Zwanger worden na miskraam

10-11-2015 14:01 2217 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijdkinderenbijzonderhedenNOD Silvia84 31/? 1e kindje miskraam 15 jan 25 feb ongi 26 juli Marle89 26/32 1e kindje missed abortion met 13 weken ZWANGER nagida Schaapje Strandbal Groningsmeisje84 Origineel D Ladies Miss_Glitch Meis29 Vanessakusje Lollystokje Mutsje94 pembe
Positief blijven
Woow zag dat dit forum alweer een jaar geleden was dat ik had gereageerd! Veel baby nieuws! Hier ook ben 12 augustus bevallen van een zoontje. Was 3 weken na m'n mk weer zwanger! Het kan dus allemaal goed komen ????
Inderdaad zeg..... hier ook een zoontje erbij van inmiddels 16 weken.

Hoop echt dat het met iedereen goed gaat.....
Hier vandaag 2 dagen voor uitgerekende datum. Vrijdag uitgerekend van ons derde zoontje.

Ik wacht in spanning tot de bevalling aan dient.

Fijn dat het bij jullie goed is gegaan.
Positief blijven
Wat fijn dat het goed gaat met jullie meiden! tijf gaat snel.

Spannend D!

Hier heel veel onderzoeken. 1-3 uitslagen maar we gaat t maar wel weer proberen.
Hallo meiden,

Wat lang geleden inderdaad! Ik ben uiteindelijk op met 41 weken en 1 dag bevallen van een prachtige dochter Zoë. Ik ben ingeleid omdat het vruchtwater op was en ze niet meer bewoog, hartslag viel ook een paar keer weg, dus het was een pittige bevallen. Maar gelukkig helemaal gezond ter wereld gekomen en inmiddels genieten we alweer 4 maanden van haar!

Vanessa, wat moet dat heftig voor je zijn. Ik vond je altijd heel sterk overkomen, ik hoop dat het goed met je gaat en dat je snel goed nieuws mag krijgen! Veel liefs!
D-ladies, inmiddels bevallen?

Heel veel succes anders!!
Fijn dat alles goed bij jullie gaat schaapje en een ontzettende leuke naam zeg.
Schaapje nog gefeliciteerd.

Vanessa heel veel geluk en sterkte.

En nee nog niet bevallen. Ben nu 40.1 dus in afwachting.
Positief blijven
Jeetje D wat super spannend.
schaapje ik beviel ook met 41.1 pff wat duurt dat wachten dan lang he! En inderdaad erg leuke naam!

D ladies spannend en toi toi toi natuurlijk!

Vanessa wat verdrietig dat het bij jullie op hede nog niet gelukt is. Wat voor onderzoeken lopen er nu?
Dames 18-2 ben ik bevallen van onze derde zoon Rayne. Super snelle bevalling van 3 uur met 1 perswee.

We maken het goed.
Positief blijven
Dames 18-2 ben ik bevallen van onze derde zoon Rayne. Super snelle bevalling van 3 uur met 1 perswee.

We maken het goed.
Positief blijven
Wat fijn D! Gefeliciteerd en ik denk dat vele jaloers zijn op de 3 uur... Zou ik wel zijn in iedre geval.

@Meis, mijn stollingswaarden zijn allemaal niet goed over de inhoud hoor ik 1-3 meer maar ze zei wel dat alles niet in relatie staat van zwanger worden / zijn / miskramen etc. Mijn mening ie hier heel anders over natuurlijk.
Gefeliciteerd!!

Hier ook super snelle bevalling van m'n eerste zoontje 38 + 1 en 21:30 braken m'n vliezen. 2:20 is Charlie geboren ?
Dag allemaal,

Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat.
En in het bijzonder met Vanessa, ik hoop dat je inmiddels zwanger bent geworden! ❤️

Hier zwanger van nummer 2. We zijn ontzettend dankbaar dat het zo snel weer gelukt is, nu 8 weken zwanger dus eerst de spannende weken nog even doorkomen!
Hier inmiddels bevallen van m’n tweede zoontje. Wat er allemaal niet kan gebeuren in 3 jaar tijd :)
Schaapje ons wonder is nu 8 mnd. Gaaf zwanger van de 2e.
Kopertje gefeliciteerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven