Zwanger worden vanaf april/mei/juni (nieuw topic)

15-04-2018 21:37 2649 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het fijner is dat iedereen zelf de tabel kan wijzigen heb ik een nieuw account aangemaakt.



Het is erg makkelijk om het aan te passen en het wijst zich, hoop ik, vanzelf uit.

Voel je vrij om een kolom toe te voegen.
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Bijzonderheden
Sisterr 26/26 Eerste December 2017 Onregelmatige cyclus
Moosforhappiness1988 30/33 Eerste Februari 2018 miskraam in april
Nioma 28/28 Eerste April 2018 miskraam in augustus, 27-..
LiefsM 31/26 Eerste April 2018 Vrij regelmatige cyclus
Beau1992 26/28 Eerste April 2018 Cyclus: 28-34-27-30-28-31-..
summerjamm 34 Tweede Mei 2018
Blauwbosbesje 27/30 Eerste Oktober 2018
Open plekje :)
Mamavaneenboefje :rose: :hug:

De zwangeren van ons topic! :cheer2:

:heart: = Kloppend hartje
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
Baby12345 27/28 Eerste Juni 2018 11 maart 2019 :heart:
Sunflower_26 26 Tweede Mei 2018 26 maart 2019
Caretaker 29/39 Tweede April 2018 18 april 2019 :heart:
RobinScottie 27/30 Eerste April 2018 5 mei 2019
Arie 28 Eerste april 2018 juli 2019 :heart:
-Anna89- 29/35 Eerste April 2018 10 augustus 2019 :heart:
LUV91 27 Eerste mei 2018 21 augustus 2019 :heart:
DEM89 29/37 Eerste April 2018 30 augustus 2019 :heart:
:love:
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Bijzonderheden
Bruschetta_ 29 Eerste April 2018 :heart: 18 december 2018 bevallen van een zoon!
MQ11 26/26 Eerste April 2018 :heart: 16 januari 2019 bevallen van een zoon!
Sali1985 32/34 Eerste April 2018 :heart: 23 januari 2019 bevallen van een zoon!
Happy-Life 25/28 Tweede Mei 2018 :heart: 4 februari 2019 bevallen van een dochter!
Nijn5 33/33 Eerste Juni 2018 :heart: 17 februari 2019 bevallen van een dochter!
Zegeens 27/34 Eerste April 2018 :heart: 18 februari 2019 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
65.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het Moos? De operatie is geweest toch?
Alle reacties Link kopieren
Lief Anna!

Het was uiteindelijk een hysteroscopie curretage, onder volledige verdoving hebben ze het weefsel weggehaald met een tang en geen schrapen zoals curretage.

Werd met tranen wakker maar had het wel over vakantie Haha.

Heb geen pijn, dus ben toch wel ok zo!

Hoe is het met jou?
Heb je nog een pb gestuurd met wat vragen over aspirine.

Twee artsen gister gesproken en toch wisselend wisselende verhalen.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het 'meeviel' een vooral dat dit alles nu achter de rug is denk ik? Lijkt me fijn om weer vooruit te kunnen, ook al zal je dit nooit vergeten.

Ik zal zo even je bericht beantwoorden.
Wat vertelden de artsen dan wat zo verschillend was?
Alle reacties Link kopieren
De echo was helemaal goed! :)
Ik ben zelfs nog 2 dagen vooruit gezet, dus ik ben 11+5.

Gelijk bloed geprikt voor de Nipt, dus hopelijk is dat ook helemaal goed!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn, Anna! Gefeliciteerd met je mooie echo! Kan je langzaamaan er wat meer van genieten? Je bent écht zwanger! :De

Moosje toch! Hopelijk komen er snel betere tijden!
Alle reacties Link kopieren
Ik word zo blij van dit bericht lieve Anna :heart:
Wat een super mooi nieuws, en ook nog eens twee dagen verder. Wat een heerlijk gevoel!
Ik hoop dat je ondanks alles wat je hebt meegemaakt nu echt kan gaan genieten van jullie worden papa en mama :flirting:

Bosbes, ik begin alvast met duimen draaien voor jouw nod! :popcorn: :bigkiss:

En voor al onze zwangere die bijna gaan bevallen, spannend zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ben stiekem wel benieuwd naar de dames die rond deze tijd (zijn) bevallen!

Anna en Nioma, jullie mogen jezelf nog maar de onderste tabel verplaatsen! Lijkt me een leuk taakje als het zo ver is. ;-)

Lief, Moos! Nu circa twee weekjes geduld (hoop ik!)
Alle reacties Link kopieren
Heb je je ovulatie kunnen vinden met de testen, Bosbes?

Ik begin er nu wel echt in te geloven gelukkig!
Het blijft altijd spannend denk ik, maar het is wel een heel stuk gezakt nu ik de 12 weken heb gehaald.
We gaan nu ook beginnen met dingen te regelen, dus dat maakt het ook wat echter.

Ik wil mezelf ook al heel de tijd verplaatsen in de tabel, maar ik zit steeds op mijn telefoon op het forum en daar gaat dat lastiger haha.
-anna89- wijzigde dit bericht op 24-01-2019 11:04
Reden: .
19.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op dinsdag 16-1 bevallen van een zoon! Ik had zwangerschapsvergiftiging opgelopen waardoor ik ingeleid ben. Hij heeft even een moeilijke opstart gehad maar we zijn sinds zaterdag thuis uit het ziekenhuis.

Ik gun jullie al het geluk van de wereld toe. Hoop dat jullie allemaal gezonde baby's mogen krijgen.
My bags under my eyes are couture
Alle reacties Link kopieren
Anna, als het goed is, heb ik gister eisprong gehad. Dinsdagochtend een knaller van een ovulatietest gehad.

Gefeliciteerd MQ! Wat naar dat je zwangerschap zo moest eindigen. Hopelijk gaat het grote genieten nu beginnen voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Anna! Wat fijn dat je de 12 weken nu over bent. Ga je het nu iedereen vertellen? Ik had de nipt uitslag na 7 werkdagen, dus hopelijk gaat het bij jou ook zo snel.

Gefeliciteerd MQ11 :bigkiss: Hoe gaat het nu met hem en met jou? Ik hoop dat jullie nu kunnen genieten van een heerlijke kraamtijd.
Alle reacties Link kopieren
Ow Bosbesje, ik duim voor je!
En Moos je bent super stoer! Ik hoop dat je door Anna en Nioma het positieve vast kan houden.
Alle reacties Link kopieren
Mq van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Jeetje, dat zal even schrikken zijn geweest. Hopelijk kunnen jullie nu volop genieten.

Zegeens, je bent een lieverd!
De postieve verhalen van zwanger worden na 2 mks doen mij heel goed, vriend en ik blijven postief.
Willen toch wel alles uitsluiten dus als het lukt nog wel onderzoek voor volgende ronde maar willen er niet op wachten. 8 feb belafspraak over uitslag weefsel.
Hoe is het met jou? :heart:
Staan jullie nog steeds op dag valentijnskindje?

Bosbes, ik ben dus al heel hard duimen aan het draaien. Laat de dagen dus maar vlot doorkomen!
De eerste baby van dit topic MQ11? Van harte iig! Wel jammer dat je op deze manier moest bevallen. Kun je nu jullie weer thuis zijn wel "gewoon" verder? Of blijven er aandachtspunten?

En fijn van de goede echo Anna!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd MQ11!!
Hopelijk gaat nu alles goed met jullie en kunnen jullie genieten van jullie kleine man!

Spannend Bosbes! Je weet nu in ieder geval wel zeker wanneer je ongeveer ongesteld moet worden en hoef je niet af te wachten of je toch een langere cyclus hebt.
Ik duim mee!

Zegeens, ik had het al aan zowat iedereen verteld na de tweede echo haha.
We hadden ook zoiets van als het nou weer misgaat, willen we het ook wel delen.
Ze zei idd dat de uitslag binnen een week of anderhalve week binnen zou zijn, dus ben benieuwd. Gek genoeg maak ik me over de test niet zo'n zorgen... Hopelijk is dat terecht.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes!
Nijn: We kunnen gewoon verder gelukkig. Ik heb wel nog wat problemen met mijn bloeddruk en medicijnen maar dat nemen we voor lief!

Bosbes: Spannend! Ik duim voor jullie
Anna: Hopelijk een goede nipt test, lekker genieten!
My bags under my eyes are couture
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, hoe gaat het met jullie?

Even een update van hier, ben 17weken en voel me goed. Moet wel rustig aandoen met het werk en merk dat ik in het weekend dutjes moet doen. Me man is zo lief en zorgzaam, hij zorgt goed voor me/ons :flirting:
Just keep swimming! #Dorry
Alle reacties Link kopieren
MQ, fijn dat het naar omstandigheden goed gaat!

Ariea, ahhh, tof! Je vriend is nu al een zorgzame papa <3

Hier op het wachtbankje: donderdag nod. Gister allemaal gerommel en steken in buik, dus wie weet wat er gaande is! :D

Moossie, nog een weekje geduld en dan levert de afspraak je hopelijk meer duidelijkheid én is je eisprong bijna! Woehoeee, verwarm het bed maar vast! :moon:
Alle reacties Link kopieren
Je maakt het weer onwijs spannend BlauwBosbesje. :hug:
Alle reacties Link kopieren
anna, hoe gaat het met jou?
Was heel benieuwd of je de aspirine door bent gaan slikken?

Arie, Wow 17w alweer!
Bizar dat we tegelijk opliepen en ik nu pas een nieuwe ronde kan ingaan.
Weten jullie wat het wordt?

Niet leuk net je berichtje op fb bosbes, dikke knuffels voor jou :bigkiss:

Ps wie is de eerst volgende uitgerekende van ons topic?

Luv, heb jij deze week een echo?
Alle reacties Link kopieren
Geen goed nieuws nee Bosbes?

Moos, ben je er weer klaar voor om er weer voor te gaan? Ik hoop zo dat het de volgende keer goed gaat!

Hier gaat het goed hoor. Alweer 13 weken.
Vorige week de uitslag van de Nipt al gehad (binnen 4 werkdagen al!!) en alles was goed! Dus weer een stap in de goede richting ;)
Ik slik de aspirine nog wel. Ik moet vanaf 16 weken naar de gynaecoloog en ga het daar nog bespreken.
Alle reacties Link kopieren
Ja Moos, ik mag woensdag weer naar de beeb spieken. :shame: Dan heb ik de termijnecho. Als alles goed is ga ik ook maar een datum prikken voor de geslachtsbepaling.
Hoewel ik bij mn eerste echo helemaal geen zenuwen had, heb ik ze nu wel. Komt denk ik mede omdat een vriendin vorige week een miskraam heeft gehad. Is ineens zo dichtbij en ineens heb ik echt door dat een gezond kindje helemaal niet zo vanzelfsprekend is. Afnemende kwaaltjes werken dan ook niet echt mee. Ben al 3 dagen bijna niet misselijk meer geweest. Alleen net na het eten.. alsof m’n lichaam moeite heeft met het verteren ervan. Gelukkig mag ik woensdag al gelijk om 9u en hoef ik niet heel de dag te wachten.

Woow Arie wat gaat dat snel! Voel je je goed?

Fijn dat de nipt goed gaat Anna. Ik laat hem ook binnenkort doen. Volgens mij prikt de VK dat niet zelf dus ik zal woensdag wel horen hoe of wat. :)
Alle reacties Link kopieren
Moos jou tijd komt echt wel. Ik heb er alle vertrouwen in!!!! Daarom denk ik ook vaak aan jou, zelfde dag toen getest. We weten nog niet wat het wordt, wachten de 20weken af.

Anna wat gaat de tijd snel. Jij bent ook al zo ver zeg. Goed nieuws van de Nipt.

Luv gaat goed. Geen klachten alleen iets vermoeider dan normaal gesproken, maar dat vind ik wel prima. Extra dutjes doen in het weekend. Leuk dat jullie zo snel weer de beeb kunnen zien.
Just keep swimming! #Dorry
Alle reacties Link kopieren
Luv, succes morgenvroeg! Snap dat je onbevangenheid weg is na het heftige nieuws van je vriendin. Hopelijk morgen een mooie echo. Zal aan je denken! En bedenk maar dat kwaaltjes niets betekenen: niets goed en niets slecht. ;-)

Anna, wat fijn dat dat de uitslag goed was! Top! Wanneer krijg jij het geslacht te horen?

@Nipt, doen jullie deze met of zonder nevenbevindingen?

Moos, lief dat je aan me dacht! Ik ben nu al mijn hoop op jou aan het inzetten voor deze maand! ;)

Anna, nope, was dus geen goed nieuws hier. Het leek eerst op een onttrekkingsbloeding, dus ik was dit weekend helemaal hoopvol, maar uiteindelijk bleek ik drie dagen eerder dan verwacht al ongesteld te worden. Op naar volgende ronde dus.:)

Oooo, de eerste baby's worden hier geboren! Tof! Hopelijk gaat alles goed met de zwangeren en de bevallingen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmorgen een hele goede echo gehad. De beeb is helemaal compleet, al lekker druk aan het bewegen en het hartje klopte heel goed.

Zo bijzonder om te zien en te horen :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven