Zwanger worden vanaf april/mei/juni (nieuw topic)

15-04-2018 21:37 2649 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het fijner is dat iedereen zelf de tabel kan wijzigen heb ik een nieuw account aangemaakt.



Het is erg makkelijk om het aan te passen en het wijst zich, hoop ik, vanzelf uit.

Voel je vrij om een kolom toe te voegen.
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Bijzonderheden
Sisterr 26/26 Eerste December 2017 Onregelmatige cyclus
Moosforhappiness1988 30/33 Eerste Februari 2018 miskraam in april
Nioma 28/28 Eerste April 2018 miskraam in augustus, 27-..
LiefsM 31/26 Eerste April 2018 Vrij regelmatige cyclus
Beau1992 26/28 Eerste April 2018 Cyclus: 28-34-27-30-28-31-..
summerjamm 34 Tweede Mei 2018
Blauwbosbesje 27/30 Eerste Oktober 2018
Open plekje :)
Mamavaneenboefje :rose: :hug:

De zwangeren van ons topic! :cheer2:

:heart: = Kloppend hartje
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
Baby12345 27/28 Eerste Juni 2018 11 maart 2019 :heart:
Sunflower_26 26 Tweede Mei 2018 26 maart 2019
Caretaker 29/39 Tweede April 2018 18 april 2019 :heart:
RobinScottie 27/30 Eerste April 2018 5 mei 2019
Arie 28 Eerste april 2018 juli 2019 :heart:
-Anna89- 29/35 Eerste April 2018 10 augustus 2019 :heart:
LUV91 27 Eerste mei 2018 21 augustus 2019 :heart:
DEM89 29/37 Eerste April 2018 30 augustus 2019 :heart:
:love:
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Bijzonderheden
Bruschetta_ 29 Eerste April 2018 :heart: 18 december 2018 bevallen van een zoon!
MQ11 26/26 Eerste April 2018 :heart: 16 januari 2019 bevallen van een zoon!
Sali1985 32/34 Eerste April 2018 :heart: 23 januari 2019 bevallen van een zoon!
Happy-Life 25/28 Tweede Mei 2018 :heart: 4 februari 2019 bevallen van een dochter!
Nijn5 33/33 Eerste Juni 2018 :heart: 17 februari 2019 bevallen van een dochter!
Zegeens 27/34 Eerste April 2018 :heart: 18 februari 2019 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
65.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
DEM89 schreef:
24-12-2018 06:45
Afbeelding
Is dit wat ik denk dat het is? O_O :cheer: :cheer:

Gefeliciteerd! Wat een bijzondere kerst zul je tegemoet gaan :cheer2:
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Alle reacties Link kopieren
Wat gaaf, Dem!
Mooi kerstcadeautje :)
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel allemaal! Ik vind het wel heel eng. Woensdag is m’n nod pas..

Cb test was ook positief. Zwanger 1-2
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaa Dem! Gefeliciteerd :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteeeeerd!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog even een dikke gefeliciteerd dem! Hoe werd je vandaag wakker?

Anna, hoe gaat het met jou?
Groeit het vertrouwen stapje voor stapje?

Luv, heb jij je eerste echo al ingepland?
Hoe reageerde jullie fam bij het vertellen?
Alle reacties Link kopieren
@Moos
Heel lief! Mn beste vriendin weet het sinds gisteren. Ze was zoooooo blij. M’n schoonouders en zijn opa en oma weten het inmiddels ook. Allemaal huilen :heart:

8 januari is mn eerste echo. Heel gek, maar ik ben nog helemaal niet zenuwachtig. Denk dat dat door de kwaaltjes komt haha
Alle reacties Link kopieren
Aaaah zo leuk, LUV! Wij hebben het eergisteren m’n moeder, zussen en schoonouders vertelt. Gisteren zijn broer en vrouw. Vandaag zijn m’n vader en stiefmoeder aan de beurt.

Heb tot nu toe iedere dag getest vanaf maandag. Vandaag zou m’n nod zijn, of morgen. Dit is dag 28. Vind t nog steeds wel spannend en ben bang dat ik alsnog ongesteld wordt. Hoewel ik wel steeds meer voel. Ik voel m’n baarmoeder echt al trekken..

Dit waten m’n testen afgelopen twee dagen, gisteren en vanochtend.

Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
moos Vannacht iets beter geslapen. Gisternacht was ik zooo vaak wakker. Ben echt aan ‘t stuiteren..
Alle reacties Link kopieren
Ik wou even met jullie delen dat ik vanochtend weer een goeie echo heb gehad :) Alles zag er perfect uit volgens de vk. Was goed gegroeid en hartje klopte mooi.
Het blijft de komende weken nog wel even spannend, maar we geloven steeds meer dat het echt zo is.
Meestal doen ze pas met 12 weken weer een echo, maar ik mag tussendoor nog een extra echo, omdat de angst gewoon nog niet weg is.

Ik wil nog niet te vroeg juichen, maar we hebben goede hoop dat het eindelijk goedkomt!
Alle reacties Link kopieren
Aah, super fijn Anna! En ook fijn dat je tussendoor nog mag terug komen. Hoeveel weken ben je nu?

Ik heb 14 januari de eerste echo gepland. Dan ben ik nog net geen 7 weken. Maar zij geloven erin dat dan al een kloppend hartje te zien kan zijn. Het is bij een particulier echografie bureau. Binnen 2 weken daarna zal ik een echo krijgen via de verloskundige. Eerst aanstaande woensdag intake.
Alle reacties Link kopieren
Wouw Anna, wat een fijn nieuws! Hoever ben je nu? Ik kan me voorstellen dat je angstig blijft, fijn dat de verloskundige daar rekening mee houdt.
Dit geeft hoop voor de andere dames met meerdere miskramen :rose:

Spannend DEM! Ik vond het wachten tot de eerste echo echt het lastigst.
Alle reacties Link kopieren
Dem, vanaf 6 weken kunnen ze meestal een hartje zien kloppen. Als het niet zo is, ook geen paniek, maar het kan zeker!
Bij mij zagen ze zelfs met 5+3 al een hartje kloppen, maar ze gaf toen wel aan dat dat wel heel bijzonder was en het meestal niet zo is. Maar met 7 weken kan het dan zeker wel!
Hoe reageerde je familie?

Ik ben nu ongeveer 7,5 week. Ze bepalen pas bij 12 weken de echte uitgerekende datum, omdat een mm verkeerd meteen al een dag kan schelen.

We gaan het morgen aan onze familie & beste vrienden vertellen! Ik heb echt zolang gewacht op dit moment.
Alle reacties Link kopieren
Als ze om een of andere reden de baby nog niet goed kunnen zien mag ik gratis terug komen. :)

Mijn familie reageerde super enthousiast. Zowel zijn familie als mijn familie. Zijn ouders wat gereserveerder omdat zij het totaal niet verwacht hadden. Voor hun wordt t hun eerste kleinkind. Bij mijn kant wordt dit het vijfde kleinkind al. Maar mijn familie was ook erg emotioneel. Verder weten twee goede vriendinnen van mij het ook al. Met een heb ik in het hele proces veel contact gehad. Zij is ook bezig en heeft onlangs een miskraam gehad. Met de ander ging ik gisteren lunchen en kon het echt niet voor me houden! Haha. Zij waren ook super blij voor me.

Andere goede vrienden willen we t echt pas vertellen nadat we het hartje hebben zien kloppen. Ik denk dat ik het daarna ook snel aan m’n leidinggevende vertel.. toch wel fijn voor hun denk als ze het op tijd weten. Andere vrienden en collega’s denk pas na de termijn echo.. als het zo lang lukt om het voor me te houden haha
Alle reacties Link kopieren
Zooo leuk dat je het morgen gaat vertellen. Doe je het op een speciale manier?
Alle reacties Link kopieren
Lieve Anna, wat ben ik inzettend blij voor jou en je vriend.
Kan mij zo goed voorstellen dat je zo hebt uitgekeken naar dit moment. En stap voor stap krijg je denk ik nu meer vertrouwen? Dubbel en dwars genieten na alle wat je hebt meegemaakt. Dikke knuffel :heart:

Dem, ze zouden het dan zeker mogen zien en je testen knallen de pan uit dus dat beloofd veel moois!
Deel je je echo met ons? Wat beter geslapen?
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn, Anna! Veel plezier morgen ook met het vertellen!

Dem, ik snap dat je dit nieuws snel wilde delen met je naasten! Het is ook zo leuk en bijzonder. Fijn! Kerst 2018 wordt zo wel heel bijzonder voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook weer eens een berichtje van mij.
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap Dem & Anna. Echt super leuk en gegund!

Ik ben morgen 38 weken zwanger en het wachten is begonnen.. maar verder gaat alles nog goed.
Veel goeds in 2019 voor jullie gewenst!
My bags under my eyes are couture
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden, gelukkig nieuwjaar!

Anna, wat een super fijn en positief bericht!! Lekker van genieten!

Hier is 2019 ook goed begonnen; ik heb gisteren positief getest. Ik heb er veel vertrouwen in door wat ik voel, het voelt anders dan de andere twee keer. Ik ben dus van plan te genieten! :heart:

Succes met de laatste loodjes mq11! Bizar dat jij al bijna bevalt! Ik weet nog dat je dacht ongesteld te zijn geworden en we het hadden over het mq11 scenario :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Wauw gefeliciteerd Nioma! Wat een fijn nieuws om het jaar mee te beginnen :)
En heel fijn dat je er vertrouwen in hebt, dat gevoel is zoveel fijner dan die stomme angst.
Alle reacties Link kopieren
Yes Yes Yes ook nog even via hier van harte gefeliciteerd mooie zwangere Nioma, en precies wat Anna zegt, zo veel fijner dan die stomme onzekerheden.
Kom maar op met die mooie echo!

Mq, wat leuk dat je wat laat horen.
Spannend zeg, bijna bevallen!
Hopelijk geniet je heerlijk van je verlof, goede bevalling gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Dem en Nioma dubbel dik gefeliciteerd. Happy for you girls!!! :flirting:
anoniem_367685 wijzigde dit bericht op 02-01-2019 17:05
Reden: Tekst toevoegen
7.10% gewijzigd
Just keep swimming! #Dorry
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig nieuwjaar allemaal, ik hoop dat iedereen in dit topic dit jaar mag afsluiten met een baby of dikke buik!

ArieA, hoe gaat het met jou? Het eerste trimester zit er bijna op toch? Last van kwaaltjes?

Anna, hoe reageerden je famile en vrienden? Wanneer is je volgende echo?

Spannend MQ, de eerste baby van dit topic wordt dus al bijna geboren :hyper: , al is die van Bruschetta er misschien al?

Hier ook gefeliciteerd Nioma! :cheer2: Ik ga duimen voor mooie kloppende hartjes voor jou, DEM en Luv!

:hug: Voor Moos en bosbesje
Alle reacties Link kopieren
De beste wensen allemaal!!

Heb even geloept bij bruschetta! 😉 Zij is een paar weken geleden al bevallen van een zoon. 😊 :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de lieve felicitaties meiden!

Oh wat super leuk voor bruschetta!! :) :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven