Zwanger worden september 2018

29-06-2018 22:35 610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik heb even dit account aangemaakt zodat iedereen die mee wilt schrijven alles zelf kan aanpassen in het schema.
In september gaan wij voor een 2e kindje. Tijdens de start bij ons 1e kindje en tijdens mijn zwangerschap heb ik veel gehad aan het forum. Ik zou het erg leuk vinden om dat nu weer te hebben.

Mama's to be :heart: :heart: :heart:
Naam Leeftijd (v/m) NOD Ronde/Start # kind Bijzonderheden
Door8731/24:heart: sept2Gaan eerst trouwen
a3131/3222 okt41ma gehad juli 2018
Daneli26/2825 dec31
Scorprion199027/3916 nov21
Pink_Sky34/37 :heart: 33UD 1 Aug?
Mommywensje329/2928 dec3328 aug implanon verwijderd.
Globetrotter9127/32 :heart: 12UD 27 mei
Ikke19890629/25 :heart: 21
CallieB23/30:heart: 11
Tiema127/3315 nov41
Jaanz29/3016 dec31
Bippy-29/28 :heart: 42
Sommige schrijvers zijn uit de tabel vanwege lang niet mee schrijven. Zet jezelf er gerust weer in!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:22
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
40.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Aan wat jammer 😯
He getsie globe, balen!

Wij hebben het wel al over testen etc gehad omdat wij een beetje bijzondere situatie hebben. Wij zullen niet kiezen voor de nipt. Wel voor de 20wk echo, omdat dat mogelijk de keuze qua bevallingslocatie beïnvloed (bijvoorbeeld niet thuis als de baby een erge hartafwijking heeft).

Met werken kunnen wij het goed rondbreien en hebben we al wat dingen in concept geregeld. Ik kan zelf inplannen en mn man kan een dag thuisblijven.

De leefregelssl/adviezen volg ik wel, vooral omdat het vanzelf gaat en ik geen risicodingen eet/doe (vega en bijna geen melkproducten). Eigenlijk hoef ik niet echt iets te veranderen. Behalve die pillen niet vergeten. Puur gemak eigenlijk. Nooit gehoord van die rijstewafels, staan die op voedingscentrum??


Ik zou me niet te druk maken hoor over je leeftijd en afwijkingen bij de baby. De meeste kindjes worden gelukkig nog steeds gezond geboren.
Alle reacties Link kopieren
Balen dames! :(
Hopelijk hebben jullie niet te veel last van de ongesteldheid en de volgende ronde meer geluk
Wat jammer Hulk mama en Globetrotter! Zou leuk zijn als iemand de eerste ronde al een positieve test in handen heeft.

Ik hou een beetje rekening met leefstijl. We aten al vrij gezond, sporten, hebben allebei een gezond gewicht en roken niet. Dat is voor de vruchtbaarheid natuurlijk ook gunstig. Ik probeer na mijn vermoedelijke eisprong wel op alcohol en rood vlees etc te letten maar helemaal vermijden doe ik het niet. Het kan inderdaad nog zo lang duren.
Alle reacties Link kopieren
Ahh jmmr hulk en globe... op naar de volgende ronde!!! Hier nog geen nieuws behalve nog geen ongie te bekennen en wel hier en daar krampen en zere borsten.. vanmorgen nog getest en nog negatief.. ga vrijdag weer testen ala ongie er dan nog niet is.. pffff wachten is echt killing hoor jemig.... had vanmiddag wel ineena t gevoel dat ik iets voelde lopen van onder maar toen ik ging kijken in t toilet zag ik alleen wat afscheiding verder nix.. bbm zit ook npg steeds hoog en voelt hard aan pff geduld is een schone zaak maar wat heb ik hier barweinig van hahaha
Alle reacties Link kopieren
Welkom frozen_star jeetje heftig ook al een miskraam:( hopelijk is het snel opnieuw raak!

Wij hebben nog niet echt nagedacht over testen. Wel wil ik waarschijnlijk een dag minder (dan 4 dagen) gaan werken en manlief doordeweeks ook een dag thuis

Balen dabeli, maar inderdaad fijn dat alles goed door gaat zonder spiraal

Ik ben met eten nog niet echt bezig, maar rauwe vis eet zoiezo niet. Alcohol laat ik momenteel wel staan

Hier zijn gelukkig alle (hopelijk) toekomstig opa’s en oma’s er nog. Ik heb zelf zelfs nog een oma en 2 opa’s dus dat zou helemaal bijzonder zijn!

Ook voor jullie balen hulk_mama en globetrotter91. Hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk.

A31 je houdt de spanning er wel in! Lijkt me wel heel lastig om negatief te testen ondanks dat je menstruatie uit blijft. Hopelijk heb je snel zekerheid.

Hier nog weinig verandering, nog steeds moe, regelmatig buikpijn en misselijk, met name vanaf halverwege de middag... iemand die dit herkent toevallig?
zaterdag mijn NOD. Ik verwacht er niet te veel aangezien het de eerste ronde is, maar vind het allemaal maar verwarrend nu!
Alle reacties Link kopieren
daneli en hulk, jammer dat jullie ongesteld zijn geworden, maar fijn dat jullie cyclus in ieder geval op gang is.

Het valt me op dat er veel meiden in dit topic een vroege miskraam gehad hebben, heftig hoor. Ik hoop dat jullie allemaal snel weer zwanger mogen zijn.

Wij zouden denk ik geen testen als nipt ofzo doen tenzij op de echo’s problemen gezien worden. Maar we hebben verder ook geen verhoogd risico op specifieke afwijkingen of problemen.

Hier is Mn ongesteldheid nog niet doorgebroken. Ik dacht vanochtend echt dat het zover was, maar na dat beetje helemaal geen bloedverlies meer gehad. Heb een test gekocht, dus als ik morgenochtend niet ongesteld ben toch maar even testen.

A31, zie dat jij het ook spannend houdt! Ik duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog geen ongesteldheid. Wel nog steeds pijn aan mijn onderrug. Mijn temperatuur blijft ook hoog. Als ik zaterdag nog niks heb, ga ik eens zo'n vroege test doen. We moeten dan 's avonds uiteten, dus zou wel handig zijn mocht ik dan al iets weten... Qua testen wordt de NIPT in België sinds kort standaard terugbetaald dus die zouden wij dan wel gewoon doen.
Alle reacties Link kopieren
De test was gewoon hartstikke positief! :-o :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Globetrotter91 schreef:
20-09-2018 15:00
De test was gewoon hartstikke positief! :-o :cheer:
OH WAUWWWWW PRACHTIGGGG GEFELICITEEEEEERDDDDDD :hello: :hello: :hello: :hello: :hello: :hello: :hello: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Mommywensje3 schreef:
20-09-2018 16:16
OH WAUWWWWW PRACHTIGGGG GEFELICITEEEEEERDDDDDD :hello: :hello: :hello: :hello: :hello: :hello: :hello: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Dankjewel!! Het nieuws moet echt nog even binnenkomen bij me.
Alle reacties Link kopieren
Woohoo!! Gefeliciteerd Globetrotter!! Wat ontzettend leuk!
Globe, wauw!!!!! Gefeliciteerd!!!! :cheer2: :cheer: :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Globetrotter91 schreef:
20-09-2018 15:00
De test was gewoon hartstikke positief! :-o :cheer:
Ohhh geweldig meid!!!!!!!! Jeeeeeaaahh je bent de 1e hahahah ik ook nog geen ongie dus spannend hopelijk kan ik me bij je aansluiten binnenkort!!! Ohh super leuk nieuws zeg!!!!
Alle reacties Link kopieren
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeahhhh :cheer2: :cheer2:

Gefeliciteerd!!!
Hoe reageerde vriend/man?!
Alle reacties Link kopieren
Globetrotter91 schreef:
20-09-2018 15:00
De test was gewoon hartstikke positief! :-o :cheer:
Proficiat!! Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Globetrotter91 schreef:
20-09-2018 15:00
De test was gewoon hartstikke positief! :-o :cheer:
Wauw gefeliciteerd!!! Geniet er van!!
Alle reacties Link kopieren
Waaaauuuww!!! Gefeliciteerd😃😃🎊🎊🎉🎉🎉🎉🎶🎶🎶🎶🎶
Alle reacties Link kopieren
Aaaah :cheer: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer:
Gefeliciteerd!!! Wat fijn zeg!!
Alle reacties Link kopieren
Voor jou ook nog steeds spannend A31!
Ik ga voor je duimen morgen hoor, dan ga je weer testen toch?
Hopelijk kunnen we morgen nog een feestje vieren :high5: ;)
Jaaaa Globetrotter gefeliciteerd! Superleuk zeg. Ben heel benieuwd hoe je man reageerde. En jijzelf natuurlijk ook. Hopelijk gaat alles voorspoedig!
Alle reacties Link kopieren
Pink_Sky schreef:
20-09-2018 21:51
Voor jou ook nog steeds spannend A31!
Ik ga voor je duimen morgen hoor, dan ga je weer testen toch?
Hopelijk kunnen we morgen nog een feestje vieren :high5: ;)
Nou he pinky pfff me geduld wordt echt flink uitgedaagd zo!!! Ik hoop echt zoo dat ik morgen ook een positievetest mag krijgen! Morgen 3 dagen overtijd dat heb ik echt nog niet eerder meegemaakt😬 fingers crossed
Alle reacties Link kopieren
Ik duim voor je a31!!
Alle reacties Link kopieren
@A31 Ik duim voor je!

Bij mij zal het deze maand niks zijn, vrees ik. Temperatuur deze ochtend 0,3 gezakt... 😢
Alle reacties Link kopieren
Globetrotter gefeliciteerd!! :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven