Zwanger worden vanaf december 2019 *nieuw*

17-01-2020 10:40 748 berichten
:cheer2: Wil je zwanger worden vanaf december? Schrijf dan gezellig mee!


NaamLeeftijd# KindNOD / zwangerBijzonderheden
Selene321....
Suusy31107-01
Snunnie29118-01
Gelukszoeker31105-02
Wishfulthinking36126-02
Sneeuwwitje32207-02
Luikje32107-02
HartjeJynx24123-01
Elisabert352..
BabyGroot28130-01Onregelmatige cyclus
Millie9128112-02PCOS
ASP?2..
Vosje198732109-01
NOD = Niet Ongesteld Dag, dus de dag dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden.
DPO = Days Past Ovulation, hoeveelheid dagen na je ovulatie.
:duckie: = Tuurteststreep
:cheer2: = Zwanger!
UD = Uitgerekende datum
Wachtbankje = De dagen tussen eisprong en NOD. +/- 14 dagen.
Foto’s via: https://www.mupload.nl/ en dan de link copy/paste.

Wij klussen niet ;)
anoniem_63ad89762d6fc wijzigde dit bericht op 17-01-2020 10:40
2.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Windgong ach, wat naar.. :hug:

Wishfull wat een lief berichtje!
sportygirl986 schreef:
31-01-2020 20:45

Zelf voel nu echt he-le-maal niets qua mogelijke zwangerschap. Maar het is ook nog maar een week na de behandeling dus het hoeft niets te zeggen. Als ik het zo lees, is een innesteling pas rond dag 9 na de eisprong dus vind het ook niet onlogisch. Ik probeer er ook maar niet teveel vanuit te gaan dat het meteen de eerste keer is gelukt, een soort zelfbescherming denk ik.
Scratch that, vandaag heb ik een bloeding en krampen die echt te vroeg zijn voor een menstruatie (zou pas op vrijdag of zaterdag moeten zijn) en ik weet natuurlijk zeker wanneer ik mijn LH-piek en de IUI heb gehad. Past perfect bij een innesteling. De bloeding is alleen vrij heftig terwijl de meeste mensen het bij een innestelingsbloeding over een paar druppels hebben? Nou ja, afwachten maar.
Spannend Sportygirl!
Alle reacties Link kopieren
Ik was afgelopen week even wat minder aanwezig. Mijn oude werk afgesloten en morgen beginnen bij mijn bijsmeer baan. Ik vind het behoorlijk spannend. Dus als ik de komende 1-2 weken wat minder schrijf ligt het daar aan!

Millie wat fijn dat je je eisprong hebt gevonden! Welke ovulatietesten gebruik je? Ik twijfel erg om er misschien de volgende ronde mee te beginnen.
Hoe ik het niet laat overheersen. Mijn voordeel is dat ik over het algemeen erg nuchter ben en goed kan relativeren(meestal dan). Ik Praat er soms met mensen over, dan deel ik mijn angsten en zorgen. Maar ik zorg er ook voor dat dit niet te vaak gebeurt. Ik wil het ook graag over andere dingen hebben. Daarbij bedenk ik me ook vaak dat ik veel dingen nu nog makkelijk kan doen omdat ik geen kind heb. En dat geeft me ook wel weer ander perspectief.

Wishfulthinking Wat een ontzettend mooie post! Bedankt daarvoor. Hoe voel je je ondertussen? Is het nieuws al geland?

Sportgirl Spannend zeg. Hopelijk duiden je symptomen inderdaad op een zwangerschap.

Windgong allereerst een dikke :hug: . Wat een ontzettend k*t nieuws! Zat je angstige gevoel helaas toch goed... hopelijk is er voor jullie snel duidelijkheid hoe nu verder. Hoe is het nu met je en je man? Hopelijk hebben jullie steun aan elkaar. Doe rustig aan, en doe vooral de dingen waarvan jij denkt dat ze goed zijn :hug:
Alle reacties Link kopieren
Millie Fijn he als je een eisprong kunt ontdekken! Nu hopen dat je over 2 weken met nog eenkeer positief nieuws komt!

Sportgirl Ah spannend. Nog een paar dagen wachten dus voordat je het zeker weet. Ik ga voor je duimen!

Windgong wat ontzettend balen. Dat is echt verschrikkelijk nieuws om te krijgen. Wanneer heb je een afspraak met je eigen vk?

Snunnie een nieuwe baan is ook spannend hoor. En logisch dat je daar ook druk mee bezig bent!
Alle reacties Link kopieren
@Televisiemeubel: Hoe ging 1e poging vandaag? En gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!!

@Millie: Wat fijn dat je ovulatie gevonden is :) Hopelijk deze week een plakker.

@Dee81: Ik ben niet bekend met ovulatietesten, maar wat betekent een lichte streep? Doe je het dan nu om de dag ofzo tot woensdag? Rare vraag sorry.

@Sportygirl: Ik duim heel hard met je mee dat het een innestelingsbloeding was!

@Snunnie: Gefeliciteerd met de nieuwe baan :) En dank je wel voor je lieve berichtje.

@Babygroot en iedereen: Allemaal bedankt voor de virtuele knuffels. Woensdag is mijn echo bij mijn eigen verloskundige. Dan zal er een plan worden opgesteld denk ik. Hoe lang nog afwachten en wanneer eventueel medicatie.

Hoe ik me verder voel... Vanalles. Soort van opgelucht dat mijn gevoel me niet in de steek heeft gelaten. Kwaad dat mn lichaam niet doet wat het moet doen. En dan niet eens qua volgroeien, maar qua afvoeren wat fout zit. Hoopvol dat er woensdag ineens wel een hartje is terwijl ik weet dat dat dan een medisch wonder zou moeten zijn. Verdrietig dat het niet zo heeft mogen zijn. Het had zo mooi kunnen zijn. 10 dagen verschil met beste vriendin (Bij haar trouwens wel een fantastische 1e echo!! :):) ) Ik voel me ineens heel bewust van mijn leeftijd. Ik voel me schuldig als ik hier op het forum berichtjes lees van bbz en eierstokken verliezen. Of stil geboortes. Dit mocht niet eens een hartje krijgen. De controlefreak in mij haat niet te weten wat er nu komt. Wanneer ga ik bloeden? Uit zichzelf of met medicatie? Wanneer weer een cyclus? En mn hele lijf voelt zich nog zwanger. Misselijk, strakke buik, heupen, borsten, emoties. Maar zonder nut. Ik denk dat ik het pas echt een plekje kan geven als die verdomde hormonen uit mn lijf zijn. Vandaag op werk me tot 5 uur heel stoer gehouden en toen vroeg mn baas "Gaat alles goed?"... En toen kwamen de tranen. Dus morgen ga ik met haar het gesprek aan. Ergens vind ik het wel fijn als ze het weet en ergens niet. Het is gewoon raar allemaal. Al 2 weken heb ik de angst dat er bloed gaat zijn als ik naar de wc ga. En nu is die kans zeer aannemelijk alleen het kan ook zomaar nog weken duren. It Sucks.
..
Een lichte streep betekent dat er wel een ovulatie aan zit te komen, dat het lichaam zich voorbereid. Als de streep donker is, dan is je ovulatie binnen 24-48 uur.

Wat heftig Windgong. Helemaal hoe je het zo beschrijft met al die zwangerschapsymptomen, die dan dus voor niks zijn. En dan inderdaad nog niet precies weten wat er komen gaat.
Ik hoop dat het snel woensdag is voor je en dat het gesprek en onderzoek bij de VK snel duidelijkheid geeft.
Een dikke knuffel en sterkte.
Alle reacties Link kopieren
-
televisiemeubel wijzigde dit bericht op 31-03-2020 09:36
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Even snel tussendoor: ik ben vanochtend ongesteld geworden. Snap het niet helemaal, want had het vrijdag pas verwacht. Dus nu door naar ronde 4....
Alle reacties Link kopieren
@Dee: Dank je wel! Hoe gaat het nu met de ovulatiestreep ;)

@televisiemeubel: Het was een fijn gesprek met mn baas. Wel gek om het met je baas over een zwangerschapswens te hebben.
En ik ben zeker heel blij voor mn vriendin. Dat ze mama mag worden! Het feit dat ik haar zwangerschap natuurlijk van dichtbij ga meemaken maakt het wel iets lastig mijn gehoopte tijdslijn los te laten. Want die zou anders 10 dagen er achteraan lopen. En nu blijf je in weken tellen... En voor jullie allemaal duim ik natuurlijk ook net zo hart. Ik hoop op veel dikke buiken.

En wat leuk dat je zo'n leuke band hebt met donor. Lijkt me heel bijzonder. Ik duim met je mee dat eergisteren of vanavond goed gaat.

@sneeuwwitje. Balen zeg!! Ben je normaal regelmatig? Hoe lang was deze cyclus?
..
Wat jammer Sneeuwwitje :( Op naar de volgende maand maar weer inderdaad.

@televisiemeubel, waren jullie al bevriend, of was hij eerst donor en werden het daarna pas vrienden ? Wel heel fijn dat het er zo aan toe goed. Toch lijkt het me toch wat ongemakkelijk om als man dan zo een potje te moeten overhandigen. Gelukkig zijn er dus mannen die daar geen problemen mee hebben.

@windgong, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Toch prettig als je je gevoel en de situatie daar kunt delen, in plaats van de schijn moeten ophouden.

De ovulatiestreep was duidelijk aanwezig gisteren en eergisteren ;)
Wel handig, ik heb een cyclus van exact 28 dagen en mijn ovulatie was ook precies op de datum zoals je die zelf uit kunt rekenen. Ik hoop dat dat een goed teken is, maar ja, you never know natuurlijk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch een gevoel van haast heb, vanwege mijn leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Dames,

Momenteel ben ik meer een stille meelezer, aangezien mijn man en ik het gewoon rustig aandoen, en wel zien wanneer het raak is. Op die manier, kan ik mijzelf ook niet echt iets wijs maken.

Windgong, helaas weet ik precies hoe dat je je voelt. Een paar jaar geleden had ik toen ik nog met mijn ex was ook een missed abortion. Ik heb het een plekje gegeven, maar vergeten doe ik het niet.

Op het moment dat ik mijn 1e echo had, had ik 7 + nog wat dagen moeten zijn. Ik werd terug gezet naar 6 + nog wat dagen, maar er was wel een kloppend hartje. 2 weken later had ik mijn intakegesprek, en kreeg toen nog een echo, want dat deden ze daar gewoon. Waar we tijdens de 1e echo meteen een hartje zagen, was het bij de 2e echo niet zo. Het blijkt dat het na de 1e echo mis was gegaan. Ik had 8 + nog wat dagen weken zwanger moeten zijn, maar met 6 + nog wat dagen was het hartje ermee gestopt.

Ook ik was behoorlijk boos op mijn lichaam, want mijn symptomen werden steeds erger. Mijn misselijkheid nam alleen maar toe, dus ik dacht dat het wel goed zat.

Omdat ik al 2 weken ermee rond liep, wilde ik niet wachten tot het zelf af zou komen, (want ja, je weet inderdaad nooit hoe lang het kan duren) dus had ik gekozen voor een curettage. De gynaecoloog wilde eigenlijk dat ik voor medicatie zou kiezen, maar dat kon ik mentaal niet aan. Want zodra ik wist dat het niet goed zat, ging ik iedere keer met angst naar de wc. Ik wilde al het bloed en/of het vruchtje niet zien.

Na mijn curettage duurde het 10 weken voordat ik weer ongesteld was. Het heeft mij even geduurd alvorens ik alles kon verwerken. Helaas, had de miskraam ook een impact op mijn relatie. In plaats dat we naar elkaar toe groeide, groeide we dus uit elkaar en uiteindelijk zijn we gaan scheiden.

Ik hoop zo dat je alsnog goed nieuws krijgt, en dat het toch goed zit!

Mocht het toch niet goed zijn, weet dan dat je niet de enige bent die zich zo voelt. Wat heel belangrijk is: Jij kan er niks aan doen. Het is niet jouw schuld! Het heeft mij heel lang geduurd,eer ik dat kan accepteren!

Ik hoop ook dat jij en je man, veel steun aan elkaar hebben. Schrijf vooral hier je gevoelens op, en praat erover met je man. Ook al heb jij het kindje gedragen, het is een verlies voor jullie allebei.

Liefs,
SunShine
Alle reacties Link kopieren
Inwendige echo gehad. Vruchtje niet meer te zien. Vruchtzakje gemeten op 4 a 5 weken. Was zaterdag nog 6. Volgende week woensdag afspraak gyn. Als het dan nog niet zelf weg is gegaan krijg ik wss medicatie.

@Sunshine: Wat vervelend zeg! Ook van je relatie. Mijn relatie heeft wat dipjes gehad maar zijn juist nu heel sterk en dat merk ik ook deze week. Ik vind het ergens fijn dat dit nooit een hartje heeft mogen hebben. Daarvoor nog te klein. Dat helpt met het een plekje geven. Ga het alleen pas echt verwerken als het lichamelijk weg is. We wachten af.
..
Alle reacties Link kopieren
Televisiemeubel spannend! En wat fijn dat jullie goed contact hebben met de donor.

Sneeuwwitje1 ah balen dat je vroeger ongesteld was. Hopen dat de 4e ronde beter gaat.

Dee81 wat fijn dat je je ovulatie kon vinden. Ook voor jou ga ik duimen dat het raak is deze ronde.

Ik was vandaag naar het ziekenhuis voor de onregelmatigheid. Het zou alleen een intake zijn, maar ze hebben gelijk een uitstrijkje gemaakt, een chlamydiatest gedaan (formaliteit want we weten zeker dat ik dat niet heb) en gelijk een inwendige echo gemaakt. Mijn baarmoeder en het slijm daar zag er goed uit. Ook mijn eierstokken waren goed, bij eentje iets meer follikels dan normaal maar bij lange na niet zo erg als bij PCOS.

Over 4 weken krijg ik de uitslag en de volgende cyclus gaan we volgen. Dus bij dag 1 of 2 van mijn volgende menstruatie bloedprikken om mn hormonen te volgen. Ik vind het wel fijn dat ze het heel serieus nemen.
Babygroot fijn dat het er goed uit zag!

Televisiemeubel en Dee ik duim mee dat het raak is!

Windgong wat een vervelend nieuws... maar misschien ook wel fijn dat je duidelijkheid hebt?

Bij mij lijkt mijn ‘innestelingsbloeding’ toch een ordinaire ongesteldheid te zijn. Het hield namelijk maar niet op dus heb toch maar even de kliniek gebeld. Daar gaven ze aan dat 9 dagen na ovulatie toch wel wat laat is voor een innesteling. En gisteren toch maar even een zwangerschapstest gedaan en die was hagelwit.

Alleen wel balen, want het zou betekenen dat ik misschien (soms) een korte fase heb na mijn ovulatie, in dit geval van 9 dagen. Even kijken wat dat gaat betekenen. Ze had het erover dat ik, als het vaker is, misschien progesteron zou moeten gaan gebruiken, maar dat dat allemaal bijwerkingen heeft.

Ik vind het wel vaag, hoor, want vorige maand, toen ik wel mijn ovulatie miste maar wel weet wanneer de eisprong ongeveer moet zijn geweest, was de fase na de eisprong wél minstens 11 dagen (en waarschijnlijk zelfs gewoon 14).
Alle reacties Link kopieren
@Babygroot: Fijn dat ze het idd zo serieus nemen!! Ik hoop dat zo'n traject iets houvast geeft. Of voel je dat niet zo?

@Sportygirl. Ik vind het zeker fijn dat er meer duidelijkheid is. En een plan. Balen zeg dat het ongesteldheid was...
..
@Windgong, hopelijk is dit allemaal spoedig achter de rug. Dan kun je weer vooruit kijken en het een plekje geven. Ik kan me voorstellen dat je blij bent dat het nog geen hartje had, ik zou dat denk ik ook zo voelen.

Wat jammer Sportygirl. Daar zit je natuurlijk niet op te wachten, extra hormonen. Wat houdt dat in, als die fase te kort is na je ovulatie? Is er dan te weinig tijd om in te nestellen?

Babygroot, fijn dat het gelijk serieus genomen wordt. En ook gelijk al de eerste geruststellende en positieve berichten . Ik realiseer me steeds meer dat kinderen krijgen echt wel iets is van de lange adem.
Alle reacties Link kopieren
Televisiemeubel spannend zeg! Hopelijk is het dan ook daadwerkelijk gelukt. Kan me voorstellen dat het fijn is als je zulk goed contact hebt met je donor.

Sneeuwwitje balen zeg! Was je erg teleurgesteld?

Windgong hoe is het nu met je?

Sunshine hoe is het met jou? Mooie post die je ik schrijft naar windgong.

Babygroot wat fijn zeg dat ze zo snel in actie gingen! Hopelijk goeie uitslagen. En fijn dat ze je cyclus in kaart gaan brengen.

Sportygirl Balen zeg! Ook vervelend dat het dan toch allemaal niet zo regelmatig blijkt te zijn. Hopelijk was het eenmalig!

Hier een drukke week gehad. Bedankt voor de felicitaties! De eerste week een goede indruk gehad en hopelijk blijft die zo! Wel helaas nog steeds niet fit. Ik word een beetje gek van mijn lage weerstand ineens. Maar goed zal wel weer over gaan ;-). Ik had ovulatietesten bij de action gehaald en afgelopen woensdag gebruikt, gelijk een positieve. Daar ‘a avond gebruik van gemaakt. En nu dus weer afwachten.
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik laat mijn gezicht ook maar weer eens zien!

Babygroot wat fijn dat ze het serieus nemen! Alleen al horen dat alles goed is lijkt me heel fijn. Maar mocht er toch iets afwijken, ben je ook gelijk in goede handen voor behandeling. Ik hoop dat het snel duidelijkheid geeft.

Wishfulthinking: nog bedankt voor je prachtige en oprechte hart onder de riem. Het is je hartstikke gegund dat het bij jou gelukt is, en lijkt mij heel leuk als je ons op de hoogte blijft houden van je zwangerschap!

Windgong het spijt me dat het bij jou zo verdrietig is gelopen. :rose: Je voelde het al aan, dat geeft misschien iets van troost. Blijft toch ontzettend jammer en pijnlijk. Ik hoop dat je gesprek goed gaat en dat het een beetje kan landen.

Snunnie wat fijn dat het bevalt op je nieuwe werk! Is het hoe je het verwacht had?

Televisiemeubel wat een bijzonder verhaal over jullie donor. Ik kan me voorstellen hoe fijn dat is! Het lijkt me enorm ingewikkeld als die band niet goed is, dus ik snap dat je heel blij bent dat het jullie zo makkelijk afgaat. In ieder geval 1 zorg minder.

Sportygirl wat vervelend dat je zo snel al ongesteld bent geworden. Ik heb wel het idee dat het proberen zwanger te worden hele gekke dingen kan doen met je cyclus. Het kan zomaar zo zijn dat het volgende ronde ineens weer heel anders is.

Sneeuwwitje stom!! Hopelijk deze ronde meer geluk.

Dee81 fijn dat je je ovulatie hebt gevonden! Ik duim voor je!

Sunshine wat een verdrietige geschiedenis. Wel mooi hoe je het deelt en het een onderdeel is geworden van wie je bent. Ik hoop dat je snel ook een positieve ervaring met een zwangerschap zult hebben.

Zo, volgens mij heb ik nu iedereen gehad :-D Hier heb ik helaas weer geen veelbelovend nieuws. Ik zit nu op 8 dpo en heb al sinds mijn ovulatie spotting. Vorige cyclus had ik dit vanaf dag 5 dpo en hield het aan tot mijn echte menstruatie. Het lijkt dus een soort nieuwe werkelijkheid. Google zegt dat het waarschijnlijk samenhangt met een laag progesterongehalte, dat klinkt dus niet erg veelbelovend. Heel erg balen dus! Ik heb bij de huisarts inmiddels een doorverwijzing naar de fertiliteitsarts afgedwongen (hij zag de urgentie niet zo) waar ik nu op een wachtlijst sta tot juni. Nog behoorlijk lang, maar dan kunnen we wel nog even kijken of het niet stiekem toch lukt.

Ik heb verder wel allerlei 'kwaaltjes', maar die heb ik vorige maand ook gehad dus daar trap ik niet meer in :P

Als mijn menstruatie voor die tijd niet doorzet, ga ik dinsdag een vroege test doen (10 dpo). Woensdag is mijn verwachte menstruatie, maar ik wil heel graag weten of er een bevruchting heeft plaatsgevonden ondanks dat ik misschien wel ongesteld word later. Dit zou namelijk het vermoeden van laag progesteron bevestigen, omdat het probleem dan zit in het succesvol innestelen en niet in het bevruchten.

Zo, heel verhaal. Wel fijn dat we dit soort dingen hier kwijt kunnen!
millie91 wijzigde dit bericht op 09-02-2020 20:28
Reden: Toch iemand vergeten
4.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh en Snunnie: ik gebruik goedkope ovulatie dipsticks die je in bulk kan kopen bij Bol. Die doe ik 's ochtends en 's avonds vanaf een paar dagen voordat ik mijn ovulatie verwacht. Als de teststreep goed donker is, doe ik ook een digitale CB ovulatietest met smiley ter bevestiging.

Ik houd van duidelijkheid :-D
Dat is inderdaad niet echt positief Millie. Wat een gedoe zo. De wachtlijst is flink, tot juni. Het zou natuurlijk het mooiste zijn als het toch gewoon zou lukken. Begrijp ik dan goed dat het progesteron gehalte van belang is bij de innesteling?
Alle reacties Link kopieren
@millie: ik herken de stress en de onzekerheid. Bij mij waren die deze ronde, in tegenstelling tot december, ook weer volop aanwezig. Je kunt jezelf dan best gek maken hè? Ik wou dat ik tips voor je had, maar vind het zelf dus ook erg lastig. Ik probeer nu weer te focussen op werk (dat lukt ook minder goed als ik steeds ben afgeleid) en alle andere dingen die wel goed gaan/die ik wel in de hand heb :facepalm: Vervelend ook, die spotting. Goed dat je hebt aangedrongen op een doorverwijzing, dan is dat iig alvast in gang gezet! Hopelijk lukt het in de tussentijd :)

Veel dank voor jouw ontzettend lieve en fijne bericht @wishful! Hoe gaat het nu met jou? Erg last van onzekerheid? Dat lijkt me ook lastig hoor. Heb je de ene fase “achter de rug”, dient de volgende zich weer aan met nieuwe uitdagingen o_o

@Snunnie: hoe bevalt je nieuwe baan?? :)

Spannend voor jullie @televisiemeubel. Hopelijk klopt het gevoel van je vrouw. Ik duim voor jullie. Leuk ook dat jullie verhuisd zijn :)

Wat onwijs verdrietig voor jullie @Windgong. Het lijkt me ontzettend confronterend als je wel de symptomen hebt, maar weet dat het niet goed is *stuurt virtuele knuffel*.

Balen @sneeuwwitje en @sportygirl dat jullie ongesteld zijn geworden :( Vorige maand had ik ook ineens een korte luteale fase. Ik maakte me ook zorgen maar deze maand tikte ik de 13 dagen weer aan. Dus het kan heel goed eenmalig zijn.

Ook ik schuif weer door naar de volgende ronde. Merkte dit keer wat meer teleurstelling dan de vorige keren. Misschien komt dat omdat zoveel vrouwen om me heen zwanger zijn. Ik kan nu al opzien tegen alle kraamvisites in de zomer (best erg... :-| ). Enfin, ik probeer het weer los te laten. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Zoiets :roll:
Alle reacties Link kopieren
En @babygroot, fijn dat ze je serieus nemen en dat alles er op het eerste gezicht prima uitzag. Hopelijk geeft het bloedonderzoek meer inzicht! Ben heel benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
@Dee: Flauw, maar kinderen zelf is ook van de lange adem. Mijne was vanochtend erg boos omdat hij zijn korstje graag aan zn brood wilde hebben. Dikke tranen van verdriet. En hij had ze er zelf afgehaald! Hou je het nog een beetje vol op het wachtbankje?

@Snunnie: Ook succes op het wachtbankje!

@Millie: Jeetje juni.. Dat is best lang. Hopelijk is het uiteindelijk niet nodig, maar anders heb je m in ieder geval staan.

@Luikje: Dank je wel voor de knuffel. Ik hoop voor je dat je straks bij al die kraambezoeken gewoon ook lekker zwanger bent. Dat je net zwanger bent en het dan kan vertellen of dat je al zover bent dat als die baby huilt de jouwe in je buik gaat dansen. Ik ken het uit persoonlijke ervaring allebei. Erg leuk ;-)

Ik wacht nog steeds op krampen of bloed. Gebeurd nog weinig, Iets rozig met afvegen vandaag. Woensdag de gyn. Hoop nog steeds dat uit zichzelf doorzet omdat ik denk dat dat beter is voor cyclus, maar ben er aan de andere kant ook wel klaar mee. Dagen duren mega lang en zitten wat zware momenten tussen. Zo zonde van de tijd dit. En wil me weer mezelf voelen.
..
Haha Windgong, dat hij het korstje weetraan zijn broodje wil 😂
Vervelend dat het zelf inderdaad niet is losgekomen. Ik geloof ook wel dat het beter is voor je cyclus. Medicijnen zijn dan toch weer invasiever. Hopelijk valt het mee en hersteld e.e.a. zich weer spoedig. Sterkte in elk geval woensdag, dat het maar weer snel voorbij zijn. Dan kun je je weer op de toekomst focussen.

Ondertussen probeer ik me iets minder op de toekomst te focussen, vanaf de wachtbank 😏 Ik zei nog zo dat ik niet meer te vroeg ga testen, terwijl ik nu alweer denk, zal ik niet zo'n vroege test halen?? Het niet weten, daar kan ik echt slecht tegen. Ik wil het liever gewoon weten, dan is het zo, en klaar.

Vanaf wanneer kun je dingen gaan voelen eigenlijk?

@Luikje, jammer, jij ook weer naar de volgende ronde en wat meer teleurgesteld. Een knuffel voor jou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven