Zwanger worden, ronde 7 of meer (deel 2)

24-09-2017 20:20 1634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg op zwanger worden, ronde 7 of meer...

Hier kletsen wij met elkaar over alles wat ons bezig houdt, steunen wij elkaar waar we kunnen en zijn wij blij voor elkaar als het dan eindelijk zover is! Nieuwe dames zijn altijd welkom :) .

Vraag gerust om de inloggegevens zodat je je gegevens in de tabel zelf kunt bijhouden :-) . Wil je liever dat andere het voor je aanpassen? Geen probleem, dan graag de gewenste aanpassingen dikgedrukt vermelden :) !

🍀 Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Gestart Medisch Status Bijzonderheden
Puk32
(34/38)
eerste 2015 oktober Verminderde zaadkwaliteit IVF/ICSI poging 3 in maart, daarnaast afwachting gesprekken Düsseldorf 31/01 en Gent 04/03 Eerder: miskraam bij 6 wkn na IUI 2
Ka14
(30/34)
tweede 2016 januari Bezig met IVF/ICSI poging 2, afwachting bevruchtingen Eerder: BBZ
Sunny_Lady
(32/33)
eerste 2017 februari Verminderde zaadkwaliteit & lage AMH Bezig met ICSI (proef)poging 1, dinsdag 29/01 punctie daarna afwachting verwijdering poliep in baarmoederslijmvlies

:cheer2: Zwanger!
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Gestart UD Geslacht Bijzonderheden
WildePerzik
(29/32)
Eerste 2017 oktober jongetje

:duckie: Mama geworden!
Naam
Kindje Gestart Bevallen Geslacht
Tara92 Eerste 2017 Januari september 2018 dochtertje
RainIsJustConfetti Eerste 2017 Maart oktober 2018 dochtertje
Lalameme Eerste 2016 December 8 november 2018 dochtertje
Devenie Eerste 2017 Maart 4 december 2018 zoontje
Yellow002 Eerste 2016 November 28 december 2018 dochtertje

:heart: Voormalige schrijfsters : Zwangeres, Jame, Falathiel

:duckie: Voormalige schrijfsters en mama's : PientjeG, Fab1981 :heart:

Deel 1: zwanger/zwanger-worden-ronde-7-of-meer/ ... ges/387296
anoniem_355263 wijzigde dit bericht op 27-01-2019 16:30
70.46% gewijzigd
Jame jeetje heftig, gelukkig is er een plan b. Als ze niks kunnen, dat is echt een vreselijk bericht.

Ka manlief mocht na 10 dgn bellen maar gaat nav van je bericht deze week al even proberen. En wat fijn van je vader zeg, dat de uitslagen goed waren.
anoniem_296953 wijzigde dit bericht op 01-08-2018 18:38
27.71% gewijzigd
Dat is. Vrij vreemd perzik. Pfff wat nu.?

Duim duim voor aug.

Deze maand leuk feestjes enz en in jullie paar dagen weg denk ik. 2 jaar getrouwd. Dus aug weer iui3
Geen idee Jame, had gehoopt dat t jullie bekend voorkwam :-(
Tara Lief dat je mee blijft lezen, ook mooi dat je je bevoorrecht voelt, maar van mij mag je met regelmaat gewoon een mooi berichtje hier schrijven hoor! Of een keer klagen als dat even nodig is ;-) . Het hoort er allemaal bij en het is ook goed om te lezen dat het soms wel goed komt en goed gaat :-D
Succes met de test, hopelijk een goede uitslag! Laat je het even weten?

Jame Hopelijk scheelt het dat je de volgende keer niet gespannen bent voor het spuiten. Ik had ipv gonal f ovaleap bij de iui, maar volgens mij komt t allemaal op dezelfde bijwerkingen uit helaas.

Wilde Perzik Wat ik tot zover geleerd heb is dat je geen menstruatie hebt als je geen eisprong hebt gehad. Bij PCOS is het ook zo dat vrouwen heel lang geen menstruatie hebben, omdat ze geen eisprong hebben.

Ik denk dat jij een rottige lange en onregelmatige cyclus hebt, maar wel een eisprong. Het kan wel zijn dat je een laag lh hebt en het daardoor niet vindt met de ovulatietests. Bij sensitest heb je extra gevoelige tests, deze zou je misschien eens kunnen gebruiken? Bij sensitest zijn ze ook niet belachelijk duur, dus je kunt er een heel stel tegelijk bestellen.

Anders is het misschien toch handig om te gaan temperaturen? Ik vond het niet geweldig, maar gaf wel duidelijkheid. Je moet dan vanaf dag 1 van je cyclus gaan temperaturen. Dit komt alleen wel redelijk nauw. Je moet elke ochtend vóór t opstaan op dezelfde tijd temperaturen. Bij mij gaat door de weeks de wekker om 6,30uur, zo laat ging in t weekend dus ook de wekker om te temperaturen. Je mag ook niet al opstaan en eerst wat doen. Want dat beïnvloed gelijk je temperatuur.

Hier Zenuwachtig aan het worden voor woensdag. Enorm benieuwd wat er te zien is op de echo.
Begin mn eierstokken best wel te voelen, nog geen pijn, maar gevoelig zijn ze wel. Verder enorm moe. En vanaf vanavond avond 4 daagse waar ik toch echt wel aan mee wil doen met onze dochter. Daarnaast vandaag, morgen en donderdag volle bak kids hier, dus lekker weekje haha. Maar komt goed, hopelijk gaat de tijd zo ook snel voorbij.
Ladies, antwoord later uitgebreid maar wou even melden dat t zaad van manlief gemiddeld tot goed is :D
Spannend ka. Nog 2 nachtjes...joeeehoeee succes deze week.

Perzik wat fijn. Hoeveel miljoen?

Ja ik denk eind juli m’n menstruatie. Tanden opgeklaard en met de gonal f en daarna de pregnyl. We zullen zien.

Nu eerst wat afvallen en feesten. Lekker sangria drinken enz Haha maar we gaan zelf ook nog proberen. Net ovulatietesten in huis gehaald
Mag ik even inbreken met een vraag?

Vanwege veiligheidsredenen weet een collega van mij dat mijn man en ik een kind willen. We zijn vanaf september bezig en het is nog niet gelukt. Zij is twee keer 'in één keer' zwanger geraakt. Ze zegt: 'oh je moet gewoon geen stress hebben, want stress zorgt ervoor dat je geen kind kan krijgen. Vriendinnen van mij hadden ook stress en werden niet zwanger en toen lieten ze het los en poef, zwanger!'

Ik word hier boos van, maar weet niet zo goed wat ik ermee moet. Laten gaan (puntdak)? Iets zeggen?

Wat doen jullie met zulke opmerkingen?
wilde Perzik wat fijn!!!

Jame lukt dat tegelijk: feesten en afvallen?! Hihi! Ik zou vooral voor t feesten gaan haha. Even helemaal ontspannen en los gaan.

Krullie Ik zou zeggen: ene oor in en andere uit. Je kunt er wat van zeggen, maar die mensen zijn er heilig van overtuigd en gaan discussiëren. Daar dit je gewoon niet op te wachten.

In mn hoofd schiet ik iedereen af die zegt; probeer t los te laten en er niet mee bezig te zijn. Echt t nummer 1 kut opmerking (sorry voor de bewoording, maar echt, vind verschrikkelijk ondertussen). Helaas blijven mensen t denken en zeggen. Maar echt waar, ook mensen met stress worden zwanger hoor. :bigkiss:

Hier moe en zenuwaxhtig voor morgen. Laat t alsjeblieft een goede echo zijn, want ben de vermoeidheid kots beu. Maar goed, we zetten door. Vanavond dag 2 vd avond 4 daagse (serieus waar begin ik aan... maar we gaan, kind is maar al te trots dat ze mee doet. Dus niet klagen, lach op en trots zijn dat ik haar heb)
Ka veel sterkte morgen, duim voor je! En veel plezier met de avondvierdaagse met je dochter :)

En dank nog voor je uitgebreide bericht. Je kan volgens mij wel degelijk "ongesteld" worden zonder eisprong. Is een bloeding die lijkt op menstruatie, maar soms minder heftig. Dat had ik ook heel duidelijk. En andere cycli altijd dat slijm en zonder eisprong heb ik dat duidelijk niet. Binnenkort op gesprek bij de arts en dan ga ik al mijn vragen op haar afvoeren. En begin nu zsm met temperaturen idd :)
anoniem_296953 wijzigde dit bericht op 12-06-2018 17:51
68.46% gewijzigd
Krullie-wullie schreef:
12-06-2018 17:22
Mag ik even inbreken met een vraag?

Vanwege veiligheidsredenen weet een collega van mij dat mijn man en ik een kind willen. We zijn vanaf september bezig en het is nog niet gelukt. Zij is twee keer 'in één keer' zwanger geraakt. Ze zegt: 'oh je moet gewoon geen stress hebben, want stress zorgt ervoor dat je geen kind kan krijgen. Vriendinnen van mij hadden ook stress en werden niet zwanger en toen lieten ze het los en poef, zwanger!'

Ik word hier boos van, maar weet niet zo goed wat ik ermee moet. Laten gaan (puntdak)? Iets zeggen?

Wat doen jullie met zulke opmerkingen?

Gewoon zeggen: lieve collega, om professionele redenen weet jij van ons privébesluit, omdat het al lastig genoeg is allemaal heb ik liever dat we hierover niet meer spreken in werkomgeving. Dank voor je begrip. DOEI
anoniem_296953 wijzigde dit bericht op 12-06-2018 17:52
0.28% gewijzigd
Jame schreef:
11-06-2018 20:43
Spannend ka. Nog 2 nachtjes...joeeehoeee succes deze week.

Perzik wat fijn. Hoeveel miljoen?
Geen idee, dat zeiden ze niet...
Hi lieve ladies,

Sorry ik schrijf even een ego post en ben van plan om weer wat actiever te gaan meeschrijven en dan uiteraard ook op jullie te reageren :-). Inmiddels is er bij ons meer duidelijkheid over onze kinderwens. Wij zijn al een tijdje bezig geweest met onderzoeken. :sherlock:

Februari 2018: naar de huisarts geweest 1e gesprek ivm het nog niet zwanger zijn. We kregen formulieren mee voor een zaadonderzoek van mijn vriend en een bloedtest voor mij ivm Chlamydia. Dit hebben we toen even laten liggen maar...
Maart 2018: ...eind maart hebben we toch de testen gedaan.
April 2018: Mijn uitslag was gunstig (nooit Chlamydia gehad). Maar mijn vriend kreeg geen goede uitslag :sigh: , we kregen een doorverwijzing naar het ziekenhuis. Positief feitje is dat mijn vriend ziek is geweest. Dus ik had goede hoop dat dit de uitslag had beïnvloed.
Mei 2018: Eerste afspraak in het ziekenhuis, ik kreeg allerlei inwendige onderzoeken en alles was goed :-]. Ik kreeg formulieren mee om bloed te laten prikken op allerlei hormonen en mijn vriend kreeg een potje mee voor een 2e onderzoek.
Vandaag 12 juni 2018: Tweede afspraak in het ziekenhuis met de gyn. Uitslag van mij was in principe in orde, met als kanttekening dat een bepaald hormoon wel binnen de waardes lag maar aan de lage kant. Dat hormoon zou te maken hebben met de eitjes voorraad. Ze zei dat dit geen invloed heeft op de kans om zwanger te raken maar dit is wel iets om in het achterhoofd te houden. Het kan zijn dat ik eerder dan gemiddeld in de overgang raak..maar dat hoeft niet persé. :?:

Uitslag van mijn vriend was wederom niet in orde. :sigh:. Mijn vriend is doorverwezen naar de uroloog en we kunnen morgen al terecht. Na het onderzoek bij de uroloog mogen we doorgeven of we naar Nijmegen of Maastricht willen voor IVF of ICSI behandelingen. Ik vroeg naar IUI maar dat is voor ons geen optie met deze uitslag zeiden ze. Het nieuws kwam echt binnen en ik moest huilen. :cry:
Ik had dit echt niet zien aankomen want ik stond er echt hartstikke positief in. De gynaecoloog en andere vrouw die aanwezig was, reageerden erg menselijk en begripvol dat was fijn. Momenteel voel ik even niets meer en voelt het vooral onwerkelijk, alsof ik niet over mezelf schrijf op dit moment. :| Maar helaas sluit ik dus waarschijnlijk bij jullie aan Ka en Puk...

Ik ga later dus nog op jullie reageren maar dan weten jullie alvast hoe het er bij mij voorstaat. Ik wens jullie, Puk en Ka, super veel succes en sterkte bij jullie reeds begonnen IVF traject :heart: :hug:. Natuurlijk ook voor de andere dames veel succes tijdens deze reis van een kinderwens :heart: ! En ook de inmiddels al zwangere dames wens ik veel geluk toe :heart: ! Ik realiseer me bijna met de dag meer hoe erg een wonder zo'n kleine hummel wel niet is.... :sigh:
Hey meiden,

Even een kort berichtje, drukke week op het werk dus krijg geen tijd gevonden om even uitgebreid te reageren.

Ka, heel veel succes vandaag! Zo benieuwd hoe het ervoor staat! Ik duim voor een goed aantal mooie eitjes! Spannend! Laat je snel wat weten na je afspraak?

Jame, veel plezier met genieten, inderdaad nog maar even niet aan die hormonen denken, dat komt later wel weer.

Wilde Perzik, fijn dat de uitslagen goed waren!

Krullie, ohhh wat een ontzettend irritante opmerking! Ik kan daar echt zo boos om worden. In het begin zou ik het geslikt hebben maar nu kan ik mijn mond niet meer houden bij dat soort opmerkingen. Ook omdat ik ergens het gevoel heb dat alles gewoon gezegd moet worden in plaats van dat zwijgen wat heerst rondom problemen met vruchtbaarheid. Maar of je er iets mee bereikt door het te zeggen... De bedoeling zal vast niet slecht zijn maar als ze het vaker blijft zeggen dan zou ik het haar wel even duidelijk uitleggen.

Sunny, een hele dikke knuffel voor jou! :hug:. Wat een rotnieuws. Heel veel succes vandaag in het ziekenhuis. Weet je wat de aantallen zijn geweest van de onderzoeken? Het is niet makkelijk en ik snap als dat nu echt niet lukt maar probeer de positieve kanten die er zijn ook in te zien. Jouw cyclus is gelukkig in orde! Jullie krijgen hulp en kennis van het probleem is in dit proces ook heel fijn. Neemt niet weg dat het gewoon heftig (en bagger) is om te horen dat het alleen gaat lukken via IVF of ICSI. Nogmaals :hug: .

Hier, gaat alles goed! Nu een week Decapeptyl aan het spuiten en na heel veel misselijkheid in het begin is dat gelukkig sinds maandag ook weg dus heb nu eigenlijk nergens last van. Nog een week spuiten en dan heb ik de uitgangsecho voordat de Gonal F erbij komt. Had al wel maandag ongesteld moeten worden en nog nergens tekenen dat het eraan zit te komen maar dat is blijkbaar normaal bij Decapeptyl. Testen zijn negatief want had natuurlijk al een heerlijk sprookje in mijn hoofd dat het net voor de IVF poging raak zou zijn tijdens onze heerlijke huwelijks-aanzoek-vakantie... Dat zou toch een prachtig verhaal zijn geweest :-D Maar helaas.. terug naar de realiteit en er even een spuit in jassen.

Okey, was toch iets uitgebreider dan verwacht... Nu haasten!
Sunny Wat een rot nieuws voor jullie zeg! Heftig als t zo ineens op je bord komt.
Hoe hoog was jou amh? Weet je dat toevallig? Dat is het getal wat te maken heeft met het aantal eitjes in voorraad. Ik schrijf al veel te lang op dit forum, daardoor zelfs een vriendin gemaakt die ik ondertussen ook op fb heb. Al 2 jaar berichten we aan elkaar en haar amh is echt mega laag. Waardoor er een dik jaar geleden al gezegd werd dat de kans erg klein was voor haar. Maar ondertussen heeft ze helaas al 2 miskramen gehad (maar dus wel zwanger van dr eitjes geweest) en nu net 8 weken zwanger en dat gaat goed. Wat ik hiermee wil zeggen: ook al zou het erg laag zijn er is daarmee nog mega veel hoop.

En super vervelend van het zaad van je vriend. Weet je hoeveel het was?? Wij gaan nu het icsi proces in, omdat het zaad van mijn vriend tussen slecht en bagger zit. Het voordeel aan icsi is, dat als jij 10 eitjes hebt, je vriend ook maar 10 zaadjes nodig heeft! Dat gaf mij wel wat lucht toen dat gezegd werd.

Heel veel sterkte komende tijd! Laat het allemaal rustig tot je doordringen, want het is niet niks.

Puk Herkenbaar die misselijkheid, bij mij was dat voor de menstruatie het ergst. De decapeptyl kan idd zorgen dat t wat later komt. Bij mij duurde het 5 dagen na de pil, vroeger was ik na de pil met 2 dagen al ongesteld. De decapeptyl houdt t een beetje tegen. Hopelijk komt t vlot, hoef je daar iig niet meer op te wachten.

Hier Kom net weer thuis. Had 10 grotere eitjes (tussen 10 en 14 mm) en een stel mini's. Dus er zit al wel een groep die zou kunnen uitgroeien tot wat moois, maja ze moeten rond de 20 mm zijn dus daar zitten ze nog geen van alle.
Vrijdagochtend moeten we weer terug. Verwacht zelf dat ze zullen zeggen voor zondag of maandag nog een echo en dan pas punctie afspraak.
Durf niet zo goed blij te zijn met 10 grotere blaasjes, want kan vrijdag zijn dat er amper meegroeien... blijft afwachten...

:bigkiss:
Puk Dankjewel voor de dikke knuffel, had ik echt even nodig. Voelde me zo raar en somber vandaag. Na een bezoekje bij de pedicure en een 2 uurtjes netflixen voel ik me alweer een stukje beter :). Ben op youtube ook al filmpjes aan het kijken over IVF/ICSI van ziekenhuizen, die zijn informatief.

De eerste keer was de concentratie 1,3 miljoen/ml en de VCM 2,1 miljoen. Deze keer was 0% normaal.
De tweede keer was de concentratie 0,75 miljoen/ml en de VCM 1,1 miljoen. Deze keer was 4% normaal. Hoe waren de uitslagen bij jouw vriend? En hoe zijn ze bij jouw vriend Ka? Dankjewel ook voor je positieve woorden, ik ga proberen de positiviteit weer terug te vinden. :hug:

Fijn om te horen dat bij jou alles goed gaat en dat je misselijkheid weg is. Hoelang heb je er last van gehad en is er dan niets wat je er tegen kunt doen? Hopelijk blijft de misselijkheid weg. Welke datum heb je de uitgangsecho? Succes met de spuiten meis en inderdaad wat een mooi sprookje :heart:, had het je zo gegund!

Ka Ja die kwam echt even binnen ja gisteren :|. Bij de uitslag staat: Anti - Mullerse Horm. ext 0.4 µg/l. De referentiewaarden zijn 0,35 - 11,84 dus dat vind ik behoorlijk laag. Ben benieuwd wat de AMH van jouw vriendin is. (leuk trouwens dat je er een mooie vriendschap aan hebt overgehouden :) ). Wat mooi ook om haar (uiteindelijke) succes verhaal te horen, bedankt voor het delen :heart: . Ben benieuwd of ze bij ons ook voor ICSI zullen gaan of niet. Had jij liever IVF gewild of maakte dat verder voor jouw niet uit? Bedankt in ieder geval ook voor jouw woorden :hug:

Wat fijn dat er al 10 potentiële grotere eitjes waren, hoop zo dat ze lekker gaan groeien tot 20mm, duim voor jouw meis! Konden ze iets zeggen over de verwachting of ze wel of niet zullen meegroeien? Had je verwacht dat ze al groter zouden zijn? Inderdaad weer afwachten ja, succes :!:

Vandaag zijn we dus naar de uroloog geweest. Die heeft een echo gemaakt van mijn vriend zijn zaakje en gevoeld. Hij heeft niets bijzonders gezien of gevoeld. Nu heeft mijn vriend een bloedonderzoek gekregen en hebben ze op diverse hormonen getest. Volgende week woensdag mogen we terug voor de uitslag, maar ook de uroloog had het over IVF/ICSI. Ook een vitamine heeft hij aangeraden profertil, kent iemand dat? Hoewel hij er al bij zei, verwacht er geen wonderen van. Ik denk dat we na volgende week woensdag mogen bellen met onze gyn om de verwijzing in orde te maken. Dat wordt dit weekend dus uitzoeken voor welk ziekenhuis we eventueel zullen gaan (Nijmegen of Maastricht). :?:
Sunny
Haar amh was 0,2. Dus nog weer lager, maar begrijp goed dat je 0,4 ook wel laag vind. Is goed om in de gaten te houden.

Mijn vriends aantallen met iui waren VCM 1,8 miljoen en 1,4 miljoen bij poging 1 en 4 (4e ging niet door ivm te veel eitjes) bij iui 2 en 3 was t niet telbaar zo weinig en 0,7 miljoen.

Bij ons daarom ingezet op icsi, omdat t lab dan tijd maakt in de planning om dit te doen. Mocht t toch goed genoeg zijn, wordt t alsnog ivf, maar dat is voor t lab minder tijd rovend. Kwa procedure voor ons maakt dat helemaal niks uit.

Dit is de site van Tilburg. Maar vind de info erop erg fijn, misschien heb je er wat aan. http://www.infocvb.nl
Hier terug van vakantie, heerlijk genoten!

Ka wat onwijs spannend het komt echt dichtbij nu, fijn dat het er voor nu goed uitziet! Snap dat je terughoudend bent na de vele tegenslagen, ik duim dat ze allemaal netjes groeien, het moet nu toch wel een keer meezitten! Je bent een topper! :hug:

Puk ook voor jou spannend! Ben benieuwd wat de echo laat zien! Wat ontzettend fijn gezien de klote omstandigheden dat jij en ka dit dan toch een soort van samen kunnen meemaken.. Maar wauw puk, je verloving wat een droom! nogmaals gefeliciteerd! Ik hoop dat dit je wat kracht heeft voor de komende tijd! Ook jij bent een topper! :hug:

Sunny wat fijn en goed om van je te horen, helaas met ander nieuws dan waar ik op had gehoopt! Schrikken dat ze al over ivf/icsi beginnen. Ik hoop voor je dat de uitslagen en nu vlot zijn, zodat ook jullie dan eindelijk echt geholpen kunnen worden! Wat had ik gehoopt op ander nieuws voor jou! Dikke knuffel! :hug:

Hier alles goed! Bijgetankt in de vakantie, wat echt heerlijk was. Lekker gelezen, leuke dingen gedaan en bijgekleurd! Vandaag alweer 18 weken en 1 dag, volgende week donderdag de 20 weken echo!

Oh en ka! Vorige week een dagje Wi-Fi gehad en toen kwam jouw pagina uit je boekje voorbij! Wat mooi hoe je dat doet, ik kan mij voorstellen dat dat onwijs helpt om het een beetje een plekje te kunnen geven!

Ik heb echt heel heel veel aan jullie allemaal gedacht! Ook als ik nu niet persoonlijk op je reageer! :hug:
Hi kaik drink veel water met Citroën en snoeptomaat. Zijn HealthKit feesten mijn vrienden weten ervan hihih.

10 mini ei. En nu? En nu.?

Ja Puk ovulatie komt er aan...zonder hormonen. Thnks.

We hebben kansen er is niets gevonden. Hopen op een wonder zoals de dokter zei.

Goed dat de misselijkheid . Helaas pukkie dat niet gelukt is deze maand. Knuf knuf...
Er zaten weer genoeg eitjes (even geen idee meer hoeveel). Weer wat gegroeid, maar nog niet helemaal zoals ze willen. Vandaag en morgen nog spuiten daarom.

Dinsdag hebben we punctie en, als alles goed gaat, vrijdag terugplaatsing.

Heb alleen best veel eitjes (ook veel mini’s), dus mag niet veel meer doen ivm overstimulatie. Mag niet tillen, vooral zitten. Zelfs boekje meegekregen enzo, moet er echt op letten (zo niet mijn ding om stil te zitten).
Jame spannend weer! Ik hoop met je mee.. hoelang mogen jullie nog door met iui? Ik heb misschien het een en ander gemist..

Ka, fijn dat het nog goed gaat! Neem je rust! En op naar een mooie opbrengst dinsdag! Hopen dat er meteen flink wat ingevroren kunnen worden! Gaat er 1 cryo per keer worden terug geplaatst? Op naar dinsdag!! Zorg goed voorzelf! :hug:
Ka Oke en hoe oud is jouw vriendin eigenlijk met de AMH van 0,2? Fijn dat met een lagere waarde er ook zelfs nog mogelijkheden zijn :) . Oke dan zitten de aantallen bij onze mannen rond dezelfde koers :) . Bijzonder dat ze bij jullie dan toch eerst iui wilden doen. Aan de ene kant voelt het 'fijn' dat we dan die iui pogingen niet hoeven te doorstaan die waarschijnlijk weinig kans hebben, aan de andere kant voelt IVF/ICSI wel als een eindstation. :-[ Denk dat het bij ons dan ook zo gaat zoals jij het omschrijft qua inzetten op icsi, en dan indien niet nodig ivf :) . Bedankt voor de website trouwens!

Enne wat fijn dat er weer genoeg eitjes waren! Moet je nog voor een echo vóórdat je de punctie hebt? Of hebben ze scherp in beeld hoe het er dinsdag uit zal zien na spuiten van vandaag en morgen. Wat enorm spannend, kan je nog iets doen ter voorbereiding? Zie je er tegenop, of valt het mee? Ik duim zo dat alles goed gaat en vrijdag de terugplaatsing plaats kan vinden! :-*
Wat betekent overstimulatie trouwens?

Lalameme Wat fijn dat je lekker hebt genoten van je welverdiende vakantie!! :sun: Bedankt ook voor het meeleven en de knuffel! :heart:
Spannend volgende week alweer de 20 weken echo, wat gaat de tijd toch snel! :-)
Ik heb mezelf trouwens weer helemaal up to date in de tabel gezet :-) . Maar zag dat die niet meer echt wordt bijgehouden. :P Heb de vrijheid genomen om zelf alvast een paar wijzigingen door te voeren :$ Als andere mensen nog dingen gewijzigd willen hebben, of willen worden toegevoegd, laat het even dikgedrukt weten en dan past iemand het aan. :-) Een fijn weekend dames!! :bigkiss:

Liefs Sunny Lady
Ha sunny spannend succes bij 20 weken wooeh woooh :hyper:

Neem je rust ka.... op naar succesvolle punctie.

Lala. We mogen nog 4 iui doen. Maar of we het gaan redden is de vraag. Hopen op een wonder deze twee maanden. In aug weer iui zo niet.

Dat wordt dan iui 3. Als het lukt met de bijwerkingen van de hormonen. Anders kan het ziekenhuis niets meer voor ons doen. Alle opties zijn besproken.
Sunny wat fijn een berichtje van je te lezen.... al is het anders dan ik voor je gehoopt had :hug:

Ik lees nog steeds alles mee met jullie (en volg vooral de dames met wie ik ooit zelf schreef). @Ka nog bedankt voor je compliment van een tijd geleden. I

Inmiddels heb ik er wel een paar keer flink doorheen gezeten en ook 2 ziekenhuisopnamen gehad vanwege veelvuldig braken en uitdroging. Momenteel gaat het enigzins maar heb gemiddeld een uurtje per dag wat energie om iets te doen. Echt genieten van de zwangerschap lukt me daarom toch niet zo goed als ik zou willen. Wel kijk ik enorm uit naar december, als de kleine er is. Nu op ruim 13 weken. Met uk gaat het gelukkig goed en hij/zij heeft niet te lijden onder de HG. ♡

Lieve dames... ik vind jullie dapper! Ik kan niet wachten om te lezen dat ook de mama's to be naar de "zwanger" tabel verplaatsen. Take care! Xx
yellow002 wijzigde dit bericht op 16-06-2018 10:32
0.11% gewijzigd
Jeetje spannend zeg Ka! Terugplaatsing, is dat ivf? (Sorry ben nog een leek hierin). Is het je eerste keer? Heeel veel succes!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven