Zwanger worden vanaf augustus - deel 2

25-11-2018 14:36 1438 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder. :)

Bij deze een link naar het oude topic: zwanger/zwanger-worden-vanaf-augustus/l ... start=1480

Tabel is gesloten!
Naam: Leeftijd: Ronde: NOD/UD: Bijzonderheden:
Gracey30 33/33 :cheer2: 03-05 Niek is geboren!
Fiona2018 31/35 :cheer2: 11-06 Dochter is geboren!
Mo_niekk 25/35 :cheer2: 24-07 Dochter is geboren!
Lotus85 33/40 :cheer2: 15-09 Dochter is geboren!
Monkey123 29/33 :cheer2: 23-09 Zoon is geboren!
Pavo07 28/33 :cheer2: 23-10 Dochter is geboren!
LBtwee 29/44 :cheer2: 26-12 1e kind
Luna-87 31/34 :cheer2: 18-12 dochter is geboren!
Tinkeltje33 34/37 :cheer2: 25-01 2e kind
tinkeltje33 wijzigde dit bericht op 28-12-2019 19:30
45.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oeeee tinkeltje het maakt het allemaal wel heel spannend zeg! Vaak had je nu toch wel al bruinverlies toch? Ga je nog testen vandaag? Ik duim voor je mee
Alle reacties Link kopieren
Heb snel geplast vanmorgen zodat ik niet kon testen. Ik ben bang voor een negatieve test, dus ik wacht nog even.
Alle reacties Link kopieren
Haha moet er wel om lachen. Snel plassen zodat je niet door jezelf overgehaald kan worden

Ga je dinsdag testen? De 19e?
O echt spannend!!!! Ik ben bijna zenuwachtig voor jou! :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Tinkeltje wat spannend! Duim voor jullie! Fiona pittig voor je zo te lezen. Ben je al aan de floradix? Ik snap je gevoel helemaal lotus. Wist ook helemaal niet dat dat het beleid van de verloskundige was in deze. Krijg er ook een overdreven/belerend gevoel bij. Grappig in de tabel, iedere maand een kindje vanaf mei. En in september dan twee. Bam hoe is het met jou?
Alle reacties Link kopieren
Heb getest: was negatief. Weer afwachten. :blabla: Als ik niet ongesteld word, test ik eind van de week weer.
Alle reacties Link kopieren
Hé shit tinkeltje!! Baal echt ontzettend voor je. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ah wat balen Tinkeltje, ik had het zo voor je gehoopt :hug: Misschien heb je dan toch een hele late eisprong gehad, omdat je geen positieve ovulatietest had? Zolang je geen bloedverlies hebt blijf ik duimen!

Gracey, ik zal eens kijken naar de Floradix. Bij mijn vorige zwangerschap hielp niets tegen het lage Hb, behalve bevallen. Daarom heb ik het voor nu gewoon maar geaccepteerd. Volgende week weer controle, zal het dan eens overleggen.
Alle reacties Link kopieren
Er is nog steeds niks in zicht, dus ik denk dat het nog kan. Ik heb uiteindelijk tot dag 18 ongeveer nog getest. Maar vandaag 2 weken geleden zag ik de test echt oplopen. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik pas een aantal dagen na NOD positief. Er is dus nog hoop...denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ohh je houdt het nog spannend Tinkeltje, ik hoop het zo voor je!~

Vervelend je ervaring bij de VK lotus. Hopelijk gaat het de 25e beter voor je gevoel..

Mo_niekk, hopelijk zit je weer wat beter in je vel! Geniet van je kleine meid in je buik!!

Fiona, balen van je vermoeidheid. Je verwacht wel dat dat beter gaat in het 2e trimester. Doe rustig aan!

Hier is het nieuws inmiddels wel geland maar we steken onze kop een beetje in het zand betreft het zwanger zijn. We hebben het al verteld aan de ouders, en die waren ook nog behouden enthousiast. Hopelijk kunnen we na de eerste echo wat meer genieten. Vandaag voor het eerst wat misselijk, hopelijk een goed teken. Mja bij mijn ma voelde ik me ook op en top zwanger. We hebben 7 maart de eerste echo gepland staan. Uitgerekende datum zal rond 23 oktober zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,

Sorry dat ik even wat stiller was.
Gaat even niet zo lekker tussen vriend en mij, dus zit daarom niet lekker in m’n vel. Spelen helaas een aantal dingen. Zijn afgelopen weekend even een nachtje weggeweest om tijd voor elkaar te hebben en dat was wel even heel fijn. Ben daarom wat stiller. Het leven is helaas niet altijd rozengeur en manenschijn.

Ik ben idd ook heel blij dat de kleine meid me zo rustig maakt en houd en me toch zo fijn laat voelen. ♥️

Woensdag hebben we de 20 weken echo. Dan ben ik 19+1. Ben toch wel een heel klein beetje zenuwachtig daarvoor. Wel weer een heerlijk vooruit zich om de kleine van top tot teen te kunnen bekijken!! (Letterlijk haha)

Anyway.

Tinkeltje je houd het echt rete spannend !!! Normaal heb je idd al best wel een aantal dagen voor NOD bruinverlies, dus zolang dat uitblijft is het een heel goed teken!!

Pavo ik snap dat je angstig bent! Niet meer als logisch!! Wanneer ben je voor jezelf de “veilige” periode door? Hoop dat je je rust kan vinden en toch langzaam aan gaat genieten!!

Monkey hoe voel jij je? Vandaag weer een echo toch? Hoe is dat gegaan?

Lotus ben jij al wat geruster naar de VK toe? Of wil je alsnog ergens anders heen?

Fiona wat vervelend van je lage ijzergehalte. Zijn daar geen supplementen voor die je kan slikken? Misschien dat je daardoor iets minder vermoeid bent of sneller duizelig.
Dat snelle duizelig heb ik overigens ook. Vooral als ik buk en opsta. Maar ook gewoon als ik ergens sta te wachten ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Tinkeltje ohhh de vorige keer pas na nod positief getest. Dan is er zeker nog hoop! Je houdt het enorm spannend haha.

Moniek achh jeetje meid dat is nooit prettig. Ik denk dat het in de beste huishoudens voorkomt dat het eventjes niet lekker gaat. Ik hoop dat jullie er samen weer uit komen en lekker gaan genieten van de kleine meid die groeit in jouw buik.
Super spannend de 20 weken echo. Maar jullie meisje is vast helemaal gezond!
Hier inderdaad gister echo gehad. Gelukkig alles was goed! Wat ben ik dankbaar zeg. We zagen de kleine frummel al bewegen. De echo zet ons 3 dagen vooruit dus zou nu 10w2d zijn. Maar volgende week pas de echte officiële termijnecho. Spannend!

Nog 'eventjes' die spannende weken doorkomen Pavo. En dan zien jullie vast jullie kleine frummel met een prachtig hartje.
Alle reacties Link kopieren
Je houdt het wel spannend Tinkeltje!

Monkey, wat fijn dat de echo van gisteren ook goed was. Nog twee weken en dan ben je alweer het eerste trimester voorbij.

Moniek :hug: Hopelijk komen jullie er samen uit, helemaal nu met de kleine onderweg. Hebben jullie vaker zo'n zware periode gehad? Zo'n zwangerschap is ook een grote verandering opeens in jullie leven. Veel sterkte en blijf met elkaar praten.

Er zijn zeker ijzersupplementen, maar tijdens de vorige zwangerschap hielp dat niet. Het ijzer werd niet opgenomen in mijn bloed waardoor mijn Hb laag bleef. Volgende week heb ik weer controle en dan zal ik het toch eens overleggen. Vandaag een rustig dagje. Man is aan het klussen in huis en ik probeer wat te werken terwijl dochter om me heen rent. Ik heb veel last van bandenpijn vandaag :-|

Bam, lees jij nog mee? Hoe gaat het met je?
Alle reacties Link kopieren
Shit typ ik een heel verhaal is het weg. Overnieuw. Moniek wat balen van je relatie troubles. Hier de afgelopen tijd ook een flinke dip gehad. Niet leuk in de zwangerschap. Denk dat het bij iedereen wel eens speelt op zijn tijd, maar dat het zelden bespreken wordt. Las pas dat groot percentage van de stellen uit elkaar gaat voordat het eerste kind 3 jaar is. Dan redden wij het alweer 3 jaar langer haha. Monkey wat fijn van je goede echo. Tinkeltje bij jou is het nog steeds spannend. Pavo hoe gaat het bij jou? Fiona wat balen. Zou het ook zeker bespreken bij de Vk. De mijne zou weinig tips hebben. Maar niet waagt wie niet wint.
Alle reacties Link kopieren
Witter dan wit. :cry: Ben echt verdrietig.

Ik snap er geen bal van. Nog geen spoor van mijn menstruatie en mijn tieten ontploffen bijna. :| Mijn testen zijn nu op, dus ik laat het maar even op z’n beloop.

Moniek: wat rot zeg. Ik hoop dat jullie er uit komen, dit zijn geen leuke tijden om zware tijden te hebben. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ah Tinkeltje wat rot zeg, vooral ook die onduidelijkheid. Maar zolang je nog niet ongesteld bent is er hoop toch!

Hopelijk snel duidelijkheid :hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer Tinkeltje :hug: Die onzekerheid is echt vervelend. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Ach meisje toch. Vind het zo erg voor je! Ik snap de enorme teleurstelling en het verdriet. En denk dat je deze ronde heel veel hoop had.. Wij ook voor jou! Ontzettend balen. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel. Het gaat nu wel beter. Ik heb nu wel enorm buikkramp. We gaan dit weekend weg en ga daarna pas testen weer. Ik vind het zo stom dat ik er even helemaal klaar mee ben. :nut:
Alle reacties Link kopieren
@Tinkeltje wat onwijs vervelend!!! Maar toch ook wel gek dat je nog geen bruinverlies heb gehad! Ik blijf hoop houden!!

Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad. Ik ben nu 19+1. Alles was goed! Kleine meid is nog steeds een meid haha (gelukkig 😋)

Ik voel me zelf ook al iets beter! Problemen tussen manlief en mij komen met de tijd ook wel weer goed. Is vorige x ook goed gekomen. Samen komen we er wel ☺️. Hebben nu een kleine meid om aan te denken! Bedankt voor jullie medeleven. Vond ik erg fijn! 😘

@Pavo wanneer heb jij ook alweer je echo??
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat alles goed was Moniek! Toch altijd wel spannend die 20-weken echo.

Ik zal de echo’s ook gaan vermelden, als jullie die dikgedrukt zetten, zet ik die er ook in.

Leentje: hoe is het nu met jou? Is de misselijkheid al beter?
Alle reacties Link kopieren
Lekker afleiding dan dit weekend en hopelijk geen bloed! Veel plezier alvast.

Fijn dat de 20 weken echo helemaal goed was mo_niek!

Ik heb 7 maart de eerste echo. Duurt nog zoo lang!
Alle reacties Link kopieren
Aah snap ik tinkeltje. Het is ook allemaal stom en frusterend. Nog steeds geen bloed? Wie weet een lage eisprong.. Ik duim nog voor je mee

Wat fijn moniek een goede 20 weken echo. Lekker genieten van die groeiende meid.
Ik vind 't toch allemaal spannend die echo's. Bang dat ze er iets vinden. Misschien veel meer bewust van dan bij de eerste. Ik heb dinsdag termijnecho.

Lotus blijft 18 september de definitieve uitgerekende datum?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu bruine afscheiding, dus ik denk dat ik gewoon ongesteld word. Inderdaad een late eisprong, maar we hebben geen seks gehad die dagen, want ik was toen ziek.
Alle reacties Link kopieren
:nooo: ontzettend balen zeg!
Alle reacties Link kopieren
Luna, vandaag naar de gynaecoloog? Ben benieuwd hoe dat was. Succes vandaag!
Shit zeg Tinkeltje... dat klinkt inderdaad alsof je ongesteld gaat worden. :hug:

Pavo, haha ja dat duurt vreselijk lang! Wij moesten toen 3 weken wachten tot de 1e echo en dat waren volgens mij de langste 3 weken ooit voor ons haha :-D

Moniek, fijn dat je je iets beter voelt. Het is wel shit idd om nu gezeik te hebben met je vriend. Hoop idd dat jullie er uit samen uit gaan komen! :hug: Ook voor jou een dikke knuffel

Fiona hoe is het met jou? Afgelopen week bandenpijn las ik... blijft zo iets lang pijnlijk aanvoelen?

Hier gaat alles goed. Heb wat last van puistjes maar verder voel ik me prima. Heb nergens last van en voel me gek genoeg ook nog niet echt zwanger o_o Maandag hebben we de termijnecho. Ben benieuwd welke datum er nu uit gaat komen. In een appje van de verloskundige praktijk hadden ze namelijk 14-09 als UD gezet :-| snap echt niet hoe ze daar ineens weer bij zijn gekomen haha. Maar maandag weten we vast veel meer :-D :hyper: ben heel benieuwd hoe het er dan uit ziet op de echo! Misschien als ik binnenkort een buikje krijg en mensen het weten dat ik me meer zwanger ga voelen :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven