Zwanger worden najaar 2018

03-07-2018 12:03 1383 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie probeert er ook zwanger te worden vanaf najaar 2018?

Zwanger!
Naam Leeftijd #kind R PT UD J/M/O Bijzonderheden
Schuimblusser 25/31 1e 1 14-9 21-5-19 Bevallen van zoon
Door87 - 2e 1 21-9 29-5-19
Juul2014 29/29 2e 1 11-10 21-6-19 J Bevallen van zoon 13-5-19 (34wkn)
Chantilly21_2 30/30 2e 1 16-11 24-7-19 M Bevallen van dochter 29-7-19
Haoshi 30/-- 1e 2 25-11 5-8-19
chicklit 31/33 1e 2 1-1 12-9-19
sannetje88 30/30 1e 4 5-1 -
FloraZon 28/32 1e 4 28-1 7-10-19 Bevallen van zoon (29wkn)
Frozen_Butterfly 29/32 2e 6 17-2 27-10-19 echo 11-4
June123 30/34 1e 4 13-3 24-11-19
RaisinGirl 35/38 2e 4 29-7
larv-2 26/28 1e 9 31-1-20 M
juul2014 wijzigde dit bericht op 24-06-2020 10:08
92.91% gewijzigd
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
MEWriter Larv-2 Sinds het stoppen met de pil heb ik wel iets meer last van mijn mensturatie, vaak zijn bij mij de eerste twee dagen pijnlijk. Daarna niet meer.
Nadat ik gestopt ben (6 jaar aan de pil geweest) was ik vrij snel ongesteld. Heb alleen niet een heel regelmatige cyclus. Ik varieer tussen de 26-43 dagen. Mijn lichaam wisselt vaak een langere cyclus (dag of 35) af met een kortere cyclus (dag of 28).
Alle reacties Link kopieren
@haoshi en maestro: ik werk al bij deze werkgever, bijna 5 jaar, en begin sept met een nieuwe functie binnen dit bedrijf. In mijn hoofd is het dan behoorlijk ongemakkelijk als ik dan bijvoorbeeld na 3 maanden werken moet zeggen dat ik zwanger ben. Ik heb bedacht dat mensen dat gek vinden en mij er op aankijken. Hoe staan jullie hierin?

wel onzettend fijn trouwens om hier mee te schrijven! Heb naast mijn vriend niet echt iemand in mijn omgeving waarmee ik hier over kan praten. dus dank!
Alle reacties Link kopieren
@de_busbaan
Ik heb een collega die dezelfde functie bekleedt als ik en zij is minder gaan werken omdat ik door mijn opleiding steeds meer werk van haar over kan nemen. Ik hoop dat zij er niet van baalt als ik dan op den duur met verlof zou gaan en zij weer voor mij uren zal moeten opvangen...
Wat mijn werkgever betreft ben ik niet heel bang voor de reactie, ik heb gelukkig een vast contract gekregen een aantal maanden geleden

Ik snap dat je er wat tegen op ziet maar uiteindelijk zullen ze hopelijk gewoon blij voor je zijn!
Alle reacties Link kopieren
Chantilly, vervelend dat het je zo’n onrustig gevoel geeft! Ik hoop dat ze het dit keer beter op zullen vangen. Snap dat dat, samen met zo’n rare beoordeling, je echt wel aantast ja.
Leuk dat je bij een ICT detacheerder werkt, ik ook! Die van mij is niet zo heel groot, zat hiervoor bij een grotere, maar die vond ik niet zo prettig, vandaar de overstap.

Haoshi, lijkt me spannend, als je zou gaan reizen en dan je kindje achter moet laten. Wel fijn dat jij en je vriend allebei flexibele werkuren hebben, dan kan je het hopelijk een beetje van elkaar opvangen als de ander moet reizen voor werk. Snap wel dat je niet wil kiezen tussen carrière of kind, moet ook gewoon allebei kunnen.

De_busbaan: Herkenbaar! Ik heb in de omgeving – behalve mijn vriend – ook niemand om mee te praten. Soms wel met mijn zus, maar ik wil liever niet dat zij weten wanneer we ermee zouden beginnen. Ze vraagt er wel eens naar, maar dan hint ik een beetje naar over een jaar. Ik ben bang dat ze me anders elke week zou vragen of ik ondertussen al zwanger ben, vooral omdat zij van allebei haar kinderen in de eerste ronde zwanger was!
Met mijn vriendinnen kan ik er niet echt over praten, die zijn naar eigen zeggen nog niet aan kinderen toe.

Larv-2, als je collega niet meer uren wilt maken om jouw verlof op te vangen, kan er op het werk misschien gewoon een andere vervanger geregeld worden voor tijdens jouw zwangerschapsverlof?

Mijn zus heeft inderdaad ook helemaal geen last gehad van ‘ontpillen’, die was ook meteen de eerste ronde zwanger. Daar keken ze toen wel van op. Heel erg benieuwd hoe dat bij ons zal gaan.
Alle reacties Link kopieren
Lastig hoor meiden! Uiteindelijk is het ook voor een werkgever natuurlijk 1+1 =2, bij vrouwen in een vruchtbare leeftijd. Ik kan me wel goed voorstellen dat je je bezwaard voelt, maar uiteindelijk zullen er altijd redenen zijn om het uit te blijven stellen.

Hopelijk pakt het allemaal goed uit, mocht het zover zijn :-)

Ik werk overigens niet zelf in de ICT, ik heb een echte kantoorbaan :-). Maar wel bij een ICT detacheerder, ik help dus voornamelijk met het plaatsen van onze medewerkers bij een klant ;-)

Hier was ik, na het stoppen met de pil in 2016, eigenlijk direct redelijk regelmatig ongesteld. Cyclussen tussen de 24 en 28 dagen. Ik moet zeggen dat ik niet echt heel veel last had van die menstruaties, behalve het teleurstellende gevoel die ze gaven ;-) In juni gestopt met de AC en rond O&N zwanger geraakt. Viel wel mee, maar elke maand was toch wel een teleurstelling!

Ik hoop heel erg dat ik dit keer wat minder druk bezig ben met het hele zwanger worden, maar mijzelf kennende, zal dat wel niet zo zijn.
Alle reacties Link kopieren
@MeWriter in mijn omgeving ben ik ook de eerst, heb een oudere broer en zus die er volgens mij nog totaal niet mee bezig zijn. Van mijn vriendinnen zit de helft nog volop in hun studententijd, heb het wel aan ze benoemd maar ga ook niet precies vertellen wanneer we starten denk ik

Wat betreft mijn werk kan er geen vervanging geregeld worden omdat er heel weinig mensen zijn met diezelfde opleiding.. Maarja dat loopt uiteindelijk allemaal wel los ga ik maar van uit. Ze kunnen het verwachten inderdaad rond deze leeftijd.

@Chantilly21_2. Dan heeft je zus inderdaad wel mazzel gehad dat het twee keer zo vlug is gegaan, misschien als je het niet verwacht of er minder op focust dat het toch wat sneller lijkt te lukken :p
Ik denk dat ik zelf ook nogal control freakerig ervan gaan worden, zal wel met hormonen te maken hebben :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf ook graag mij wij willen in september gaan voor ons 2e kindje. Ik heb op mijn werk gelukkig geen angst voor ontslag. Werk bij een grote uitzendorganisatie en als ze dat bij iedereen doen die zwanger raakt blijft er niemand meer over. Onze dochter is inmiddels 14 maanden en vinden het mooi als er ruim 2 maanden tussen zit. De eerste keer enorm veel mazzel gehad het was in 1 keer raak. Maar dat maakt ook wel dat ik het nu juist eng vind. Maar wij gaan eerst in september nog trouwen. En daarna gaan we er echt voor. Ben nu al wel gestopt met de pil maar fietsen er een beetje omheen.
Alle reacties Link kopieren
[quote=larv-2 post_id=28720677 time=1530822282 user_id=369813]
@MeWriter in mijn omgeving ben ik ook de eerst, heb een oudere broer en zus die er volgens mij nog totaal niet mee bezig zijn. Van mijn vriendinnen zit de helft nog volop in hun studententijd, heb het wel aan ze benoemd maar ga ook niet precies vertellen wanneer we starten denk ik

Dat is hier ook! In onze families als mijn vriendenkring zijn we de eerste, hoewel bij de vrienden kring van vriend er wel een aantal kleintjes hebben. Wij krijgen gelukkig amper vragen hierover, meestal parkeer ik ze ook wel door te zeggen dat dat iets tussen ons is en als er nieuws is horen ze het wel:-)

Ik hoop er ook niet zo freakerig over te gaan doen, we gaan elk geval nog even door met anticonceptie tot we echt stoppen eind oktober. Daarna zien we wel wat mijn lichaam gaat doen. Ik wil in elk geval al niet al gelijk met apps/ovulatie testen gaan werken, maar het ontspannen benaderen als het lukt. Met apps enzo wil ik controle en dat is zeker niet ontspannen benaderen in mijn optiek:-)
samen sta je sterker
Alle reacties Link kopieren
Dubbel...
samen sta je sterker
Alle reacties Link kopieren
@maestro lijkt mij ook fijn, eerst rustig een aantal maanden op zijn beloop laten en eventueel later met apps/ovulatie testen etc. aan de slag indien nodig .. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik dan wel een app maar momenteel vul ik daar alleen de begindatum van mijn cyclus in.. hopelijk heb ik later geen ovulatietesten nodig en gaat het “vanzelf”.
Alle reacties Link kopieren
Hier ben ik wel vrij snel aan de ovulatietesten gegaan. Ik geloofde niet zo in de 14 dagen na menstruatie ovulatie en wilde graag zekerheid, ipv eerst maanden te proberen.
Mijn eisprong is op een ander moment dan gemiddeld en de fase daarna ( luteale fase) is een stuk korter. Niet zo kort dat het echte problemen kon geven, maar voor mijn eigen gemoedsrust hebben we toch besloten de testen te blijven gebruiken daarna. Zo zagen we dus dat we eigenlijk op een totaal verkeerd moment dachten dat ik een eisprong had en veel vruchtbaarder was in een andere periode dan gedacht.
Niet dat het dan moetjes werden overigens. Na een paar maanden ook gaan temperaturen, om alles mooi inzichtelijk te krijgen. Ook toen geen moetjes.

Mijn moeder heeft moeite gehad met zwanger raken en dat heeft wel e.e.a. beïnvloed. Nu mag ik zelf niet klagen, want het ging al met al nog relatief snel (7 maanden). Maar dat speelde wel mee.

Mijn ervaring is dat als je eenmaal ervoor gaat, het in je hoofd zit en je er mee bezig bent, hoe relaxed je ook wilt zijn. Vooral die dagen na de vermoedelijke eisprong vond ik best wel killing.
chantilly21_2 wijzigde dit bericht op 07-07-2018 17:36
6.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Chantilly21_2 denk dat je daar gelijk in hebt, zodra je echt gaat starten speelt het toch steeds in je hoofd rond, dan heb je er met ovulatietesten etc. misschien uiteindelijk nog een relaxter gevoel bij omdat je dan weet wanneer je eventueel zwanger zou kunnen raken en de rest van de maand wat rust in je hoofd

Spannend nieuws.. heb samen met mijn vriend besloten dat ik komende week al naar de huisarts ga om AC te laten verwijderen. :-)
Ben heel benieuwd hoe dat zal zijn na 12 jaar
Alle reacties Link kopieren
Ah, het is ook voor iedereen anders hoor! Ik heb natuurlijk alleen mijn ervaring, die ook nog eens gevoed is door het feit dat mijn ouders problemen hadden om kinderen te krijgen :-) Is uiteindelijk goedgekomen met 3 ( waarvan er 2 een tweeling zijn ;-)

Spannend Larv! Ik moet zeggen dat ik echt een ander mens werd van het stoppen met hormonale AC. Alleen daarom wil ik er in september al mee stoppen. En ik denk ook dat ik er daarna niet meer aan begin.

Ik had trouwens over je vraag heen gelezen, hoe het werken was bevallen na het krijgen van een kind. Ik moet zeggen dat ik echt uitkeek naar weer aan het werk gaan. ik voelde me zo niet mezelf, zo opgesloten in mijn eigen wereld, die bestond uit voeden, verschonen, kort spelen/kletsen en dan hopen dat ze weer ging slapen. Iedereen om me heen werkte, mijn moeder hield me gelukkig vaak gezelschap, maar ik mistte gewoon soms echt even tijd voor mijzelf. Met een kleine baby heb je dat toch vaak niet. Als manlief ging werken was ik soms gewoon jaloers, dat zijn leven doorging, dat hij een andere wereld binnenging dan de cocon waarin ik zat.

Nu achteraf hoor ik dat ik daar niet de enige in ben, maar op dat moment voelde ik me behoorlijk ontaard, alsof ik niet graag bij mijn baby wilde zijn.

Maar, eerlijk is eerlijk, ik ben een veel completer mens geworden sinds ik weer werk, ik ben even geen moeder, maar gewoon werkneemster, collega. Ik vind het heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
@maestro, ik hoop er ook niet teveel mee bezig te zijn op het begin, maar denk dat ik dat toch wel ben. Niet van plam om meteen te starten met ovulatietesten, maar wil wel bijhouden wanneer mijn menstruatie begint, zodat ik een beetje inzichtelijk krijg hoe (on)regelmatig die is na het stoppen met de pil.

@larv, spannend!

@Chantilly, ik kan me wel voorstellen dat je na een x-aantal weken ook graag weer even uit huis wil en even tijd voor jezelf wilt. Denk inderdaad dat dat heel normaal is!

@Door, gezellig dat je ook mee komt schrijven. En wat leuk dat jullie in september gaan trouwen, gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Welkom nieuwe schrijfsters! Ik werk de tabel binnenkort bij maar ik heb op t moment geen laptop thuis en via mobiel is wat lastig.

Ik zit vandaag op dag 33 in mijn 1e cyclus na het stoppen met de pil.
Toen ik stopte met de pil toen wij voor de eerste gingen, had ik de eerste paar keren een cyclus van meer dan 40 dagen. Heb altijd een erg onregelmatige cyclus gehad.
Dus kijk er niet gek van op dat ik nog niet ongesteld ben geworden.
Maar ik ga voor de zekerheid denk ik wel een testje ertegenaan gooien volgende week mocht ik dan nog niet ongesteld zijn.
Ben namelijk in de laatste week van de pil 1x een pil vergeten( dat is me dus nog nooit overkomen daarvoor :-o ) en daarna is het ook nog een keer mis gegaan met een condoom.
Er bestaat dus wel een kleine kans op een zwangerschap, al kan ik me dat niet voorstellen want bij de 1e duurde het een jaar..
Klein beetje spannend dus hier! :-D

Ik vond en vind het trouwens ook heerlijk om weer te werken nadat die kleine erbij is gekomen. Ik geniet van de dagen met haar, maar even die zorg uit handen is ook wel fijn. Ik werk trouwens ‘maar’ 16 uur, wat ik echt een heerlijke combi vind.
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
Juul, dat klinkt inderdaad even spannend! Natuurlijk is de kans in principe groter dat het niet zo is, maar wie weet...
Ik hoop in ieder geval voor je dat het dit keer niet weer een jaar duurt voor je zwanger bent. Lijkt me zwaar, elke maand weer teleurstelling als je toch ongesteld wordt.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

Wij gebruiken nu wel de app maar om eerlijk te zijn voel ik mijn eisprong wel en dan bedoel ik dat niet letterlijk maar ik heb in die periode echt meer zin in sex. Zo mooi hoe de natuur werkt eigenlijk.

Ik had het wel wat lastiger om weer te gaan werken. Maar mijn dochter is van mei dus ik had de hele zomer verlof scheelt misschien ook wel. Ik heb dan uiteindelijk ook 16 weken na mijn bevallig vrij gehad en ik wil dat nu bij de 2e weer doen en misschien zelfs wel 20 weken na de bevalling. Als ik dat geregeld kan krijgen. Het scheelt voor mij wel dat wij hebben gekozen voor een gastouderopvang mijn dochter voelt zich daar helemaal thuis krijgt voldoende aandacht en ziet altijd dezelfde vrouw. Wat ik wel wil meegeven aan de dames die voor hun eerste wonder gaan zodra je een positieve test hebt kijk naar kinderopvang. Wij zijn daar met 12 weken zwangerschap naar gaan kijken en zelfs dat was bij 1 plek al te laat.

@juul dat scheelt misschien ook wel ik werk op het moment nog 32 uur. Mijn verloofde is nog aan het afstuderen als hij straks gaat werken dan ga ik 24 uur werken. Ik hoop voor je dat het raak is. Maar de kans is idd klein. Maar je weet het nooit 😊😊.

Ik denk dat je er automatisch mee bezig gaat. Zeker omdat je je al anders gaat voelen zonder AC. Ik heb het nooit meegemaakt want daar heb ik de kans niet voor gekregen maar ik denk echt dat relax erin staan zo’n beetje onmogelijk is.

Ik heb wel de foliumzuur binnen daar begin ik begin aug mee. Jullie al aan de foliumzuur?

voor in het schema: ik ben 31 mijn vriend is 24 we gaan voor ons 2e kindje en we willen starten in september
Alle reacties Link kopieren
Ha Door,
Ik ben nog niet aan de foliumzuur, aangezien wij pas rond november willen gaan starten. Ik ben van plan in oktober met foliumzuur te beginnen, misschien tegelijk met stoppen anticonceptie, waarschijnlijk iets eerder al, voor de zekerheid.
Het liefste ga ik 4 weken voor uitgerekende datum op verlof en dan 12 weken verlof na de bevalling, als dat lukt natuurlijk. Als ik dan weer ga werken, ga ik het liefst ook 24 uur werken. Dat moet ik dus wel geregeld krijgen op werk, ze hebben wel aangegeven bij sollicitatie dat 32 uur op den duur mogelijk was (ik werkte voor ik hier begon namelijk 32 uur), maar over 24 uur zouden ze wel eens moeilijk kunnen doen. Gelukkig kunnen ze ouderschapsverlof moeilijk weigeren, dacht ik? Aangezien mijn vriend dan ook afgestudeerd is en werkt (als het goed is, begint hij in oktober met werken), moeten we dat financieel kunnen redden. Hoewel we wel op zoek zijn naar een huisje (we wonen nu in een appartement met eigenlijk vrij weinig ruimte voor een baby), dus het valt nog even te bezien hoe hoog onze hypotheek dan wordt.

Pfoe, dat is wel vroeg om al te kijken naar kinderopvang, bedankt voor de tip! Ik had anders helemaal niet geweten dat dat al zo vroeg zou moeten. (Bij mijn zus konden moeder en schoonmoeder oppassen, waardoor ze de eerste jaren geen kinderopvang nodig had. Schoonmoeder is daar recentelijk mee gestopt, dus die kinderen gaan nu 1 dag per week naar de opvang. Bij mij valt het nog even te zien of mijn moeder een dag in de week kan oppassen).
Alle reacties Link kopieren
@Door87 Ik ben vorige week gestart met foliumzuur en tijdelijk slik ik daar ook vitamine D en B12 bij totdat ik mijn AC eruit heb (had op meerdere sites gelezen dat dit goed was dus dacht het kan iig geen kwaad)

@MeWriter qua wonen zitten wij een beetje in dezelfde situatie. We wonen nu nog in een appartement waar we wel een tijdje zouden kunnen blijven wonen met 1 baby (genoeg buren met meerdere kinderen) maar het liefst zouden wij wel volgend jaar gaan kijken voor een huis. Mijn vriend krijgt als het goed is eind van dit jaar ook een vast contract en ik ga in loon nog wat omhoog begin volgend jaar als mijn opleiding klaar is wat zorgt dat we dan een betere hypotheek kunnen krijgen dan nu het geval is
Alle reacties Link kopieren
Ze mogen ouderschapsverlof inderdaad niet weigeren MeWriter! Natuurlijk wel voor jezelf de afweging of je werk nog te doen is in 24 uur, ipv 32.

Ik merk dat mijn werkzaamheden namelijk niet zijn gewijzigd, mijn takenpakket is hetzelfde gebleven, alleen moet het nu in 32 uur, ipv 40. Aangegeven dat ik het best wil doen, maar dat het wel in kan houden dat werkzaamheden die niet zo'n prio hebben, even langer blijven liggen. En dat was OK.
Wel ben ik een stuk makkelijker geworden. Lukt het vandaag niet? Nou, dan morgen. Een stukje flexibiliteit ben ik wel kwijt, ik wil gewoon graag op tijd naar huis.

Op de dag dat ik thuis ben, kijk ik uit naar mijn werk en de dagen dat ik werk, kijk ik uit naar thuis komen ;-)

Hier kan ik echt niet minder dan 28 uur werken, niet in deze baan. 32 uur vind ik zelf een hele fijne balans nu, zeker omdat mijn man ook 32 uur werkt en we wat dat betreft echt een 50/50 verdeling hebben. Dat maakt heel veel erg makkelijk.

Qua opvang, wij zijn met 12 weken gaan kijken en daar werden we direct op de lijst gezet. Werd ook aangegeven dat onze dagen zeker nog vrij zouden zijn, want er zou een nieuwe babygroep beginnen.
Regioafhankelijk dus.
En het is aan jezelf of je een gastouder prettiger vindt of een KDV. Voor ons was dat het KDV, voor een ander de gastouder.

Ze gaat op maandag en dinsdag naar het KDV, woensdag ben ik er, donderdag past mijn moeder op en op vrijdag is haar vader thuis :-).

Bij dochter moest ik helaas eerder stoppen dan gepland met werken. Ik had gehoopt tot 36 weken te kunnen werken en pas weer aan het werkt te gaan als dochter 14 weken was.
Helaas moest ik met 33 weken stoppen, op dringend advies van de VK, ivm aanhoudende harde buiken en een oplopende bloeddruk.
Vreselijk vond ik het, maar het was niet anders. Pas met 40+5 uiteindelijk dmv een inleiding bevallen, dus heb heel wat weken thuis gezeten, wachtend!
Nu moet ik zeggen dat ik het bij dochter niet erg vond om alweer met 11 weken aan de slag te gaan. Maar een tweede lijkt me wel andere koek, meer drukte, je hebt er al eentje rondlopen etc.

Bij een volgende hoop ik wel tot 36 weken te kunnen werken en anders neem ik wel extra ouderschapsverlof op, zodat ik in ieder geval tot baby 14 weken is, thuis kan blijven.
Alle reacties Link kopieren
Zozooo, hoop informatie er zo bij! Hoop dat iedereen lekker geniet van het lekkere weer!

Larv: waarom is B12 en vit D goed om ook bij te slikken bij foliumzuur als AC nog in het spel is? Ik wilde hier gewoon starten met foliumzuur zodra ik stop met AC. Benieuwd hoe dat zit. En spannend dat je nu al start!

Juul: succes met testen, het zou toch wat zijn als het gelijk raak is!

Door:je hebt zeker wel gelijk dat je er straks mee bezig bent als het zover is en je stopt met AC. Toch wil ik wel het zo luchtig mogelijk houden als mogelijk is voor mijzelf. Ben wel ooit al eerder gestopt met AC, toen een paar maanden zwaar onregelmatig (geen eisprong elke maand) en werd toen beter. Wel enorm veel hoofdpijn town gehad bedenk ik me nu.
Goede tip van KDV, vermoed dat deze regio ook wellicht snel handelen gaat zijn.

Huis: we hebben een prima appartement waar er makkelijk nog eentje bij past,maar we kijken wel om ons heen. Maar geen druk, dus rustig kijken en als we wat zien slaan we toe.

Qua werken ga ik niet minderen verwacht ik, totaal niet practisch voor werkzaamheden (alles in minder tijd doen) dus ik zou het of bewaren voor later,mag tot negende jaar.opgenomen worden toch?, of alles eraan vastplakken. Nog geen idee...
Vriend wil in elk geval niet minder gaan werken,met zijn baan ook niet te doen...kortom: daar moeten we eens goed nog naar kijken.
samen sta je sterker
Alle reacties Link kopieren
@Chantilly, ik werk nu 40 uur, dus dat zal een heel verschil zijn. Sommige weken zou het me makkelijk lukken al mijn taken in die tijd te doen, andere weken wordt het lastig. Maar in de opdracht waar ik nu zit, zou evt. met teams geschoven kunnen worden, of iemand kan bijspringen als dat nodig zou zijn. Als ik dan een andere opdracht krijg, tja, dan weten zij meteen dat het voor 24 uur zou zijn en zijn ze niet anders gewend dan.
Mijn vriend heeft al aangegeven dat hij het liefste gewoon 40 uur gaat werken, vandaar dat ik graag naar 24 uur zou willen. Wil graag dat er meer dagen iemand van ons bij het kindje is dan dat hij/zij naar de oppas moet.

Vervelend dat je zoveel last had van harde buiken dat je eerder moest stoppen met werken, Chantilly.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de tabel aangepast! Mocht er ergens iets fout staan of heb je een aanvulling, laat het dan even weten.
Ik reageer later nog uitgebreider, zit nu op m'n werk.
Fijne dag allemaal!
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
Top gedaan Juul! Nog getest??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven