Zwanger worden vanaf juni 2018

28-05-2018 11:00 635 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuw op het forum, lees al wel langer mee, maar nog nooit geschreven.


Vandaag stop ik met de pil en ben benieuwd of er meer vrouwen hier zijn die nu gaan proberen. Ben zelf 32 jaar, man is 39 en we gaan voor de 1e!

Er zijn al diverse topics gestart maar die zijn al redelijk vol dus leek mij leuk om een nieuwe te beginnen! Wie wil er mee schrijven?

Nu met tabel:
NaamLeeftijd/Leeftijd partnerBegonnen 1e/2e/3e/bijzonderheden
Beje190133/34juni 20182egeen
Alskar29/32juni 20181egeen
Beluga25/33juni 20181egeen
Zegeens27/34mei 20181eZwanger!
Maan1232/33juni 20181egeen
Pandi28/28mei 20182ePCOS
Choco_Pie30/34juni 20181e geen
Pocassie 31/33mei 20182egeen
Leeuw3232/39juni 20181ehormonale migraine
Nijn533/33juni 20181e
Maris8632juni 20181esingle, IUI
Illyen25/28juni 20181e
leeuw32 wijzigde dit bericht op 18-06-2018 09:42
76.08% gewijzigd
Hmm... een dag voor m'n NOD en nog geen duidelijke ongesteldheidsverschijnselen. Normaal heb ik vaak wat bruinverlies. En ik heb ineens rare puistjes op m'n kin?! Heb normaal echt nooit puistjes :huh: Beetje misselijk ook, maar kan ook heel goed door het eten komen. En ben ik ook vaak als ik ongesteld moet worden. Maar die puistjes zijn echt raar.

Ben een avondje alleen thuis, dus Google is my best friend :facepalm: . Die zegt dat puistjes ook een teken van kan zijn blijkbaar. Eens kijken hoe lang ik me kan inhouden met testen, aangezien ik er al 2 verbruikt heb inmiddels.

Moest dit even kwijt :hyper:

Fijne avond allemaal!
Spannend Pandi!
Pocassi ik ga voor innesteling!
Alle reacties Link kopieren
Heb er vanmorgen voor de zekerheid maar even een testje tegenaan gegooid maar blijkbaar heb ik gewoon een hele lichte menstruatie.
Op zich wel fijn dat ik nu duidelijkheid heb.

Pandi, toch echt nog wel spannend dan!

Maris, hou je het nog? Hoe gaat het met se symptomen?
Alle reacties Link kopieren
Hier weer even een berichtje van mij! Wat ontzettend spannend allemaal. Zo herkenbaar, al die emoties en dat eindeloos Googlen naar symptomen. Ik heb volgens mij alle sites gehad ;-) Dat wachtbankje is echt zenuwslopend.

Ik trok het gisteren écht niet meer van de spanning, dus ‘s middags toch een test gedaan, hoewel een dagje te vroeg en geen ochtendurine. Durf het bijna niet te zeggen én te geloven.. maar positief!!!

Nog steeds ongelooflijk nu ik dit hier zo op schrijf.

Pandi, Pocassi, Maris en de rest.. hopelijk voor jullie ook gauw goed nieuws, ga voor jullie duimen!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen meiden! 🙂

In mijn zoektocht op google vanochtend in bed kwam ik jullie tegen. Wij zijn ook net bezig, ronde 1, en ik wil me graag aansluiten en meepraten.

Ik zal ons even kort voorstellen. Ik ben 26 en mijn verloofde, we trouwen 21 september 2018, is iets jonger, hij is 24. Ongeveer 2 jaar geleden hebben we besloten te stoppen met de pil. Na een tijdje een spiraal laten plaatsen en deze is er op 15 mei uitgehaald. Hierna meteen ongesteld geworden en toch nog even een condoom gebruikt omdat ik bang was niet in mijn trouwjurk te passen mocht het in 1 keer lukken. Sinds deze ronde toch ervoor gegaan 🙂 Ik ben meteen begonnen met ovulatietesten omdat ik al zo lang anticonceptie gebruik dat ik geen idee heb hoe mijn cyclus eruit ziet. Gisterochtend had ik voor het eerst een positieve ovulatietest 😀

Ik was eigenlijk op zoek naar een Whatsapp groep, ben zelf niet zo bekend met een forum. Is hier interesse in?

Groetjes Michel
Alle reacties Link kopieren
Spannend Pandi! Dat googlen naar van alles herken ik echt. Elke keer als ik weer wat denk te voelen, en je vind altijd wel ergens iemand die zegt dat het een symptoom kan zijn. Elke keer neem ik me weer voor het niet te doen, maar dat lukt niet echt.

Vieww wat super! Gefeliciteerd :) Ik zou dat denk ik ook hebben hoor, het nog maar half geloven en hoogstwaarschijnlijk nog een paar dagen een testje doen zodat ik het telkens opnieuw zou kunnen zien, haha.

Welkom MiesV, leuk dat je mee wilt schrijven en fijn van de positieve ovulatietest. Nu is er dus werk aan de winkel :P
Vieww! Wat fijn, wat leuk! Gefeliciteerd!

Ik ben even onder de radar, maar duim nog steeds hard voor de rest! :biggrin:
Gefeliciteerd View!!! Wat een leuk nieuws! :D Had je meteen een knaltest? Wat voor test heb je gebruikt?

Jammer Pocassie, toch wel raar dat je menstruatie dan zo licht is nu?

Lelie, Maris, hebben jullie je nog in kunnen houden met testen?

Hardloopstudentje, ja Googelen voedt dan eigenlijk die onzekerheid. Maken onszelf maar gek ermee haha.

Welkom Mies!

Ik heb vanmorgen weer getest, was te nieuwsgierig. Maar helaas weer negatief :| Heb een 2e streepje in het staafje proberen te staren, maar het bleef er toch echt maar 1tje :P. Ook nog steeds geen tekenen van ongesteldheid. Dus nog steeds wachtenwachtenwachten...
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie lieve felicitaties!

Haha hardloopstudentje, kan inderdaad zo maar zo zijn dat ik eerdaags de kriebels krijg en jep nog maar een keer een tesje doe om het bevestigd te krijgen.. tis nog zo onwerkelijk.

Pandi, heb Clear Blue digital gebruikt, juist om te voorkomen dat we zelf zo’n half onzichtbaar streepje moeten interpreteren. Deze zegt gewoon zwanger of niet zwanger, en als bonus ook nog hoeveel weken na je bevruchting je bent. Er stond vrij snel ‘zwanger, 1-2 weken’. Nou wisten we dat al omdat we natuurlijk geteld hebben, dus ik kan bij deze bevestigen dat de indicator accuraat is ;-).
Wel jammer dat jouw test negatief was.. heeft je menstruatie inmiddels al doorgezet, of heb je nog een kansje?
Ga voor je hopen!
Vieww, nog steeds helemaal niks dus nog steeds een kansje! Ik heb ook 1 zo'n clearblue liggen, maar wilde die gebruiken om idd de tijdsduur te bepalen als het echt raak is. Vind ze zo prijzig 🙈. Gebruik nu wat goedkopere testen van sensitest.

Voor nu besloten dat ik even m'n lijf afwacht op (menstruatie)symptomen voor ik opnieuw ga testen.

Lijkt me inderdaad heel onwerkelijk! Hebben jullie het al aan mensen in jullie omgeving verteld? Of wachten jullie daar mee?
Gefeliciteerd Vieww!! Wat gaaf!
En Pandi, het kan dus nog steeds!

Ik heb een druk weekend gehad, buiten de deur geslapen dus ook niet kunnen testen. Zit nu weer op de wipwap.. Donderdag testen of toch al eerder.. Voel zo nu en dan wel wat, maar kan ook menstruatie zijn.. We'll see!
Van harte Vieww, superleuk :cheer:

En de rest van de meiden, ik duim voor jullie!

Hier een paar gare dagen, terwijl ik de eerste week eigenlijk niet echt wat voelde zijn inmiddels mijn darmen ermee opgehouden lijkt het en kan ik wel de hele dag slapen :yawnee: :zzz: Pas over 3 weken hebben we onze eerste echo.
Morgen mn NOD.. vandaag snel janken (maar zit ook in stressvolle periode). Heb me nog in kunnen houden met testen. Mn vriend zei al vanmiddag: wil je al testen?
Hebben gisteren maar even een test gekocht. Vond ik wel een beetje eng om te doen!
En net in bed zei hij dat hij de hele week het gevoel heeft dat t raak is.. dat ik anders ben: meer straal, zachtere huid.. en t emotionele...

Gefeliciteerd View!!
Al best veel zwangeren hier :)
Alle reacties Link kopieren
Duurt best lang dan denk ik, het wachten op die eerste echo Nijn! Wel spannend lijkt me, want dan kan je echt zien dat alles goed zit enzo.

Spannend Lelie! Laat je weten als je getest hebt?
En Lelie?
Hier denk ik enerzijds dat mn menstruatie eraan komt, maar het zou ook zomaar anders kunnen zijn.. Misschien toch morgen maar testen..
Wilde eigenlijk pas komend weekend testen, maar we konden ons niet inhouden... maar nee, niet zwanger.
Had t ook wel verwacht, want hoe groot is nou de kans dat t gelijk raak is, zeker in onze situatie..

Spannend Maris!
Wat jammer Lelie :( had het zo gehoopt!

En spannend idd Maris, hou ons op de hoogte! Hopelijk is het wat anders.

Hier nog steeds niks. Ook nog geen voortekenen van menstruatie. Misschien dat mn borsten op het moment ietsje gevoelig zijn, maar kan me dat ook heel goed inbeelden.
Sjongejonge.. Had ik me in het voortraject zo voorgenomen om mezelf niet gek te maken, maar dat is gigantisch aan het mislukken :facepalm:
Gelijk na testen de test wit maar na 10 15 min keek ik nog eens en zag ik een heeel licht streepje.. Volgens de bijsluiter moet je binnen 30 min aflezen.. Ik durf nog niet te juichen, morgen nog eens testen..
Kijken jullie mee?
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Spannend pandi en maris, wanneer gaan jullie testen?

Ik moet nog 1,5 week wachten, dus best spannend :)

Nijn, Hahahah komt vast allemaal goed!
Alle reacties Link kopieren
Maris! Een streepje is een streepje toch! Ik zie em zeker! Alvast voorzichtig van harte gefeliciteerd! Misschien morgen een clearblue doen die zwanger of niet zwanger zegt? :cheer2: :cheer2:
Beje1901 schreef:
17-07-2018 08:35
Maris! Een streepje is een streepje toch! Ik zie em zeker! Alvast voorzichtig van harte gefeliciteerd! Misschien morgen een clearblue doen die zwanger of niet zwanger zegt? :cheer2: :cheer2:
Thnx, ik durf het nog niet definitief te geloven.. Heb een paar dagen logeetje in huis dus ff een test halen gaat niet.. Heb nog 2 kruidvat testen liggen, denk dat ik daar morgenochtend 1 van gebruik.
Alle reacties Link kopieren
Snap ik maar je hebt binnen de afleestijd een streepje dus dat is goed nieuws. Die van het Kruidvat zijn ook erg gevoelig dus ik duim voor je voor een duidelijke streep morgen! Wauw echt super toch :-D
anoniem_370598 wijzigde dit bericht op 17-07-2018 08:58
0.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Vieww!
Spannend nog Pandi...

Wij hebben aanstaande vrijdag de 1e echo, zin in maar ook spannend natuurlijk! Mijn buik is echt al aanwezig joh...heel moeilijk te verbergen 🙈best lastig omdat we het nog een paar weekjes stil willen houden haha...
Even een snel berichtje vamag mn werk: Gefeliciteerd Maris!!! :cheer2: eem streep is een streep idd! Ben blij voor je! :yes:
Dat is echt wel een streepje Maris, van harte :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven