Zwanger worden ronde 12+ (+MM)

18-07-2016 10:57 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder met deel 2 van het topic zwanger worden ronde 4+!



Iedereen kan meeschrijven die heel graag zwanger wilt worden, maar helaas al (veel te lang) bezig is.

De titel zegt het al, 12 maanden+ en/of medische molen.



Linkje naar: Deel 1!
Naam Leeftijd (v/m) Gestart Status NOD Bijzonderheden
Samoa_ 34/34 Juli 2015 12x clomid, 6x IUI, ICSI poging 1 mislukt. Primolut tm 23 okt, decapeptyl va 20 okt, Gonal 225 EH va 1 nov, FM 8 nov - Geen oorzaak gevonden
Tinkerbell1233 25/27 Augustus 2015 Vriend slechte kwaliteit zaad - IUI traject 31mei BBZ 'Nov16 (iui2)
Mariskam198 31/33 Oktober 2015 Februari 2017: geopereerd verklevingen, rechtereileider verwijderd - -
Groenebroek 33/32 Ronde 38 MMM tijdelijk stop gezet - -
Lauwie 27/28 Ronde 14 Testosteron supplementen voor man, anders over een paar maanden starten met ICSI-traject 3-5 Slechte zaadkwaliteit
Pollewop 28/29 Okt 2015 4e ronde IUI-D, 3x 150mg clomid, nu puregon! 28-10 PCOS & azoospermie. Tese mislukt. Door met donorzaad
Vanessakusje1987 30/42 - - - -
Elianora 29/30 jan 2016 8e ronde met Clomid & 1e ronde met Menopur - PCOS en moeilijk te stimuleren

Er is altijd ruimte voor nieuwe meeschrijvers!



Uilenkopje & Spurr: we hebben jullie al geruime tijd niet op het forum gezien, daarom hebben we jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd meer dan welkom om weer mee te schrijven!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:12
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
36.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Groenebroek, wat vreselijk ontzettend verdrietig.. Kan me nauwelijks voorstellen hoe je je moet voelen :"-( Heel veel sterkte lieverd, ik hoop dat jij en je man snel weer wat lichtpuntjes zien :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Iedereen bedankt voor jullie lieve medeleven, dat doet goed.
We hebben een paar dagen van rust en rouw er op zitten en nu vandaag voor het eerst de rolluiken ook maar weer open gedaan.

Ik ben manlief en mijzelf aan het verzorgen en ondertussen mijn werkmail maar eens aan het bekijken. Dat is toch wel fijne afleiding. We bekijken alles nu maar per dag, het is niet anders.
Lieve Groenebroek,

Wat een verschrikkelijk verdrietig bericht. Ik weet even niet zo goed wat te zeggen. Ik wil jullie in ieder geval heel erg veel sterkte wensen de komende tijd. Succes met het herstel van jouw man. Ik denk aan je.

Liefs :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Groenebroek hoe gaat het nu met je? 💋
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Alle reacties Link kopieren
Ruk.
Ik ben opzich wel weer hersteld (al verlies ik nog wel wat bloed), maar met man gaat het nog steeds k*t. Laat ik het anders zeggen, door onoplettendheid van het ziekenhuis gaat het inmiddels slechter met man dan vorige week. Dat wil zeggen, zijn armen kan hij nu wel gedeeltelijk gebruiken, maar hij kan maar 5 stappen zetten zonder buiten adem te raken. Dus zelfs naar de wc lopen is al een uitdaging en gebeurt met 3 tussenpauzes. En die tijd heb je eigenlijk niet als je overloop diarree bij obstipatie hebt. Mijn grote, sterke man zit/hangt/ligt als een dood vogeltje erbij. En dat doet zeer om te zien.
Alle dagen draaien om man en staan in het teken van de verzorging van man. Ik doe het uiteraard met alle liefde maar dit valt wel allemaal k*t samen zo. Heb ook niet het gevoel nu aan de verwerking van de miskraam toe te komen. Zowel samen niet, als ook voor mezelf niet.
Na ja, manlief krijgt nu weer andere medicijnen, waardoor hij nu hopelijk wel wat opknapt. Dan komt de rest over een paar weken wel weer.
Jeetje wat een shitzooi allemaal groenebroek! :hug: . Ik meen me te herinneren dat wij aardig ver bij elkaat uit de buurt wonen maar ik zou je graag een kaartje/bloemetje sturen. Of een ovenschotel brengen zodat ik in ieder geval iets praktisch uit je handen neem.

Nogmaals heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ach groenebroek toch! Wat een enorm verdrietig bericht lees ik hier. Het was je zo ontzettend gegund. En nu dit. En dan ook nog zo’n nare situatie met je man. :hug:
Heel veel sterkte met alles!
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
Groene broek echt wat naar voor jullie.

Ik hoop zo dat de zon snel gaat schijnen na alle regen. Nou ja laten we zeggen storm!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Groenebroek. Ik kwam hier even gluren. Wat een rollercoaster waar je in hebt gezeten dit jaar. Heel veel sterkte met het verlies en de gezondheid van je man.

Zelf ben ik in april zwanger geraakt. Maar helaas geen kloppend hartje bij de eerste echo en heb ik een miskraam moeten opwekken. Het is gek om nu richting die uitgerekende datum te gaan.

Fijn om te lezen dat er dit jaar toch na een langere tijd dames zwanger zijn geraakt en voor de rest (inclusief mijzelf ;-) ) hoop ik dat 2019 het jaar zal zijn.

Liefs :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve dames!

Ik weet niet of hier nog wel eens gelezen wordt, maar omdat ik hier zo lang geschreven heb en veel heb gedeeld leek het mij leuk om weer even wat te delen.

Zelf had ik de moed al wat opgegeven. Na jarenlang van mislukte pogingen en veel verdriet zat ik serieus te denken aan een kinderloos leven. Tot ik ineens een positieve test in handen had. Ik ben zwanger!! Inmiddels 16+3. We zijn ontzettend blij en gelukkig, en tot nu toe gaat het heel goed :heart:

En ik had niet gedacht dat ik dat hier nog eens zou mogen schrijven, dus wou dat toch nog even doen :proud:

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat :redrose:
Gefeliciteerd Samoa! Fantastisch nieuws! Hoe voel je je? Wil je het geslacht weten?

Ik hoop dat je wel blijft schrijven. Ik ben inmiddels een stille meelezer geworden maar voor mijn vaste topics kruip ik nog wel onder mijn meelees steen vandaan.
Alle reacties Link kopieren
Wauw Samoa, wat fantastisch! Gefeliciteerd!
Je schreef toen dat je zus haar eicellen wilde doneren en jullie daar in januari mee zouden beginnen. Maar je bent er waarschijnlijk rond die tijd achter gekomen dat je zwanger was of niet?
Echt bijzonder moet dat zijn voor jullie, als je het totaal niet meer verwacht en dan toch! Een kindje van jullie samen.
Geniet ervan!

Hier inmiddels 31 weken zwanger. Helaas geen onbezorgde zwangerschap
dit keer. Met 19 weken er achter gekomen dat ons kindje een hele lage hartslag heeft . Dit komt door een beschadiging en betekent dat onze baby een pacemaker krijgt na de geboorte. Sta onder strenge controle bij het ziekenhuis. Afgelopen weken ook erg spannend geweest want het ging niet goed met de baby. Gelukkig met medicijnen toch weer stabiel gekregen. We hopen dat ons kleintje nog een aantal weken kan blijven zitten.
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Pff heftig Juul. Ik kan me voorstellen dat het onbezorgde er wel af is zo. Ik ben helemaal niet thuis op het gebied van het hart. Betekent dit ook dat jullie kindje tegelijk met de pacemaker op een lijdt voor een donor hart komt?
Alle reacties Link kopieren
Samoaaaaa!!! Gefeliciteerd!
Geweldig nieuws, heerlijk. Een heel fijne tijd gewenst, ga lekker genieten van je zwangerschap en alles wat erbij komt. Valt niet altijd mee om te genieten, als je er zolang op gewacht hebt vind ik. Zorgjes en zo. Maar probeer het : )

Juul :hug: , moet heftig zijn.

Ik ben ook een stille meelezer geworden. Op de momenten dat ons dochtertje ligt te slapen :heart:
Alle reacties Link kopieren
Samoa ook hier nogmaals gefeliciteerd. ;)

Juul jeetje wat heftig zeg. Heeft dat verder nog gevolgen?
Ik hoop dat jullie kindje nog flink doorgroeit en even blijft zitten!

Maanroos, hoest met jou?
Alle reacties Link kopieren
Juul, jemig wat heftig zeg! Werd de hartslag pas bij 19 weken trager of was dit al eerder zo? En is ook bekend waardoor de beschadiging komt? Poeh wat moet dit een onzekere tijd zijn voor jullie. Ik duim keihard voor jullie voor de allerbeste uitkomst :redrose:
Ik ben inderdaad zwanger met behulp van ecd. Het was de eerste poging op die manier raak. We dachten eerst van niet, want ik deed de dag voor de gegeven testdatum een test, en die bleef wit. Ik had ook 0 symptomen. Hele dag liggen janken en ik had de moed opgegeven, ook omdat we maar 1 emmy hadden voor de vriezer. Maar volgende dag nog eens getest, en toen kwam er een vaag streepje. Die liep in de dagen daarna al snel op tot knaltesten. Ik denk dat ik een van diegenen ben die laat hcg aanmaakt.. De kwaaltjes kwamen ook niet lang daarna. Misselijk, darmkrampen, vreemd eetgedrag :proud:

Maanroosvis, dankje! :mrgreen: Ik voel me nu wat beter dan de eerste paar weken. De misselijkheid is weg (nog wel maagzuur) en ben nu vooral nog snel moe. Ik durf er ook steeds meer te van genieten. We weten inmiddels ook dat het een jongen wordt :-]

Spurr, jij ook nog gefeliciteerd met je wonder :heart: Wat je zegt klopt helemaal. De eerste paar weken was ik zo vreselijk onzeker. Je bent jarenlang bezig waarbij je gedachten gaan tot aan die positieve test. En dan is die daar, en dan ineens komen de volgende zorgen waar je eerder nooit bij stilstond. Gaat het wel goed, blijft het wel zitten, en elk krampje of ander pijntje is eng. Ik had bij 6 weken ook wat bruinverlies, bleek niks aan de hand te zijn. Pfff wat een spanning. Gelukkig is dat nu minder en kan ik er beter van genieten. We hebben ook regelmatig een echo en we hebben de nipt laten doen, waaruit geen afwijkingen zijn gevonden. Tot nu toe lijkt alles dus gewoon helemaal goed!
Alle reacties Link kopieren
Samoa gefeliciteerd, wat geweldig! Wat super dat het eindelijk gelukt is. Hopelijk blijft alles goed gaan!

Juul wat spannend! Wel fijn dat ze het nu al weten en dus gelijk in actie kunnen komen als de kleine geboren is. Is er nog kans op verbetering van het hart wanneer je kindje opgroeit?

Hier alles momenteel rustig. Man heeft in december en januari in totaal bijna 3 weken in het ziekenhuis gelegen en heeft meerdere operaties gehad. Tijdens de eerste operatie bleken achteraf dingen beschadigd te zijn wat men niet door heeft gehad.
Over een goede maand staat er nog weer een operatie op planning.
Hopelijk hersteld hij daarna wel goed.
Energieniveau is inmiddels wel wat verbeterd maar hij moet gewoon heel erg opletten waar hij zijn energie aan besteed.

Qua kinderen weten we het momenteel helemaal even niet meer. Op momenten dat het goed gaat denken we, ach we gaan ervoor en het komt allemaal wel goed. Op momenten dat het slecht gaat, zijn we eigenlijk wel blij dat er geen kinderen zijn. Heel frustrerend. Eerst maar eens de volgende operatie+herstel afwachten en dan een weloverwogen keuze gaan maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zo graag overal verbetering voor jullie in aanbrengen Groenebroek, maar we kunnen zo weinig! Veel sterkte voor jullie.
Alle reacties Link kopieren
Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!
Benieuwd of iemand hier nog leest..
Hoe gaat het hier?

Juul hoe is het met je kindje gegaan na de geboorte met pacemaker etc?

Groenebroek hoe gaat het met jullie / je man / jullie kinderwens?

Rosalie heeft 2019 nog wat moois gebracht voor je?

Hier aan het genieten van ons zoontje, hij is nu 1! Inmiddels ook aan het proberen voor een 2e kindje. Helaas alle cryo’s er doorheen dus nu opnieuw aan het spuiten voor IVF. Maar alles voor weer zo’n wonder, als het lukt is het het helemaal waard!
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven