Zwanger worden vanaf april/mei/juni (nieuw topic)

15-04-2018 21:37 2649 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het fijner is dat iedereen zelf de tabel kan wijzigen heb ik een nieuw account aangemaakt.



Het is erg makkelijk om het aan te passen en het wijst zich, hoop ik, vanzelf uit.

Voel je vrij om een kolom toe te voegen.
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Bijzonderheden
Sisterr 26/26 Eerste December 2017 Onregelmatige cyclus
Moosforhappiness1988 30/33 Eerste Februari 2018 miskraam in april
Nioma 28/28 Eerste April 2018 miskraam in augustus, 27-..
LiefsM 31/26 Eerste April 2018 Vrij regelmatige cyclus
Beau1992 26/28 Eerste April 2018 Cyclus: 28-34-27-30-28-31-..
summerjamm 34 Tweede Mei 2018
Blauwbosbesje 27/30 Eerste Oktober 2018
Open plekje :)
Mamavaneenboefje :rose: :hug:

De zwangeren van ons topic! :cheer2:

:heart: = Kloppend hartje
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
Baby12345 27/28 Eerste Juni 2018 11 maart 2019 :heart:
Sunflower_26 26 Tweede Mei 2018 26 maart 2019
Caretaker 29/39 Tweede April 2018 18 april 2019 :heart:
RobinScottie 27/30 Eerste April 2018 5 mei 2019
Arie 28 Eerste april 2018 juli 2019 :heart:
-Anna89- 29/35 Eerste April 2018 10 augustus 2019 :heart:
LUV91 27 Eerste mei 2018 21 augustus 2019 :heart:
DEM89 29/37 Eerste April 2018 30 augustus 2019 :heart:
:love:
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Bijzonderheden
Bruschetta_ 29 Eerste April 2018 :heart: 18 december 2018 bevallen van een zoon!
MQ11 26/26 Eerste April 2018 :heart: 16 januari 2019 bevallen van een zoon!
Sali1985 32/34 Eerste April 2018 :heart: 23 januari 2019 bevallen van een zoon!
Happy-Life 25/28 Tweede Mei 2018 :heart: 4 februari 2019 bevallen van een dochter!
Nijn5 33/33 Eerste Juni 2018 :heart: 17 februari 2019 bevallen van een dochter!
Zegeens 27/34 Eerste April 2018 :heart: 18 februari 2019 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
65.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe pb bosbes
Alle reacties Link kopieren
Dem, het linkje werkt helaas weer niet...

Moos, hoe is het met jou? Al ongesteld?
Alle reacties Link kopieren
Poging 3, bosbes 😉
Alle reacties Link kopieren
Nog niet bosbes, echt irritant. Komt vooral omdat ik normaal zo regelmatig ben, dan trek je een dag later al slecht. Test was negatief dus laat de bloeding dan maar doorkomen, wel flink kramp al vanaf zaterdag.
Gelezen dat het door de griep waarschijnlijk wat verstoord is.

Jammer dat de linkt niet werkt, als je hem plakt en kopieert werkt het misschien wel?

Hoe is het met jou? Heb je een testje gewaagd? Spannend zeg, wat zou het tof zijn. Gewoon de eerste ronde raak :hello:
Alle reacties Link kopieren
Wanneer zou jij testen??? Als je tussen de 8 en 13 november je nod verwacht. Vandaag nog niet ongesteld en het begint een beetje spannend te worden. :hyper:
Just keep swimming! #Dorry
Alle reacties Link kopieren
Hola! Testen wanneer het voor jou goed voelt hermosa!
Het is zo persoonlijk, ik ben een vroege tester. Ik zou wel wachten tot 10 dpo, hoe veel dagen zit je nu na je eisprong schat je?
Alle reacties Link kopieren
Spannend ArieA! Ik ben toch nog aan het wachten tot zaterdag, want dat wilde manlief vanochtend graag...

Het testen kijkt me wel gedoe: plassen in een bekertje, pipetje, druppelen, 5 min wachten volgens 2v5 Kruidvat. :') Heb me wel ingelezen haha
Alle reacties Link kopieren
Hola Chica!!! Dpo dat weet ik echt niet Moos. Heb geen knal positieve ovultatie test gehad en me cyclus is niet regelmatig genoeg om te zeggen die dag wordt ik zeker ongesteld. Dus vandaar die 5 dagen ruimte. Ik zal zeker doen wat goed voelt. Eerst over nadenken wat goed voelt, haha. Thanks Moos
Just keep swimming! #Dorry
Alle reacties Link kopieren
Update: de nieuwsgierigheid overwon mijn discipline. Heb vanavond getest, maar was negatief. Hoop dat menstruatie snel doorzet. Zit nu op dag 32. Dan kunnen we door naar ronde 2.:-)
Alle reacties Link kopieren
Lees af en toe nog mee in dit topic, wat verdrietig dat er een aantal nog niet zwanger zijn! :(. Kan me voorstellen dat wachten dan heel lang duurt, ik hoop op goed nieuws voor jullie allemaal binnenkort!

Hier gaat de tijd bizar snel, 29 december uitgerekend dus nu alweer bijna 33 weken zwanger. Gaat op zich goed allemaal, alles is zo langzamerhand 'af' qua spullen etc. Alleen helaas zwangerschapsdiabetes dus dat is minder, maar mag de pret zeker niet drukken. De baby is lekker beweeglijk dus ik hoop dat hij/zij er tot nu toe nog niet teveel last van heeft.
Alle reacties Link kopieren
Jammer Bosbes!
Vol goede moed naar poging 2 :)

ArieA, spannend voor jou!
Ik test altijd liever laat, maar dat moet iedereen natuurlijk zelf weten. Op een gegeven moment denk je ineens 'nu moet ik testen' haha.

Moos, hoe is het bij jou?
Als het nog lang duurt voor je ongesteld word, zou ik gewoon opnieuw testen. Als je late innesteling heb, is na 10 dagen nog niet 100% betrouwbaar. Maar je voelt het zelf het beste!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen een testje er tegenaan gooien. Hou jullie op de hoogte :popcorn:
Just keep swimming! #Dorry
Alle reacties Link kopieren
Fijn Bruschetta! Wel vervelend van de diabetes. Vind je het nu pittig worden?

Spannend, ArieA!

Anna, nog steeds geen menstruatie, dus het kan nog twee kanten opgaan... Hoe gaat het met jou?
Alle reacties Link kopieren
Bruchetta, wat leuk dat je reageert!
Echt bizar dat je al bijna bent uitgetekend!!
Hoe voel je je? Ondanks je zwangerschapsdiabetes.

Anna, ik heb 1 dag na mn nod nog gestest, die was gewoon negatief.
Bizar dat het zo loopt, nog niet eerder het afgelopen jaar zon lange cyclus gehad, was altijd stipt 14 dagen na mn eisprong. Vandaag 3 dagen na nod en nog geen bloeding.
Voel me niet zwanger, dus is echt even afwachten.

Bosbes, hoe voel jij je?
Hopelijk bij jou ook snel duidelijkheid!

Arie, wat spannend morgen zeg!
Hoe voel je je?
Alle reacties Link kopieren
Bruschetta leuk dat je nog even van je laat horen! Wat een bizarre gedachte dat jij al bijna uitgerekend bent. Ik vind het ook naar dat de helft van de meiden hier nog niet zwanger is.. maar dat komt vast helemaal goed! Hopelijk binnenkort weer een hele lading zwangeren :heart:

ArieA hou ons op de hoogte!! Heel benieuwd! Je kunt wel nog te vroeg zijn als je 13 nov ongesteld zou moeten worden. Maar met de kruidvattest kun je dan wel al testen.

Moos en blauwbosbesje knuffel voor jullie!

Ik keek net naar de tabel, heb al lang niets van Beau gehoord! Benieuwd hoe het met haar gaat..

Hier nog niet ongesteld maar net getest en wit, dus ongesteldheid gaat komen!
Alle reacties Link kopieren
We houden het samen zo wel spannend, Moos en Nioma. Lichaam doet wat het wil. Wel raar bij jou zo'n afwijkende maand, Moos.
Ik heb net getest met Kruidvat, maar wederom witte test. Dag 34 en geen menstruatie, maar ook geen bruin bloed, wat ik bij andere maanden wel voor menstruatie lichtjes had. Tsjaaa.

Arie, heb je goed nieuws om het weekend mee te beginnen? Woehoeee
Alle reacties Link kopieren
Raaaar blauwbosbesje!! o_o wat onzeker he? Nou, er zit niks anders op dan ons over te geven aan ons lichaam want die doet lekker wat hij zelf wil haha!

Ik wil ook leuk nieuws lezen vanochtend!! Duimen!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel knuffels voor jullie lieve meisjes!
Wat is het toch jammer, ja, gewoon jammer!! Maar er komen nieuwe mooie ronden aan!

Arie, hoe is het bij jou afgelopen chicka??
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat de foto te zien is.
Just keep swimming! #Dorry
Alle reacties Link kopieren
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2qn8tj8&s=9
anoniem_367685 wijzigde dit bericht op 10-11-2018 10:35
Reden: Link
72.17% gewijzigd
Just keep swimming! #Dorry
Alle reacties Link kopieren
JAAAAA, van harte gefeliciteerd lieve ArieA! Ik zie een streep! Wat Fijn!

Laat de rest maar snel volgen. Nieuwe energie hier in de groep!
Alle reacties Link kopieren
Wauwww ArieA!!! Felicidades! Heel gaaf!! Had je al zo’n voorgevoel? Lekker van genieten!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa! Gefeliciteerd ArieA! :cheer2: Oeeh eindelijk weer een positieve test. Dit hadden we nodig.
Alle reacties Link kopieren
Aries gefeliciteerd :heart: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaa! :cheer2: gefeliciteeeerrddddd ArieA! Wat een mooie test ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven