Zwanger worden najaar 2018

03-07-2018 12:03 1383 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie probeert er ook zwanger te worden vanaf najaar 2018?

Zwanger!
Naam Leeftijd #kind R PT UD J/M/O Bijzonderheden
Schuimblusser 25/31 1e 1 14-9 21-5-19 Bevallen van zoon
Door87 - 2e 1 21-9 29-5-19
Juul2014 29/29 2e 1 11-10 21-6-19 J Bevallen van zoon 13-5-19 (34wkn)
Chantilly21_2 30/30 2e 1 16-11 24-7-19 M Bevallen van dochter 29-7-19
Haoshi 30/-- 1e 2 25-11 5-8-19
chicklit 31/33 1e 2 1-1 12-9-19
sannetje88 30/30 1e 4 5-1 -
FloraZon 28/32 1e 4 28-1 7-10-19 Bevallen van zoon (29wkn)
Frozen_Butterfly 29/32 2e 6 17-2 27-10-19 echo 11-4
June123 30/34 1e 4 13-3 24-11-19
RaisinGirl 35/38 2e 4 29-7
larv-2 26/28 1e 9 31-1-20 M
juul2014 wijzigde dit bericht op 24-06-2020 10:08
92.91% gewijzigd
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Even een korte update, vandaag 40+2, afgelopen donderdag had ik 1cm ontsluiting en de laatste dagen flink gerommel en voorweeen. VK komt morgen langs om te kijken of ik al 2cm heb en dan kan ze strippen. Super spannend allemaal zeg....
Alle reacties Link kopieren
Succes chicklit! Bij mij werkte strippen met 40+3 goed! De nacht erop begon de bevalling!
Alle reacties Link kopieren
Spannend chicklit! Hoop voor je dat het niet al te lang meer duurt en je snel mooi nieuws hebt!
Afgelopen maandag (40+4) om 03.46 is ons meisje geboren! Zondag om 11.00 kwam de VK om te strippen, maar ik had nog net geen 2 cm ontsluiting dus ze heeft wel wat ‘geprikkeld’. Die middag nog op het terras gezeten en om 17.15 kwam de eerste wee! Gelukkig mochten we al vrij snel naar het ziekenhuis om gebruik te maken van het bevalbad, dat was echt heel fijn en het ging super goed met de ontsluiting, na middernacht mocht ik gaan persen. Uiteindelijk waren de persweeen niet sterk genoeg en is ze met wat hulp van de gyn ter wereld gekomen.

We hadden allebei koorts dus moesten de hele dag nog in het ziekenhuis blijven. ‘s Avonds waren we lekker thuis en kwam de kraamhulp. Het gaat nu super goed met de kleine, wat een liefde zeg.... Met mij gaat het ook steeds een beetje beter. We genieten heerlijk van de kraamweek!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd chicklit! Wat een fijn bericht! Geniet lekker met elkaar!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Chicklit!
Alle reacties Link kopieren
Ahh chicklit, gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Beetje een late reactie maar gefeliciteerd chicklit!! Klinkt als een fijne kraamweek

Hoe gaat het met de rest?

Hier inmiddels alweer 23 weken en voel haar lekker veel bewegen. Bezig met de kinderkamer en dat maakt het toch ook allemaal al wat echter :)
Alle reacties Link kopieren
Wat gaat dat hard larv! Hier inmiddels 33 weken, ook bizar! Ben helaas nog steeds continu beroerd en eerder met verlof gegaan. Die van mij denkt af en toe dat hij door mijn buik heen naar buiten kan 😂. Had wat moeite met groeien maar sinds ik rust heb heeft hij alles weer ingehaald! Nu langzaam aftellen dus!
Alle reacties Link kopieren
Wat gaat het snel allemaal meiden! Hier is onze kleine meid alweer bijna 10 weken en het wordt steeds leuker :-) Ik vond de eerste 6-8 weken best wel eens zwaar, maar ik begin haar beter te begrijpen.

Wel helaas aan de medicatie ivm veel spugen, inslikken en daardoor een geprikkelde slokdarm hebben en we hebben al een ziekenhuisopname achter de rug ( gelukkig bleek het niets ernstigs te zijn).

Nog 4 weken en dan ga ik alweer aan het werk!
Alle reacties Link kopieren
Wat gaat dat snel chantilly! Chicklit nog gefeliciteerd!

Mijn zwangerschap is helaas niet goed gegaan, miskraam. Nu wachten tot de nasleep voorbij is.
Alle reacties Link kopieren
Chicklit, nog van harte gefeliciteerd! Hopelijk gaat alles goed en ben je lekker aan t genieten!

Chantilly, fijn dat het niets ernstig is en je lekker geniet van je meisje. Wordt makkelijker hè als ze weer wat ouder worden. Geniet nog even van je verlof!

Raisingirl, o wat heftig dat je een miskraam heb gekregen! Sterkte meid! 😘

larv en june, wat gaat het toch hard! Geniet nog maar even van die kleine in jullie buik. En veel succes met de voorbereidingen!

Hier gaat/ging het allemaal heel goed. We zijn van de week weer op controle geweest voor het hartje van onze kleine man. Helaas was er toch wel achteruitgang te zien en wordt er binnenkort overlegd of ze hem gaan opereren. Ik wil er liever nog niet teveel over nadenken..
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met iedereen?
June jij nu bezig met de laatste loodjes?
Hier gaat alles goed, alweer 27 weken inmiddels. Veel kwaaltjes maar kan er nog volop van genieten tot nu toe.
Kan niet wachten tot ze er is :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Oh dat schiet mooi op Larv!

Hier ga ik morgen weer aan het werk, mijn verlof zit erop.
Ik kijk er heel erg naar uit, maar ik weet ook dat dit een soort van afsluiting is, deze laatste week thuis.
Ik ga ervan uit dat dit mijn laatste kraamtijd was en ik ben er wel bewuster mee omgegaan.

Dochters doen het allebei goed, baby wel een heel ander kind dan haar oudere zus. Jammer genoeg nog geen doorslaper ‘s nachts, maar daarentegen is ze overdag wel een stuk makkelijker dan de oudste was.

Frozen, al bevallen?
Alle reacties Link kopieren
Hier idd de laatste loodjes. Hebben (weer) hele spannende weken achter de rug. Meneer is een drukteschopper die graag de aandacht wil geloof ik haha. Hij had continu haast om geboren te worden. En daarnaast ben ik door een grote fout van de HA heel ziek geworden en leek het erop dat hij ook echt al geboren zou worden. Nu 37 weken, heb nu zo’n 2 weken al 1 cm ontsluiting, maar er rommelt niets meer. Ben wel een soort van klaar met deze zwangerschap. Verloskundige zei al, als ik iemand aan moet wijzen met een gecompliceerde, zware zwangerschap dan ben jij dat wel. Op dus naar een mooie bevalling en onze mooie baby!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een spannend laatste trimester..Hoe gaat het nu June?
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels 41 weken en 5 keer gestript. Word komende week ingeleid. Baal er enorm van. Ben helemaal gesloopt door deze zwangerschap. Er zit een spier knel in m’n bekken waardoor ik ook niet meer kan lopen. Hoop zo dat ik vandaag of morgen alsnog beval maar heb er geen hoop meer op.
Heel veel sterkte June! Het komt vast helemaal goed, je bent in ieder geval in goede handen in het ziekenhuis. Laat je lekker verzorgen in de kraamweek en probeer aan te sterken, verwacht niet teveel van jezelf, niet te snel weer zelf dingen gaan doen ;) vraag mensen om je heen om een pannetje eten mee te nemen, dat vonden wij echt heel fijn want de eerste weken zijn wel overleven en herstellen.

Inmiddels ben ik al 11 weken mama en het wordt steeds leuker nu ze ook echt reageert en dingen gaat grijpen, ze slaapt zelfs al van 20.00 tot 05.00 en verder is ze best makkelijk, drinkt goed, huilt niet veel, we hebben het erg getroffen! Ik voel me zelf ook al weer een tijdje de oude, blij dat die zwangerschapshormonen m’n lichaam uit zijn. Mijn laatste maand verlof gaat in, op 6 januari ga ik weer werken en daar kijk ik ook wel weer naar uit. Maar voor nu nog even heeel erg genieten!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje June, dat klinkt als hele pittige laatste loodjes. Ik hoop van harte dat je snel mag bevallen en kan gaan genieten van jullie prachtige kindje!

Chicklit, dat klinkt als een fijn verlof! Lekker dat ze ook al zo goed slaapt en je je zo goed voelt. Nog even lekker genieten van de feestdagen voor je weer aan het werk gaat.

Hier inmiddels alweer 31 weken en voel me goed. Vlak voor de feestdagen met verlof dus dat is ook geen straf :)
Alle reacties Link kopieren
Heey meiden!

June, hopelijk ben jij op dit moment aan het knuffelen met een wolk van een baby!

Larv, wat een fijne timing zo! Succes met de laatste loodjes!

Chicklit wat heerlijk he, zulke baby's. Moet je ook altijd maar weer afwachten ;)

Hier gaat het ook goed, alweer bijna 8 weken thuis. Hij doet het heel erg goed en het heel prematuren verhaal laten we steeds meer achter ons. En de eerste lachjes zijn gespot, dus we worden steeds verliefder op onze kleine man. Ook hij slaapt gelukkig goed, tussen 8 en 8 komt hij vaak alleen rond 3 uur nog een keertje.

Hoe is het met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Even een update, vorige week bevallen van een prachtige dochter!
Heftige bevalling gehad maar ze doet het super goed en is (tot nu toe) heel makkelijk :flirting:

Hoe gaat het met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Heey Larv,

Gefeliciteerd! Wat fijn dat alles goed is met jullie :heart: lekker aan het genieten nu?

Met ons alles goed, qua ontwikkeling is ons mannetje vier maanden nu, wat een verschil met het begin! Zo leuk om steeds meer contact met hem te krijgen.

Nog drie keer prikken (thuis) ivm z'n afweer, dan zijn we daar ook vanaf. Kan niet wachten, hij heeft inmiddels wel genoeg meegemaakt, gelukkig doet hij het nog steeds super goed.

Ben ook wel benieuwd hoe het met de rest is!
Alle reacties Link kopieren
Ah Larv, van harte!

En flora, wat fijn dat het beter gaat met zoon, de tijd vliegt echt voorbij.

Hier is ons meisje alweer een half jaar geweest en heeft ze de eerste wintersport in Italië meegemaakt.

Het gaat super goed, ben zo blij met mijn twee meiden en bizar om te weten dat er alweer een half jaar voorbij is. Ze ontwikkelt zich mooi gemiddeld en is echt ons zonnetje in huis.
Alle reacties Link kopieren
Hier helaas een ander verhaal. Ik heb héle pittige laatste loodjes gehad. Een horrorbevalling, waarbij we het beide maar net gered hebben. Dat komt doordat er grove fouten zijn gemaakt in het ziekenhuis.

Na een paar dagen is hij gaan krijsen en daar is hij nog niet mee gestopt. Nu 10 weken. Elke dag uuuuren krijsen. We begonnen met 16-20 uur per dag krijsen, zitten nu op 5-10 uur. Vandaag een hele slechte dag. Zijn zo’n 30 keer met hem in het ziekenhuis geweest, verschillende medicatie gehad. Osteopaat, fysiotherapie, verschillende artsen. Lichamelijk zou er nu niets meer aan de hand moeten zijn, maar het krijsen blijft. Het is vermoeiend en uitputtend en af en toe zie ik het ook echt niet meer zitten. Elke dag hoop ik op een betere dag maar het begint erg uitzichtloos te worden. Ik ben nog niet hersteld van de bevalling, simpelweg geen tijd voor, dus lichamelijk begin ik ook steeds verder af te takelen. Ik hou echt van hem, maar het is heel pittig.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje June,

Wat heftig om te horen. Allereerst van je bevalling, dat zal nog wel even tijd nodig hebben om te verwerken. Al kom je daar zo niet aan toe...

Wat lastig dat ze nu eigenlijk dus ook niks voor je kunnen doen, of voor hem. Heb je wel een beetje een goed vangnet om je heen? En redden jullie het samen een beetje? In een normale situatie is het al pittig voor je relatie, dus voor jullie helemaal.

Ik ken ook iemand met huilbaby, die is begon oktober geboren. Daar bleek hij voornamelijk verder te zijn qua mentale ontwikkeling dan wat hij lichamelijk al kan. Nu hij iets groter is gaat het beter. Ik hoop met heel m'n hart dat dat voor jullie ook snel beter wordt, dit is geen doen zo.

Dikke knuffel!

Chantilly, fijn om te horen dat het zo goed gaat. Geniet lekker van de meiden, het gaat idd allemaal snel genoeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven