Zwanger worden najaar 2019

27-06-2019 22:18 1585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik willen vanaf aankomend najaar weer gaan proberen om in verwachting te raken. Ons zoontje zal dan ruim 1 jaar oud zijn en we willen graag een tweede zonder dat er erg veel leeftijdsverschil tussen de kindjes zit.

Is er iemand die alvast mee wil schrijven tijdens het wachten/mentaal voorbereiden op een zwangerschap?


Tabel:
[/tr]
Naam Leeftijd Wanneer beginnen 1ste/2de/3de kindje? Bijzonderheden
Ravenloos 31/33 augustus 2019 2de kindje (zoontje is 1 jaar) zwanger :heart: UD 26-04-2020
Lasvegas84 34jaar vanaf november 2de kindje
Melancolie 27 vanaf oktober 1e kindje
Snoezelientje 28/30 vanaf september 1e kindje
Bamboo_90 29/30 vanaf oktober 1e kindje
Enigme 35/45 vanaf december 2de kindje manlief is druk bezig met een verbouwing te plannen...
Lux_ 29 start cryo-terugplaatsing in september 2de kindje zoontje van 2 dmv IVF.
Whoopsadaisies 33/33 eind augustus/begin september 2de kindje 1ste kindje is een zoontje van 2 jaar oud
kaartje1 28/28 oktober 2de kindje Zwanger! :duckie:
Lola611 26/26 oktober eerste kindje
Blauwe_regen 28 na de zomer
Purrie87 31/34 oktober 1e kindje
LottieC 29 oktober 2de kindje dochter van 1 jaar
ravenloos wijzigde dit bericht op 26-09-2019 19:30
72.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou vergeet mijn berichtje van eergisteren maar...

https://www.mupload.nl/img/s8bvu33hl.jpeg


Dat wordt dus toch geen vakantie waarin ik alles kan eten en drinken :mrgreen:

@ Lux: we gaan eerst een paar weken naar de VS en daarna Cariben idd!

Verder herken ik het echt heel erg wat hierboven al wordt geschreven.. Merkte zelf ook dat ik niet zoveel zin meer had om mee te schrijven in dit soort topics, omdat het in een ander topic waarin ik meeschreef bij iedereen direct leek te lukken. En dat vond ik hartstikke mooi voor diegenen, maar ik gunde het mezelf ook zo.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa Lasvegas ik zie een streepje!! :D Gefeliciteerd! Wordt dus sowieso een bijzondere vakantie.
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
@lasvegas ik zie ook een streepje! Van harte gefeliciteerd!! Hoe veel weken ben je nu? Super zeg!!

Hier is mn menstruatie begonnen! Beetje apart omdat ik mn NOD eigenlijk pas dit weekend verwachtte...
Dacht in t begin nog van misschien is t een innestelingsbloeding maar daar lijkt het bloed me te veel voor....
Wel best apart, 8 dagen na een positieve ovulatietest.... Maar het kan allemaal denk ik 😉😉

Volgende week dan alweer mn vruchtbare dagen.... 😏😏 dan gaan we het nog maar eens opnieuw gezellig maken 😄😉
Houdt wel in dat ik een drankje kan drinken tijdens carnaval... 🥳🥳🥳
Alle reacties Link kopieren
Ow dat is wel heel snel idd!

Ik zit zelfs nog wat voor m’n NOD gok ik, weet het deze maand totaal niet..
Joepie, wat fijn Lasvegas! Gefeliciteerd meid! :D
En lux ook natuurlijk, wat fijn!
Alle reacties Link kopieren
Ah leuk, LV, gefeliciteerd!
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Woow lasvegas wat leuk! Gefeliciteerd!

Ik laat het geslacht zeker weten, nog een weekje wachten :)
Alle reacties Link kopieren
Oh meiden, ben zo gelukkig, hcg knalt van het scherm hier! 16dpo vandaag. Ik word vandaag gebeld voor het inplannen van de eerste echo (nou ja, zij moeten natuurlijk nog horen dat het gelukt is ;) ).

https://www.mupload.nl/img/q293nrkr16y.jpeg

@Bloem: volgens mij is je cyclus wel vaker een beetje in de war als je net een miskraam hebt gehad. Hopelijk volgende cyclus weer normaal! :hug:

@Melancolie: spannend, bijna geslachtsbepaling!
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Ziet er goed uit Lux :yes:
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Yes Lux! Super fijn! ♥️♥️
Alle reacties Link kopieren
Ben helaas wel oprecht nu al goed misselijk. Bij mijn eerste zwangerschap begon dat pas met een week of 6 volgens mij, maar vanmorgen stond ik al te dubben of ik eerst boven de pot moest gaan hangen voor de zekerheid of eerst moest gaan testen :nut:

Gelukkig blijft het vooralsnog binnenboord maar ik ga maar weer crackers naast m’n bed leggen voor de komende weken.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Ow shit zeg, hopelijk blijft veel erger je bespaard! Mooi van je CB!!

Ik ben gammel/weeïg op de maag, maar echt misselijk kan ik het nog niet noemen.

Heb vanochtend een KV-test gedaan, die was een heel klein beetje duidelijker dan gister. En toen deed ik de CB met weken-indicator: niet zwanger.

Ik ben ws nog te vroeg voor die, denk dat ik nog steeds 2-3 dagen voor NOD zit.
Alle reacties Link kopieren
@lasvegas spannend zeg. Voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk word jou de misselijkheid bespaard op vakantie.

@lux zo mooie testen! Hopelijk valt de misselijkheid wat mee. Hier was het deze zwangerschap de eerste 16 weken goed aanwezig en pas over met 20 weken.

@bloem wat jammer zeg:(

En voor alle andere wachtende een dikke knuffel.
Las Vegas jij ook gefeliciteerd! 🥳🥳🥳
Wat een mooie test zeg! Wel jammer dat de misselijkheid al begint... 😔😔 hopelijk is dat met een paar weken weer over...

Hier heeft de menstruatie inderdaad doorgezet... Wat ergens wel fijn is... dat betekend dat ik volgende week weer mijn vruchtbare dagen heb... Die gaan we weer benutten en dan zien we het wel weer in maart.

Nu lekker genieten van het weekend!! 🥰
Alle reacties Link kopieren
Spannend LV. Ik had mijn eerste cb digital met 12dpo en toen was mijn kv test wel al duidelijker dan die test die jij laat zien, maar heb ‘m opengebroken en toen zag je echt nauwelijks meer dan de controlestreep, andere streepjes waren echt tuurstreepjes. Dus denk dat het niet zo gek is dat je CB nog negatief is.

@Kaart: ja vreselijk die misselijkheid. Bij mijn eerste zwangerschap had ik er ook zoveel last van.

@Hier: net de fertiliteitskliniek gesproken; 13 maart echo, 6 cryo’s.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
@LV: proficiat! hopelijk snel duidelijkheid, ga je nu wachten tot je NOD en dan weer testen?

@Lux: oohhh wat fijn zo'n knaltesten!!

@bloemmetje: balen zeg, miskraam. Maar fijne carnaval B-) !

@hier: op de wachtbank, volgende week weet ik meer. Ondanks de drukte en slaaptekort van de afgelopen weken voelde ik me afgelopen week wel positief, maar nu word ik toch weer een beetje zenuwachtig. Maar ja meer dan afwachten kan ik nu niet doen...
En over andermans zwangerschapsaankondigingen gesproken: we kregen er van de week eentje waar ik absoluut niet jaloers van werd, maar gewoon superblij. Mijn zus krijgt een kindje! Worden we oom, tante en grote neef :high5: .
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren
Wat een goede test Lux! Wel heftig dat je nu al misselijk bent. Bij mij was het van ongeveer 6-8 weken wel erg, toen ging het even beter en toen was het van 10-12/13 weken weer vervelend. Nu met bijna 15 wk voel ik me echt goed! Energie neemt ook weer toe en ik heb weer echt zin in eten. Heerlijk! Heb je er tijdens je vorige zwangerschap lang last van gehad?

Lv alweer getest?
Alle reacties Link kopieren
Las Vegas: hoop dat je testen mooi gaan oplopen! CB heeft wat meer HCG nodig dan de kruidvat testen.

Lux: jaaa wat goed!! Wel balen van je misselijkheid.... hier nog steeds met vlagen en bijna 21 weken :facepalm:

Balen van je menstruatie Bloem! Hopelijk wel een leuke carnaval dan!

Whoops: succes weer op de wachtbank. Wat leuk dat je tante wordt! Ook dat is heel leuk:) Nog leuker als jij ook snel volgt :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

tijdje geleden heb ik meegeschreven. Vandaag was mijn NOD en ik heb zojuist getest....
Hartstikke zwanger! In ronde 10 is het toch gelukt! Zo ontzettend blij.
Alle reacties Link kopieren
Ja vanochtend had ik met de CB 2-3 weken!!
Oftewel: die vorige was ws nét te laag voor 1-2 weken, want die heb ik nu overgeslagen.

Gefeliciteerd Carlijn!! Heel fijn dat het gelukt is!
Alle reacties Link kopieren
Whoops, wat leuk dat je tante wordt! Van harte gefeliciteerd!

@Melancolie/Pur: yup, bij zoon ook heeeeeel veel misselijk geweest en dan dikke paniek als het een dagje weg was, dan dacht ik meteen dat het helemaal mis was :nut: dus van de goede dagen ook nog eens niet kunnen genieten. Nu na de 2 miskramen gek genoeg helemaaaaal niet bang dat het mis is, ben helemaal zen en ervan overtuigd dat deze baby er gaat komen. Apart hè? Had verwacht dat ik juist nóg onzekerder zou zijn. Misschien verandert het nog.

@Carlijn: gefeliciteerd!
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Whoops, wat leuk! Hoop dat jullie snel samen zwanger zijn :D

Lux balen van de misselijkheid. Ik hoop dat je er niet teveel last van hebt. Heerlijk juist dat je geen onzekerheid voelt, vast met een reden dat je er nu gerust op bent :heart:

Gefeliciteerd Carlijntje! Fijn dat het gelukt is :cheer2:
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Alle reacties Link kopieren
Jeej wat fijn LV en Carlijntje!!

@Lux: mooi dat je er zo gerust op bent. Is inderdaad vast met een reden! Wanneer is ongeveer je UD denk je?
happiness = reality - expectations

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven