Zwanger worden vanaf augustus - deel 2

25-11-2018 14:36 1438 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder. :)

Bij deze een link naar het oude topic: zwanger/zwanger-worden-vanaf-augustus/l ... start=1480

Tabel is gesloten!
Naam: Leeftijd: Ronde: NOD/UD: Bijzonderheden:
Gracey30 33/33 :cheer2: 03-05 Niek is geboren!
Fiona2018 31/35 :cheer2: 11-06 Dochter is geboren!
Mo_niekk 25/35 :cheer2: 24-07 Dochter is geboren!
Lotus85 33/40 :cheer2: 15-09 Dochter is geboren!
Monkey123 29/33 :cheer2: 23-09 Zoon is geboren!
Pavo07 28/33 :cheer2: 23-10 Dochter is geboren!
LBtwee 29/44 :cheer2: 26-12 1e kind
Luna-87 31/34 :cheer2: 18-12 dochter is geboren!
Tinkeltje33 34/37 :cheer2: 25-01 2e kind
tinkeltje33 wijzigde dit bericht op 28-12-2019 19:30
45.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sorry Bam ik dacht dat je met quoten de optie bedoelde die je kunt kiezen bij een bericht, ik heb het direct verwijderd.
Ik ben sowieso wel een piekeraar, maar kan me er gelukkig tegenwoordig wel overheen zetten. Ik deel al mijn hersenspinsels en wispelturige gedachten ook niet meteen meer met mijn vriend, daar worden we nl beiden niet vrolijk van. En dat werkt prima zo 😉.


Ik heb btw het idee dat dit forum op mijn telefoon maar rare dingen doet... Die die reclames vallen regelmatig berichten weg ofzo, hebben meer van jullie daar last van?

Nog 3 dagen voor onze intake bij de VK, ben zo nieuwsgierig!!
Alle reacties Link kopieren
Ben ongesteld geworden. Cyclus van 21 dagen dit keer. Ovulatie op dag 11 en menstruatie 10 dagen later. Op naar de volgende ronde maar weer.
Alle reacties Link kopieren
Shit Tinkeltje :cry:
Alle reacties Link kopieren
Aaah zo leuk en spannend Lbtwee! Krijg je bij de intake ook meteen een echo? Hoe voel je je verder? Ben jaloers dst je al lekker over 3 dagen mag. Ik moet nog 2 ruim 2 weken wachten. Bleegh

Aah wat shit tinkeltje!! :hug:
Alle reacties Link kopieren
He balen tinkeltje... Wat vervelend. Dikke knuffel. Gebruikte je de clearblue ovulatie testen? Komt helemaal goed meis.
Monkey ja als het goed is bij 8w eerst inwendige echo. Hoop zo dat het allemaal goed is! Dat wachten duurt zoooo lang he...

Ik voel me verder echt super, nergens last van!! Savonds wat eerder moe maar das een kwestie van vroeger naar bed 😉😉 en jij monkey?
lbtwee wijzigde dit bericht op 23-01-2019 09:42
Reden: Te snel op plaatsen gedrukt
23.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lbtwee schreef:
23-01-2019 09:17
Monkey ja als het goed is bij 8w eerst inwendige echo. Hoop zo dat het allemaal goed is! Dat wachten duurt zoooo lang he...

Ik voel me verder echt super, nergens last van!! Savonds wat eerder moe maar das een kwestie van vroeger naar bed 😉😉 en jij monkey?
Inwendig vind ik ook altijd prima want dan is 't vaak veel duidelijker en sneller beeld. Dan maar inwendig! Ik ga voor je duimen voor een mooi hartje :flirting:

Heerlijk dat je je zo goed voelt. Dan kun je er lekker van genieten.
Ik ben wel ontzettend moe, pijnlijke borsten maar verder niet misselijk ofzo. Dus prima. Laat die symptomen maar komen hoor haha
Alle reacties Link kopieren
He nee tinkeltje. Balen :| snap dat het lastig is de moed te bewaren maar mij lijken die fases ook gewoon lang genoeg dus probeer het idd positief te zien dat je vaker kans hebt! Eerlijk is eerlijk (helemaal niet eerlijk natuurlijk!!) het gaat nou eenmaal niet bij iedereen zo snel. Bij mij 1e keer 6 rondes en de 2e keer 8 rondes. Heb gelezen dat de kwaliteit van je eicellen voor een deel bepaald wordt door de eetgewoontes van je moeder tijdens haar zwangerschap. Ik heb de mijne dus al op haar donder gegeven :whip:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Hmm net na mijn laatste post lichte menstruatie achtig krampjes en heel klein beetje lichtroze afscheiding bij afvegen.. Heb maar ff 'n tampon ingedaan. Maak me dan dus meteen zorgen 🙄🙄🙄
Alle reacties Link kopieren
Lbtwee schreef:
23-01-2019 10:58
Hmm net na mijn laatste post lichte menstruatie achtig krampjes en heel klein beetje lichtroze afscheiding bij afvegen.. Heb maar ff 'n tampon ingedaan. Maak me dan dus meteen zorgen 🙄🙄🙄
Oh shit wat eng Lbtwee. Is er nog meer gekomen of is 't erbij gebleven?
Alle reacties Link kopieren
ik probeer even op alles te reageren maar als ik een pagina verder klik ben ik de helft alweer vergeten haha maar doe me best.

Fiona super leuk weer een meid en hartstikke fijn dat de 20 weken echo goed was. ik ben inmiddels 11 weken geweest en heb morgen weer een controle in het ziekenhuis.

tinkeltje wat naar!! snap dat je de hoop voor deze maand hebt opgegeven. vind het zo rot voor je steeds weer meen ik echt.

ik heb mijn moeder na het gedoe niet meer gezien. ze is wel hier bij mijn 2 oudste kinderen geweest toen ik naar zwemles was met de jongste. heel slim want ze is me nog geld schuldig natuurlijk. hoop dat ze erin stikt.

lbtwee wat fijn dat je je nog steeds goed voelt. kan zomaar ineens veranderen haha maar hoeft natuurlijk niet. hoop voor je dat het zo blijft.

bam ik wil ook wel even reageren op jouw vraag aangezien wij er al 3 hebben en nu 4 en 5 op komst zijn. ik kan best begrijpen wat je bedoelt. onze oudste is nu 13 en die wilt natuurlijk steeds meer. want vriendinnen hebben het ook. overigens is dat geen reden om daarvoor overal maar ja op te zeggen maar je wilt ook niet dat ze er ''buiten'' vallen. ik vind dat nog best lastig soms. wij krijgen nu dan een tweeling en zit aardig in de stress omdat we nu ineens wel heel veel kosten hebben. mijn man heeft sinds een paar maanden een nieuwe baan en is beter gaan verdienen maar tegelijkertijd leveren we ook weer een hoop in. minder/geen toeslagen, forse verhoging met de energie en ziekenfonds. ik zit nu in de ziektewet waardoor ik 30% minder inkomen heb en waarschijnlijk kom ik deze zwangerschap niet meer aan het werk. vanwege het fysiek zware werk wat ik deed zou ik met 20 weken al een stuk minder moeten gaan werken.

MAAR, hoeveel kinderen je ook hebt het vormt zich allemaal wel. tuurlijk pampers en voeding etc kost allemaal een hoop maar op de 1 of andere manier lukt dat vaak toch. zoals al werd gezegd of dat je nou voor 1 of 2 meer of minder kookt daar merk je niet veel aan. het loopt meestal vanzelf wel. niet alles hoeft het duurste van het duurste te zijn. ik kijk nu ook voor een hoop dingen op mp.
Alle reacties Link kopieren
Monkey, de kramp is nog licht aanwezig en er zat wat slijm achtig bloed aan de tampon (maar weinig). Ik ga maar even uit van slecht nieuws 😳
Alle reacties Link kopieren
Lbtwee schreef:
23-01-2019 14:06
Monkey, de kramp is nog licht aanwezig en er zat wat slijm achtig bloed aan de tampon (maar weinig). Ik ga maar even uit van slecht nieuws 😳
Hé shit dat wil je helemaal niet! Maar zeker nog niet uitgaan van slecht nieuws hoor! Je hoort regelmatig dat het achteraf helemaal niks blijkt te zijn. Baarmoedermond is nu erg goed doorbloed. Heb je misschien de grote boodschap gedaan of heb je seks gehad?
Alle reacties Link kopieren
Monkey, ik weet idd dat het niks hoeft te betekenen. Had dat mezelf ook echt voorgenomen te geloven als ik bloedverlies zou krijgen, maar dit voelt echt als een soort menstruatie (dat is het natuurlijk niet), maar het voelt gewoon niet goed. Ik heb toch besloten om maar ff af te wachten ipv meteen de VK te bellen, die kan er toch niks aan veranderen. Idd de baarmoedermond is gevoeliger nu, maar heb niks bijzonders gedaan, ook geen seks. Ik houd het gewoon in de gaten en hoop op goed nieuws vrijdag ☺️
Alle reacties Link kopieren
Snap wat je bedoeld hoor Lbtwee. Ik wordt eigenlijk altijd boos als mensen zoiets zeggen als ik net zei. Dat kun je zelf ook wel bedenken! Alleen als 't niet goed voelt voelt 't niet goed. Jeetje zeg. Nou ik hoop zo hard mee dat je vrijdag gewoon goed nieuws krijgt en 't bloeden niet doorzet.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat spannend Lbtwee. Ik hoop voor je dat alles goed is. Ik had in het begin ook wel vaak kleine bloedingen, doordat het zo goed doorbloed was (ook mega bloedneuzen). Maar geen krampen er bij. Ik hoop voor een goede echo vrijdag. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Oh spannend zeg, lbtwee. Hopelijk niks aan de hand! Ik duim voor je!
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Thanks dames. Ik duim ook maar vrees dat het echt niet goed is. De krampen blijven en tampon was net helemaal vol. Beetje bruinachtig bloed. Ga morgen toch de VK bellen, even kijken wat zij zeggen. Pff zowel m'n vriend als ik zijn er goed vervelend van....
Alle reacties Link kopieren
Aaah nee Lbtwee :cry: Pfff ik duim nog zo hard voor je mee op een goede afloop. Bleeeghh wat eng dit.
Dat is ook niet zo gek als je je daar heel vervelend om voelt. Is nog zacht uitgedrukt. Mijn duimen draaien overuren!
Alle reacties Link kopieren
He nee toch Lbtwee.. Hopelijk blijkt vrijdag alles alsnog in orde. Zo vervelend die onzekerheid ook :|.
Alle reacties Link kopieren
Helaas dames, slecht nieuws. Ben net het vruchtzakje verloren was een heeeeeel klein mini vruchtje in te zien, ik gok een week of 4 oud..,'t was miss 2 mm..was dus al even niet goed. Was in bad gaan zitten en bij het eruit stappen kwam het eruit. Meteen ook een plakkaat weefsel dus ik denk de placenta?
Even heel verdrietig... Enige pluspunt is dat het nu spontaan is gebeurd ipv medisch.. Maar heb echt wel even gehuild net.

Tinkeltje, helaas mag mijn UD er dus uit...
lbtwee wijzigde dit bericht op 23-01-2019 21:08
Reden: Prive
11.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ach jeetje Lbtwee. :hug: Wat verdrietig.
Alle reacties Link kopieren
Oh neeee Lbtwee jeeetje zeg wat verdrietig zeg! :cry: ik vind 't echt heel erg voor jullie. :hug:
Dat het vanzelf is gekomen is dan ook het enige wat er 'fijn' aan is. Jeetje Lbtwee wat had ik gehoopt dat die jullie bespaard kon blijven. :hug: wees lief voor jezelf!
Alle reacties Link kopieren
Ah nee, sterkte meid :cry:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Ah nee LBTwee :cry:
Wat vind ik dit erg voor jullie. Wat een verdrietig bericht...

Heel veel sterkte voor jullie.
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Godver lbtwee! Wat een ontzettend verdrietig klote nieuws zeg!! He podver!

Lieverd wees nu alsjeblieft zo ontzettend lief voor jezelf en doe rustig aan en verwen jezelf! Een onwijs dikke knuffel voor jou!! :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven