Zwanger worden vanaf Augustus 2019

09-07-2019 19:51 777 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan het allemaal proberen, zwanger worden vanaf augustus 2019! :heart:

Om het overzichtelijk en persoonlijk te houden liever geen nieuwe mensen meer in de tabel. :daisy:

Wil je iets aanpassen, pas dan altijd de laatste tabel uit het topic aan a.u.b. Dan kan ik de laatste tabel weer in de OP zetten.






NaamNODRondeLeeftijdKindjeBijzonderhedenZwanger? :cheer2: Uitgerekend
Enigma12-11437EersteIUIzwanger :heart:
Snowy8821-9?131TweedeMiskraam :(
Sheika27-9431eersteGeen
Springmommy7-10235DerdeGeenzwanger :heart:
Maillootje7-12528EersteGeenZwanger!:heart:16-08-20
Rome9016-8?329EersteGeen
Queeniee17-8128EersteGeenZwanger!:heart:08-06-20
Orchidee19-8229EersteGeen
Leeuwtje1234526-12531TweedeMA in maart
Bonsa4-12428EersteGeenZwanger!:heart:11-08-20
Robina?134TweedeSpiraal verwijderd medio juli
Soof82?537TweedeGeenZwanger!:heart:08-08-20
Lila_Lilly_16-10331EersteGeenZwanger! :heart: eind juni
Michie927-12527EersteGeen
Smurfin8815-12531EersteGeen
Unexpectedmom21-8138TweedeMiskraam in juli
anoniem_387894 wijzigde dit bericht op 19-12-2019 06:50
93.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vandaag bij de gynaecoloog geweest. De foetus is al drie weken geleden overleden, dus ik wil niet langer afwachten. Nu pillen meegekregen om eea op te wekken. Net de orale pil op, donderdag ochtend pillen inbrengen en dan moet de kramp beginnen. Zo niet, vrijdag ochtend nog meer pillen.
Alle reacties Link kopieren
He bah wat naar allemaal unexpected.. Nogmaals heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Hier helaas ook een missed abortion...

Eergisteren het slechte nieuws gekregen bij de termijnecho. Het vruchtje was vlak na de eerste echo gestopt met groeien, dus dik 2 weken geleden.

Vanochtend ook de medicatie ingebracht, nu afwachten.

Heel verdrietig nu.
Ik blijf even weg hier, sorry.

Sterkte Unexpected. Je mag me PB'en als je wilt.
Alle reacties Link kopieren
Oh jemig wat een slechte berichten. Ook jij heel veel sterkte Maillootje
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte Maillootje! Wat vreselijk naar!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Maillootje. Bij mij viel de pijn mee en heeft het maar een paar uur geduurd. Ik hoop dat het bij jou ook meevalt.

Heel veel sterkte!!!
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het Maillootje?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames, ik lees een aantal verdrietige berichten. Ik dacht tot voor kort nog dat er al een boel dames zwanger waren. Ik kan mij niet voorstellen wat jullie doormaken en wil jullie heel veel sterkte wensen 🌹🌹🌹. Ik hoop dat er voor jullie spoedig weer goed nieuws volgt.

Volgende maand ben ik een jaar gestopt met de pil en nadat ik vanochtend weer voor het eerst sinds maanden een test deed blijk ik zwanger te zijn. Het was meteen een dikke plus. Ik denk eigenlijk nog steeds dat mijn ogen mij bedriegen dus ik doe er morgen nog een voor de zekerheid. Ik weet nu ook niet hoe nu verder dus ga gauw googlen. Happy saturday
Alle reacties Link kopieren
Wat een verrassing Sheikha! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Sheikha!! Wat onwijs fijn!!!

Hoe gaat het bij de overige zwangeren? Ik ben nu bijna 21 weken en voel veel geschop! :hello:
Alle reacties Link kopieren
Bedankt dames! Wat fijn dat ik het nieuws hier meteen kon mededelen ;-)

Lila Lilly, je bent al op de helft. Dat had ik effe niet door. Ik heb vandaag een afspraak bij de verloskundige gepland en mijzelf alvast aangemeld voor kraamzorg. zijn er nog andere dingen waar ik aan moet denken?

En hoe klaar voor de baby zijn jullie allemaal? Enigma, was ook echt een geplande verassing :) hoever ben jij?
Alle reacties Link kopieren
Enigma, ben trouwens ook wel benieuwd naar jouw zwangerschap en alles er omheen. Ik vind het echt heel moedig dat jij dadelijk in je eentje een kleintje gaat opvoeden. Heb je straks ook een fijn opvangnet als je bijvoorbeeld echt even niet eerder je kleintje ophalen vanwege ziek zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels alweer 17,5 week. Gaat zo snel! Vannacht gedroomd dat ik nog steeds geen naam had toen kindje geboren werd en ik baby nu verplicht Baby moest noemen :biggrin: Denk dat ik voorspellende dromen heb haha.

Heb het idee dat ik soms de kleine een beetje voel. Soms als ik 's avonds op de bank zit voel ik een gek 'gefladder'. Maar heel kort, maar toch. Kan niet wachten om echt duidelijke schopjes te voelen!

Maandag weer controle gehad, baby is weer goedgekeurd! Over 2 weken al de 20 weken echo.

@Sheikha, ik vind het soms ook ineens wel heel erg spannend hoor, hoe ik alles in mijn eentje moet gaan doen. Ik werd nu een stuk dichterbij (eerst uur reistijd minimaal, nu geeneens 15 minuten) en in nood kan ik wel eens thuiswerken. Hoop daar straks wel goede afspraken over te kunnen maken. En mijn ouders wonen in de buurt en zijn inmiddels met pensioen, dus hun kan en mag ik gelukkig ook inschakelen op zulke momenten. Verder ga ik het wel zien hoe het gaat lopen. Ik heb de neiging alles te willen regelen en plannen, maar dat kan nu helemaal niet. Dus moet het ook wat loslaten en erin geloven dat het wel goed gaat komen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je al een naam Enigma? En de rest? Wat lief hoe dat je omschrijft als gefladder ;) Het zijn de vlinders die je voelt voor je baby ;-) Fijn dat de controle goed is gegaan en dat je altijd op je ouders kan leunen. Dat is zoveel waard.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben al een naam. :D Misschien verandert het nog, we hebben nog een tijd te gaan natuurlijk, maar ik denk wel dat dit de blijvende naam is. Staat nu een paar weken vast. :)
Alle reacties Link kopieren
De kleine fladdertjes zijn inmiddels echt onmiskenbaar baby :love: jemig, wat een bijzonder gevoel is dat! Kan het nog steeds niet helemaal bevatten haha

Qua naam weet ik het écht nog niet. Wat een drama! Baby jongen of Baby meisje begint steeds beter te klinken haha.
Alle reacties Link kopieren
Ohh wat leuk Enigma. Ik heb over 4 weken een afspraak bij de VK. Hoop zo dat alles goed is en dan goed blijft gaan. Het zou fantastisch zijn om deze kerst met z'n drieën te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dames, hoe is het met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Goed!! Bij jullie? Hoe ver zijn jullie inmiddels? Hier is het einde in zicht!! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Hier alles goed. Zijn er nog nieuwe zwangeren bijgekomen?

Ik heb eigenlijk een vraagje mbt tot verzekering. Hebben jullie een nieuwe verzekering (gezin) moeten afsluiten en is dit verplicht of nodig? Wij zijn aanvullend verzekerd (jongerenpakket) en tsja, ik dacht altijd dat je je kind gewoon op je eigen verzekering kon bijschrijven. Er veranderd dus niets aan het pakket.
Alle reacties Link kopieren
Het kind komt gewoon bij de moeder op de zorgverzekering. Zo halverwege het jaar kun je niet wisselen van zorgverzekeraar.
Alle reacties Link kopieren
Het was niet de bedoeling om te wisselen van zorgverzekeraar, maar van pakket. Als je zwanger bent dan kan ik bij mijn zorgverzekeraar mijn verzekering laten wijzigen naar gezin i.p.v. aanvullend jongeren aan te houden. Maar ik begrijp dat de meeste niet perse van pakket wijzigen dus. Thnx voor je reply.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik heb in December heel goed uitgezocht wat handig zou zijn ivm zwangerschap en bevalling.

Ik vind het trouwens wel zwaar worden nu hoor, die laatste loodjes! Vooral 's nachts.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat je volgende maand bent uitgerekend :cheer: kun je lastig slapen? Vind je dit het zwaarste deel van de zwangerschap?
Alle reacties Link kopieren
Ja, absoluut. Maar dat komt ook omdat ik al heel lang last heb van allerlei klachten. Wegens anonimiteit last ik even in het midden welke klachten. Maar nu naast dat ook die buik nog zo zwaar wordt, wordt het toch wel lastiger allemaal. Laat de baby maar snel komen haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven