Zwanger worden vanaf augustus - deel 2

25-11-2018 14:36 1438 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder. :)

Bij deze een link naar het oude topic: zwanger/zwanger-worden-vanaf-augustus/l ... start=1480

Tabel is gesloten!
Naam: Leeftijd: Ronde: NOD/UD: Bijzonderheden:
Gracey30 33/33 :cheer2: 03-05 Niek is geboren!
Fiona2018 31/35 :cheer2: 11-06 Dochter is geboren!
Mo_niekk 25/35 :cheer2: 24-07 Dochter is geboren!
Lotus85 33/40 :cheer2: 15-09 Dochter is geboren!
Monkey123 29/33 :cheer2: 23-09 Zoon is geboren!
Pavo07 28/33 :cheer2: 23-10 Dochter is geboren!
LBtwee 29/44 :cheer2: 26-12 1e kind
Luna-87 31/34 :cheer2: 18-12 dochter is geboren!
Tinkeltje33 34/37 :cheer2: 25-01 2e kind
tinkeltje33 wijzigde dit bericht op 28-12-2019 19:30
45.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Monkey wow wat lekker zeg, maar 8 minuten persen!!!

@Fiona ik herken je wel hoor. Ik heb ruim 2 uur geperst en heb er echt lang last van gehouden. Ook vrij lang gezwollen! Mede ook door de knip. Heb er soms nu nog last van als ik bijv veel gelopen heb. Hoe herkende jij dat je een verzakking had??

@lotus, fijn dat ze het zo goed doet maar jammer van de verkoudheid. Had Mila ook heel erg toen we thuis kwamen. Kwam door de airco in het ziekenhuis denk ik. Hebben een paar dagen een halve ui naast haar wieg gelegd en toen was ze er vrij snel vanaf. Na de eerste nacht ademde ze al vrijer. Wat betreft het slapen in blokjes, kunnen jij en je vriend niet afwisselen? Jij de ene nacht en hij de andere? Of hij de eerste nachtvoeding en jij die daarna? Zo slaap je al wat langer. Heb je haar trouwens al in der eigen bedje? Hoe ging dat?

@Pavo bijna uitgerekend!! Spannend. Hoe voel je je ??


Hier gaat alles goed. Mila is een mooi tevreden meisje. Ze wordt al zo “groot”. Wilt niet meer de hele dag hangen en liggen maar wilt graag zitten. En dan het liefst zelf zitten, dat je haar onder de oksels ondersteunt zeg maar. Dan zit ze helemaal met een big smile! Net zoals dat ze het super leuk vind als je haar aan haar armpjes optrekt van lig naar zit positie. Heeft ze ook een bigsmile, is ze helemaal trots lijkt het wel! Ze huilt nu gelukkig een heel stuk minder. Zijn daar wel 2x voor naar de osteopaat geweest. Geen idee wat die gedaan heeft maar het heeft geholpen!

Ik heb nog een kleine 2 weken verlof en dan moet ik weer aan de bak. Ik had vorige week een etentje met m’n team. Was weer als vanouds gezellig! Heb er wel weer heel veel zin in, maar ik vind het ook heerlijk om thuis te zijn haha.
Alle reacties Link kopieren
@lotus alleen de handmatige meting van schaambeen tot bovenkant baarmoeder lijkt 2cm langer te zijn. Maar heb ook een lange smalle buik, dat zou al een verklaring zijn zei ze. Maar omdat het dus 2cm langer is willen ze zwangerschapsdiabetes uitsluiten.. Dat schijnt een soort 'symptoom' te zijn. Mijn vriend is best lang maar ik ben heel gemiddeld dus ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen. Ook heb ik geen overgewicht ofzo, dus ook, dat is verder allemaal okee. Het komt vast goed 😊
Alle reacties Link kopieren
Lbtwee, zal inderdaad wel loslopen, maar fijn dat ze het even gaan checken. Mijn buik liep altijd voor qua groei en met een echo rond 33 weken liep ze 1,5 week voor met alles qua groei. Verloskundige maakt zich daar geen zorgen om. Blijft ook een schatting en een momentopname.

Mo_niekk, heerlijk dat het zo goed gaat en ze zo tevreden is. Osteopaat kan wonderen doen he! Wij gaan uit voorzorg ook een paar weken na de geboorte. Jeetje over 2 weken je verlof alweer ten einde. Hoeveel dagen ga je werken straks? Ik vond het op den duur ook wel weer erg fijn om lekker buitenshuis te zijn en even wat anders te hebben dan het babywereldje.

Lotus, fijn te lezen dat het zo gaat bij jullie. Sneu dat ze verkouden is. Dat is denk ik wel het nadeel van kindjes na de zomer.. Mijn eerste is van begin juni en was het eerste half jaar geen een keer verkouden! Daar zie ik wel een beetje tegenop zo met baby. Qua nachten klinkt het ook al goed! Wel herkenbaar van het zelf niet meer in slaap komen. Volgens mij moet je dat een beetje leren.. Bij de eerste heb ik ook weleens wat nachtjes beneden geslapen zodat ik een keer goed kon slapen.

Monkey, heerlijk dat zo goed gaat met jullie!!

Tinkeltje, vervelend dat er nog weinig verbetering/vooruitgang inzit. De hormonen zullen ook niet meehelpen idd. Hoop dat de gesprekken je snel wat handvatten gaan geven en je je negatieve gevoelens wat kunt ombuigen. Misschien ook een stukje acceptatie? Dat het nu even niet anders is?

Hier inmiddels 37+2 en er helemaal klaar mee/voor. Straks weer op controle. Heel benieuwd naar de kleine meid!! Maar begin wel aardig nerveus te worden voor de bevalling. Ik houd me vast aan het feit dat een volgende bevalling vaak sneller/soepeler gaat... Vooral het persgedeelte hoop ik.
Alle reacties Link kopieren
@Pavo ik ga straks 96 uur per periode werken. Ik werk onregelmatig in de beveiliging dus dat kunnen de ene week bijv. 5 dagen zijn en de andere week bijv maar 1 dag. Dat is helaas voor de planning vrij in te vullen. Ik ben elke dinsdag en in de even weken de maandag ook vrij omdat we dan sowieso geen oppas kunnen krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Monkey: wat fijn dat het zo goed gaat! En wat groeit hij lekker!

Moniek: dat lijkt me best heftig met je werk. Maar je zult het ook wel een beetje gewend zijn. Hebben jullie flexibele opvang?

Lbtwee: hoop voor je dat alles goed is met de suiker test. Heb je hem al gedaan?

Blaasverzakking is bij de vorige bevalling ontstaan. Ik moest heel vaak naar de wc en ik voelde in mijn vagina een soort ronde bal, in plaats van dat het open is. Ik heb bekken bodem fysio gehad en dat heeft goed geholpen. Ik had alleen nog pijn bij de eerste dag van mijn menstruatie en diezelfde pijn heb ik nu steeds als ik even sta. Het is heel naar en pijnlijk, alsof alles opzwelt. Er is nu niks aan te doen. Ik doe mijn oefeningen, maar die blaas is gewoon niet tegen de druk van de baarmoeder bestand nu. Vk voorspelt ook dat het alleen maar erger zal worden.

Mijn therapie is ineens in een gigantische stroomversnelling gekomen. Ik ben zo opgelucht! Er gaat eindelijk wat gebeuren. Ik heb inmiddels het preventieplan opgesteld en daar ook met man over gesproken. Ik begin er wel meer vertrouwen in te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
@Tinkeltje wat onwijs fijn dat je therapie nu eindelijk van start gaat!!! Heel fijn!!

Ik ben het idd wel gewend qua werk. Wij hebben geen flexibele opvang. Onze ouders passen op. Mijn moeder kan altijd woensdag donderdag en vrijdag en in de oneven weken de maandag ook. En mijn schoonmoeder woensdag en donderdag. In het weekend is mijn vriend altijd vrij. Mits die een keer moet overwerken maar dat is afhankelijk van oppas en mijn dienst. En aangezien ik al 3 van de 4 weekenden in een periode werk zijn dit al de helft van de dagen. Dus het gaat allemaal wel goed komen. Moeten alleen even zien hoe of wat!
Alle reacties Link kopieren
Wat superfijn Tinkeltje dat er eindelijk wat gaat gebeuren en je er vertrouwen in hebt! Blij voor jou. Succes. Moniek succes met werken weer! Pavo succes met de laatste loodjes. Hoe gaat het bij jullie Monkey? En bij Lotus?
Alle reacties Link kopieren
Tinkeltje, fijn, wat een opluchting zal dat zijn. Fijn dat je het er met je man goed over kunt praten, das zo belangrijk!

Suikertest was goed. Op de groeiecho was te zien dat de kleine juist wat kleiner is, en de buikomvang was iets teruggelopen. Ze (de VK die me belde hierover) deed er nogal panisch over en moest ook direct de volgend dag naar de gynaecoloog. Een storm in een glas water blijkbaar, de gynaecoloog was heel lief en heeft ons compleet gerustgesteld, er is helemaal niks aan de hand! Maar gewoon 'protocol'.
Wat is communicatie dan toch belangrijk he.. De VK die ik sprak aan de telefoon was erg onaardig en onduidelijk, ik hoop niet dat zij mijn bevalling gaat begeleiden 🙊. Zou ik dat kunnen aangeven?

Pavo het einde is dus in zicht, spannend! Wat gaat dat hard he.
Alle reacties Link kopieren
@Lbtwee, gelukkig was het allemaal loos alarm en dus niks aan de hand! Gelukkig konden ze alles checken! Wat betreft je VK, ik denk dat je het wel kan aangeven maar ik denk ook dat je pech heb als die vk toevallig dienst heb tijdens jouw bevalling. Er is dan altijd ook nog een achterwacht maar als die al bij een bevalling bezig is denk ik dat je weinig keus heb. Maar je kan het altijd even aangeven natuurlijk! Nee heb je en ja kan je krijgen. :-D
Alle reacties Link kopieren
Wat een stilte.

Hoe gaat het met iedereen??

@pavo de datum komt steeds meer in zicht!! Hoe voel je je?? Klaar ervoor? 😁
Alle reacties Link kopieren
Hier alles nog rustig helaas!! Wel regelmatig harde buiken maar het zet niet door.. Ben er inmiddels behoorlijk klaar mee ;-)
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat alles goed gaat met Mila en wat leuk dat ze al zo trots is dat ze kan zitten! Wat gaat dat snel! Ben he inmiddels weer aan het werk en bevalt het?

Pavo hoe is het met jou??? Hoe ver ben je nu? 39 weken? Ben heel benieuwd! Hoe voel je je? Helemaal kllaar met de zwangerschap en klaar voor de bevalling?

Tinkeltje hoe gaat het met jou en ook met je blaas? Wel fijn dat de therapie is gestart

LBtwee ik weet niet of je het aan kan geven wie je bij de bevalling wil. Bij mij zaten er 4 in een team waarvan ik met 1 totaal geen klik had en 1 iemand pas 1x had gezien en uiteindelijk zat er een inval verloskundige ivm vakanties bij mijn bevalling. En zij deed het zo super goed! Had geen andere VK erbij willen hebben.. zij was er echt voor mij die dag. Ik weet niet of ze bij jou ook rouleren en het maar de vraag is wie er dienst heeft die dag. Je kan het vragen aan een andere VK dan die ene waar je niet echt tevreden over bent

Sorry dat ik lang afwezig was. We hadden veel bezoek de afgelopen 2 weken en ik was een keer een flink bericht aan het typen en toen draaide mijn scherm van mijn mobiel en was alles weg. Heel irritant.

Met Khloë gaat alles heel goed. Ze krijgt 120 ml per fles en komt nog steeds 7x per dag. Meestal 1x s'nachts eruit rond een uur of 3. Mijn vriend en ik wisselen de nachten af want anders ben ik echt brak. Ik bloed nog steeds na 4 weken, daar baal ik wat van maar ik voel me verder wel goed. Khloë is nog steeds verkouden helaas.. Maar het wordt al iets minder. Het is een heel lief en tevreden meisje. Ze huilt alleen als ze een flesje wil. Ze is wel veel wakker maar volgens het consultatiebureau is dat per baby verschillend. Ze slaapt soms tussen 2 flessen overdag helemaal niet. Gisteren was ze zelfs wakker van 13.00 uur tot 18.00 uur. Wel een heel klein dutje maar dat was ook nog met haar ogen af en toe open. Ze woog afgelopen vrijdag 4290 gram Dus ze is al 700 gram aangekomen vanaf haar geboorte.

Ik heb nog 2 foto's toegevoegd. Op de ene heeft ze veel vlekjes in haar gezicht maar die zijn alweer weg. Ze had wat kleine puistjes leek het wel http://www.picturetrail.com/sfx/album/view/24826499
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor de radiostilte van mijn kant! Het is hier erg druk met twee kinderen. De oudste is nu zindelijk aan het worden, dus daar gaat al mijn aandacht naartoe.

Lotus, ik bloedde ook nog zes weken na mijn bevalling. En vlak daarna werd ik alweer ongesteld, wat ook nog eens veel langer duurt dan 'vroeger'. Wat fijn dat jullie maar 1 nachtfles hebben! Wel vervelend dat ze zo lang wakker is. Wij hadden dat hier ook rond die leeftijd, dan was ze vaak de hele avond wakker. Inmiddels zit er echt een ritme in en is ze maximaal 2 uur wakker. Ik merk wel dat als we haar te laat in bed leggen, ze moeilijker gaat slapen.
Die puistjes zijn heel normaal, dat heet babyacné. Wat een lieverd!

Pavo, ik denk aan je!

Lbtwee, ik had ook helemaal geen klik met mijn VK's en beviel uiteindelijk medisch, bij een klinisch verloskundige. En zij was zo geweldig. Je weet niet hoe het gaat lopen, maar volgens mij kun je dat niet aangeven.

Tinkeltje, balen van de verzakking! Ik had na mijn vorige bevallling een blaaswandverzakking, wat een rotgevoel is dat. Maar bij mijn tweede zwangerschap heb ik er geen last meer van gehad. Sterkte. Hoe gaat het met de therapie?

Moniek, sorry voor de late reactie. Door mijn blaaswandverzakking werden mijn darmen naar beneden gedrukt. Als mijn darmen vol waren had ik dus het gevoel dat ze bijna naar buiten kwamen door mijn vagina. Ik heb veel bekkenbodemoefeningen gedaan en hoewel het nooit met is geworden zoals vroeger, heb ik er niet veel last meer van.
Wat fijn dat alles goed gaat bij jullie, wat gaat het snel he? Hoe was je eerste werkdag?

Hier gaat alles goed. De baby is morgen alweer vier maanden en we beginnen vandaag met de eerste hapjes! Het wordt wortel, ik ben benieuwd. Ze was 's nachts heel veel wakker dus ze ligt sinds een aantal dagen op haar eigen kamer. Ik moet nu wel steeds de trap op om haar speentje terug te geven, maar het is ook wel fijn dat we onze slaapkamer weer terug hebben. En ik word nu niet van elk geluidje wakker.

Omrollen doet ze eigenlijk niet meer want ze vindt het veel te leuk op haar buik. Ze groeit wel als kool, maat 68 wordt eigenlijk al te klein. Maandag moeten we weer naar het CB, ik ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is. Flink denk ik, want ze heeft behoorlijke spekbeentjes.

Ik geniet volop van de interactie tussen peuter en baby. Peuter is ook een grote hulp. Ze geeft van alles aan en vermaakt de baby echt eindeloos met dansjes, speelgoed en boekjes voorlezen.

Monkey, Luna en Gracey, hoe gaat het bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!
Lotus wat fijn dat het goed gaat met de kleine meid! Vervelend van het bloeden, beperkt je misschien een beetje in je vrijheid kan ik me zo indenken.

Pavo ik denk aan je, zet 'm op!!!

Wat fijn Fiona dat het bij jullie ook allemaal goed gaat! Wat gaat dat snel he, niet normaal... nog effe en we hebben allemaal een baby!

Tinkeltje, hoe gaat het met je? Hopelijk kunnen ze je goed helpen met de therapie. Heel fijn dat je er vertrouwen in krijgt! Wel erg vervelend van de blaasverzakking.. hopelijk kan de fysiotherapeute je toch een beetje helpen.

Wij hebben vandaag weer een groeiecho gehad; alles was helemaal perfect. Nu dus echt gerustgesteld. Geen diabetes ook, dus dat is ook allemaal goeed.

Ander dilemma wat ik met jullie wil delen; de meisjesnaam zijn we helemaal uit maar de jongensnaam.. ik had een absolute nummer 1, en man ging akkoord, maar die naam lijkt wel erg op de naam van onze hond. De hond heet namelijk Sam, en de jongensnaam die we hadden is Siem.. wat denken jullie? Ik ben bang dat ik de namen door elkaar ga halen haha.. Beetje persoonlijk misschien om de naam zo te noemen, maar het is even niet anders ..
Alle reacties Link kopieren
Oh ik vind dat echt een superleuke naam Lbtwee! Lijkt wel erg op die van je hond inderdaad, maar ik denk niet dat ik me daardoor zou laten tegenhouden. En namen door elkaar halen.. Tja, ik heb twee kinderen waarvan ik de namen regelmatig door elkaar haal :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Lotus: fijn dat het zo goed gaat met jullie meisje. Dat bloeden kan wel verschillen volgens mij. Ik weet niet meer hoe lang het duurde bij mij. 2 weken dacht ik en na 6 weken weer ongesteld.

Fiona: wat een heftige tijd zeg. Wij zijn vandaag begonnen met zindelijkheidstraining. Wel een dagtaak zeg. Slaapt de baby nu beter? Hoe gaat het met de voeding?

Pavo: ik hoop dat het snel doorzet.

Lbtwee: ik heb er wel een beetje een jut en Jul gevoel bij. Ik vind Siem wel een leuke naam.

Nou die therapie is dus niet doorgegaan. Ik ben voor het eerste gesprek geweest en daar werd aangegeven dat dit niet de geschikte behandeling was. Ik heb besloten om hier niet mee verder te gaan voor de bevalling. Ik voel nu al 4 maanden alleen maar onrust en onzekerheid door die behandeling. Dan zou ik nu nog 3-4 maanden die therapie moeten volgen, die ze nu dus nog moeten bedenken. Dan heb ik me dus 8 maanden ellendig gevoeld, zodat ik me daarna 9 maanden wel goed voel. Dit weegt niet meer op tegen de voordelen. Ik heb wel eea geleerd en heb een preventieplan waar ik wel iets mee kan. En verder wacht ik eerst maar eens af hoe het na de bevalling gaat. Ik voel me er op zich wel rustig onder. Dit hele gebeuren geeft zoveel onrust dat ik blij ben dat ik nu zelf een beslissing genomen heb. Ik wil me nu gewoon graag op de zwangerschap richten.

Met mijn rug gaat het heel goed. Ik heb ook geen vervolgafspraak meer staan bij de fysio.
Alle reacties Link kopieren
Fiona hoelang was je ongesteld? Had er nog niet aan gedacht dat dat ook veel langer kan duren eigenlijk.. :-( Ik ben in overleg met de huisarts in week 2 alweer gestart met de pil. Morgen heb ik de laatste pil dus ben benieuwd of ik dan ook ongesteld ben, en hoe erg/hoe lang enz. LBtwee, over dat bloeden... ik voel me niet echt belemmerd erdoor maar de kraamhulp adviseerde mij Kotex en ik vind maandverband helemaal niks. Die vieze grote lappen haha ;-) en het is gewoon vies vind ik.. en dan duren de weken wel lang. En ook dat je geen sex kunt hebben vind ik jammer want ik ben er wel weer aan toe.
Tinkeltje 2 weken bloedverlies bij je 1e? O dat is niet lang..!

Ik hoorde dat sommige baby's al een hele nacht kunnen doorslapen met 4 weken? Gisteren hadden we haar 140 ml gegeven maar ze komt gewoon weer midden in de nacht. Dus het maakt niet uit hoeveel we geven, ze komt nog steeds. Het geeft ook niet, ik heb verlof en toch niks te doen haha.

En hoe beviel het wortel hapje Fiona? Ging het er in? 4 maanden alweer... time flies! Ben benieuwd hoe groot ze is! Leuk dat jullie peuter er ook zo blij mee is haha. Heeft ze een goede reden om te dansen ;-)

LBtwee wat fijn dat de echo ook goed was! Ik vind de namen wel wat op elkaar lijken maar Siem en Sam vind ik wel 2 hele andere klanken hebben. Dus qua schrijven lijkt het wel op elkaar maar het klinkt heel anders. Zou het gewoon doen. Leuke naam hoor!

Tinkeltje wat jammer dat de therapie niet is doorgegaan! Ik snap wel dat je de keuze hebt gemaakt om het dan te laten stoppen.. het heeft dan idd ook weinig nut meer qua tijd. Wel fijn dat het preventieplan wel wat heeft geholpen. En geen last meer van je rug... heerlijk! Ik had daar de laatste 7-8 weken van mijn zwangerschap last van... Heel vervelend is dat, dus fijn dat je er vanaf bent! Ik hoop dat je je helemaal op je zwangerschap kan richten. Heb je alles al wel voor de baby? Al begonnen aan het kamertje enzo?
Alle reacties Link kopieren
Tinkeltje, wat jammer dat het zo moeizaam ging met die therapie. Wel fijn dat je zelf de knoop nu hebt doorgehakt. Hopelijk gaat het gewoon allemaal hartstikke goed straks na de bevalling.

Zindelijkheidstraining is inderdaad een dagtaak hè? Hoe gaat het bij jullie? De baby slaapt de laatste nachten wel weer goed. Ze krijgt nu 4 flessen van 210+7 en heel soms een klein nachtflesje. De wortel vond ze maar niets en vandaag ben ik het vergeten te geven. Maar ze moet over drie weken een fruithap eten in het ziekenhuis, dus het is belangrijk dat ze al bijvoeding leert eten.

Lotus, ik ben op dit moment ongesteld en ik zit nu al op dag 10 of 11. Het lange bloeden is inderdaad vervelend, maar je mag de eerste zes weken na je bevalling toch sowieso geen seks hebben?

Het doorslapen zou ik echt loslaten. Er zullen vast baby's zijn die na vier weken al doorslapen, maar mijn oudste deed dat pas na haar tweede verjaardag. Ik denk dat je in je handjes mag knijpen met de nachten die jullie nu hebben.
Alle reacties Link kopieren
Lotus: het was mijn ervaring dat proberen die nachten te sturen helemaal niet werkte, vaak juist averechts. Zoon werd bijvoorbeeld rond 2 uur altijd wakker voor een fles. Dus op advies van ouders hem om 23-00 uur een fles gegeven, mooi dat hij nog een keer wakker werd. Dus we hebben hem daar altijd in gevolgd.

Kamer is helemaal af. De oudste is naar een andere kamer verhuisd, dus er hoefde weinig te gebeuren. Ik wil nog 1 of 2 dingen kopen, maar dat is niet noodzakelijk.
Alle reacties Link kopieren
@Tinkeltje jammer van de therapie. Maar fijn dat je zelf die beslissing hebt gemaakt. Alleen wel klote dat je er nu 3/4 maanden mee bezig bent geweest voor Jan lul.

@Lotus ik was na 5 weken weer ongesteld. Deze duurde iets langer en was veeel heftiger. Daarna gewoon weer m’n cyclus van 28 dagen en een normale ongesteldheid van 4/5 dagen zoals ik altijd heb. Ik had weer sex toen ik niet meer vloeide en geen wondvocht meer verloor. Ik denk halve week voordat ik ongesteld werd.

Wij hebben wel heel veel mazzel met Mila want die sliep al vrij snel door. Nu slaapt ze echt het klokje rond zonder voeding tussendoor. Maar we weten dat wij echt de uitzondering op de regel zijn. Maar daar tegen over staat wel een kind wat overdag vrij veel huilt.. dus ben blij dat ik de nachten iniedergeval goed kan slapen! Soms moet ik er 1 of 2 keer uit om de speen erin te doen maar dan verder hoor ik haar niet meer.

@Lbtwee, ik vind de naam Siem ook leuk!! Gewoon doen :). En door elkaar halen, ach mijn schoonmoeder haalt ook alle namen altijd door elkaar haha.

@fiona wat heerlijk dat peuter zo lekker bezig is met de baby! Lekker van genieten! Waarom krijgt ze eigenlijk in het ziekenhuis een fruithapje?


Mila is nu inmiddels 12 weken. En heeft vandaag haar eerste prikjes gehad. Och wat was dat sneu. Ze heeft toch een partij gekrijst!!! (En mama dus ook een traantje gelaten) Ik had ook verwacht dat vandaag een drama dag zou worden, want ze is ook niet te genieten als ze in een sprongetje zit maar tot mijn verbazing was ze vandaag super vrolijk en heeft de rest van de dag amper gehuild!! Wel veel geslapen maar dat is ook niet zo gek. (En wel een keertje heeeel lekker haha)

Zaterdag is mijn eerste werkdag! Heb afgelopen dinsdag en morgen wel weer BHV en ploegleider herhaling, maar echt werken pas weer zaterdag dus. Super spannend, maar heb er ook echt weer heel veel zin in! Zal wel weer even wennen zijn met alles regelen en qua drukte en vermoeidheid maar dat went vanzelf wel weer! 👍🏼 Even 2 weken werken en dan heb ik al weer een weekje vakantie. Dan eerst het weekend met de schoonfamilie naar center parcs en dan gaan vriend lief, ik en Mila nog door voor een midweekje centerparcs met z’n 3e! Lekker even een mini break na het werken haha.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat heb ik hier lang niks geschreven. Sorry! Ik was vroeg wakker vanmorgen en dacht, laat ik eens kijken!

Hier gaat het heel erg goed. Bijna 30 weken zwanger van ons meisje! Alle echo's zijn prima en we verwachten een groot kind. Niet zo gek met ons als ouders. Met mij gaat het ook goed. Soms best wel vermoeid, dus wanneer het kan slaap ik een uurtje extra overdag. Beetje last van mijn bekken en rug, maar dat is te overzien.

Vanavond hebben we een 3d echo. Ben erg benieuwd! Nog 6 weken werken en dan ga ik net 36 weken met verlof. Merk dat ik daar wel naar uit begin te kijken! Beetje last van nesteldrang al, heb de eerste dames voor de baby al gedaan.

Ik zal proberen hier weer iets vaker te schrijven! En binnenkort eens wat terug lezen!
Alle reacties Link kopieren
@Luna leuk weer van je te horen. 30 weken alweer, jeetje! Hoe was de 3D echo??

@Pavo en hoe gaat het ???

Hier m’n eerste werkdag weer gehad afgelopen weekend. En wat vond ik het weer heeeeeerlijk! Mila huilt onwijs veel, dus ik werd er niet bepaald vrolijker op. Merkte dat ik me steeds meer down ging voelen. Nu ik weer werk voel ik me weer super happy! Heb meteen ook meer geduld voor Mila! Ik denk dat als ik niet meer zou werken of als ik nog langer verlof had gehad ik depressief zou worden..

Hoe gaat het met de andere dames?
Alle reacties Link kopieren
Al 2x wat getypt en weg!! Pavo hoe is het met je? Ben je alweer moeder geworden? Ben benieuwd. Moniek weer lekker aan het werk zo te lezen. Luna de 30 weken alweer voorbij. Wat vliegt de tijd. Niek is alweer bijna 6 maanden! Gaat hartstikke goed. We zijn met hapjes begonnen en het is net een piranha 😂. Verder is het heel druk op het werk, echt niet leuk meer. En mijn oudste zit in groep 3 en heeft veel moeite met lezen. Vraagt ook veel tijd en sneu voor hem. Hoe is het verder? Ik Schrijf ook met een viva groep op Facebook. Dat werkt wel goed.
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!

Even een kort berichtje, 23 oktober is onze dochter geboren met 40+3. Alles is goed gegaan en het was een 'fijne' thuisbevalling die heel vlot is gegaan. Ze doet het goed en de bv gaat ook weer super!

Zal later wat uitgebreider reageren!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Pavo! Wat fijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven