Zwanger worden oktober/november 2021

07-10-2021 10:48 1250 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Schrijf hier gezellig mee!
NaamLeeftijdKindje nrNODRonde nr.
Framblij291 . .
zeeuwsmisje92291 16-06 Ronde 9
RoryG331 . .
Aventurijn 33 1 . .

Handige links:
Testuitslag per dpo: https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... lation.php
Op welk tijdstip testen per dpo: https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... sample.php

LUV91 :hug: :redrose:

Zwanger! :cheer:
Naam Kindje nr UDEcho of afspraak
Ivw 1 26-06-2022 02-12
Phoenix2000 9 06-07-2022 15-11
Goefje 1 UD 07-12
Jules 1 07-08-2022 Wk v 14-3
Flowerpower211 04-08-2022 21-12
Zonnetje889121-08-2022 Wk v 14 feb
theeleuten1 08-08-2022 22-12
Nimbus20201 UD 11-01
Giraffe 1 24-08-2022 10-01
Georgette1 10-09-2022 28-02
Bessss2 28-08-2022 Wk v 17-3
Winterluxi2UD 04-05
Femke931UD 29-04
Juniper1 19-12 20-06

Schrijven nog mee?
NaamLeeftijdKindje nrNODRonde nr.
royon291 . .
Anna-Banana311 . .
Owlcity301 . .
juniper wijzigde dit bericht op 05-06-2022 14:11
92.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
@Nimbus Lijkt me ook lastig als je niet precies je nod weet. Maar schrijf het hier van je af we leven met je mee! Wanneer ben je weer van plan om te testen?
Oh geen idee nog. Ik denk aankomende zondag, maar misschien ook wel morgen. Of volgende week. Ik heb geen idee haha. Wanneer ik zin heb.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nimbus2020 schreef:
14-10-2021 10:45
Het sloeg echt helemaal nergens op, maar ik heb vanochtend getest. Negatief natuurlijk, want het kan nog niet eens positief zijn. Maar het geeft me wel weer even rust ofzo. Gek hoe dat werkt
Herkenbaar hoor! Ik heb dat deze ronde niet gedaan maar eerder wel. Het is gewoon zo’n gekke periode op het wachtbankje. Je zweeft echt een tijdje in het onbekende.

Ik heb net negatief getest. Ik verwacht niet dat ik zwanger ben maar ik kan altijd over een paar daagjes nog een test ben als ik dan nog niet ongi ben geworden. Ik heb alleen van die sensitive testen dus ik verwacht eerlijk gezegd niet dat die nu nog positief kan worden. Een late innesteling kan altijd maar als ik zaterdag geen streepje heb gaan we door naar de volgende ronde :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie nu dat mijn leeftijd niet in de tabel staat, ik ben 30.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leeftijd is toegevoegd Winterluxi. Spannend dan nog de komende dagen. En anders vol goede moed op naar ronde 2 :-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Lastig hè, wachten met testen. Ik heb dat afgelopen keren welgeteld 0 keer gekund... Het vroegst positief testte ik 9 dagen na ovulatie, het laatst een dag of 3/4 na NOD. Nu denk ik dat ik gewoon ga wachten tot ik 2 weken over tijd ben, want het wachtbankje tussen positieve test en eerste echo vond ik helemaal zenuwslopend. Maar ik weet nu al dat ik dat niet ga volhouden 🙈

Ik gebruik ook Flo, erg tevreden over. Alleen veel reclame voor de upgrade/abonnement. De ovulatie tests heb ik van 2besure, worden niet knal positief bij mij dus ik test door tot ze weer lichter worden.

Het was van de week even confronterend toen 2 collega's hun zwangerschap bekend maakten op het werk. Allebei in ronde 1 zwanger, of eigenlijk nog niet eens bewust begonnen. Daar baalde ik wel ff van. Hopelijk mag ik me snel aansluiten, en jullie ook!
Alle reacties Link kopieren Quote
@bessss ik herken dat ook om me heen van stellen die ogenschijnlijk heel makkelijk zwanger worden (en soms is het voor m'n gevoel ook iedereen die zwanger is). Ik hoop dat wij ons inderdaad snel mogen aansluiten!

@winterluxi ik hoop dat er toch nog een streepje tevoorschijn zal komen! Spannend!
Alle reacties Link kopieren Quote
Balen winterluxi! Maar geen bloed, houd moed. Het is nog 3 dagen voor je NOD dus het kan echt nog wel.

Bessss snap ik! Lijkt me indd confronterend. Zeker niet bewust zwanger worden voelt bij mij altijd dubbel. Zelfs zoveel moeite doen en bij andere is het zo simpel..

Hier net gehoord dat m’n opa is opgenomen in het ziekenhuis. Op z’n verjaardag nog wel. Hartproblemen en enorm benauwd. Ik wordt dan gelijk emotioneel. “Kan hij überhaupt baby no.2 nog meemaken” enzo..
Alle reacties Link kopieren Quote
@LUV Ah nee, wat een rotnieuws! Hopelijk valt het allemaal erg mee en mag je opa snel weer naar huis. Veel sterkte daar!
Alle reacties Link kopieren Quote
@ LUV91 heel veel sterkte!
framblij wijzigde dit bericht op 14-10-2021 18:04
Reden: Typfoutje
12.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi! Ik schrijf graag mee. Vorige maand onze eerste poging gedaan, die direct raak was. Vorige week dinsdag heb ik een vroege miskraam gehad met 5 weken. Vanochtend een echo gehad en m’n baarmoeder zag er goed en schoon uit. Groen licht dus voor een volgende poging, nu hopen dat m’n cyclus weer een beetje opgang komt 🍀🍀 Onze kinderwens is echt enorm versterkt sinds onze miskraam, ook wel weer lastig
rupikaur wijzigde dit bericht op 14-10-2021 18:32
21.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben 28, NOD vooralsnog onbekend en we gaan voor ronde 2
Alle reacties Link kopieren Quote
Dubbel
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom Rupikaur!

Luv91 sterkte!

Winterluxi jammer dat de test (nog) niet positief is. We duimen voor je!
Luv91 sterkte!

Winterluxi hopelijk test je alsnog positief.

Rupikaur welkom hopelijk gaat jullie wens snel in vervulling.

Hier is het nu wachten, merk dat m'n vruchtbare periode geweest is. Nu dus duimen en wachten. Vorige maand had ik heel veel hoop terwijl we er toen nog niet echt voor gingen. Deze maand sta ik er wel relaxter in terwijl we er nu wel bewust voor gaan. Hopelijk blijf ik komende 2 weken kalm. Gelukkig behoorlijk druk met werk dus genoeg afleiding.
Alle reacties Link kopieren Quote
Spannend Flowerpower, succes met wachten!
Rupikaur welkom en wat verdrietig wel, hopelijk komt je cyclus snel weer op gang!
LUV sterkte! Hopelijk komt je opa er snel bovenop.

Ik ben heel benieuwd of mijn cyclus snel op gang komt, heb toch heel erg lang de pil geslikt. Spannend wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom @Rupikaur.

En jammer dat je vandaag niet positief testte @Winterluxi. 3 dagen voor NOD dus dat kan zeker nog wel.

@ Ivw, jij gaat morgenochtend een vroege test doen hè, veel succes!

@luv91, sterkte met je opa.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank je wel lieve meiden!

Het symptoomspotten is hier trouwens wel begonnen. Ik heb enorme steken in m’n borsten af en toe. 🤪
Hoi allemaal!

Ik schrijf ook graag mee. Mijn partner en ik zijn nu nog op vakantie en hadden in de planning om tijdens/na de vakantie voor een kindje te gaan. Vorige maand een keertje het onveilig gedaan en toen was ik zwanger. Helaas met bijna 6 weken een miskraam gehad (vergelijkbaar verhaal met Rupikaur). Heel verdrietig over geweest.

Ik heb dus ook geen idee wanneer mijn NOD is, “gemiddeld” krijg je 20 dagen na je miskraam weer een eisprong. Dat zou betekenen dat ik ergens rond 1 november mijn NOD heb. Ik wil in ieder geval niet voor die datum gaan testen. (Met de vorige zwangerschap testte ik pas 4 dagen na mijn NOD omdat ik steeds dacht “kan vast niet, zodra ik een test koop wordt ik ongesteld”.)

Ik wou dat ik er verder heel nuchter in kon staan maar ik ben niet zo nuchter van nature. Wel ben ik voorlopig niet van plan om met ovulatietesten te gaan werken en mijn cyclus gewoon bij te houden in de Flo app.

Ik ben trouwens 33.
Alle reacties Link kopieren Quote
@Rupikaur en @Jules Welkom en wat heftig om te lezen. Kan me heel goed voorstellen dat je hier verdrietig over bent.
Hopelijk is het jullie gegund dat het snel weer raak is!
Alle reacties Link kopieren Quote
We hebben vanochtend een test gedaan van Kruidvat 2v5. Als je echt moeite doet zie je een heel heel licht lijntje. Weet niet of we ons verbeelden. Zondag nog maar een keer proberen. Als ik me kan bedwingen tenminste :lol:

Ik merk verder niet zoveel behalve wat ‘gekke’ buikpijn. Maar ik heb ook een bacterie dat behandeld word. Naja nog niet echt duidelijkheid dus.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oooooooh @Ivw wat spannend! Is dat een early test die je gedaan hebt?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi @Rupikaur en @Jules, Welkom! Ontzettend naar die miskramen… hopelijk testen jullie gauw positief met een baby die blijft plakken! :heart:

@lvw: een lijn is een lijn! :cheer2: Zag je die binnen de tijd en is die roze?

Ik heb een app en die heet ‘checker’ dan kan je een foto ervan maken en op invert drukken, dan draait ie de kleuren om maar is het wel duidelijker of er een lijn is of niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Spannend LWV! Maar ze zeggen altijd, een lijn is een lijn. Heb je ook al symptomen? Mijn NOD is 1 dag later dan die van jou, maar ik durf nog niet te testen. M’n vriend vindt het ook onzin om voor de nod te testen en ik vind het wel leuk om er even een momentje samen van te maken. Ben alleen benieuwd of ik me kan inhouden tot woensdag, dat duurt toch nog best even 😄
Alle reacties Link kopieren Quote
@Juniper, ik zie dat de tabel nog niet helemaal is ingevuld bij mij. Ik ben 28, vriend 30. NOD is 20-10 en dat is de eerste ronde

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven