Zwanger worden vanaf april/mei/juni (nieuw topic)

15-04-2018 21:37 2649 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het fijner is dat iedereen zelf de tabel kan wijzigen heb ik een nieuw account aangemaakt.



Het is erg makkelijk om het aan te passen en het wijst zich, hoop ik, vanzelf uit.

Voel je vrij om een kolom toe te voegen.
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Bijzonderheden
Sisterr 26/26 Eerste December 2017 Onregelmatige cyclus
Moosforhappiness1988 30/33 Eerste Februari 2018 miskraam in april
Nioma 28/28 Eerste April 2018 miskraam in augustus, 27-..
LiefsM 31/26 Eerste April 2018 Vrij regelmatige cyclus
Beau1992 26/28 Eerste April 2018 Cyclus: 28-34-27-30-28-31-..
summerjamm 34 Tweede Mei 2018
Blauwbosbesje 27/30 Eerste Oktober 2018
Open plekje :)
Mamavaneenboefje :rose: :hug:

De zwangeren van ons topic! :cheer2:

:heart: = Kloppend hartje
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
Baby12345 27/28 Eerste Juni 2018 11 maart 2019 :heart:
Sunflower_26 26 Tweede Mei 2018 26 maart 2019
Caretaker 29/39 Tweede April 2018 18 april 2019 :heart:
RobinScottie 27/30 Eerste April 2018 5 mei 2019
Arie 28 Eerste april 2018 juli 2019 :heart:
-Anna89- 29/35 Eerste April 2018 10 augustus 2019 :heart:
LUV91 27 Eerste mei 2018 21 augustus 2019 :heart:
DEM89 29/37 Eerste April 2018 30 augustus 2019 :heart:
:love:
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Bijzonderheden
Bruschetta_ 29 Eerste April 2018 :heart: 18 december 2018 bevallen van een zoon!
MQ11 26/26 Eerste April 2018 :heart: 16 januari 2019 bevallen van een zoon!
Sali1985 32/34 Eerste April 2018 :heart: 23 januari 2019 bevallen van een zoon!
Happy-Life 25/28 Tweede Mei 2018 :heart: 4 februari 2019 bevallen van een dochter!
Nijn5 33/33 Eerste Juni 2018 :heart: 17 februari 2019 bevallen van een dochter!
Zegeens 27/34 Eerste April 2018 :heart: 18 februari 2019 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
65.46% gewijzigd
Gefeliciteerd!!


(en stiekem ben ik jaloers) :| haha
Alle reacties Link kopieren
Wauw Bruchetta wat gaaf! Bij mij duurde het de vorige zwangerschap wel een week of 2 na Mn nod voor ik een échte knaller in handen had! Is heel normaal, niet iedereen maakt evenveel hcg aan!
Enneh, een streepje is een streepje! Gefeliciteerd!

Hopelijk is het een vruchtbaar topic!

En degene die zei over dat het zon grote groep geworden is; klopt! Maar volgens mij zijn er stiekem ook al aardig wat mensen afgehaakt, die al tijden niet meer reageren. Dat is straks wel te zien als mensen hun tabel niet meer bij houden :)
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Gefeliciteerd Bruschetta! :cheer2: Nog getest vanmorgen?

Hopelijk komen er snel nog wat positieve testen bij. Quarzo, de groep is in het echt iets kleiner. Er zijn er een aantal die na de eerste (of tweede) post niet meer zijn geweest, maar zodra iedereen begonnen is kunnen we dat makkelijk zien aan de tabel.

Als het je niet lukt om de tabel zelf aan te passen, zet het dan dik gedrukt, dan kan iemand anders het vast aanpassen. Bij bijzonderheden zat ik trouwens ook te denken aan zaken als complicaties eerdere zwangerschap/bevalling, miskraam, 1 eileider, maar ook leuke dingen als je trouwdatum als je binnenkort gaat trouwen.
Alle reacties Link kopieren
Wauw Bruschetta, gefeliciteerd!
Wat snel zeg! Geniet ervan :)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal! Vanochtend nog twee testen gedaan, kan er nu niet meer omheen denk ik 🙈

http://i68.tinypic.com/2lswrrt.jpg

Hoop dat alles goed blijft gaan!
Alle reacties Link kopieren
Bruschetta_ schreef:
20-04-2018 10:18
Bedankt allemaal! Vanochtend nog twee testen gedaan, kan er nu niet meer omheen denk ik 🙈

http://i68.tinypic.com/2lswrrt.jpg

Hoop dat alles goed blijft gaan!

Wat een heerlijk bericht op deze zonnige dag! :yes:

Op naar nog meer positieve testen lady's :hug:
Alle reacties Link kopieren
Bruchetta gefeliciteerd!! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Super Bruschetta! Gefeliciteerd!! :cheer2:

Op naar nog meer positieve testen hier :hello: :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Nioma schreef:
19-04-2018 16:57

Clandestineee al gebeld met sanquin? Benieuwd naar het antwoord, maar anders better safe than sorry?
Ik moet donderdag ongesteld worden en ik kan vrijdag ook nog heen voor bloed geven, dus ik dacht ik wacht m'n ongesteldheid even af en dan vraag ik het de arts wanneer ik daar vrijdag dan ben!
Alle reacties Link kopieren
@ Bruschetta_ wat super gaaf gefeliciteerd!!
Waaaauw, super! Gefeliciteerd!

Bij NOD moet ik toch de datum invullen dat ik eigenlijk ongesteld moet worden (volgende maand)?
Alle reacties Link kopieren
Waauw de eerste positieve test! Gefeliciteerd!! :hyper:

En voor de andere dat er nog vele mogen volgen! :popcorn:

@RobinScottie klopt, nod is afkorting van Niet Ongesteldheids Dag
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het niet laten om even te reageren, ondanks dat wij dus besloten hebben om nog even te wachten... Dus bij dezen:

Gefeliciteerd, Bruschetta!:-)

Ik lees toch nog wel mee. Vind het allemaal interessant en merk dat ik zelf ook heel erg bijhoud wanneer mijn ovulatie zou zijn. Achja, handig om het lichaam te kennen als we van start kunnen/mogen gaan over een tijdje!

Ik zal weer gaan duimen voor de anderen!
Alle reacties Link kopieren
Bruschetta_: waaaauww gefeliciteerd! :cheer2: de eerste uit dit topic is dus een feit! Hopelijk volgen er snel meer!
Dream until your dreams come true ♡
Alle reacties Link kopieren
Nadat ik ben gestopt met de pil had ik een cyclus van 33 dagen. Ik gebruik een app om mijn ovulatie te signaleren, moet ik ‘m op 33 dagen zetten of op 28 dagen? Of is je eerste cyclus helemaal niet tekenend voor de cyclussen daarna?

Ik heb nu de app flo op 33 dagen en de app womanlog op 28 dagen haha. Ik heb die van 33 dagen aangehouden ook om mijn NOD te bepalen. Die trouwens tegelijk is met nog twee anderen van deze groep! Super leuk!

@brchetta: is het al een beetje ingedaald? Voel je je zwanger?
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak en wanneer hebben jullie seks rond je vruchtbare dagen?

Mijn eisprong staat nu gepland volgens de app op donderdag.

Ik heb de laatste dagen dat ik niet ingelogd blijf op het forum. Heel irritant. Weet iemand hoe je dit kan oplossen?

@quarzorosa, is moeilijk te voorspellen denk ik.. had je normaal wel altijd een cyclus van 28 dagen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde probleem met inloggen DEM, heel vervelend idd!

Als ik terugkijk naar wat volgens mij mijn vruchtbare dagen waren hebben we om de dag of twee dagen seks gehad, en een keer 2 dagen achter elkaar. In totaal 4 keer in een week (maar 3 effectief :')).
Pfff, nog steeds niet ongesteld (en ook niet zwanger), vaag @( Ik had eigenlijk gedacht omdat ik met Mirena ook bij periodes met regelmaat een klein beetje bloed verloor dat het zo weer verder zou gaan na het verwijderen, maar dat valt dus tegen. Het schijn wel vaker voor te komen, maar hoop niet dat het zo blijft. Zit vandaag al op cyclusdag 40.
Alle reacties Link kopieren
Balen Nijn! Echt vervelend als je erop zit te wachten en het maar niet komt..
Ik dacht ook altijd dat je 'eigen' cyclus in stand bleef bij de mirena. En zeker als je dan met de mirena ook regelmatig 'ongesteld' bent, zou ik ook denken dat dat gewoon door zou gaan.
Misschien dat je lichaam even van slag is, maar het straks wel weer zelf oppakt? Ik hoop het iig voor je!
Wauw Bruschetta, gefeliciteerd!! Hoe voel je je?

Hebben jullie ook tijdens de vruchtbare dagen een hoger libido?

Ik ben vanaf deze week begonnen met gezonder eten/drinken. Hopelijk raak ik nog wat kilo’s kwijt en helpt het met het zwanger worden.
@quarzorosa: ik zou denk ik de 33 dagen aanhouden, en dan van elke cyclus het gemiddelde nemen. Mijn cyclus ligt tussen de 28 en 31 dagen, maar de laatste twee maanden 29.

Ik heb de tabel ook aangepast, voor wie moet het nog meer aangepast worden? Ik wil dit namelijk wel regelmatig gaan aanpassen 😊
Alle reacties Link kopieren
@mamavaneenboefje Is er een reden dat je jouw naam bovenaan heb gezet? Jouw naam stond er toch wel tussen? Niet dat ik het eerder vergeten was? En maakt me overigens niets uit dat je naam nu bovenaan staat hoor, viel me gewoon op.

Misschien wel het m/v aanpassen? Ik kan me namelijk herinneren van het vorige topic dat er een vrouw was die samen met haar vriendin een kindje wil krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik zie nu trouwens dat je je start hebt gewijzigd. Volgorde van beginnen met proberen zwanger worden snap ik nu denk ik?

Ik ga er trouwens komende dagen ook rekening mee houden met voeding. We gaan sowieso asperges eten, zou ook goed zijn voor de vruchtbaarheid. Haha 😜 Leuk dat er meerdere zijn die rond dezelfde datum zitten.
Alle reacties Link kopieren
Mamavaneenboefje schreef:
21-04-2018 12:47
Wauw Bruschetta, gefeliciteerd!! Hoe voel je je?

Hebben jullie ook tijdens de vruchtbare dagen een hoger libido?

Ik ben vanaf deze week begonnen met gezonder eten/drinken. Hopelijk raak ik nog wat kilo’s kwijt en helpt het met het zwanger worden.
Bedankt! Tot nu toe voel ik me goed, alleen enorme last van m'n borsten. Dat heb ik ook nog nooit eerder gehad dus denk dat dat wel echt vanwege de zwangerschap komt. Gisteren fietsten we over zo'n weg met klinkers en ik kon wel door de grond zakken :').

En ik herken dat van dat libido ook heel erg! Ik had ook veel meer zin in de week dat ik vruchtbaar was.
@dem89: ik heb geen idee waarom ik bovenaan sta, ik heb dit namelijk niet gedaan. Wie dit gedaan heeft weet ik niet. Misschien v/m aanpassen naar z (zelf) en p (partner)?

@bruschetta: herkenbare klachten haha. Fijn dat je je tot nu toe goed voelt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven