Zwanger worden ronde 12+ (+MM)

18-07-2016 10:57 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder met deel 2 van het topic zwanger worden ronde 4+!



Iedereen kan meeschrijven die heel graag zwanger wilt worden, maar helaas al (veel te lang) bezig is.

De titel zegt het al, 12 maanden+ en/of medische molen.



Linkje naar: Deel 1!
Naam Leeftijd (v/m) Gestart Status NOD Bijzonderheden
Samoa_ 34/34 Juli 2015 12x clomid, 6x IUI, ICSI poging 1 mislukt. Primolut tm 23 okt, decapeptyl va 20 okt, Gonal 225 EH va 1 nov, FM 8 nov - Geen oorzaak gevonden
Tinkerbell1233 25/27 Augustus 2015 Vriend slechte kwaliteit zaad - IUI traject 31mei BBZ 'Nov16 (iui2)
Mariskam198 31/33 Oktober 2015 Februari 2017: geopereerd verklevingen, rechtereileider verwijderd - -
Groenebroek 33/32 Ronde 38 MMM tijdelijk stop gezet - -
Lauwie 27/28 Ronde 14 Testosteron supplementen voor man, anders over een paar maanden starten met ICSI-traject 3-5 Slechte zaadkwaliteit
Pollewop 28/29 Okt 2015 4e ronde IUI-D, 3x 150mg clomid, nu puregon! 28-10 PCOS & azoospermie. Tese mislukt. Door met donorzaad
Vanessakusje1987 30/42 - - - -
Elianora 29/30 jan 2016 8e ronde met Clomid & 1e ronde met Menopur - PCOS en moeilijk te stimuleren

Er is altijd ruimte voor nieuwe meeschrijvers!



Uilenkopje & Spurr: we hebben jullie al geruime tijd niet op het forum gezien, daarom hebben we jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd meer dan welkom om weer mee te schrijven!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:12
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
36.97% gewijzigd
Oh leuk! Thans Juul!



Kimj25 wat geweldig meis!!!!! Super! Gefeliciteerd! Eindelijk weer goed nieuws hier!



Ik heb vandaag hsg gehad en mijn eileiders zijn toegankelijk. Dat is wel een feestje waard!

Mijn bloeduitslagen waren ik goed, alleen kon mijn vitamine d iets hoger. Daarvoor nog even pilletjes nemen.



Welkom voor de nieuwe dames!
Alle reacties Link kopieren
Ook goed nieuws voor jou Lieksie!Viel het hsg je mee of tegen?



Welkom nieuwe dames!
Viel heel erg mee. Had verwacht dat het heel pijnlijk zou zijn. Maar had er bijna niets van gevoeld. Nu nog wel erge buikkrampen. Maar ach is wel te doen
Alle reacties Link kopieren
KIM

VAN HARTE!!!!!!!!!!
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Alle reacties Link kopieren
Ook weer present!



Kim wat een super knal test!! Over duidelijk

Gefeliciteerd! Super zeg!



Lieksie dat zijn goede berichten.. Idd feestje waard!



Nena dat is idd wel 'laat', naja als hij maar komt toch!



Sexylady hoe voel je je nu na de afspraak? Lijkt me wel een 'fijn' gevoel dat er iets gebeurd. Ook al is het natuurlijk 'k*t' dat het nodig is...



Wolkje dat is vervelend zeg...... Je mag gelukkig de volgende ronde weer clomid gebruiken, dan is je eisprong in ieder geval duidelijk! Dat vind ik zelf namelijk zoooo frustrerend, het niet weten wanneer je eisprong is.



Ik vermoed dat ik dit weekend mijn NOD heb! Maar weet het niet zeker. Kan alleen niet testen haha. Ben het hele weekend op een festival. Ik ga woensdag alvast even testen. Heb op zere borsten na geen symptomen. Zere borsten heb ik al weken dus ik heb er nog geen vertrouwen inm
Ik hoop het voor je pol! Ik gun je nu ook een keer goed nieuws. Verl plezier aankomend weekend
Alle reacties Link kopieren
Lieksie gefeliciteerd! Is inderdaad een feestje waard.



Sexylady, fijn dat je nu iig hulp gaat krijgen



Wolkje



Samoa fijne vakantie!



Pollewop: toevallig Zwarte Cross ?

Ga ik of zaterdag of zondag nog naar toe, woon er toch bijna bovenop.

Hopelijk heb je woensdag al een postieve test in handen, al is dat festival technisch gezien iets minder handig



En voor ons allemaal , gewoon omdat we het verdienen!!
Alle reacties Link kopieren
Lieksie, Fijn dat de uitslag van de HSG goed was! kan me voorstellen dat het een opluchting was! Gelukkig heb je niet te veel last!



Groenebroek, I love de zwarte cross!!!!! Heel veel plezier, ben jaloers (ben er ook al aantal keer geweest )



Pollewop, spannend! Hopelijk weet je op tijd waar je aan toe bent, toch wel fijn om te weten als je op een festival bent of je mag drinken of niet (vind ik altijd zo lastig die momenten ..)



Hier is het kut (sorry voor mn taalgebruik, maar noem t beestje maar bij zn naampje, weet ik niet hoe het anders moet beschrijven).

Gister ongesteld geworden. Heb vet zitten huilen, moest nog naar een klant (kwam net daarvoor achter) super slecht getimed dus...

Weer een ronde verder........ Nu dus over 3 dagen beginnen met clomid voor het eerst. Probeer maar positief te blijven en te denken dat ik komende ronde dan in ieder geval weet wanneer mn eisprong is, maar tis niet dat (als ik nu ongeveer 14 dagen geleden mn eisprong heb gehad) wij afgelopen ronde niet volop benut hebben... Waarom is het nou weer niet raak.... Maar goed, so far mijn klaag momentje........ Ga weer verder depri zitten wezen vandaag, morgen pep ik mezelf wel weer op voor een nieuwe ronde.
Alle reacties Link kopieren
Ahhh wolkje wat k**! Wees maar extra lief voor jezelf vandaag!



En dat 'waarom gevoel' wanneer het dan weer niet raak is, terwijl je zeker weet dat je er alles aan gedaan hebt, herken ik wel. Alle omstandigheden waren ideaal dus dan is het extra beroerd dat het weer niet raak is.

(en dan ook nog regelmatig denken aan mensen die juist niet proberen zwanger te worden en dan toch door hun anticonceptie heen zwanger blijken te zijn , waarom wij niet??)

bij deze
Agh balen wolkje!! Ken dat gevoel, heb je er alles aan gedaan, lukt het niet. Hopelijk lukt het met clomid wel. Statistisch gezien heb je dan meer kans!



Wij slaan een ronde over. Mag drie dagen geen seks hebben en morgen is m'n eisprong. Zit ook zwaar aan de antibiotica. Heb drie verschillende soorten. Lijkt me verstandig om deze ronde over te slaan
Alle reacties Link kopieren
Bam ik ken je nog niet en ben eigenlijk wel heel benieuwd naar je verhaal, als je dit wilt delen! En welkom in dit gezellige topic!



Tomaat ook welkom. Wat rot van je vaginisme.. Lukt zelfinseminatie wel goed of is dat ook nog een crime? Lijkt me heel erg lastig..



Sexylady fijn dat de afspraak zo positief is geweest, geeft weer wat nieuwe moed en zin om door te gaan he!



Lieksie gefeliciteerd met de goede hsg haha. Welk foliumzuur slik jij? Want ik slik die van KV met extra vitamine D. Misschien die proberen?



Pollewop oeh spannend dat je woensdag al gaat testen, ik hoop op een positieve test, mag hier ook wel een keer een positieve testen epidemie uitbreken.



Wolkje wat shit shit shit zeg. Heb maar lekker een baaldag want die heb je ook echt nodig voor de verwerking van weer een teleurstelling. Gelukkig mag je dalijk met clomid starten en worden je cycli in ieder geval korter zodat je sneller meer kansen hebt.. Maar voor nu nog een lieverd.



Groenebroek jaaaa allemaal door de pil heen zwanger, echt, ik wil het geheim weten.



Hier zit ik inmiddels op dag 11 en verwacht mijn eisprong rond het weekend. Ik heb weer echt zin in deze ronde! De dagen vanaf mijn eerste menstruatiedag zijn super snel gegaan. Maar die dagen gaan ook altijd veel sneller dan na de eisprong helaas haha. Heb deze maand ook echt een super korte menstruatie gehad, denk dat het van de clomid komt? Ohh en ben zondag op kraamvisite geweest bij een super lief babytje. Dat stel is in dezelfde maand gestart met zwanger raken als ons, maar bij hun was het in 1 keer raak. Dus die baby is wel echt een reminder van hoe het ook had kunnen zijn en dat ik nog steeds met lege handen sta. Maar mijn baby komt er ook! The best things are worth the wait. Als ik eindelijk een kindje verwacht dan word dat de tekst op het eerste rompertje.
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Alle reacties Link kopieren
Lees nu je berichtje Lieksie wat ontzettend rot dat je een ronde over 'moet' slaan. Hoe voel je je erbij?
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat de uitslagen goed waren, lieksie!!

Wel balen dat je een ronde over moet slaan



Pollewop, ik zou gewoon een test meenemen.. Why not? Of je laat het rusten tot je terug bent maar dan kan je ook niks drinken, dat is een keuze die je voor jezelf moet maken



Wolkje



Dank je tinkerbell wat wil je weten?

Ben al jaren single en zelfstandig en wil geen vent zoeken puur omdat ik een kind wil. Lijkt me niet echt de goede basis voor een relatie



Ik vind het hier ook alweer te lang duren maar besef me echt wel dat ik niet mag klagen. Vorige keer was het de 6e maand raak dus wie weet is het deze keer weer zo. Kan alleen maar afwachten. Donor is gister geweest en komt morgen nog een keer.
Alle reacties Link kopieren
Oh nee, Wolkje Wat vreselijk naar . En ja, gewoon lekker een baaldag hebben vandaag hoor, dat mag best even! Moet je trouwens pas op dag 5 beginnen met clomid? Ik had verwacht dat je morgen al zou starten. Maar wel heel fijn dat je nu eindelijk kan starten met clomid, dan word je nu gewoon in de gaten gehouden.



En ja, dat vrouwen ongepland zwanger worden, dwars door de anticonceptie heen, dat blijf ik ook wonderlijk vinden. Ik vind het ook echt wel een beetje oneerlijk dat wij er zo veel moeite voor moeten doen, maar goed, daar is weinig aan te doen.



Whoa, Kim, gefeliciteerd! Er is ook geen twijfel over mogelijk, dat is een heel positieve test!



Pollewop, spannend! Hopelijk een epidemie aan positieve testen hier dit keer.



Lieksie, fijn dat de HSG mee viel en dat de uitslag goed was! Waarom mag je 3 dagen geen seks hebben, is dat vanwege de hsg? Dat is wel jammer .



Welkom aan de nieuwe meiden!



Gistermiddag inderdaad een positieve ovulatietest! Vriend is helaas niet lekker, dus we hebben wel gevreeën maar hoe groot de kans is weet ik niet... Vermoedelijk vandaag eisprong, dus vanavond nog maar een keer proberen lief te verleiden en dan 2 weken afwachten. Ik ga zo m'n NOD in de tabel zetten.
Ag Tinkerbell dat is inderdaad een dikke reminder. Zie het ook in mijn andere groepje. Die zijn gestart in december en bijna uitgerekend. Ik in november en heb nog niks. Ik vind het een mooie tekst en is zeker waar! Waarschijnlijk vergeten we al dat drama als we ons baby'tje in onze armen hebben. Het vorige potje zat vitamine d bij in. Indd ook van de Kruidvat. Maar bij m'n nieuwe potje niet, vast niet goed gekeken in de winkel. Had ook niet verwacht dat ik nog een nieuw potje nodig had! En bij deze zie je ook al weer de bodem.



Nena, balen dat je vriend zich niet zo fit voelt. Maar niet geschoten is altijd mis

Mag indd niet om de hsg.



Ik vind het wel jammer dat ik een ronde over moet slaan. Maar ach dat is ook zo weer voorbij. Wil ook geen spijt hebben achteraf.
Alle reacties Link kopieren
Tinkerbell, ik doe zelfinseminatie met een spuitje waar een "catheter" aan zit, een heel dun verlengbuisje dus. Als ik me goed ontspan lukt het daar mee, maar prettig is het niet inderdaad... Maar ik heb het er absoluut voor over, al ik het proces nou niet bepaald romantisch en liefdevol te noemen....

Ik kan me voorstellen dat je met zo'n babybwel heel erg met je neus op de feiten gedrukt wordt inderdaad!



Wolkje, ontzettend balen inderdaad. Verwen je zelf maar lekker de komende dagen!
Alle reacties Link kopieren
Ik merk wel dat ik er middenin kom "vallen" en jullie (verhalen) allemaal nog niet zo goed ken. Komt vanzelf wel!
Alle reacties Link kopieren
Merk dat ik er best positief in sta.

Nu alleen nog dat temperaturen eens mee starten.



Wat ik gisteren hoorde verbaasde me een beetje, sperma van vandaag is 3 maanden geleden aangemaakt
Alle reacties Link kopieren
[quote]nena_ schreef op 19 juli 2016 @ 11:03:

Oh nee, Wolkje Wat vreselijk naar . En ja, gewoon lekker een baaldag hebben vandaag hoor, dat mag best even! Moet je trouwens pas op dag 5 beginnen met clomid? Ik had verwacht dat je morgen al zou starten. Maar wel heel fijn dat je nu eindelijk kan starten met clomid, dan word je nu gewoon in de gaten gehouden.



Ja, je hebt helemaal gelijk Nena! Heb net even het ziekenhuis gebeld (meteen een echo gepland die staat voor volgende week vrijdag) moet op dag 3 beginnen. Alleen ben gister na 18.00 ongesteld geworden, dus (zei de assistente net) telt vandaag als dag 1. Dus overmorgen (donderdag) eerst pil clomid. Maar hopelijk springt jouw ei vandaag meis! Balen dat je vriend uitgerekend nu grieperig is... maar wie weet maakt het helemaal niet uit, (is maar 1 goed zaadje nodig toch!!! )



Lieksie, ik snap je beslissing om een ronde over te slaan, maar wel knap..Als je al langer bezig bent toch lastig, aangezien je iedere ronde wilt benutten!



Tomaat86, welkom (zag dat ik alleen op Bam als nieuwe in deze groep had gereageerd, sorry )

Snap dat het lastig bijhouden is nog zo, de meeste van ons schrijven al in dit topic sinds begin februari... Dus we zijn al een eindje op weg met elkaar. Als je het makkelijk vind, hierbij een kleine introductie van mij

Ik (31) en vriend (30) zijn nu ruim anderhalf jaar bezig. Lastige start gehad omdat ik zeer onregelmatig (lees weinig) ongesteld werd. Afgelopen mei heb ik 2 operaties gehad voor verkleving (we zijn in februari aangemeld voor medische molen). Alle verklevingen zijn verholpen, maar nog steeds een hele rare onregelmatige cyclus (positieve ovulatietesten maar geen eisprong, etc...)

en nu begin ik dus met clomid.

Misschien een rare vraag, maar wat is vaginisme? (denk ik kan het wel gaan googlen, maar jij weet het vast beter uit te leggen).



Tinkerbel, lastig he, die confrontatie soms.... Dat je weet dat jij nu ook al zo'n kleinte had kunnen hebben :( Maar, ik hou van je gedachte! The best things are worth the wait! Laat dat shirt met die tekst erop maar komen voor je!
Alle reacties Link kopieren
Wolkje stomme vraag misschien maar hoe weet je dan dat je geen eisprong hebt ondanks de positieve ovulatie testen? Of hebben ze dat dus met echo's bekeken sinds februari? Je hoort ook over vrouwen die geen lh piek detecteren met de ovulatietesten maar wel zwanger zijn geraakt in die periode... Het is allemaal wat.. Houd goede hoop en hopelijk mag je over een jaar ook je baby vasthouden
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een verhaal Wolkje! Heftig zeg. Ik hoop dat jij heel snel een positieve test in handen hebt! (Al hoop ik dat natuurlijk voor iedereen )



Bij vaginisme spannen de spieren rond de vagina zich automatisch samen, zonder dat de vrouw dat zelf wil. Het is dus niet mogelijk om seks te hebben (nou ja, seks met penetratie...). Het "maken" van een kindje gaat dus ook niet op de natuurlijke manier en daarom via zelfinseminatie.
Alle reacties Link kopieren
Kim, wat n feest! Geweldig nieuws, van harte gefeliciteerd!



Nieuwe dames welkom!



Wolkje, ik voel n beetje met je mee. Ik ben nu 12 dagen over tijd, maar weet heel zeker dat ik niet zwanger ben. Huisarts zei dat ik gewoon af moet wachten, heeft ook geen idee wat de oorzaak kan zijn. Mogelijk zijn het enkele vaccinaties, die ik recent kreeg, of n heftige verkoudheid die ik nu weer heb. Baal dus, en een beetje extra omdat ik geen idee heb wat me nu weer te wachten staat qua cyclus. Dat regelmatige beviel me beter.



En Lieksie, wij slaan ook een ronde over. Binnenkort ga ik een maand weg voor mn werk. Wel zin in, maar ook wel balen van die gemiste kans. Voorlopig de laatste keer dat ik zo lang van huis ben. Dat is dan weer t voordeel.



Knuffel voor iedereen en heel veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Tomaat wat heftig zeg vaginisme. Lijkt me ook heftig in de relatie.. Ik heb ook heel lang veel pijn gehad tijdens de seks, bleek achteraf aan de pil te liggen want na het stoppen is de pijn een stuk minder geworden. Maar dit bracht wel veel spanning en frustratie in onze relatie. Hoe gaan jij en je vriend / man hier mee om?



Bam wat een dappere beslissing om er alleen voor te gaan! Ik snap dat je wellicht niet wil wachten op een relatie maar je moet wel ballen hebben om de knoop door te hakken en er alleen voor te gaan. Ik lees dat je dus al een kindje hebt van dezelfde donor? & hoe oud is je oudste? & heeft de donor ook nog een rol in het leven van je kind(eren)?



Nena veel plezier nog vanavond, verleid hem maar flink!! Heb gelezen dat de kwaliteit van het zaad werkelijk beter word als een man ook echt opgewonden is. Whoop whoop, lingerie setjes uit de kast halen dus haha.



Sexylady fijn dat je er positief in staat! En sperma word inderdaad lang van te voren aangemaakt, ik dacht 2 maanden. Daarom moet er ook 2 maanden tussen zaadonderzoeken zitten.



Spurr wat rot dat je zo ver over tijd bent en niet zwanger. Waarom denk je dat je zeker niet zwanger bent? En ook heel rot dat jij ook een maand moet over slaan.



Ik stuur jullie allemaal positieve vibes lieve meiden, laat de 2e helft van 2016 een vruchtbare periode worden!!!!
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Alle reacties Link kopieren
Ow ja, ik ben zeker niet zwanger want afgelopen12 dagen vier zw testen gedaan, waarvan 1 bij de ha, allen spierwit.

Misschien is er afgelopen weekend nog iets aan de situatie verandert, maar dat is dan te vroeg voor resultaat



Tinkerbell, jij een succesvolle ronde gewenst, t klinkt positief! Houden zo
Alle reacties Link kopieren
Sorry ik reageer even niet op iedereen.. Maar ik ben vanmorgen hartstikke ongesteld geworden :( .. 9dagen na de eisprong! Ik baal heel heel heel hard met je mee wolkje. voor jou!



Ik ga van het weekend dus een mooi feestje bouwen! Idd op de ZC. Zal ook niet op het forum zijn.

Maar morgen kom ik nog wel even bijkletsen !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven