Zwanger worden na miskraam in 2016/2

12-10-2016 09:33 2123 berichten
Vervolg van deel 1. Omdat TO gestopt is met schrijven en een tabel toch handig is.

Vanessakusje1987 ¤30-42 ¤ NOD 16 maart

tZonnetje ¤31-32 ¤ :

Maisnon ¤ ¤ NOD

Dorien_85 ¤ 31-32 ¤ :

Kancamagus , cheese-cake & saar , ik heb jullie uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet meeschrijven. Voel je vrij om weer aan te sluiten

De zwangeren

Lilianw1988 ¤ 28-32 ¤¤ UD 22 juni

MissFields ¤ 30-35 ¤¤ UD 23 Juni

Mupje ¤ 30-32 ¤¤ UD 14 juli

Patsy84 ¤ 32 - 30 ¤ ¤ UD 31 juli

Lavendel_Madelief ¤32-36 ¤

Pistache91 ¤ 25-27 ¤ UD 7 augustus

Mennes_ ¤ 26-27 ¤ UD 5 augustus ¤

Tamara_92 ¤24-25 ¤ UD 10 augustus

Cupcake1988 ¤ 28-28 ¤ UD 22 augustus

Kans ¤ 29-?? ¤ UD rond 25 oktober

Messe85 ¤31- 35 ¤ UD rond 30 oktober

kerstcadeautje ¤- ¤ UD rond 30 oktober

Fritzzzz ¤ 28-30 ¤ UD 10 dec

Phlee ¤27-29 ¤ UD 19 jan'18

Babbes ¤33- 32 ¤ :heart: :heart: UD 3 feb '18

Graag dikgedrukt aangeven als er wijzigingen moeten plaatsvinden.
anoniem_641ff34e34fa4 wijzigde dit bericht op 22-06-2017 14:00
8.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wow er is veel geschreven de laatste week! Ik heb alleen even de laatste pagina bijgelezen.

Loes super fijn! Mij geeft het juiste goede hoop dat 3x scheepsrecht is ik ga je gewoon na-apen als je dat goed vindt haha. Het lijkt me wel heel fijn om het eerste trimester door te zijn... over een paar weken kun je hem/haar gaan voelen dat zal ook wel een fijne bevestiging!

Pimguinlove volgens mij vroeg jij naar de gyn toch? Mijn beide miskramen kwamen niet zelf op gang, ook niet na gebruik van misoprostol. Dus vandaar twee curettages en dus bij de gyn. We krijgen hier eigenlijk geen nacontrole omdat ze aan het eind in de ok al een echo maken, maar ik heb gevraagd of ik nu wel nog een keer langs mag komen. Als ik nu een menstruatie heb gehad krijg ik dus nog een keer een echo.

Ik zou hier nu wel rechtstreeks naar de gyn kunnen zonder doorverwijzing omdat er al een dossier ligt. Maar zowel VK als ziekenhuis zijn hier beide erg soepel en ik mag altijd bij beide langskomen als ik vragen heb of het niet vertrouw. Super fijn! (Sorry weet even niet meer wie dat vroeg!

Cupcake ik had nog hcg in mij lichaam en kreeg toch een eisprong dus t kan

Achteraf gezien was t dus wel iets te snel (eisprong dag 9 na curettage) en waarschijnlijk is daardoor de innesteling niet goed gegaan. Vandaar dus ook dat we nu een ronde moeten wachten. Moet zeggen dat ik er niet zo mee zit inderdaad. Zie het niet meer als 'yes, nog maar 4 weken en dan mogen we weer'. Die 4 weken kunnen we wel hebben na de afgelopen maanden.

En wat ook scheelt is dat ik nu 3x de eerste ronde ben aangeteld. Schept natuurlijk ook wel verwachtingen maar kans dat t dan langer dan 4 maanden gaat duren is dan wel erg klein.

Succes iig voor als jullie er weer voor gaan!

Ook succes op het wachtbankje en voor de vruchtbare dames

Zie veel meiden rond dezelfde nod, gezellig!
Fritzzz en Cupcake wat fijn dat t er bij jullie al weer goed / bijna goed uitziet. Go for iT!

Jeetje Mupje jij hebt t ook al aardig voor je kiezen gehad zeg.

Pinguïn fijn dat je in ieder geval toch wel n beetje op je cyclus kan bouwen.

Raar hoor Messe dat jij die direct naar gyno mag. Ik mag t altijd. Sterker nog een vk daar heb ik nog nooit wat mee gehad. Maar miss ook omdat ik een hartafwijking heb. Iig mijn huisarts verwijs en altijd direct door met wat dan ook. Lekker makkelijk. Ik ben een dure voor de verzekering. (Al had ik t natuurlijk liever ook anders gezien)

Alle meiden die in afwachting zijn ik duim voor jullie. Dat jullie maar snel een tabel mogen verschuiven!
Kans dat is heel positief om te horen dat je een eisprong had met hcg in je lichaam! Ik geloof ook echt dat mijn eisprong eraan zit te komen. Krijg al meer afscheiding, hopelijk volgende week ergens rekbaar slijm. Ben nog een beetje bang dat de ovulatietest vals uit slaat.. morgen nog een zwangerschapstest doen voor een controle. Hoe kwam jij erachter dat je een eisprong had? Gewoon op je slijm gelet? En wat goed dat jullie zo snel zwanger raken lijkt me ook wel heel fijn. Hier nog even afwachten of het weer zo snel lukt.

Ik schreef trouwens mee in een topic uitgerekend 11-20 mei. Geloof dat inmiddels meer dan de helft van de meiden daar al zijn afgevallen met een mk. Echt heel veel! Terwijl in het topic 1-10 mei nog niet zo heel veel meiden zijn uitgevallen geloof ik. Wat een verschillen hé!

Maar niet getreurd ik las gister een artikel dat de meeste gezonde kindjes worden verwekt in de maanden oktober november en december en de 'minst' gezonde kindjes in de maand juni of juli dacht ik en meer kans op vroeggeboorte.
He dames,

Wat een gezellige drukte hier! Ik zit lekker met een bak koffie alles bij te lezen, maar ik zal vast iemand vergeten... Sorry alvast!

Allereerst Cupcake, Fritzzz, pinguinlove: fijn dat jullie op de 1 of andere manier goed nieuws hebben gehad! Of het nou een rustige cyclus, goede bloedtest, of schone baarmoeder na mk is... Het is geen zwangerschap maar wel weer een hele stap dichterbij. Fijn voor jullie!

En Cupcake, ik heb dezelfde onrealistische verwachtingen. Was vorige keer na ronde 2 al zwanger. Dus ik ben nu al bij voorbaat pissed off als het nu langer duurt. Voelt als tijdverspilling... belachelijk (ben jong zat) maar zo voelt het toch! En ik zat ook in hetzelfde 'uitgerekend' topic. Ik kijk er nu niet meer, maar wat jij zegt is wel heftig... zoveel meiden al uitgevallen daar... Shit!! Ik dacht dat de statistiek 1 op de 8 was, maar dit klinkt meer als 1 op 4 of 1 op 2. Helemaal niet leuk. Gelukkig zijn we dus ook echt niet de enigen, dat is dan het enige positieve eraan...

Lilian, ik vind het zo sneu voor je, al die zorgen. Hoop zo zo zo dat het goed gaat. Voel je je al wat beter? Makkelijk gezegd voor mij dat je natuurlijk een hele goede reden hebt om je vrolijk te voelen... toch hoop ik dat snel het zonnetje doorbreekt en dat je zorgen een beetje oplossen!

Lavendel, hoe is het nu met jou? Snap je teleurstelling zo goed. Het overvalt mij soms echt op de gekste momenten. Gelukkig heb je ook periodes dat je er heel lang niet aan denkt. Al moet ik zeggen: ik denk er nog steeds elke dag, meerdere keren per dag aan...

Loes, jij bent ons lichtje aan het eind van de tunnel hoor Zo mooi, 13 weken, 1e trimester achter de rug! Ik ben echt blij dat je mee blijft schrijven, geeft hoop!

Mupje, fijn je weer te lezen! Even afwachten nu en hopelijk goed nieuws binnenkort. Inderdaad, jullie hebben je best gedaan, nu die zwemmers nog even hard werken en wie weet

Kans, wat heftig dat je meteen zo snel die curettage kreeg. Ik snap nu ook waarom soms wordt geadviseerd om een ronde te wachten na de mk.... Maar he, inderdaad 4 weekjes lekker af en toe een wijntje en een biefstuk en daarna mogen jullie weer. Goed dat je er positief instaat!

Ik sluit af met een ego-post... ik had gisteren ongesteld moeten worden... Nothing. Vandaag dus weer ouderwetse stressvolle NOD-dag! Dit was ronde 1 na een mk op 17 september, dus ik had ergens tussen 15 en 21 oktober wel ongesteld moeten worden met een cyclus van 28 dagen. Is dus niet gebeurd en ik loop mezelf weer he-le-maal gek te maken... Temeer omdat vanmorgen mijn borsten een beetje beurs voelden en ik heel heftig heb gedroomd. Toen het vorige keer raak was, had ik 4 symptomen: 1. borsten auw 2. verstopt 3. maf dromen 4. pukkels everywhere (5. 4 dagen overtijd )

Dus ik ben al enorm aan het hopen. Vanmorgen is mijn vriend net voor 12 dagen naar het buitenland vertrokken dus niemand in the house om mij een beetje met 2 benen op de grond te zetten... Wil iemand hier dat even doen en zeggen dat ik me niet zo moet laten meeslepen?

Nu ga ik een dagbesteding bedenken, zoals de zolder opruimen en dan alle zooi naar een kringloopwinkel fietsen, weet ook niet wat ik moet doen om mezelf een beetje af te leiden Strehesss!
Missfields heb je al een test gedaan? :D
Missfields ooh wat spannend!! Kan echt nog alle kanten op !! Zo spannend ik duim met je mee!!

Wat wil je zelf? Wacht je eerst nog een paar dagen en mocht je echt niet ongesteld worden dan testen? Of wacht je tot je vriend weer terug is ?
Ooh missfields was een afsluiter hahaha! Jeetje uhm ja tuurlijk hoop ik dat het raak is! Misschien moet je gewoon een test doen zodat je in ieder geval weet waar je aan toe bent maar dan zou ik die misschien wel pas woensdag ofzo doe dat je zeker 'over tijd' bent..? Zo spannend! Jeetje dat snel zwanger worden hoef je je dan ook niet druk om te maken mss . Haha!! Hoop echt dat het ons ook weer snel lukt maar menn ik ben vooraf inderdaad ook al een beetje boos mocht het niet lukken, is natuurlijk helemaal niet realistisch.

Houd ons op de hoogte hé! Gewoon veel poetsen en dromen, lekker lui op de bank liggen mss geeft dat nog even afleiding?
Voor in tabel: Mijn nod mag maar 4 nov want was idd eisprong. Dus niet samen met jou wachten @tamara!

Zo blij dat het weer normaal op gang is.. Dat ik alles wel goed vind hihi. Zat er gewoon nu niet in meer te vrijen dus...volgende ronde weer netjes om de dag 2wkn lang ;) En anders wie weet.. voor deze ronde;)
Ohh MissFields, wat spannend!! Heb je je voorgenomen wanneer je wilt gaan testen mocht je niet ongesteld worden? Vind het sowieso knap dat je nog niet getest hebt, ik ben meestal mrs ongeduld
En zonnetje, wat fijn dat je je eisprong hebt gehad! Zo fijn om te weten dat je lichaam weer op gang is gekomen, we lopen een beetje gelijk nu :-)
En ook voor jou cupcake, spannend! Ik duim voor je dat je eisprong er inderdaad aankomt, zou fijn zijn meid!
Oh spannend @missfields!!

Ben benieuwd of je je dgn door bent gekomen?

Wij hadden pas na 1jr een positieve test en ergens ben ik dus bang dat het weer zo lang duurt. Hoewel VK zegt dat dat niet zo hoeft te zijn... denk je dat ergens wel...
Miss Fields gewoon testen wij zijn er voor je!

Fijn dat je einis geweest zonne!

Cupcake wij liepen tegelijk toch? Ik heb namelijk het idee dat ik inderdaad ook richting eisprong ga qua slijm.

Nadeel ik kan er niets mee doen ivm komende onderzoeken. Jammer dat t artikel dus ook niet voor mij van toepassing is anders had ik er vol voor gegaan.
Vanessa: ja dat kan kloppen dat we gelijk lopen. Ik begin hier wat dikker slijm te krijgen maar nog niet het rekbare zoals bij de eisprong. Vorige week was ik bijna droog haha.

Heb je een idee hoe lang die onderzoeken in beslag gaan nemen? Anders zou ik zeggen november en december zijn er ook nog
Oh jongens!!! Ik heb net snel een test gedaan en heb echt een KNALblauwe streep in het resultaatvenster! Nog harder dan de controlelijn! Ik kan geeneens een smiley bedenken om mijn STUITERSTEMMING te omschrijven nou! Waaaaa!

hahahaaaa en vriendlief hangt nog ergens op 10km hoogte dus jullie zijn de eersten die het weten
Ennnn nu even rondje gegoogled op 'zwangerschapstest positief na miskraam' en het kan nog wel 9 weken duren voordat het HCG van de 'oude' zwangerschap uit je lijf is na een miskraam.... Dus het kan een zgn. 'vals positief' zijn... en dan kan ik het pas over een week of 4 echt zeker weten. Ik laat alle foute dingen toch maar even braaf staan, en dan over een week weer testen
Ooooo missfields wat spannenddddd !!! Ik stuiter met je mee
quote:MissFields schreef op 22 oktober 2016 @ 15:16:

Oh jongens!!! Ik heb net snel een test gedaan en heb echt een KNALblauwe streep in het resultaatvenster! Nog harder dan de controlelijn! Ik kan geeneens een smiley bedenken om mijn STUITERSTEMMING te omschrijven nou! Waaaaa!

hahahaaaa en vriendlief hangt nog ergens op 10km hoogte dus jullie zijn de eersten die het weten Wauw! Gefeliciteerd :D
Ik voel me vandaag gelukkig een stuk beter en ik zie mezelf alweer vooruit kijken. Ik ga nu ook ovulatietesten gebruiken zodat ik geen kans mis.
Miss fields, wat spanneeeeeend! Maaaaaarrrrrrrr je HCG zou al gedaald moeten zijn na de miskraam, ook al kan dat 9 weken duren, het streepje zou nu al moeten verminderen (EN NIET ZO MOETEN KNALLEN! ). Ik feliciteer je al voorzichtig Kan je dit nog 12 dagen voor jezelf houden tot je vriend terug is??
Wauw even snel bijhelezen maar wat spannend Missfields! Zo knalpositief, dat zou toch bijna alleen maar een nieuwe zwangerschap betekenen!? Ook hier voorzichtig gefeliciteerd!
Gaaf @missfields! Dat geeft hoop haha wowwie!!!
Miss fields ik zeg gefeliciteerd ik had precies een maand na mijn miskraam ook weer een positieve test in handen.inmiddels alweer 8.5 week zwanger en alles gaat goed.

Ik lees af en toe nog wel eens mee.
Missfields: whaaaa!!!! Even een vraag: hoe lang geleden was je miskraam en heb je de vruchtbare dagen gehad? Mijn mk is morgen twee weken geleden en de zwangerschapstest geeft al een heel klein mini streepje aan dus hcg is bijna weg. Ik was bijna 10 weken zwanger. Misschien heb je daar nog iets aan? Ik denk ook dat het een nieuwe zwangerschap is want anders had je denk ik geen knalstreep
Wauwww MissFields, ook ik stuiter met je mee!

Als het echt zo'n knalstreep is kan het bijna niet anders denk ik... hoelang geleden was je mk?

Oehhh spannend hoor! Ik duim met je mee in ieder geval!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven