Zwanger worden, ronde 7 of meer (deel 2)

24-09-2017 20:20 1634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg op zwanger worden, ronde 7 of meer...

Hier kletsen wij met elkaar over alles wat ons bezig houdt, steunen wij elkaar waar we kunnen en zijn wij blij voor elkaar als het dan eindelijk zover is! Nieuwe dames zijn altijd welkom :) .

Vraag gerust om de inloggegevens zodat je je gegevens in de tabel zelf kunt bijhouden :-) . Wil je liever dat andere het voor je aanpassen? Geen probleem, dan graag de gewenste aanpassingen dikgedrukt vermelden :) !

🍀 Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Gestart Medisch Status Bijzonderheden
Puk32
(34/38)
eerste 2015 oktober Verminderde zaadkwaliteit IVF/ICSI poging 3 in maart, daarnaast afwachting gesprekken Düsseldorf 31/01 en Gent 04/03 Eerder: miskraam bij 6 wkn na IUI 2
Ka14
(30/34)
tweede 2016 januari Bezig met IVF/ICSI poging 2, afwachting bevruchtingen Eerder: BBZ
Sunny_Lady
(32/33)
eerste 2017 februari Verminderde zaadkwaliteit & lage AMH Bezig met ICSI (proef)poging 1, dinsdag 29/01 punctie daarna afwachting verwijdering poliep in baarmoederslijmvlies

:cheer2: Zwanger!
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Gestart UD Geslacht Bijzonderheden
WildePerzik
(29/32)
Eerste 2017 oktober jongetje

:duckie: Mama geworden!
Naam
Kindje Gestart Bevallen Geslacht
Tara92 Eerste 2017 Januari september 2018 dochtertje
RainIsJustConfetti Eerste 2017 Maart oktober 2018 dochtertje
Lalameme Eerste 2016 December 8 november 2018 dochtertje
Devenie Eerste 2017 Maart 4 december 2018 zoontje
Yellow002 Eerste 2016 November 28 december 2018 dochtertje

:heart: Voormalige schrijfsters : Zwangeres, Jame, Falathiel

:duckie: Voormalige schrijfsters en mama's : PientjeG, Fab1981 :heart:

Deel 1: zwanger/zwanger-worden-ronde-7-of-meer/ ... ges/387296
anoniem_355263 wijzigde dit bericht op 27-01-2019 16:30
70.46% gewijzigd
Gister tp gehad. De eerste ontdooide goed, dus nog 3 in de vriezer. Top!... voel me helaas prut.
Weer heel spannend dus ka!
Ik ga weer aanmoedigen, hopen en duimen voor je!! 😘

Hopelijk voel je je snel wat beter
Hey meiden, ga snel weer uitgebreid reageren. Wij zijn vorige week vertrokken voor vakantie. Vind bijhouden en schrijven op mijn foon altijd maar lastig dus over een week weer wat uitgebreidere reacties.

Ka, voor jou een knuffel. Hoop dat je je snel weer beter voelt! :hug: Hier keihard aan het duimen dat deze terugplaatsing het gaat worden! 🍀🍀🍀

Lala, hoe gaat het met jou? Kom je de tijd een beetje door? Denk aan je.

De echo was ‘goed’. Leeg, dun baarmoederslijmvlies en kleine follikels. Zoals het moest zijn dus ze kon me in ieder geval met vertrouwen op vakantie sturen. Verder nog geen concrete afspraken omdat ik een gesprek met de arts heb staan voor de 27ste. Daar bespreken we dan of er nog wat onderzoekjes komen. We zullen zien..ben benieuwd. Nu heel hard bezig met genieten en nergens aan denken. Ga dus maar even verder met relaxen in de zon ☀️
Even een snelle reactie.

Ka, de duimen draaien overuren voor jullie. Ik hoop echt dat het deze keer zo mag zijn voor jullie. Dikke knuffel, hoop dat je je heel snel beter voelt.

Puk, "fijn" dat het er allemaal naar behoren uitzag. Ik heb zo met jullie te doen :hug: geniet van je vakantie! Dat heb je meer dan verdient ! Al trouw plannen aan het maken ?

Hier duurd het lang. We komen er wel het aftellen is begonnen. Bedankt voor jullie lieve woorden.
Of je vergeet voor t slapen gaan je utrogestan op te steken :cry: Al met Tilburg gebeld en daar konden ze me niet geruststellen. Tis gebeurt en nu doorgaan, maar hoorde aan dr stem dat t dom is :frusty:

Nog 3 dagen en we gaan weer naar huis... maar zou t liefst nu gaan en mn bed in kruipen :'-(
Oh nee ka.....pfffff oh Meis was je zo moe....?

Oooh Puk...lekker in de zon....heerlijk......

Zwangeren...succes geniet...

Hier. IK heb weer hoop.

Ik ga in oktober aan de medicatie. Ik heb het al eerder gehad. Werkt goed. Beetje minder leuke bijwerkingen maar voor een iui heb ik het er wel voor over. Na drie maanden kan ik de derde iui.

Morgen de poli bellen dat we even uitstellen tot januari.

Verder niet in de verleiding gekomen om ombeschermd te Sexen tijdens vruchtbare periode. Ik moet echt nog bij komen.

Eerst eind september op vakantie. Zon ze strand
Ka, heeft het missen van 1 dosis dan zo’n effect? Zal je lichaam niet gewoon een basis hebben door de meerdere keren Utro per dag? Bagger dat je je er zo naar door voelt. Ik hoop dat die super embryo zich er gewoon niks van aantrekt. Meis een knuffel voor jou :hug: .

Jame, moet je drie maanden aan de medicijnen voor je IUI? Snap het denk ik niet helemaal. Klinkt wel alsof je je weer wat fijner voelt. Lekker dat je bijna vakantie hebt!!
Ja Puk. Eerst tweemaandelijkse wennen aan het medicijn en na drie maanden he; ik echt stabiel. Stemmingsstoornissen medicatie duurt altijd Ff.

Geduld geduld
Jeetje ka wat balen! Ook dat ze je niet gerust konden stellen. Ik hoop net als puk dat dit gewoon helemaal geen kwaad kan en het embryootje lekker doet wat hij moet doen. dikke knuffel voor jou ka, wees niet te hard voor jezelf. Denk aan je en probeer nog even van je vakantie te genieten. :hug:

Jame fijn dat er een plan klaarligt voor je! Lekker de tijd nemen om tot rust te komen voordat het weer gaat beginnen. Blijf het heel sterk van je vinden! lekker een vakantie in het vooruitzicht. Die heb ook jij meer dan verdient.

Ik wil toch even met jullie delen dat ik goed nieuws gehad heb, ze is voldoende gegroeid en bijna volledig naar het gemiddelde gegroeid zelfs. Hoofdje blijft wat klein maar ver bij zorgelijk vandaan nu.
Oh Lalameme wat fijn!!!!! Ik zuchtte zo diep ervan, dat mn vriend vroeg wat er was haha. Heel blij voor jullie! Nu op je gat de weken uitzitten!

Puk fijn dat alles er goed uitzag! Hoe krom t ook voelt, fijn dat t schoon eruit zag!

Jame, heel fijn dat je je beter voelt. Hopelijk helpen de medicijnen.

Sorry, kort bericht, maar doe t ff lopend op mn telefoon. Hoop dat t met de rest ook goed gaat! Liefs
Lalameme, wat fijn, heerlijke opluchting!

Achjee, Ka wat klote, trek het je niet teveel aan, je bent ook maar een mens. In het vervolg op telefoon misschien alarm zetten? Rot hoor :hug:

Hier in het hoge noorden weinig bereik. Ik heb ondertussen een eisprong gehad (slijm, temperatuur en ovutest 3x Yes) dus echt heel fijn dat het volgens het boekje loopt ineens! Cyclus zou 45 dgn worden dit keer. Nu op 5 dpo. Spannend want eindelijk weer echt een kans, anderzijds, echt geloof heb ik er niet in dat t gaat gebeuren. Maargoed. Hebben er wel alles aangedaan (veel seks :P).
Nog geen uur terug van vakantie en heb al drie dagen het gevoel dat er weer iets anders is in mijn lichaam... Als test verslaafde kon ik natuurlijk niet anders dan naar de winkel rennen en een test kopen..

http://i67.tinypic.com/255lwmu.jpg

Zou het dan toch echt drie maal scheepsrecht zijn... Ohhh fingers crossed!! Geen idee hoe het zit en op hoeveel DPO ik zit. Miskraam was op 1 augustus en op de echo van 9 augustus was alles netjes en klein dus gok dat ik ergens tussen de 10 en 12 DPO zit. Het zal toch niet gewoon nu eens goed zitten.... Ik hoop het zoooo :hyper:
Nee joh! Wat goed!

(Even voor de zekerheid, de hcg was al helemaal uit je bloed van de miskraam?)

Ik duim weer vollop mee dat deze blijft zitten!
Puk32 schreef:
25-08-2018 14:35
Nog geen uur terug van vakantie en heb al drie dagen het gevoel dat er weer iets anders is in mijn lichaam... Als test verslaafde kon ik natuurlijk niet anders dan naar de winkel rennen en een test kopen..

http://i67.tinypic.com/255lwmu.jpg

Zou het dan toch echt drie maal scheepsrecht zijn... Ohhh fingers crossed!! Geen idee hoe het zit en op hoeveel DPO ik zit. Miskraam was op 1 augustus en op de echo van 9 augustus was alles netjes en klein dus gok dat ik ergens tussen de 10 en 12 DPO zit. Het zal toch niet gewoon nu eens goed zitten.... Ik hoop het zoooo :hyper:
O_O en alle hcg was al uit je lichaam toch?!
Wat goed!! Dat deze dan maar goed mag gaan ♡
Heb ik ook wel aan gedacht maar ik heb in de week van 9 augustus nog twee testen gedaan waarbij nog wel een heeeeel vaag tuurstreepje te zien was maar meer ook niet. Kan me dus niet voorstellen dat ik nu opeens zo’n duidelijke streep krijg (in de middag). Maar ik wacht af...
Oh dan zal het zeker niet meer van de miskraam zijn! Gefeliciteerd! Spannende tijd weer :hug:
Puk! Wauw! Dit moet nu toch wel echt goed gaan. Ik duim onwijs hard. hoe mooi is dat. Ene vakantie verloofd terug. En nu zwanger naar huis? Ik hoop met jullie mee! als die donkerder is zou dit niet van de miskraam kunnen zijn lijkt mij!

Je streep is ook wel echt super duidelijk!

:flirting:
En lieve ka, kom jij de dagen een beetje door? :hug:
Puk32 schreef:
25-08-2018 15:17
Heb ik ook wel aan gedacht maar ik heb in de week van 9 augustus nog twee testen gedaan waarbij nog wel een heeeeel vaag tuurstreepje te zien was maar meer ook niet. Kan me dus niet voorstellen dat ik nu opeens zo’n duidelijke streep krijg (in de middag). Maar ik wacht af...
Nee ik dan ook niet! Wat goed!
Wauw Puk! Wat hoop ik hard dat drie keer scheepsrecht is voor jullie!
Wow wat een duidelijke streep!! Zeker voor nod, volgens mij zit dit heel erg goed. Ik duim mee :-D
@Ka, ah balen zeg. Maar ja iedereen vergeet wel eens wat natuurlijk.. miss idd even alarm zetten :)

@lala, fijn dat de kleine goed gegroeid is!! Volgens mij kan het echt per week verschillen.

@Puk, wauw! Dat zou super zijn! gefeliciteerd alvast 😘
Ka, hoe gaat het met je? Heb je al getest of wanneer is het plan? Je zit al rond de datum toch met een 3- of 5-daagse cryo? Duimen draaien!

Hier weet ik het allemaal niet meer. Ene moment denk ik: het zal nog HCG van de miskraam zijn. Andere moment denk ik: nee, dat kan niet met een vroege miskraam van vijf weken (waar HCG al laag was), een nagenoeg negatieve test na de miskraam, 4 weken verder en symptomen. Dan denk ik weer: het is raak maar vast weer niet goed. Vervolgens denk ik: het gaat goed, nu zal het vast echt een keer lukken na drie jaar. Kortom: de dagen zijn lang :-D . Niet vervelend lang gelukkig, zit al weer in de acceptatie modus. Het is wat het is en zonder oplopende testen kan ik er toch niet in geloven. Duidelijkheid zou wel fijn zijn :-?
@ Puk; je schreef dat je ging testen omdat je voelde dat er weer wat aan de hand was in je lichaam. Daarnaast is deze test zo duidelijk dat dit idd geen hcg van je miskraam kan zijn. Garanties hoe de zwangerschap zich ontwikkelt heb je helaas niet :-( maar ik denk dat je er wel op mag vertrouwen dat het om een nieuwe zwangerschap gaat. :-)
Begrijp je onzekerheid hoor puk. Had je maar duidelijke bevestiging. Laten we gewoon hopen, dat alles goed gaat deze keer. Zoals yellow ook al zegt. Je test is te donker om van je miskraam te zijn. Zeker als ze negatief geweest zijn! Ik hoop dat alles nu eindelijk goed mag gaan. het is ontzettend spannend en ik hoop dat de dagen snel wat sneller mogen gaan en je snel duidelijkheid hebt. Heb je verder nog testen gedaan ? :hug:

Hoe gaat het met jou ka ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven