Zwanger worden vanaf Augustus 2019

09-07-2019 19:51 777 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan het allemaal proberen, zwanger worden vanaf augustus 2019! :heart:

Om het overzichtelijk en persoonlijk te houden liever geen nieuwe mensen meer in de tabel. :daisy:

Wil je iets aanpassen, pas dan altijd de laatste tabel uit het topic aan a.u.b. Dan kan ik de laatste tabel weer in de OP zetten.






NaamNODRondeLeeftijdKindjeBijzonderhedenZwanger? :cheer2: Uitgerekend
Enigma12-11437EersteIUIzwanger :heart:
Snowy8821-9?131TweedeMiskraam :(
Sheika27-9431eersteGeen
Springmommy7-10235DerdeGeenzwanger :heart:
Maillootje7-12528EersteGeenZwanger!:heart:16-08-20
Rome9016-8?329EersteGeen
Queeniee17-8128EersteGeenZwanger!:heart:08-06-20
Orchidee19-8229EersteGeen
Leeuwtje1234526-12531TweedeMA in maart
Bonsa4-12428EersteGeenZwanger!:heart:11-08-20
Robina?134TweedeSpiraal verwijderd medio juli
Soof82?537TweedeGeenZwanger!:heart:08-08-20
Lila_Lilly_16-10331EersteGeenZwanger! :heart: eind juni
Michie927-12527EersteGeen
Smurfin8815-12531EersteGeen
Unexpectedmom21-8138TweedeMiskraam in juli
anoniem_387894 wijzigde dit bericht op 19-12-2019 06:50
93.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jammer Robina! Maar je spiraal is er natuurlijk pas echt nét uit, dus misschien moet de boel inderdaad gewoon nog even op gang komen :)


Hier kan ik het testen denk ik überhaupt wel overslaan... buikpijn en wat roze op m'n papiertje vanochtend, dus heb er weinig vertrouwen meer in :(
Nou hier helaas ook geen goed nieuws. Werd vanmorgen wakker met flink helderrood bloedverlies. Ongesteld helaas. Baal onwijs en ben gewoon knetterverdrietig. :cry: Zo stom! Ik weet echt wel dat het een paar maanden kan duren maar toch, voelde me zo gek en je wilt het zo graag. Wat kan je lijf je dan in de maling nemen he? @ lila, ik denk dus ook steeds 'was ik nou maar veel eerder begonnen'. Nu ik 37 ben en ook nog eens een heel lang cyclus heb maakt het gewoon niet makkelijker.

Ik vind dat ik vandaag even mag uithuilen en morgen weer door. Er komen vandaag zwangerschapstesten binnen maar die kunnen dus voorlopig in de kast. Ik ga maar weer een lading ovulatietesten bestellen en op naar de volgende ronde. :-(
Maillootje schreef:
15-08-2019 10:40
Jammer Robina! Maar je spiraal is er natuurlijk pas echt nét uit, dus misschien moet de boel inderdaad gewoon nog even op gang komen :)


Hier kan ik het testen denk ik überhaupt wel overslaan... buikpijn en wat roze op m'n papiertje vanochtend, dus heb er weinig vertrouwen meer in :(
Balen zeg ook voor jou! :-(
Alle reacties Link kopieren
soof82 schreef:
15-08-2019 10:55
Nou hier helaas ook geen goed nieuws. Werd vanmorgen wakker met flink helderrood bloedverlies. Ongesteld helaas. Baal onwijs en ben gewoon knetterverdrietig. :cry: Zo stom! Ik weet echt wel dat het een paar maanden kan duren maar toch, voelde me zo gek en je wilt het zo graag. Wat kan je lijf je dan in de maling nemen he? @ lila, ik denk dus ook steeds 'was ik nou maar veel eerder begonnen'. Nu ik 37 ben en ook nog eens een heel lang cyclus heb maakt het gewoon niet makkelijker.

Ik vind dat ik vandaag even mag uithuilen en morgen weer door. Er komen vandaag zwangerschapstesten binnen maar die kunnen dus voorlopig in de kast. Ik ga maar weer een lading ovulatietesten bestellen en op naar de volgende ronde. :-(
:hug: :hug: :hug:
Alle reacties Link kopieren
NaamNODRondeLeeftijdKindjeBijzonderhedenZwanger? :cheer2:
Enigma???237EersteIUI
Snowy88n/a131TweedeGeen:cheer2: , rond 14/4 uitgerekend
Sheika10-8131eersteGeen
Springmommy8-9135DerdeGeen
Maillootje16-8228EersteGeen
Rome9016-8?329EersteGeen
Queeniee17-8128EersteGeen
Orchidee19-8229EersteGeen
Leeuwtje1234526-8231TweedeMA in maart
Bonsa20-9128EersteGeen
Robina?134TweedeSpiraal verwijderd medio juli
Soof82?137TweedeGeen
Lila_Lilly_28/29-8131EersteGeen
Michie9224-8127EersteGeen
Smurfin8821-8131EersteGeen
Unexpectedmom21-8138TweedeMiskraam in juli
Hier word ik niet vrolijk van!
Alle reacties Link kopieren
balen zeg Soof en Maillotje!!! :hug:
Hier word ik niet vrolijk van!
Alle reacties Link kopieren
Soof :there:

Alle symptomenzoekers en wachtbankjezitters: Zo vervelend hoe je er bewust en onbewust toch mee bezig bent he! Ik vind het nu nog wel leuk, maar stel dat het lang duurt dan maak je jezelf toch elke maand gek :nut: Ik hoop in ieder geval dat er mooie berichten uit komen.

Maillootje voor ik het vergeet, morgen zit ik natuurlijk waarschijnlijk niet op het forum: alvast gefeliciteerd. Ik hoop op een mooi cadeautje voor je maar anders lekker genieten van je verjaardag en dan komt het vast later helemaal goed.

Snowy, fijn dat het goed gaat!

Bedankt voor het meedenken bij mij meiden! Ik ga niet testen. Maandag pas mocht ik hier toch verkeerd over denken . Ik voel mn ongesteldheid er echt aan komen dus dat is echt afwachten tot t doorzet. Zo lang het niet zo is heel rustig aan met de wijn, maar ik verwacht dus niet dat het deze maand zo is.

We will see :A:
Alle reacties Link kopieren
Soof en Maillootje, balen zeg :(
Alle reacties Link kopieren
Ach, wat verdrietig voor jullie Soof en Maillootje. Voor ons allemaal wel herkenbaar dat je stiekem best verdrietig / teleurgesteld bent.

@Maillootje; maak er morgen maar een extra mooi feestje van :) wie weet mag je vanaf volgende maand 9 maanden lang geen wijntjes meer drinken ;-)
Sheikha schreef:
15-08-2019 15:55
Ach, wat verdrietig voor jullie Soof en Maillootje. Voor ons allemaal wel herkenbaar dat je stiekem best verdrietig / teleurgesteld bent.

@Maillootje; maak er morgen maar een extra mooi feestje van :) wie weet mag je vanaf volgende maand 9 maanden lang geen wijntjes meer drinken ;-)

Hoe is het met jou verder gegaan? Heeft het bij jou doorgezet?
Alle reacties Link kopieren
Hi Soof, nee niets! Volgens mij heb jij ook best lange cyclussen niet? Vandaag zit ik op dag 49. Heb al 4 testen gedaan waaronder vanochtend nog. Allemaal negatief. Heb geen idee wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Ben vorige maand wel even gestart met ovulatietesten maar dan kan ik eindeloos doorgaan voor mijn gevoel dus weer gestopt.
Alle reacties Link kopieren
Wat naar Sheikha, zo'n lange cyclus!
Alle reacties Link kopieren
He Soof, wat verdrietig :( lekker huilen en bankhangen vandaag!! En daarna vol goede moed op naar de volgende ronde.

En wat lief van je Rome, dankjewel! Hopelijk heb je een fijne vakantie, en daarna natuurlijk snel komen melden hier haha!

Sheikha, zo is het maar net! Haha :D (wat vervelend trouwens dat je zulke lange cycli hebt zeg! is dat altijd al zo geweest of met de jaren gekomen?)



Ik merk trouwens dat ik toch nog steeds ergens zoiets heb van "maar het kan natuurlijk nog gewoon" haha, zo stom wat je hoofd dan doet! M'n papiertje is de rest van de dag mooi wit gebleven en buikpijn is ook veel minder geworden. Ik ga voor de zekerheid morgenochtend in ieder geval testen, maar ga nergens vanuit haha. De "teleurstelling" voor deze maand heb ik inmiddels al wel verwerkt dus dan kan het morgen alleen maar meevallen!
Alle reacties Link kopieren
Aah dikke knuffel voor iedereen die toch ongesteld geworden..
Logisch dat jullie verdrietig / teleurgesteld zijn.. En dat mag ook zeker!!

Ik forum vanaf me telefoon dus lastig om op iedereen te antwoorden en steeds te scrollen.

Ik heb nog geen vroege test gekocht.. probeer toch te wachten tot woensdag..

Heb geen krampen meer gehad, maar de moeheid word alleen maar erger maar dat zegt natuurlijk ook niks..
Alle reacties Link kopieren
Succes met testen morgen Maillootje!
Alle reacties Link kopieren
Vanaf gisteravond t/m vannacht lage buikpijn gehad, wat gisteravond de hele tijd links onderin zat. Kans is groot dat het niks te maken heeft met zwanger zijn, gezien mijn eisprong nu 4 a 5 dagen geleden is. Innesteling is op zijn vroegst vanaf dag 6 lees ik overal.
Alle reacties Link kopieren
Lila Lilly 6 dagen is het gemiddelde, dus misschien zou het best wel de innesteling geweest kunnen zijn.

Maillootje Ik ben benieuwd naar je test van vandaag
Alle reacties Link kopieren
@Smurfin, dankje! Wie weet dus toch. Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar dat is pas over een dag of twaalf. Maar zo voelt het in mijn buik wel.

Hoe gaat het bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Spannend Lila!


Ik heb een heel leuk feestje gehad haha, test was helaas negatief maar dat verwachtte ik al. Dus ik heb lekker geluncht met sushi en gisteravond gezellig biertjes gedronken :D

Ben alleen nog steeds niet ongesteld geworden en heb geen buikpijn meer, dus dat is wel raar... maar zal dan binnenkort vast wel komen
Alle reacties Link kopieren
Lila_Lilly_ spannend!! Wanneer zou je kunnen testen?

Maillootje, jammer dat de test negatief was. Maar wel fijn dat je nu kon genieten van de sushi en de biertjes
Alle reacties Link kopieren
Lila_Lilly Spannend zeg! Wanneer kun testen?

Maillootje Jammer dat je negatief getest hebt, maar heel fijn dat je lekker van de sushi en biertjes genoten hebt! ♡

Ikzelf heb vrijdag 9 september (ongeveer) mijn eisprong gehad. Dagen ervoor én erna geklust. Sinds mijn eisprong geweest is (denk ik, we zijn nog niet begonnen met ovulatietesten) heb ik sowiso wel last van steekjes in mijn buik en rugpijn. Ook heb ik sinds 2 dagen last van misselijkheid en gisteravond toen we bij mijn schoonvader op bezoek waren heb ik na het avondeten moeten overgeven... Normaal heb ik ook al jaren een dikke week voor mijn menstruatie pijn in mijn boobies, maar tot nu toe is daar geen pijntje te bekennen. Mijn man zei net in een gesprek dat hij vind dat ik sinds 2 dagen echt niet te genieten ben 😂 ik voel dat zelf ook wel, maar telkens maak ik mezelf maar wijs dat ik me door stress en spanningen zo doe en voel... Kun je al zo vroeg symptomen hebben? Of zit mijn lichaam me lekker voor de gek te houden!?! 🤡 Nja... over een weekje kan ik testen, dan zullen we het wel zien! Ppff, duuuurt laaaang!!! hahaha

Succes iedereen die nu ook op het wachtbankje zit! 🙏🏽
Alle reacties Link kopieren
@Michie: Ik vermoed dat mijn ovulatie de 17e dag was. Ik zou dus denk ik 29e mijn NOD hebben. Gezien deze ronde 34 dagen duurt zou ik evt ook al eerder kunnen testen natuurlijk. Maar het zou wel heel frappant zijn, na 1 week al raak. Ik weet niet hoor of het wel zo is.

Bij jou klinkt het wel heel hoopvol zeg!!
Alle reacties Link kopieren
Lila_Lilly Ik dacht ook al heel vroeg iets te voelen, maar ik gaf de hele tijd wel 'iets' de schuld 😂 Nu ook, zit hele tijd te roepen dat het door de stress van de afgelopen dagen komt.. maar ik krijg nu ook wel een heel klein beetje cold feet denk ik? Vind het ook enorm spannend eerlijk gezegd.. Is ook pas onze 1e ronde 🙈 Maar ach ja die gevoelens horen er miss ook gewoon bij.. Van jou is ook de 1e ronde als ik het goed heb gezien?
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt! En mijn eisprong was waarschijnlijk exact een week nadat de mirena eruit ging. Dus dan zou het in 1 week raak moeten zijn. Het kan, maar... Ach we zullen zien! Haha
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaaaaaa!!! Ik had vanochtend twee streepjes. Kon ook bijna niet missen, want ik had dezelfde symptomen als drie maanden geleden.

Ik hoop zo dat deze wel blijft zitten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven