schreef:
25-01-2021 10:16
Ik hoop dat je weer een eisprong gaat krijgen afwachtertje! Welke heb je gekozen? Als je nog tips voor goedkoop nodig hebt? Bij mij was gisterochtend nog negatief en toen dus eind middag positief. LH piek start meestal s nachts waardoor het in de loop van de dag pas in urine detecteerbaar is. Dus ik zou als ik jou was met tweede ochtendurine of eind middag na 2 uur niet drinken testen. Hoop echt dat het wat oplevert!

Ik heb de ‘normale’ van Sensitest en de roze van CB erbij, voor de zekerheid. Vind het alleen lastig inderdaad welk tijdstip ivm 2 uur niet drinken daarvoor en door mijn onregelmatige werk. Ik denk dat rond 11/12 uur het meest handig voor me is. Of zou je aanraden 2x daags te testen?

Wat fijn dat jij je piek zo goed hebt kunnen vinden!
Ik zou een keer per dag doen en als je oploop ziet twee keer. Ik zou zelf niet de Cb gebruiken nog, omdat die zo duur zijn en echt weinig meerwaarde hebben. Ik heb ze nu twee cycli getest, de Cb gaf mij al een smiley voor ik een positieve test had, omdat het met een drempelwaarde van 40 mIu/ml werkt. Op een lijntjestest zie je veel duidelijker wanneer je piek is, vooral als je even doortest. Bij mij was dus gister rond 19 uur positief en vanmorgen ook nog, terwijl de CB de ochtend al gaf. Je kunt ze gebruiken voor de keren dat je twijfelt. Je ziet op de sticks van de CB trouwens ook gewoon lijntjes, het is alleen een computer die de lijntjes in smiley of rondje vertaalt. Ik zie nu bijv dat de testlijn donkerder is dan de controlelijn op de CB.

Rond 11/12 uur lijkt me heel goed!
Bedankt voor de tips :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Afwachtertje, ik denk dat jullie een verstandige, maar ook moeilijke keuze hebben gemaakt. Het is mega frustrerend als je inderdaad zo dichtbij bent geweest en dan weer moet afwachten. Neem vooral ook je tijd om het te accepteren. En hopelijk krijg je nu alsnog een cyclus. Ik had voor mijn eerste twee kinderen ook geen cyclus en na mijn tweede bevalling ineens wel. Het kan dus wel dat je lijf 'ineens' door heeft hoe het werkt als je zwanger bent geweest. Alhoewel ik je gevoel goed kan voorstellen hoor. Ik vraag me nu ook af of mijn cyclus wel weer terug gaat komen. Succes met de ovulatietesten en een dikke knuffel :hug:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven