Zwanger worden, ronde 7 of meer (deel 2)

24-09-2017 20:20 1634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg op zwanger worden, ronde 7 of meer...

Hier kletsen wij met elkaar over alles wat ons bezig houdt, steunen wij elkaar waar we kunnen en zijn wij blij voor elkaar als het dan eindelijk zover is! Nieuwe dames zijn altijd welkom :) .

Vraag gerust om de inloggegevens zodat je je gegevens in de tabel zelf kunt bijhouden :-) . Wil je liever dat andere het voor je aanpassen? Geen probleem, dan graag de gewenste aanpassingen dikgedrukt vermelden :) !

🍀 Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Gestart Medisch Status Bijzonderheden
Puk32
(34/38)
eerste 2015 oktober Verminderde zaadkwaliteit IVF/ICSI poging 3 in maart, daarnaast afwachting gesprekken Düsseldorf 31/01 en Gent 04/03 Eerder: miskraam bij 6 wkn na IUI 2
Ka14
(30/34)
tweede 2016 januari Bezig met IVF/ICSI poging 2, afwachting bevruchtingen Eerder: BBZ
Sunny_Lady
(32/33)
eerste 2017 februari Verminderde zaadkwaliteit & lage AMH Bezig met ICSI (proef)poging 1, dinsdag 29/01 punctie daarna afwachting verwijdering poliep in baarmoederslijmvlies

:cheer2: Zwanger!
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Gestart UD Geslacht Bijzonderheden
WildePerzik
(29/32)
Eerste 2017 oktober jongetje

:duckie: Mama geworden!
Naam
Kindje Gestart Bevallen Geslacht
Tara92 Eerste 2017 Januari september 2018 dochtertje
RainIsJustConfetti Eerste 2017 Maart oktober 2018 dochtertje
Lalameme Eerste 2016 December 8 november 2018 dochtertje
Devenie Eerste 2017 Maart 4 december 2018 zoontje
Yellow002 Eerste 2016 November 28 december 2018 dochtertje

:heart: Voormalige schrijfsters : Zwangeres, Jame, Falathiel

:duckie: Voormalige schrijfsters en mama's : PientjeG, Fab1981 :heart:

Deel 1: zwanger/zwanger-worden-ronde-7-of-meer/ ... ges/387296
anoniem_355263 wijzigde dit bericht op 27-01-2019 16:30
70.46% gewijzigd
Hè prut Jame... dikke :hug:
Zeker prut.

Aankomende maand weer geen iui. Slechte timing gedaan qua vakantie planning.

Hoe gaat het met jou ka.? Hoe voel je je?
1 dag licht gevloeid :woa:
Jame ik duim! Zo begon het hier ook! :hug: shit he die onzekerheid!
Gister een uitgebreid bericht getypt maar die is zo te zien niet geplaatst.. vanavond poging 2! Nu nog aan t werk!
Testen!!
Aah spannend Eve! Super, gefeliciteerd! :cheer2:
Eens met puk! Ik zit steeds te spieken tussen mijn werk door! Foei haha.
Hahaha, ik ben ook bezig 😊. Ik duim voor je Jame 🍀🍀🍀
Ja moet ik testen.?? Maar ik had wel de kraampjes van ongesteld zijn
Omo wit de test. Gekke ongesteldheid
Jeetje jame.. :hug: niets erger dan je lichaam die zo met je aan de haal gaat!
Jame, bah! Ik had echt goede hoop. Al kan het natuurlijk nog zo zijn dat het gisteren een innestelingsbloeding was en het daarom nog niet positief geeft nu. Maar ja, je wilt natuurlijk ook niet weer super veel hopen. Al is het wel raar als je ongesteldheid hier bij blijft. Misschien dat je ongesteldheid wat later komt; kan je dan wel de volgende IUI doen of valt de vakantie nog steeds tegelijk dan? Ik doe in ieder geval wel met je mee. Ook hier een extreem witte test.

Eve, wat ontzettend fijn dat alles er weer goed uitziet. Ohh wat spannend allemaal.

Devenie, blij te horen dat je je in het algemeen goed voelt.

Rain, heerlijk dat jullie wurmpje zo goed gegroeid is en ook dat het met jou iets beter gaat met de misselijkheid. Begin je al iets te zien?

Ka, heb er vandaag al eentje tegen aan gegooid :-D . Met 10 DPO nog vroeg natuurlijk maar dan kan mijn voorbereiding op IUI 6 gewoon al beginnen. Een knuffel voor jou trouwens :hug: . Je gevoel wordt toch echt alle kanten heen geslingerd. Nu weer met de wachttijden. Ik schrok ook wel een beetje van jouw berichtje aangezien wij natuurlijk ook daar geholpen gaan worden. Weet niet of het anders bij ons is omdat we de echo's gewoon bij het MMC blijven doen. In maart gaf de arts bij mij aan dat er geen wachttijden waren maar ik ga er me er nu gewoon ook maar alvast op instellen dat het begin augustus wordt. Heb namelijk ook dingen gelezen over een zomerstop dus daar hou ik ook maar rekening mee.
Jemig Puk ook al. De maand van de witte testen bah.

Ja maar 1 dag ongesteld en niet eens veel raar. Aankomende keer vanwege de vakantie geen iui
Jame Hoe is het? Nog meer gebloed of nog een keer getest? :huh: Wanneer ga je op vakantie en voor hoelang? 8-)

Puk En hoe is het bij jou? Al tekenen van aankomende ongesteldheid of stiekem nog eens getest :proud: ?

Hier Donderdag werd ik al gebeld door Tilburg :yes: , ze controleerde mn gegevens en wilden toen een afspraak maken. Helaas ging dat niet :nope: , want mijn ziekenhuis had een brief gestuurd met de post en de doorverwijzing stond niet in de pc, waardoor ze niet door kon klikken :nerd: . Ze zou vrijdag of maandag terug bellen. Ik moest rekening houden met 5 weken wachttijd voor de intake. Dat stelde me even gerust, das toch minder dan 2,5 maand :cheer:
Vrijdag begin vd middag zelf gebeld, kon echt niet meer wachten :whistle: . Gelukkig konden we een afspraak maken... En nou komt t: tis donderdag al!!!! :high5: Ze had een plaatsje vrij, anders werd t eind mei. Nou die keuze was snel gemaakt.
Zaterdag had ik via de post al een vragenlijst binnen :mail: en heb die via de mail terug gestuurd. Zometeen ook op de post doen, maar dan weet ik zeker dat ie op tijd binnen is.
Ik ken iemand via de forum, schreef eerst ook in een groep, waar iedereen (behalve zij en ik) allang zwanger is (meeste zelfs bevallen). Daar is het dus al even stil. Zij zit al een tijdje in Tilburg en zei dat ze vaak wel vh snel beginnen zijn, dus vind het heel spannend donderdag. Hoop dat we snel mogen beginnen natuurlijk, maar hou nog wel in mn achterhoofd dat ze gaan zeggen dat we nog 2 maanden moeten wachten :@@: .
Er is dus hoop Puk dat t snel gaat!!! Al hoop ik nog steeds vooral dat t voor jullie niet nodig gaat zijn! :hug:

Met de andere allemaal goed? Wanneer zijn volgende echos en/of vk afspraken?
Weet niet of iemand t schema nog bij kan en wil werken? Maar Devenie moet nog naar zwanger tabel. Zwangeres lees je nog mee? En mijn NOD is rond 23-04 (als t goed is, is t een od)
Ik moet nu bellen voor bloedonderzoek. Ik wordt terug gebeld
Ik laap slecht en wil weten of ik zwanger ben.
Niet leuk meer. Wil extra meds kan niet als ik zwanger blijk te zijn.

Wordt dan ff moeilijk

Sorry ego post
Wat goed ka! Superfijn zo snel:)

Jame: kun je de medicijnen niet vast krijgen voor als je niet zwanger blijkt? Hopelijk krijg je snel duidelijkheid :hug:

Voor de tabel:UD: 2 nov. bijzonderheden: 26/4 gyn
Super fijn ka

Ik heb de medicatie in huis maar mag er niet aan zitten na mijn eisprong
Schorpioentje confetti leuk
Lieve dames,

Hoe gaat het met jullie?

Jammer Jame, maar toch zou ik nog even afwachten, je kan ook later een positieve test hebben.

Puk en Ka, veel succes meiden, ik zou het jullie ook zo gunnen!

Hoe is het met de zwangeren?

Hier gaat alles goed, inmiddels 18 weken in verwachting, gaat snel!
Heb nog helemaal nergens last van, superfijn!

Fijne avond dames en geniet van het zonnetje :sun: deze week!

Liefs,💓
Sorry zo weinig tijd..

Ka wat ontzettend fijn dat je zo snel terecht kan, hoe dan ook kan je nu ook eerder beginnen, het scheelt toch al 5 weken zo! Heerlijk. Ik duim voor een fijne afspraak donderdag! Blij voor jou!

Jame :hug: ik denk aan je!

Puk, hoe gaat het met jou! Duimen draaien nog even door! Ik hoop ook echt dat je niet naar Tilburg hoeft! :hug:

Hier woensdag om 11 uur naar de gym in het ziekenhuis. spannend! Ben nu 9 weken en 1/2/3 dagen. Ze meten steeds iets anders haha. Vind het ook spannend hoe het met de cyste staat en of het hartje nogsteeds klopt!
Wauw tara ! 18 weken al! Wat fijn, wanneer heb je de 20 weken echo?
Lalameme. Straks is je droom toch waar hahaha morgen naar de huisarts. Mis meteen zwangerschapstest of bloedtesten doen
Succes morgen jame! Ik duim voor je hoor! :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven