Zwanger worden na miskraam

10-11-2015 14:01 2217 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijdkinderenbijzonderhedenNOD Silvia84 31/? 1e kindje miskraam 15 jan 25 feb ongi 26 juli Marle89 26/32 1e kindje missed abortion met 13 weken ZWANGER nagida Schaapje Strandbal Groningsmeisje84 Origineel D Ladies Miss_Glitch Meis29 Vanessakusje Lollystokje Mutsje94 pembe
Positief blijven
Bedankt lieve meiden.

En gm wat fijn 29 weken al. Nog even en dan is je wondertje er.

Nog nieuwtjes op de wachtbank
Positief blijven
Nog 8 dagen D dan hopelijkn hele mooie echo!

Hier stront chago... Paard waarschijnlijk een miskraam, vandaag naar de dierenarts. En ik bloed alweer, ruim n week te vroeg en slecht een paar dagen na eisprong dus dat schiet ook al niet op. Al weer naar ronde 7... Morgen maar eens hartig woordje met gyno spreken!
Nog 8 dagen D dan hopelijkn hele mooie echo!

Hier stront chago... Paard waarschijnlijk een miskraam, vandaag naar de dierenarts. En ik bloed alweer, ruim n week te vroeg en slecht een paar dagen na eisprong dus dat schiet ook al niet op. Al weer naar ronde 7... Morgen maar eens hartig woordje met gyno spreken!
Nog 11 dagen tot de echo de 24e

Vandaag moeders voor moeders test gehad en die was knal.

Ohhh vanessa wat klote zeg het echt door?
Positief blijven
Ow ja D dom ik dacht een week plus 1 maar 13 + 8 is geen 24 inderdaad.

Ja helaas wel ben ik bang. Nog niet extreem maar wel al om te verschonen.
Wanneer mag je naar de gynaecoloog? Want dit is toch niet normaal meer? Zo snel na de eisprong?

Ik had een innestelingsbloeding maar dat was niet meer dan een keer rood afvegen en 2 dagen minimaal bruin.

Hoop dat ze je snel kunnen helpen hiermee.

Hoe gaat het met jou silvia? Al iets gevoeld?
Positief blijven
Mutsje, gefeliciteerd. Een zoon wat onwijs mooi en gaaf en wat een zegen.

Leuk dat jullie geregistreerd parnerschap gaan doen. was dit weekend toch?

Hoe was het en hoe reageerde iedereen?

GM, wat is het snel gegaan bij jou zeg. Alweer tegen de 30 weken aan.

Hoe voel je je? Ben je al helemaal klaar voor de komst?

Sorry, weet niet meer of je een meisje of jongetje krijgt?

Vanessa, wat k*t dat het niet goed is gegaan met je paard. Snap dat je daar ff chagie van bent!

Bloed je echt al rood? Das indd. wel vreemd en veel te vroeg. Gelukkig ga je toevallig al naar de gyn kan je dit ook gelijk op tafel gooien.

owwwww...... D spannend, nog maar 11 dagen wachten tot de echo. Hoe voel je je? heb je symptomen?

Had je die trouwens voor je NOD al? Vooral nu achteraf gezien.

Ik zit nog op wachtbankje. Verwacht er niks van eigelijk.Niet echt idee dat we mijn ei hebben benut. Enige wat ik heb is redelijk veel afscheiding.

ben aftellen tot mijn vakantie, haha
ps strandbal, heb jij de pretecho al gedaan?
...
anoniem_218761 wijzigde dit bericht op 20-10-2017 07:40
99.62% gewijzigd
Ahhhhh.... strandbal, wat fijn allemaal. Teneerste gefeliciteerd met jullie zoontje.

En wat super dat alles geod bleek te zijn.

Wat jij ook zegt, lijkt me zo een bijzonder gevoel om een baby voor het eerst te voelen in je buik. Magisch gewoon.

Tuurlijk zijn we benieuwd hoe het allemaal gaat met de al zwangeren onder ons.

Vindt het ook een raar idee om te lezen hoever sommige al zijn. Jij Strandbal maar ook GM al weer 30 weken. ongelovelijk hoe snel het verdriet in gelukkig kan omslaan

Ik had vorige week zaterd. een positieve ovu test dus denk zaterd. maar vorige cyclus kwam mijn ongi ook pas woensd erna. ipv zaterd. Dus ga uit van 22 juni (op mijn vakantie, haha, hoe handig)
Morgen D. De vorige keer zeiden ze dat ze er niets aan doen (kunnen).

Maar dan ga ik zelf gewoon progesteron kopen.

Ik schrok met gewoon van hoeveel rood bloed t was. En een week na eisprong is natuurlijk ook veel te vroeg.
Vanessa kun je dat gewoon zelf ergens kopen zonder recept?
Hoop dat ze morgen war willen doen voor je. Vooral veel overdrijven dan helpen ze eerder. Maar had je dit voor je zwanger werd ook? Anders zouden je hormonen nog overhoop kunnen liggen.
Positief blijven
hi dames, de dagen vliegen om. Heb het enorm druk met werk! Jullie ook lekker druk bezig ?

Sylvia heerlijk bijna op vakantie! kan je eventjes ontspannen en wie weet ....

zouden jullie mij nog even willen helpen met het volgende

ik ben nu 14 dagen na 1ste menstruatie dag en heb gisteren na de seks ineens bloed verlies gehad en nu net ineens nog meer!

ben er eigenlijk een beetje van geschrokken! heb 2 jaar terug een laagje gehad over mijn baarmoeder omdat hij toen veel bloedde.

ik ben dus nu best wel een beetje in paniek. ook voel ik elke maand mijn eisprong en aangezien ik een cyclus heb van 33 dagen moet die pas over 6 dagen komen. weet iemand wat dit kan zijn ? of is het spotting ? hopelijk heeft iemand van jullie hier wat kennis over of misschien ervaring mee.
Strandbal: wat leuk een tweede jongen. Ik kan je vertellen erg leuk twee van die ventjes in huis

Ook fijn dat alles er goed uit zag en dat wat je voelde klopte met een schop zo leuk

Silvia: Ik heb eigenlijk vrij weinig echte kwaaltjes. Soms steekjes in mijn borsten, weinig honger, stijve heupen soms hele lichte krampjes. Maar ik voel me wel op en top zwanger!

Achteraf waren het voor mij de volgende dingen:

dag 8 voelde ik al krampjes deed een ovu test en die was licht.

dag 9 veel rekbaar slijm

dag 10 werden de krampen pijlijker

dag 11 kreeg in ik ineens hevige krampen en daarna was alles weg! mijn eisprong was dus heftiger dan normaal.

dag 14 en 15 vreselijke hoofdpijn

dag 19 ineens uit het niets zware lage rugpijn. op het toilet wat rood verlies

dag 20 beetje bruin verlies met wat krampjes wat in de avond af nam.

dag 21 soms jeukende en stekende borsten

dag 22 donker randje om mijn tepel zelf wat me opviel in de spiegel.

dag 23 maagzuur wat mij met alles deed vermoeden en ja Positief

dag 24 begonnen mijn stijve heupen wat ik nu nog voel.

Ook kreeg ik veel witte afscheiding waardoor ik constant dacht ongi te worden!

Ook ik dacht mijn ei niet benut te hebben, omdat hij veel moest werken, maar zo zie je maar. Geef niet op Silvia

Pembe enige wat ik weet van internet is dat het met een eisprong te maken zou kunnen hebben. Zie hierboven ik had ineens een vroege eisprong op dag 11
Positief blijven
ja maar ik heb een negatieve ovulatie test, dit is dan toch weer vreemd?
Ik geen positieve test gehad afgelopen maand dus die dingen vertrouw ik ook niet meer.
Positief blijven
Ik denk ook je eisprong Pembe. En met testen valt er wel eens wat te missen je zou 2 dagen ervoor toch een positieve test verwachten..
Aawh balen! Ik hoop het niet want zo heben we amper tijd gehad om seks te hebben. Blijf het ook vreemd voelen elke maand 36 dagen afgelopen maand 33 en altijd voel ik mijn eisprong en nu ineens dit ... stress level is weer hoog. Maar goed wat doe je eraan
Ik zou het ook niet weten pembe. Zou het kunnen dat het gewoon een ader in je baarmoeder of wondje daarbinnen die is geknapt? Of miss indd je ei?

Zou me er niet al te druk om maken en gestressd van worden. Stress is ook niet goed bij het zwanger worden.
Je kan er toch weinig aan veranderen. Het lichaam is niet te beïnvloeden. Althans weinig.
Nee precies dat bedoel ik vanessa.

hoelaat moet je naar de gynaecoloog? ben benieuwd wat ie zegt.
Vanessa succes bij de gynaecoloog vandaag
Positief blijven
Don weer bloed prikken en 13-7 terug. Ze blijven bij hun standpunt dag mensen met een korte lutale fase ook normaal zwanger worden!

Bull Shit want overal staat dat dat dat tussen de 9/14 moet zijm en geen 6.

Maar ze willen er echt niet aan.
Ohhh dat is een tegenvaller vanessa.

Dikke knuffel
Positief blijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven