Zwanger worden najaar 2019

27-06-2019 22:18 1585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik willen vanaf aankomend najaar weer gaan proberen om in verwachting te raken. Ons zoontje zal dan ruim 1 jaar oud zijn en we willen graag een tweede zonder dat er erg veel leeftijdsverschil tussen de kindjes zit.

Is er iemand die alvast mee wil schrijven tijdens het wachten/mentaal voorbereiden op een zwangerschap?


Tabel:
[/tr]
Naam Leeftijd Wanneer beginnen 1ste/2de/3de kindje? Bijzonderheden
Ravenloos 31/33 augustus 2019 2de kindje (zoontje is 1 jaar) zwanger :heart: UD 26-04-2020
Lasvegas84 34jaar vanaf november 2de kindje
Melancolie 27 vanaf oktober 1e kindje
Snoezelientje 28/30 vanaf september 1e kindje
Bamboo_90 29/30 vanaf oktober 1e kindje
Enigme 35/45 vanaf december 2de kindje manlief is druk bezig met een verbouwing te plannen...
Lux_ 29 start cryo-terugplaatsing in september 2de kindje zoontje van 2 dmv IVF.
Whoopsadaisies 33/33 eind augustus/begin september 2de kindje 1ste kindje is een zoontje van 2 jaar oud
kaartje1 28/28 oktober 2de kindje Zwanger! :duckie:
Lola611 26/26 oktober eerste kindje
Blauwe_regen 28 na de zomer
Purrie87 31/34 oktober 1e kindje
LottieC 29 oktober 2de kindje dochter van 1 jaar
ravenloos wijzigde dit bericht op 26-09-2019 19:30
72.43% gewijzigd
@Lux
Ohh zo spannend hè :) Ik duim voor je.

@Ravenloos
Leuk hoor, een 'extra' echo! Veel plezier alvast.

@Snoezelientje
Wat fijn dat je een goede vakantie hebt gehad! Kan me voorstellen dat het dan wel even wennen is, weer zo'n volle mailbox.
Alle reacties Link kopieren
@Loes, gefeliciteerd met jullie trouwplannen! Leuk vooruitzicht :-). En wat fijn dat de menstruatie ten einde lijkt, hopelijk krijg je gelijk en is het morgen klaar. En heb je een vruchtbare maand ;-).
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren
@Pur: nee, maar het embryo wordt pas op 5 dpo teruggeplaatst dus je hebt ‘korte’ wachtweken. Omdat je bij IVF niet echt vanaf eisprong maar vanaf tp telt. Eisprong is niet zo boeiend bij mij :P

@Kaart: balen dat je zo beroerd bent zeg!

@Lola: hm da’s lastig dat je cyclus een beetje onregelmatig is. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

@Loes: wauwww wat leuk, trouwplannen! Gefeliciteerd :) :bigkiss:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Aah lux wat spannend!

En Loes, leuk de trouwplannen! Mooi vooruitzicht!

Ik zit ook weer op de wachtbank, ik weet niet zeker of mijn eisprong op tijd is geweest voor de vakantie, doe (nog) geen testen. Maar mijn libido was wel hoger voor ik wegging en had krampen op de dag dat ik ging, dus ik heb goede hoop 😁
Alle reacties Link kopieren
@loes: gefeliciteerd met jullie trouwplannen! leuk vooruitzicht! Hopelijk met een dikke buik dan:)

@melancollie: gezellig er bij op de wachtbank :hyper:

Lux is denk ik de eerste die wat weet straks? Wanneer is jouw Nod zebraman?
Alle reacties Link kopieren
Yes, ik ga zondag testen. Maar als ik vrijdag niet ongesteld word wordt het wel weer spannend. Maar voel nog niks dat erop wijst dat ik niet ongesteld zou worden dus afwachten maar.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Spannend Lux! Duren dagen dan ineens lang zeker?

Loes, wat leuk de trouwplannen! Wordt dus nog spannend de komende maand. Maar anders in ieder geval een mooie dag om vast naar uit te kijken :heart:

Iedere keer als ik zie dat er nieuwe reacties bij zijn verwacht ik ondertussen stiekem toch dat iemand een test gedaan heeft. Ik ben zelfs ongeduldig voor jullie :hihi:
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Alle reacties Link kopieren
Haha bamboo! Hoe gaat het bij jou? Op het wachtbankje toch ook inmiddels? Dan wordt geduldig afwachten :-D

Lux hoe voel jij je?

Ach mijn vriend vraagt bijna elke dag wanneer we wat weten, super schattig! Had ik ook nooit van hem verwacht. :shame: Afijn ik heb sinds gister dus een vrij drukkend gevoel in Mn onderbuik.... en ik moet nog een week wachten :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Mijn NOD is de 31e of 1 november Purrie, ook nog een week geduld hebben dus. En dat is me een lange week, nu al :rofl:

Heb jij al een idee/voorgevoel of het raak is? Ik helemaal niet, alhoewel er wel dingen anders zijn dan normaal, probeer ik er niet teveel achter te zoeken tot het daadwerkelijk mijn NOD is.

Wat super spannend Lux! Nog een paar dagen in spanning zitten dus. Gelukkig is zondag al snel!

Ik heb hetzelfde Bamboo, ik hoop elke dag op een nieuwe zwangerschap hier :lol: Als we zelf nog geduld moeten hebben, dan maar meegenieten met anderen!
Alle reacties Link kopieren
Mijn NOD is volgens de Flo app de 31e, dus we lopen helemaal gelijk :-D

Ja lastig he.... je wil er niet te veel van denken/verwachten maar dat is lastig! Zo heb ik sinds gisteren een drukkend gevoel in Mn onderbuik met wat steekjes, afscheiding is veel en wat dunner dan normaal :rrr: Maar ik probeer mezelf van een teleurstelling te behoeden want je lichaam kan je zo in de maling nemen.
Alle reacties Link kopieren
Spannend zeg Purrie! Leuk dat we gelijk lopen :-D Iets met gedeelde smart, is halve smart ofzo? :)

Zelf merk ik vooral dat ik minder last heb van PMS, ik erg veel hoofdpijn heb en wat meer afscheiding. Maar tegelijkertijd probeer ik mezelf toch te vertellen dat het geen symptomen zijn, omdat ik mezelf niet gek wil maken en onnodig voor NOD ga testen :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Ik denk eigenlijk niet dat ik op het wachtbankje zit al. Ik heb geen ovulatietest meer gedaan.. dus eigenlijk geen idee of ik alweer een cyclus heb zo snel na het stoppen met de pil. Ik voel en merk wel van alles aan m’n lichaam, maar ik vermoed dat dit gewoon het stoppen met de pil is :rolling:
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanochtend getest. Kon het idee van ongesteld worden op werk niet aan, ben 12dpo vandaag. Dus wilde het liever dan meteen weten. Vooral omdat ik ineens toch gevoelige borsten en last van m’n buik had.

Maar ongesteld ga ik iig niet worden vandaag. Hou nog even 500 slagen om de arm ivm vorige maand maar heb weer een positieve test. Dus het begin is er :yes: zondag weer testen.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Oh yes lux! Hoop zo voor je dat het goed blijft gaan.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa lux :yes: . Hopen op een plakkertje!

@zebraman: spannend weer he? En gedeelde smart is zeker halve smart.

@bamboo: dat had ik vorige maand ook, denk idd stoppen met de pil verschijnselen. Maar het kan he :-D

Ik heb heel de de tijd het gevoel dat ik ongesteld ben geworden, zou een week te vroeg zijn dus hoop het niet... ben al 10x naar het toilet geweest :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ahh wat goed! Gefeliciteerd lux!!! Ik duim weer mee voor een plakkertje 🙂♥️.

Gek he, hoe anders je je kunt voelen bij verschillende zwangerschappen.
Ik had behoorlijke menstruatiekrampen die leken te duiden op een aankomende menstruatie, maar blijkbaar de innesteling en eerste groei waren.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Lux! Fijn bericht! We gaan weer voor je hopen.
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Alle reacties Link kopieren
Yes! Wat goed Lux! We duimen voor een plakker! :heart:

Nadat ik was gestopt met de pil, heb ik zelf best veel klachten ervaren waardoor ik elke keer dacht ook zwanger te zijn (we gebruikten bescherming), inmiddels weet ik dat ik PMS heb en wat mijn lichaam doet als mijn menstruatie lijkt op te komen. En die lijken exact op zwangerschapssymptomen natuurlijk! :lol: Grotere, gevoelige borsten en pukkeltjes bijvoorbeeld.
Maar die blijven nu allebei dus uit!
Alle reacties Link kopieren
@lux gefeliciteerd! Duimen dat alles goed blijft gaan.

@loes gefeliciteerd met jullie trouwplannen.

@dames op het wachtbankje ik duim hoor. Spannende tijd altijd.

@hier helemaal eind van de middag echo!!
Fijn Lux!! Hopelijk zondag weer een positieve test in handen!

Mijn NOD is volgens de app ook 31 oktober, dus we lopen echt gelijk met enkele mensen haha. Maar bij mij is het niet zeker, omdat ik wisselende cyclussen heb.
Vorige week had ik flinke steken in m’n baarmoeder, alsof ik ongesteld was. Maar nog geen menstruatie gelukkig. Afwachten nog! Spannend hé
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Kaartje! Hoe voel je je verder?

Lola, jij ook al gelijk op! Wat leuk haha :biggrin: Spannend! Volgende week hopelijk drie keer goed nieuws :heart:

Ik heb vandaag een kuurtje naproxen gekregen voor tien dagen, ivm ontstoken gewrichten, dus ik baal ontzettend ivm het proberen zwanger te worden icm naproxen wat niet zo'n goed plan is. De huisarts stuurt me wel door naar de reumatoloog, maar voor nu moet de ontsteking er gewoon uit dus zolang ik nog geen positieve test heb, moet ik het toch gebruiken. Stom lijf ook :@@:
Alle reacties Link kopieren
@kaartje: spannend! Eerste echo toch?

@lola: Haha hopen dat we geen van drieën ongesteld worden volgende week🤞🏻

Hmmm balen zebraman. Eerste weken heb je volgens mij nog geen bloed contact, mocht je zwanger zijn. Misschien dat het dan niet zoveel kwaad kan? :huh:
Alle reacties Link kopieren
Succes vanmiddag kaartje! Hoe laat mag je?
Alle reacties Link kopieren
ravenloos schreef:
25-10-2019 13:21
Succes vanmiddag kaartje! Hoe laat mag je?
17:45 pas. Echt eind van de middag dus.
Alle reacties Link kopieren
@zebraman dat is wel echt balen zeg. Ook veel pijnklachten?

@purrie eerste echo idd. Nu ruim 8 weken zwanger naar eigen betekening.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven