Zwanger worden vanaf juli 2020

11-07-2020 09:15 1609 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Gezellig kletsclubje voor dames die zwanger proberen te worden:) / of inmiddels al zwanger zijn :)
NaamLeeftijdKindje nr.NODUD
Nanku(runaisa)30/341 :cheer2: 28-1
Viviette27/351 :cheer2:-
Followthesun28/1 :cheer2: Meisje geboren
HoneyB199129/281 :cheer2: 23-01
Curlynan29/341 :cheer2: Jongetje geboren
Marhoo25/314:cheer2:Jongetje geboren
Onzekermeisje2534/331:cheer2:Meisje geboren
Lizzie8931/362:cheer2:Meisje geboren
nankurunaisa wijzigde dit bericht op 10-01-2022 12:43
87.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Nanku, wat ontzettend naar voor je dat het zoveel pijn doet.
Ik hoop dat ze je snel gaan helpen.

Fijn dat het rustig is in je hoofd babynr3.
Ik ga met je mee duimen dat het een innestelingsbloeding is.

Jammer Viviette dat je test negatief was.
Hopelijk was je gewoon te vroeg met testen en is het over een paar dagen wel een positieve test.

Spannend voor jou paranoid. Het kan natuurlijk een goed teken zijn al je klachten, maar de kans is ook vrij groot dat het idd komt omdat je er zo mee bezig bent.

Lizzie, hopelijk krijg je een goede uitslag van de nipt. Wij zijn volgende week aan de beurt, ik vind het toch spannend.
Wij doen de nipt zonder nevenbevindingen.

Hier gaat alles zijn gangetje. Praktisch geen klachten dus dat is erg fijn. Volgende week dus naar het ziekenhuis voor de nipt en als het goed is gaan we dan ook hartje luisteren. Over 4 weken hebben we een pretecho staan met geslachtsbepaling dus dat komt ook alweer in de buurt. Ben zo benieuwd wat het word.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sorry Viviette en follow ik had helemaal over jullie heen gelezen! Ik hoop dat jullie gewoon vroeg zijn met testen, en ze toch nog positief worden :hug:

Nanku jeetje zeg, ik kan me niet voorstellen hoe klote dit moet zijn voor je. Dikke knuffel en heel veel sterkte en succes sowieso :hug:

Bij jou schiet het ook lekker op, onzekermeisje! En wat fijn dat je geen klachten hebt :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Follow, vergeten op jou te reageren.
Heb je dat normaal ook al zo vroeg wat bloedverlies? Of kan het een innestelingsbloeding zijn geweest?
Hopelijk voor jou dat laatste.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn dat je weer wat rust gevonden hebt Babynr3. De early testen zijn echt gevoeliger dus wanneer je voor de NOD test, zou ik sowieso een early test gebruiken.

Nanku He wat vervelend. Ik hoop ook echt voor je dat de arts betere medicatie kan bieden en dat het niet te erg groeit. De meeste vrouwen met endometriose kunnen uiteindelijk gewoon zwanger worden. Probeer daar aan te denken. Stress is sowieso niet bevorderlijk als je zwanger wilt worden. Verder een dikke knuffel voor jou. :hug:

Wat fijn dat je amper klachten hebt onzekermeisje25. Hopelijk blijft het zo en heb je straks ook een goede uitslag van de nipt. Dan kun je vast nog meer genieten!

Hier nog altijd niet ongesteld.... ik word nu toch wel erg ongeduldig. ;) Ik heb de afgelopen weken wel vrij veel stress gehad ivm werk (ofja eigenlijk het feit dat ik straks geen werk meer zou hebben - ik heb ontslag genomen), dus kan me goed voorstellen dat het door alle stress deze maand sowieso niks wordt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Viviette Oh zo spannend zeg. Het kan dus twee kanten op: nog niet ongesteld ivm zwangerschap, of ivm stress! Ben heel benieuwd. Ik zou ook best wel eens later ongesteld kunnen worden omdat ik ook veel stress heb gehad de afgelopen maand. Maar ik hoop natuurlijk van niet; ik hoop dat ik helemaal niet ongesteld word, en als ik het wel word, dat het gewoon op tijd is :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Dankjewel voor al jullie steun ! :hug:
Vieviette je maakt het echt zoo spannend haha. Ik hoop echt dat je zwanger bent! Ga je nog een test doen of wacht je nog even?

Onzekermeisje wat Leuk dat de geslachtsbepaling bij jullie ook al dichterbij komt! Lijkt mij echt een spannend moment.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja ik denk dat ik wel nog een test ga doen. Twijfel alleen nog welke. De early test van de action of toch de kruivat 2v5?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb trouwens de zwangerschapstesten via bol.com besteld. Vroege testen van Telano. 10 voor 7,50.
Ik denk persoonlijk dat het niet heel veel uitmaakt welke test je koopt, zouden allemaal hetzelfde moeten doen. De een is misschien net iets gevoeliger dan de andere.
Aangezien je al "over tijd" bent denk ik niet dat het veel uitmaakt welke je pakt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als ik zou moeten kiezen, zou ik gaan voor de kruitvat 2v5 en dan met ochtendurine, dus morgenochtend.

Sending positive vibes! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren Quote
Viviette ik duim voor je morgenvroeg 😃🤞
Alle reacties Link kopieren Quote
Viviette 🤞🤞🤞🤞🤞🤞
Nankurunaisa schreef:
18-09-2020 20:53
Viviette ik duim voor je morgenvroeg 😃🤞

+1!
Spannend Viviette, hou ons niet langer in spanning! 😀

Nanku, voel je je weer wat beter? Echt niet te doen wat je beschrijft 😥

Hier gisteren denk ik een contactbloeding na de seks. Het zag er vooral roze uit, dus ik voorzichtig hoop natuurlijk 😊 Al kan het natuurlijk nog 10 andere redenen hebben maar goed 🙃
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja ik ben ook benieuwd hoe het nu met je gaat, Nanku?


Ennnnnn Viviette, je houdt het wel heel spannend zo! Heb je getest? :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedankt voor het duimen! :)
Negatief! :facepalm: nu maar hopen dat ik snel ongesteld word.
Alle reacties Link kopieren Quote
Viviette schreef:
19-09-2020 11:07
Bedankt voor het duimen! :)
Negatief! :facepalm: nu maar hopen dat ik snel ongesteld word.

Oh neeeee wat jammer :( Ik hoop het ook voor je. Wellicht deze ronde een iets langere cyclus dus.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh neee ik had echt gehoopt dat het raak is! Dan hoop ik idd dat je snel ongesteld wordt zodat je naar de volgende ronde kan. Hoe voel je je erbij?

Baby en Paranoid wat lief dat jullie interesse tonen. Heb nog wel buikpijn maar dit is peanuts voor mij. Het was weer drama dus ben zo blij dat het weer (bijna) voorbij is! Nu op naar de volgende ronde.
nankurunaisa wijzigde dit bericht op 19-09-2020 14:45
32.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Nankurunaisa schreef:
19-09-2020 12:15
Oh neee ik had echt gehoopt dat het raak is! Dan hoop ik idd dat je snel ongesteld wordt zodat je naar de volgende ronde kan. Hoe voel je je erbij?

Baby en Paranoid wat lief dat jullie interesse tonen. Heb nog wel buikpijn maar dit is peanuts voor mij. Het was weer drama dus ben zo blij dat het weer (bijna) voorbij is! Nu op naar de volgende ronde. Wij hebben afgelopen ronde misschien zelfs teveel seks gehad. Dagelijks schijnt ook weer niet goed te zijn. Ook ivm sperma kwaliteit enzo. Dus wat minder vaak, scheelt voor mij ook weer wat pijn.

Iemand had het hier over glijmiddel dat wel gebruikt kan worden? Zou deze mij een pb willen sturen met welke dit was? Ben het vergeten sorry.

Wat fijn dat het weer wat beter voelt allemaal! En inderdaad, ze zeggen dat om de dag of om de twee dagen in je vruchtbare periode het 'beste' is, ook voor de kwaliteit van het zaad.

Dat glijmiddel, dat was ik, ik ga je nu een PB sturen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Nankurunaisa schreef:
30-07-2020 18:31
Curlynan begrijpelijk.. heel veel succes en hopelijk snel een positieve test. Zoals Onzekermeisje al zegt, je bent altijd weer welkom als het raak is 🙂
Hee dames, niet meeschrijven heeft wel geholpen om het wat meer los te laten. Maar ik moet bekennen dat ik wel mee ben blijven lezen. Ik was toch wel benieuwd hoe het met jullie gaat :). Gisteren had ik opeens een positieve test in handen o_o .

Dit was vrijdag:
https://www.directupload.net/file/d/594 ... ww_jpg.htm

En dit vanochtend:

https://www.directupload.net/file/d/594 ... 8s_jpg.htm

Mag ik toch weer meeschrijven? Toch wel fijn om sommige dingen met andere vrouwen te delen ;-). Ik zal later wat uitgebreider reageren!
Alle reacties Link kopieren Quote
Curly wat Leuk dat je er weer bent en wat top dat je een positieve test hebt!! ❤🥳
Alle reacties Link kopieren Quote
Holy moly Curly! Wat een fijne comeback zo dan :cheer2: Van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Curly! 🎉 Wel een heel fijne manier om je weer terug te melden 😁 Tuurlijk mag je weer meeschrijven!

Jammer Viviette😥 Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Nog een klein beetje hoop? Zo lang je niet ongesteld bent...

Fijn Nanku dat het beter gaat. Nu duimen dat het deze ronde raak is. Om de dag seksen zou idd zeker genoeg moeten zijn. Wat een loterij is het toch hè.

Het spookt vandaag weer meer door mijn hoofd dan afgelopen week. En dat ondanks een drukke dag... Nog 5 dagen voordat ik wil gaan testen 🙄
Alle reacties Link kopieren Quote
Vervelend babynr3, die onrust, dan duren die 5 dagen ook zoooo lang ineens. Pffff. Ik herken het wel hoor. Ik moet nog een dag of 9 en word ook met de dag onrustiger.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedankt :) . Ik had er nog eentje liggen dus vanochtend nog maar een keer getest. Streep was nu super duidelijk, fijn om te zien dat de testen oplopen.

Ik ga proberen op zoveel mogelijk te reageren, maar ik moet zo weg haha. Dus de rest vanavond :-).

Nanku, klinkt heel naar hoeveel pijn je steeds hebt zeg. Ik hoop ontzettend voor je dat het snel raak is.

Babynr3, wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad. Hopelijk snel weer raak! Ja duurt lang hè dat wachten. Normaal gesproken vliegen de weken voorbij, zo anders is dat als je zwanger wil worden.

Viviette, jammer dat de test negatief was.

Onzekermeisje, fijn dat je niet echt klachten hebt! Leuk over 4 weken geslachtsbepaling, gaat snel alweer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Balen viviette dat je test negatief was.
Hopelijk snel ongesteld dan.

Curly, wat leuk 😀
Gefeliciteerd 🥳
En welkom terug.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven