Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Zwanger worden vanaf april/mei/juni (nieuw topic)

15-04-2018 21:37 2343 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Omdat het fijner is dat iedereen zelf de tabel kan wijzigen heb ik een nieuw account aangemaakt.

Wachtwoord: Baby2018

Het is erg makkelijk om het aan te passen en het wijst zich, hoop ik, vanzelf uit.

Voel je vrij om een kolom toe te voegen.

Als je niet meer wil mee schrijven, gelieve je naam verwijderen uit de tabel.
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart NOD Bijzonderheden
Sisterr 26/26 Eerste Dec 2017 Onregelmatige cyclus
LiefsM 31/26 Eerste April 2018 27/07 Vrij regelmatige cyclus
DEM89 29/37 Eerste April 2018 01-12 Regelmatige cyclus. Nieuwbouwhuis rond maart oplevering
Beau1992 26/28 Eerste April 2018 21-10 Cyclus: 28-34-27-30-28-31-..
ArieA 28 Eerste April 2018 Onregelmatige cyclus
-Anna89- 28/34 Eerste April 2018 8-8
LUV91 26/27 Eerste Mei 2018 22-10 Cyclus wijkt soms wat af (langer, max 35 dgn)
summerjamm 34 Tweede Mei 2018
Blauwbosbesje 27/30 eerste okt 2018 8 nov
Moosforhappiness1988 30/33 eerste februari 2018 19/20 augustus miskraam in april
Nioma 28/28 Eerste April 2018 13-10 miskraam in augustus, 27-..
open plekje:)
Mamavaneenboefje :rose::hug:

Om het overzichtelijk te houden uit de tabel verwijderd i.v.m. langer dan een maand niet meeschrijven: Mette07, Lot2636, Iloke, Appeltje--, Summerspring, Nahlien, mmm44, Suusje91, 1Aapje, Kihei & Yaqui. Jullie zijn natuurlijk altijd welkom om weer mee te schrijven en je aan de tabel toe te voegen :)

De zwangeren van ons topic! :cheer2:

:heart: = Kloppend hartje
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
Bruschetta_ 29 Eerste April 2018 31 december 2018 :heart:
AUTUMNGIRL93 24/29 Eerste April 2018 13 januari 2019
MQ11 26/26 Eerste April 2018 17 januari 2019 :heart:
Sali1985 32/34 Eerste April 2018 21 januari 2019 :heart:
Happy-Life 25/28 Tweede Mei 2018 5 februari 2019
Zegeens 27/34 Eerste April 2018 14 februari 2019 :heart:
Nijn5 33/33 Eerste Juni 2018 6 maart 2019 :heart:
Baby12345 27/28 Eerste Juni 2018 11 maart 2019 :heart:
Sunflower_26 26 Tweede Mei 2018 26 maart 2019
Caretaker 29/39 Tweede April 2018 18 april 2019
RobinScottie 27/30 Eerste April 2018 5 mei 2019
zwanger-2018 wijzigde dit bericht op 10-11-2018 19:24
67.02% gewijzigd
Jeetje Moos. Wat duurt dat alsnog lang zeg. Weer een tegenvaller. :hug:

Anna ik hoop ook op goed nieuws morgen! Zo spannend
Is het bij jou ook spannend Luv? :)
Nou Anna, als het bij jou nu niet raak is dan ben ik echt heel erg verbaasd. Je hebt zoveel geduld om zo lang te kunnen wachten.. en als er nu nog steeds geen ongesteldheid is? 1+1=... :cheer:
Hahaha ik vind het spannend voor jou Anna. Ik zit inmiddels op 8 dpo dus moet nog even geduld hebben. :hyper:
Eens met Nioma Anna!

Het wordt tijd voor goed nieuws voor jou en ook voor ons. Laat je het ons morgen weten?

Spannende week voor jou Luv, ik hoop het zo voor jullie :heart:
Anna, ik denk aan jou!
Ik hoop zo dat je met een positieve test in handen zit lieverd!
Super lief van jou, Moos!
En sowieso van iedereen. Zo fijn hoe we hier altijd oprecht met elkaar meeleven :)

En ik kan leuk nieuws vertellen!
Ik had vanochtend een positieve test :)
Gefeliciteerd Anna, te gek!
Lukt het je al om een beetje te genieten en blij te zijn? Wat een spannende tijd, krijg je eerder een echo?
Yeah wat super tof Anna!! :cheer2: heel blij voor je, laat dit maar een hele goede plakker zijn! Hoe voel je je?
Had je symptomen eigenlijk? Los van de menstruatie die uit bleef?
Thanks!
We zijn zeker blij, maar nog wel erg voorzichtig. We geloven het pas echt als ik een echo heb en we een hartje zien kloppen, denk ik.
Ik hoop vooral heeeeeel erg dat het nu een keer goed mag gaan. Zou zo leuk zijn als we rond de kerst leuk nieuws kunnen vertellen aan familie. Maar eerst de eerste weken maar doorkomen.
Maar we zijn wel heel blij dat het elke keer zo snel lukt, ik zit net 10 weken na de laatste miskraam, voelt heel apart.

Qua symptomen heb ik wel last van gevoelige/pijnlijke borsten. Ze lijken zelfs al wat groter haha. Met vlagen wat misselijk en voel regelmatig steekjes in mijn buik. Dus ik hoop maar dat dat goed nieuws is, dat het allemaal aan het groeien is ofzo.
En ik moet echt constant naar de wc haha.
Ik hoop stiekem dat ik nog meer ga voelen, in de hoop me wat zekerder te voelen..
-anna89- wijzigde dit bericht op 07-12-2018 10:53
Reden: .
8.16% gewijzigd
Jaaaaaaa! :cheer: gefeliciteerd Anna!
Dank je!

Ik besef me overigens maar al te goed dat mijn berichtjes dubbel over kunnen komen. De wens is bij ons allemaal zo groot en we hebben ook allemaal al de nodige tegenslagen gehad.
Het laatste wat ik wil is jullie een vervelend gevoel geven met mijn berichtjes. Ik besef me ook dat we veel geluk hebben dat het weer zo snel gelukt is.
Maar ik weet ook dat geluk en verdriet in deze periode heel dicht bij elkaar kunnen liggen. En ik vind het ook mooi dat we dat allemaal met elkaar kunnen delen.
Tot zover mijn emo bericht ;)
Wat een fijn nieuws Anna :yes: Van harte met je zwangerschap!
Besef je ook dat je ons juist een goed gevoel geeft?

Juist het feit dat je na 2 miskramen weer zwanger wordt geeft ook mij weer hoop.

En ik weet zeker dat iedereen gewoon super blij voor je is meis!!
Ja Anna, wij genieten gewoon met je mee! Zoals ik al eerder zei: ieder bewandelt zijn eigen pad en uiteindelijk komen we er allemaal.
Ik geloof trouwens ook dat je hier niet goed zit als je niet blij kunt zijn voor een ander. Als je daar niet tegen kan dan word je hier op het forum voortdurend geconfronteerd met je eigen verdriet. Dus ik geloof niet dat er iemand is voor wie dit dubbel is, lieverd! Ga jij genieten en maak ons ook blij met je geluk! :heart:
Oh ik ben trouwens gebeld met uitslag van mijn hcg na de miskraam. Die was 2 weken geleden nog 13 en afgelopen woensdag 0,1! Gewoon weer “normaal”, zit op dag 3 van cyclus weer dus zet ‘m op nieuw eitje!! :worship:
Dank je, Nijn!

Jullie hebben gelijk!
Nioma, dat is goed nieuws :)
Anna, wat een mooi nieuws! Van harte gefeliciteerd! Wat is het toch een raar proces: onzekerheid over zwanger worden, daarna onzekerheid over die eerste weken en vast en zeker vervolgens weer onzekerheid over de ontwikkeling. Ik hoop dat je toch snel gerustgesteld wordt.<3 Laten we van het positieve uitgaan! :there:

Nioma, top! Op naar een mooie nieuwe perfecte match met jouw eitje!

@hier, nog een weekje wachten tot nod... Ik voel wel wat steekjes en krampjes vandaag, maar dat kan ook komen doordat ik me bewuster van mijn lichaam ben als ik niet hoef te werken... Hopelijk is deze cyclus weer 30 a 32 dagen.

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven