Zwanger worden september 2018

29-06-2018 22:35 610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik heb even dit account aangemaakt zodat iedereen die mee wilt schrijven alles zelf kan aanpassen in het schema.
In september gaan wij voor een 2e kindje. Tijdens de start bij ons 1e kindje en tijdens mijn zwangerschap heb ik veel gehad aan het forum. Ik zou het erg leuk vinden om dat nu weer te hebben.

Mama's to be :heart: :heart: :heart:
Naam Leeftijd (v/m) NOD Ronde/Start # kind Bijzonderheden
Door8731/24:heart: sept2Gaan eerst trouwen
a3131/3222 okt41ma gehad juli 2018
Daneli26/2825 dec31
Scorprion199027/3916 nov21
Pink_Sky34/37 :heart: 33UD 1 Aug?
Mommywensje329/2928 dec3328 aug implanon verwijderd.
Globetrotter9127/32 :heart: 12UD 27 mei
Ikke19890629/25 :heart: 21
CallieB23/30:heart: 11
Tiema127/3315 nov41
Jaanz29/3016 dec31
Bippy-29/28 :heart: 42
Sommige schrijvers zijn uit de tabel vanwege lang niet mee schrijven. Zet jezelf er gerust weer in!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:22
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
40.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vandaag NOD :) en nog niks te bekennen ook niet het gevoel dat er iets op gaat komen op dit moment.

Word nu toch wel weer spannend.
Alle reacties Link kopieren
Mommywensje3 schreef:
28-11-2018 07:30
Vandaag NOD :) en nog niks te bekennen ook niet het gevoel dat er iets op gaat komen op dit moment.

Word nu toch wel weer spannend.
Spannend Mommy!
Mijn duimen draaien overuren voor je.
Alle reacties Link kopieren
Jaanz schreef:
28-11-2018 08:23
Spannend Mommy!
Mijn duimen draaien overuren voor je.
Ik heb vanochtend om 08.45 getest, maar zoals verwacht negatief !

Maar het was ook mijn 2e plas de 1e was om 07.00, maar kon die echt niet ophouden en had toen geen test. Heb van de kruidvat dus zit nog 1 in als ik morgen nog niet ongesteld ben
Alle reacties Link kopieren
Nou dames ben vandaag ongesteld geworden erg jammer, maar ook heel geruststellend. Ik ben precies 14 dagen na mijn eisprong(bevestigd door ovu) ongesteld geworden dat betekend dus dat mijn 2e cyclus 29 dagen was. 1e keer na het verwijderen kwam mijn 1 menstru na 6 weken en was het een cyclus van 19 dagen. Dus het begint als het goed is hoop ik natuurlijk op gang te komen. En dat is ook toch erg geruststellend. Al had ik liever een posi test in me handen hihi.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer Mommy! Wel zoals je al verwachtte maar toch. Een positieve test was uiteraard leuker geweest.

Hier nog steeds hetzelfde. Morgenochtend nog een keer een test doen, mocht die negatief zijn dan zijn komend weekend mijn vruchtbare dagen. Wel een enorm druk weekend voor de boeg, maar dat mag de pret niet drukken 😉.
Alle reacties Link kopieren
Jaanz schreef:
29-11-2018 13:21
Wat jammer Mommy! Wel zoals je al verwachtte maar toch. Een positieve test was uiteraard leuker geweest.

Hier nog steeds hetzelfde. Morgenochtend nog een keer een test doen, mocht die negatief zijn dan zijn komend weekend mijn vruchtbare dagen. Wel een enorm druk weekend voor de boeg, maar dat mag de pret niet drukken 😉.
Ja inderdaad, maar we gaan vol moed de derde ronde in !!

En spannend zo een weekend!! Maak er maar wat van hoor !! :hyper:
Alle reacties Link kopieren
He dames.

Vandaag dan toch eindelijk nog een keer getest. Weer negatief, oftewel het was wel een ongesteldheid 2 weken terug. Zoals verwacht toch eigenlijk wel, dus op naar de volgende ronde.
Volgende nod is 16 december.

Fijne zondag allen 😊
Hoe gaat het met iedereen? Nog nieuws?

Hier zijn de vruchtbare dagen weer aangebroken, dus bijna het wachtbankje op.. Best lastig zo rond de feestdagen want wij hebben in de komende weken allerlei kerstdiners staan. Valt best op als ik helemaal niet drink denk ik.

Hoe is het met alle zwangeren?
Alle reacties Link kopieren
Jaanz schreef:
02-12-2018 11:45
He dames.

Vandaag dan toch eindelijk nog een keer getest. Weer negatief, oftewel het was wel een ongesteldheid 2 weken terug. Zoals verwacht toch eigenlijk wel, dus op naar de volgende ronde.
Volgende nod is 16 december.

Fijne zondag allen 😊
Dat is balenn Jaanz. Maar 16 december heb je nog kans ik ga voor je duimen !
Alle reacties Link kopieren
daneli schreef:
08-12-2018 11:49
Hoe gaat het met iedereen? Nog nieuws?

Hier zijn de vruchtbare dagen weer aangebroken, dus bijna het wachtbankje op.. Best lastig zo rond de feestdagen want wij hebben in de komende weken allerlei kerstdiners staan. Valt best op als ik helemaal niet drink denk ik.

Hoe is het met alle zwangeren?
Het word hier steeds rustiger he hahahah
Oohh wat spannend !!! Ja mijn vruchtbare dagen komen als het goed is er ook weer dag 13/14 ongeveer. Vorige cyclus waren me ovu testen positief op dag 13 en 14 dus ben benieuwd of dat nu ook weer zo is. Ik zit vandaag op dag 10, maar ik ga maandag pas beginnen met testen. Ik ben nu al een aantal weken best relax en er helemaal niet mee bezig en dat wil ik zo houden. Manlief wilde graag dat ik toch door ging met ovu testen gaf hem een relax gevoel gaf hij aan. Moest er zelf best om lachen en vond het schattig hahaha.

Ik heb 29 november de dag dat ik ongesteld ben geworden een echo gehad in het ziekenhuis, omdat ik mee doe aan een project ''generation R''. Daar kreeg ik een inwendige echo als je dat zo noemt waarbij ze me baarmoeder,eileiders, eierstokken etc. gingen nachecken. Volgens de arts zag alles er perfect uit. Ook heeft zij mijn eitjes bekeken en daar schrok ik me ff rot hahaha. Toen ze aan de rechterkant ging kijken kwam er in een 1 hele grote ei op het scherm. Ik schrok en vroeg direct wat dit is en waarom het zo groot is? De arts bevestigde idd dat me ei overrijp is, maar dat is volgens de arts niet erg. Er zaten aan elk kant 2 eitjes en ook dat was goed gaf zij aan. De linker kant waren de 2 eitjes kleiner.

Het was erg leuk om te doen, maar je gaat weg en zit toch met vragen hahaha. Hoezo is het zo groot ? Hoezo overrijp ? Wil dat zeggen dat die ei gaat springen? Of toch niet ?

Hahaha en nog steeds zit ik met die vragen, maaaar ik was al blij om te horen dat alles er goed uit zag.

En nu ja wacht ik het af tot ik een positieve test in mijn handen heb !
Het lijkt wel alsof wij hier als enigen overblijven, Mommy ;)

Heb je inmiddels al een positieve ovulatietest gehad? Interesse, dat project generation R. Heb je daar je vragen over het overrijpe eitje niet kunnen stellen? Wel fijn om te weten dat alles er goed uit zag.
Alle reacties Link kopieren
daneli schreef:
12-12-2018 21:48
Het lijkt wel alsof wij hier als enigen overblijven, Mommy ;)

Heb je inmiddels al een positieve ovulatietest gehad? Interesse, dat project generation R. Heb je daar je vragen over het overrijpe eitje niet kunnen stellen? Wel fijn om te weten dat alles er goed uit zag.
Ik denk idd dat wij als enige over zijn hahahah.

Maar idd kon me vragen daar stellen, maar dan vraag je wat in je opkomt en dan ga je weg denk je shittt had ik ook nog moeten vragen.

Want toen ze het had over een overrijp eitje vroeg ik direct aan haar is dat slecht ? Kan het kwaad ? Kan het alsnog worden bevruchtigd en kreeg als antw nee dat is niet erg niks mis mee hahahah dus dat was toen genoeg, maar achteraf merkte ik dat ik er toch meer over wilde weten.

Maar goed het knaagt niet meer aan mij en ik heb deze maand geen ovu teste gebruikt. Vorige maand werd ik helemaal obsessed doordat ik de ovu gebruikte dus heb ik deze maand over geslagen. En merk dat dat de rust behoud die ik tot nu toe heb.

Vandaag is dag 15 van mn cyclus. En ik had afgelopen zaterdag paar uur na de sex licht licht rose afscheiding met slijm gemengd. Ik schrok en ik dacht oh jeej ik word ongesteld! Maar het was zo weinig en zo mooi licht rose dat ik dacht, maar zo begint het nooit bij mij. Nou je kan het al raden heeft natuurlijk niet door gezet. Vannacht weer sex gehad en na het plassen weer heel licht rose, maar verder niet door gezet. Heb in die 4 maanden tijd dat we bezig zijn nog nooit meegemaakt dus das ff vreemd hahahah.

En hoe is het bij jouw ?
Alle reacties Link kopieren
Sorry, al even niet meer gereageerd.
Rond de vruchtbare dagen lagen manlief en ik beide gestrekt met de griep, oftewel even geen polonaise aan mijn lijf! Dus deze maand wordt niets. Op naar de volgende.

Hoe gaat het met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Jaanz schreef:
16-12-2018 11:02
Sorry, al even niet meer gereageerd.
Rond de vruchtbare dagen lagen manlief en ik beide gestrekt met de griep, oftewel even geen polonaise aan mijn lijf! Dus deze maand wordt niets. Op naar de volgende.

Hoe gaat het met jullie?
Hoi Jaanz...

Leuk dat je er weer bent. Ik hoop dat jij en je man zijn opgeknapt.
Hier gaat het goed hoor. Ik wacht op mijn menstruatie die als het goed is ergens volgende week moet landen.
Ik heb deze maand helemaal nergens opgelet.
Geen vruchtbare dagen, geen ovu testjes, geen slijm in de gaten gehouden etc.
Dus ik ga er vanuit dat deze maand niet word.

Ik heb dit bewust gedaan, omdat ik vorige maand heel erg obsessed was met zwanger worden en ik werd er heel gestresst en onrustig van.
De gedachten ook dat er wat mis is met één van ons spookte heel erg veel door me hoofd.
Dus bewust gekozen deze maand helemaal nergens mee bezig te zijn en dat is goed gelukt gelukkig.

Ik moet wel zeggen volgende maand is ronde 4 en had stiekem al gedacht dat het rond deze tijd al raak was hahahah.
Ik heb al 2 kids en dat was echt allebei in een keer raak. Dus dan ga je er automatisch een beetje vanuit.
Maar goed ooit moet het raak zijn denk ik dan hihihi
Alle reacties Link kopieren
HELPP!!

Hier wat rare ontwikkelingen in mijn cyclus wat ik nooit eerder gehad heb. Op dag 8,9,10,14,15 en 19 van mijn cyclus hebben wij sex gehad.

En op dag 10,14 en 19 heb ik aantal uren na de sex licht bloed verlies gehad. En het gaat echt om licht rose bloeding. Vandaag is dag 20 en vanochtend weer licht rose bloed verlies, maar wij hebben gisteren natuurlijk sex gehad. Vandaag was het wel ietss meer als de vorige 2 keer, maar het houd erna wel direct op. Geen veegjes meer niks helemaal schoon.

Vandaag heb ik ook wat vreemde krampjes die voelt als een menstruatie, maar ook weer niet. Soms het gevoel dat ik ongi word, maar nog niks te bekennen.

En ik zie allemaal horror verhalen op google als je bloedingen heb na de sexxx !!! Ik had ook niet moeten googlen, maar goed..

Kan het zijn dat er binnen wat beschadigd is ? Ik ben kort geleden op alles getest soa, infecties etc ik was helemaal clean !

Ik heb de huisarts gebeld, maar die doet er niet veel, omdat ik pas geleden op alles ben getest dus niks aan de hand. Hij geeft aan dat het tussen bloedingen zijn. Dus ik dacht dan vraag ik het hier even hihi
Wat rot van de griep Jaanz. En balen dat jullie daardoor een maand moeten overslaan. Inmiddels weer wat opgeknapt?

Vervelend dat je klachten hebt Mommy, ik weet ook niet wat het kan zijn. Aan je berichtjes te lezen heb ik wel het idee dat je je snel zorgen maakt, klopt dat? Misschien - hoe lastig ook - proberen het iets meer los te laten.

Hier braaf op het wachtbankje. Ik vind loslaten ook lastig hoor, om niet op elk mogelijk symptoompje te letten etc. Maar je kan toch weinig anders dan wachten hè..
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend Mommy. Ik heb geen idee wat het kan zijn helaas.. Hopelijk ben je snel van deze onzekere tijd af.

Wachten duurt lang he Daneli? Ben je er veel mee bezig of kun je het allemaal wat los laten zeg maar?
Manlief is alweer helemaal opgeknapt. Ik kwakkel nog steeds een beetje. Afgelopen zondag mijn nod, maar tot op heden niet ongesteld geworden.. Wel de hele dag wat buikkrampen, af en toe misselijk enzo. Maar dat kan ook nog zo'n na wee van de griep zijn.. Voor nu zou ik graag(raar woord eigenlijk, want vindt ongesteld zijn vreselijk 😂)ongesteld willen zijn zodat we op naar een nieuwe maand kunnen. Afwachten maar weer.

Jullie trouwens nog plannen met kerst? 1ste naar schoonouders, hapje eten enzo. 2de komen mijn ouders en een hele goede vriendin gezellig bij ons gourmetten. Zinin! Daarna heerlijk paar dagen samen vrij, kijk daar zo naar uit.
Alle reacties Link kopieren
daneli schreef:
18-12-2018 22:00
Wat rot van de griep Jaanz. En balen dat jullie daardoor een maand moeten overslaan. Inmiddels weer wat opgeknapt?

Vervelend dat je klachten hebt Mommy, ik weet ook niet wat het kan zijn. Aan je berichtjes te lezen heb ik wel het idee dat je je snel zorgen maakt, klopt dat? Misschien - hoe lastig ook - proberen het iets meer los te laten.

Hier braaf op het wachtbankje. Ik vind loslaten ook lastig hoor, om niet op elk mogelijk symptoompje te letten etc. Maar je kan toch weinig anders dan wachten hè..
Jaa deze cyclus ging het echt heel goed ik had bewust gekozen om deze cyclus geen ovu testjes te gebruiken en niet op de vruchtbare dagen letten. Sex hebben wanneer we sex hebben. En dat is precies volgens plan gegaan ik ging er al vanuit ben voorbij me vruchtbare, want het was te slotte dag 19. En gisteren kwamen ineens de rode duivels. Ik dacht door de Sex m, maar het bleef komen n vandaag ook. Maar totaal niet als een menstruatie en het neemt ook weer af.

Maar wat je zegt het is wat het is en je kan hoog of laag springen veel kan ik er niet aan doen. Ik ben gelukkig weer down to earth en ben super blij net deze forum. Elke keer als ik me verhaal kwijt ben lucht het zoveeeel oo had dat nooit verwacht.

Maar goed jij op het wachtbankjeeee super spannendd !!! Ik ga zo hard duimen voor je !!! :hyper: :hug:
Thanks voor het duimen Mommy. Balen dat je ongesteld bent geworden, en weer zo vroeg. Hopelijk volgende ronde een wat langere cyclus voor je! Of zwanger natuurlijk, dat zou nog leuker zijn.

Hoop dat je snel weer helemaal beter bent Jaanz. Ik heb vorige winter flink de griep gehad, en heb toen zelfs een cyclus overgeslagen. Las toen op internet dat dit kan door griep of koorts.

Deze maand ben ik er best veel mee bezig (helaas). Ik heb allerlei rare klachtjes, maar dat zou ook kunnen komen omdat ik moe ben door drukte op mijn werk, of door een beginnend griepje (man had deze week buikgriep). Ik vind het ook lastig om mijn NOD rond de kerstdagen te hebben. We gaan vier dagen achter elkaar bij anderen eten. Hoe doe ik dat qua eten en drinken? Mocht het raak zijn dan wil ik het nog niet vertellen. En misschien doe ik wel heel moeilijk en word ik een paar dagen later alsnog ongesteld. We hadden achteraf gezien deze maand misschien beter kunnen overslaan.
Heel verhaal, maar je hoort.. Ik ben er wat onzeker over deze maand. Toch mee proberen om los te laten..
Alle reacties Link kopieren
daneli schreef:
19-12-2018 21:27
Thanks voor het duimen Mommy. Balen dat je ongesteld bent geworden, en weer zo vroeg. Hopelijk volgende ronde een wat langere cyclus voor je! Of zwanger natuurlijk, dat zou nog leuker zijn.


Deze maand ben ik er best veel mee bezig (helaas). Ik heb allerlei rare klachtjes, maar dat zou ook kunnen komen omdat ik moe ben door drukte op mijn werk, of door een beginnend griepje (man had deze week buikgriep). Ik vind het ook lastig om mijn NOD rond de kerstdagen te hebben. We gaan vier dagen achter elkaar bij anderen eten. Hoe doe ik dat qua eten en drinken? Mocht het raak zijn dan wil ik het nog niet vertellen. En misschien doe ik wel heel moeilijk en word ik een paar dagen later alsnog ongesteld. We hadden achteraf gezien deze maand misschien beter kunnen overslaan.
Heel verhaal, maar je hoort.. Ik ben er wat onzeker over deze maand. Toch mee proberen om los te laten..
Jaaa, maar het ongesteld worden vind ik niet zo heel erg. Dat ik nog niet zwanger ben vind ik eigenlijk niet zo heel erg. Maar ik vind het wel frustrerend als me cyclussen zo kort zijn. Me menstruatie is nu ook echt veel minder dan gewend, maar wel te veel voor een innesteling bloeding of een eisprong bloeding.

En ik dacht ik begin gwn vandaag al met ovu testen om te kijken of ik dan misschien een hele vroege eisprong heb en kijk wat ik aan tref.

http://nl.tinypic.com/r/o72gzn/9


Ahhww en ik snap het helemaal. Was er vorige maand ook zo extreeemm mee bezig. Ik heb mezelf gedwongen deze cyclus echt een paar stappen terug te doen, want ik werd ook gwn echt zoo onrustig en verdrietig door. Dus probeer op jouw manier iets te bedenken wat voor jouw werkt en het leuk houd tegelijk !

Maar goed we het is ook gwn zo een onzekere tijd zwanger worden dus dikke knuff jouw kant op! :hug:
Ongesteld geworden vandaag. Gek hoor want ik had helemaal niet de gebruikelijke symptomen. Ben ergens ook wel opgelucht dat ik het nu met de feestdagen niet verborgen hoef te houden voor familie. Nu op naar ronde 4. Alvast hele fijne kerstdagen gewenst voor iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Lange stilte..

Hoe gaat het dames?
Ondertussen al positieve testen in handen gehad?
Ha Jaanz, wat leuk dat je hier nog eens komt kijken. Ik vind het wel jammer dat het hier is stil gevallen.

Hier helaas nog niet zwanger. Mijn NOD is dinsdag, maar het voelt alsof ik vandaag of morgen ongesteld ga worden. Hoe is het bij jou?
Alle reacties Link kopieren
He Daneli.

Jammer van die lange stilte idd, maar ik was ook even niet zo fanatiek meer.

Hier ook nog steeds niet zwanger, ik heb woensdag mijn nod. Vorige rond 6 dagen overtijd. Vond dat erg vervelend, je denkt van alles te voelen en bam dan wordt je ongesteld. Nu deze ronde maar afwachten.

2 weken terug vertelde mijn zus dat zij voor een 3de kindje willen gaan. Gun het ze echt van harte! Maar ik voelde een enorme steek jaloezie. Wij zouden ook zo graag willen, maar helaas tot nu toe niet gelukt...

Spannende dagen! En ik duim dat het een mooie week voor je gaat worden Daneli!
Wat vervelend dat je zo laat ongesteld werd vorige maand. Dan had je waarschijnlijk al goede hoop. Spannend dat je NOD bijna is. Ik duim voor je!

Ik ben vandaag ongesteld geworden. Baal er wel van. Had ergens wel gedacht dat het ons binnen een half jaar zou lukken. We gaan nu de 7e ronde in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven