Zwanger worden vanaf juni 2020 (Tabel)

13-06-2020 13:09 437 berichten
Vervolg op
‘ Zwanger worden vanaf juni 2020’, met tabel.

Voor allen die willen aansluiten!
NaamLftKindRondeNOD/echo datum/ud Bijzonderheden
NWell 25/3015 30 december pcos, clomid50mg werkt niet, nu clomid 100mg
Mms25 27/311e:hug: 18 januari mk
Lize129/332e 1 jaar:hug: 22 december mk nov
Sali1985 34/372e 19mnd:flirting: ud half augustus
maMarjan leeftijd3e 6jr/2jr:flirting: :heart: ud 2 juni, 17/12 echo mk april ‘19
September10 30/351e :flirting: :heart: ud 25/2
Adventkalender 311:flirting:ud 19/3 mk mei
Zwartgroen (leeftijd)2:flirting: :heart: ud eind maart
Lalameme 25/28 2e 21mnd:flirting: :heart: 15 april UDguos vanwege groei dochter
pinguin00 262e 8mnd :flirting:Ud 2/5 mk aug '18. 18-06 opnieuw intake icsi
Kristie1988 31/322e 18mnd:flirting: :heart:u/d 3 mei1e kindje prematuur
anoniem_63ad9d62633bc wijzigde dit bericht op 23-12-2020 18:46
87.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lize, september en NWell, ben benieuwd
NWell hopelijk is het geen menstruatie maar innestelingsbloed;)
Alle reacties Link kopieren
nwell begint het bij jou iedere maand zo. Ik heb 9 vd 10 keer een aantal dagen bruin verlies voordat het doorzet. Toen ik zwanger was stopte het na die 6 dagen bruin/licht bloedverlies! Testje wagen ? Ik hoop het voor je!

Al nieuws lize en penguin
Alle reacties Link kopieren
Haha ik zie nu dat we 4 nods tegelijk hebben! Spannend! Hopelijk een gekuks dag ?

Hier weinig te melden, menstruatie is onwijs heftig weer voor het eerst sinds mijn bevalling. We kijken het volgende maand even aan, als het weer zo is toch maar de kijkoperatie uit laten voeren denk ik!
Hoi allemaal, ik zou graag met jullie meeschrijven als dat mag.

Ik heb een dochtertje van nu 20 maanden. In december besloten we er weer voor te gaan, helaas werd dat een vroege MK.

Sindsdien is mn cyclus ene grote puinhoop, door middel van ovulatietesten weet ik dat 11 juni mijn eisprong was, helaas nu alweer licht bloedverlies. 😴 weet ook niet wanneer mijn mentruatie eigenlijk zou beginnen, in mei was het rond de 24e
anoniem_63c65a32280fb wijzigde dit bericht op 19-06-2020 15:35
11.54% gewijzigd
Allinclusive: welkom! Gezellig dat je mee gaat schrijven.

Nwell: wat spannend. Zolang het nog niet door gebroken is is er nog hoop.

Hier ook nog niks. Heb al wel veel last van buikpijn en misselijkheid maja dat heb ik vaak als ik ongesteld moet worden. Wacht nog even af want soms ook wel 2 dagen langer of soms korter de cyclus dus nog even rustig afwachten.
Welkom allinclusive! Verdrietig van je miskraam en vervelend dat je cyclus niet echt mee werkt. Heel veel geluk gewenst.

Mijn geduld word nog steeds op de proef gesteld. Early tests lijken mij heel onzeker dus die koop ik niet. Nog niet ongesteld al voel ik dat het er wel aankomt. Vandaag zou het moeten beginnen als ik met mn kortste cyclus reken (33 dagen). Maandag menstruatie als ik op 35 dagen reken (meest voorkomende cyclus) krampes en misselijk. handig... die onregelmatigheid...
Alle reacties Link kopieren
Allinclusive wat balen dat je cyclus zo in de war is, juist na een miskraam wil je gewoon snel zwanger zijn (en minder aan miskraam herinnerd worden).

Hier;
Afgelopen maand was m’n man van huis rond m’n vruchtbare dagen. Plan was deze maand ook nog niet te starten.
Afgelopen week wel vreselijke opruim woede van en sneller opvlambaar dan anders.. dus zou het dan toch..?
nee, m’n regels zijn gekomen.
Nu echt aan de slag voor de eerste ronde.
September: oh wat spannend zeg! Ben zo benieuwd, we lopen tegelijk op.. Als ik mijn kortste cyclus moest aanhouden moest ik 2 dagen geleden het worden. Langste vandaag. Dus erg benieuwd ben het ook nog niet. Als het vandaag niet door zet koop ik morgen een testje.
Maar hier ook het gevoel dat het elk moment kan komen. Inmiddels zo emotioneel labiel als het maar kan (vre-se-lijk! Gevoel is dat. Krampjes in mijn buik. En alle symptomen die ik heb als ik ongesteld moet worden.
Toen ik van mijn eerste zwanger raakte ging het best snel mijn cyclus was altijd precies op tijd kon er een klok op zetten. Sinds ik bevallen ben is dat helemaal anders..
Deze dag al 10x naar de wc geweest om te checken, nog steeds niets. Ik lijk wel een of andere gek haha. Ik voel een soort druk op mijn buik die ik nog niet eerder heb gevoeld. Vanavond proberen afleiding te zoeken.. spelletjes spelen, serie kijken..
https://ibb.co/mHKvbRb
Alle reacties Link kopieren
September gefeliciteeeerd!!! Wat gaaf zo snel!

Lize hoe staat het ervoor bij jou?

Mamarjan op naar de eerste echte ronde dan!!

Allinclusive welkom! Lijkt me lastig, zo’n onregelmatige cyclus.

Lalameme wat balen dat je menstruatie weer zo heftig is. Hier ook altijd veel pijn. Heb je de kijkoperatie al eerder gehad?

Nwell hoe is het bij jou?

Hier afgelopen week bij de gynaecoloog geweest. We mogen gelijk starten! Moet mn menstruatie afwachten (5 dagen)en bij een positieve ovulatietest bellen en dan gelijk dezelfde ochtend voor een echo. Dan 3 dagen later een terugplaatsing. Kan wel zijn dat het op het moment dat ik bel niet kan omdat ze al vol zitten dus dat blijft ff spannend.
Alle reacties Link kopieren
September10 Wauw, een positieve test! Gefeliciteerd!! Hoe voel jij je?

Lalameme Ja vaak heb ik een aantal dagen bruin verlies en word ik dan "echt" ongesteld. Bruinverlies is helemaal gestopt en nog niet ongesteld geworden. Ik heb vanochtend een test gedaan maar die was helaas negatief, had ik ook wel verwacht maar toch hoop je dat die positief is.


Welkom Allinclusive, leuk dat je mee wil schrijven. Hopen dat je cyclus gauw weer op de rit is.

Pinguin00 Wat fijn dat jullie gelijk mogen starten! Wel weer spannend denk ik of niet? Hopen dat jullie bij een positieve ovulatie test daar wel gelijk terecht kunnen.

Ik dacht ongesteld te zijn geworden vorige week maar het heeft helaas niet doorgezet. Test gedaan maar die is ook negatief. Ik hoop dat ik snel ongesteld word en kan beginnen aan de volgende ronde.
September: gefeliciteerd!! Wat fijn zo snel! Hoe gaat het met jou nu? Kun je het wat beseffen?

Pinguin:wat fijn dat jullie gelijk mogen beginnen. Maar wel spannend of het niet te druk is. Hoop het niet en hoop voor jullie dat je maar 1x heen hoeft. Zou helemaal leuk zijn..

Hier nog niks. Voel me niet zwanger maar ook nog niet ongesteld. Benieuwd of het vandaag nog door breekt. Ga in iedergeval wel test kopen vandaag en als vandaag niet door breekt ga ik morgen ochtend een test doen. Ik zou best verbaasd zijn als het raak is na 1x seks gehad te hebben die week haha. Nu wel spannend aan het worden hoor.
Ja wel heel snel, niet te bevatten.

Pinguin, ook goed nieuws voor jullie!

Nwell, ik dacht ook dat het zou doorzetten maar bleef ook weg. Misschien te vroeg getest?

Lize, goed hoor.. zelfde gevoel als van de week, krampjes en steekjes (menstruatie gevoel) en ook een zenuwachtig gevoel van is dit echt..? Overmorgen wil ik zon digitale doen voor de zekerheid
Alle reacties Link kopieren
Hi lieve dames,

Mag ik hier nog aansluiten?
Wij hebben een heerlijk zoontje van 17 mnd (januari 2019) en willen graag voor nummer 2 gaan proberen. :heart:

Nu ben ik in april gestopt met de pil en na 31 dagen was 14 mei meteen mijn eerste natuurlijke menstruatie. Nu zit ik vandaag op dag 40 en nog altijd niks te bekennen, super frustrerend!
Bij ons zoontje hadden we ook de eerste natuurlijke cyclus afgewacht (ook na 30 dagen toen) en de maand erna bleek ik al zwanger, dus ik weet totaal niet of dit normaal is of niet?
Voor de zekerheid natuurlijk al aantal keer getest en die zijn negatief (helemaal prima, we hebben namelijk best beetje opgelet om in juni echt pas te starten).

Is het normaal dat je eerst 31 dagen ertussen hebt na gebruik van de pil en daarna in een keer heel lang? Ben meteen bang dat er iets mis is namelijk (zucht zo stom...) ben liever gewoon ongesteld dat ik weet dat ik niet zwanger ben, maar wel eisprong heb gehad en dan door kan gaan dan dit...

Ben benieuwd of iemand zich hierin herkent?
Verder ga ik even alles lezen, benieuwd naar iedereen!

Liefs!
September: oh wat kan ik me dat voorstellen dat je toch ook wel zenuwachtig bent. Gewoon de eerste ronde raak! Hoe reageerde je vriend/man?
Als de digitald ook positief is dan maar de verloskundepraktijk bellen voor een afspraak of niet.. Door jou ben ik nu ook wel erg nieuwschierig en zou ik vandaag ook wel een test willen doen haha.

Sali: welkom. Ik heb nog nooit in mijn leven aan de pil of andere anticonseptie gezeten (spiraal maar weer eruit ivm dat ik weeen kreeg en mijn lichaam het eruit perste) maar wat ik vaak bij de pil van anderen horen is dat je eerst moet ontpillen en je daardoor onregelmatig eerst kan worden.. Hoop voor je dat je snel regelmatig ongesteld gaat worden. Of zou natuutlijk nog mooier zijn als je nu ook al zwanger bent.
Nou ik kon niet meer wachten. En de test was witter dan wit. Helaad. Nog niet ongesteld maar goed op naar de volgende ronde en wachten tot het door breekt.
Alle reacties Link kopieren
Woow September!!! Wat leuk! Gefeliciteerd :)
Alle reacties Link kopieren
Lize: Dankjewel!
En grrr balen die witte test, al was het al niet echt verwacht toch nooit leuk he. Dat het maar snel doorzet dan, kun je op naar een nieuwe ronde!
En wat je zei over mij; heb ik ook vaker gehoord (onregelmatige cyclus door ontpillen), maar dacht dat dit dan zo was als je stopte met de pil en dan die maanden erna maar omdat ik meteen netjes na 31 dagen ongesteld werd, dacht ik yessss meteen weer een nette cyclus zoals de vorige keer. Helaas dus! Heb me nog nooit zo verheugd op een menstruatie als nu haha, dan weet ik tenminste dat alles "goed" is (nouja kun je nooit zeggen natuurlijk) en kunnen we deze maand echt gaan starten met proberen.

September: Waawwww gefeliciteerddd!! Ik weet het ook nog zo goed bij ons zoontje toen het meteen raak was (heel licht streepje op zw test), zo onwerkelijk in 1x! Wij hadden toen met 7w+2dagen de eerste echo met een kloppend hartje. Hoop dat jij ook gauw een echo mag!

Nwell: Misschien te vroeg getest? En anders hopelijk gauw echt ongesteld zodat je weet waar je aan toe bent he en door kunt.

Pinguin: oohh spannend! En super fijn dat jullie meteen mogen starten, ik ga duimen!!

Ik heb mezelf ook even in de tafel gezet, al weet ik dus niet wanneer mijn NOD is grrr, hoop heel snel. Vorige week heftige lage buikkrampen gehad en pijnlijke borsten dus toen dacht ik dat het zo komen maar nope helaas niks, al een week check ik iedere keer bij het plassen of ik niet bruin of rood bloed verlies (daar hoop ik dan steeds op) maar witter dan wit en gisteren voor de zekerheid weer getest op dg 39 maar negatief dus wachten wachten.. en anders over een tijdje eens de dokter vragen.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er lekker geschreven! Wij hadden een aantal drukke dagen, maar de rust is weer teruggekeerd!

pinguin Ja helaas wel, altijd al gehad ook. Ik kwam er toen tijdens de onderzoeken pas achter dat dit niet normaal was. De kijkoperatie heeft nooit plaats gevonden omdat ik ineens toch zwanger bleek te zijn. Ik wil nu gewoon heel graag duidelijkheid. Kan zijn dat er niets geweest is. Kan ook zijn dat onze dochter met heel heel veel geluk nog net zonder hulp is gekomen. We weten iniedergeval wel dat bij vriend alles goed is. Wat is de reden dat jullie bij de fertiliteits arts lopen als ik vragen mag en heb jij hem wel eens ondergaan? Vervelend he die pittige menstruaties.. ik ben zo blij voot jullie dat er geen wachttijd is! Ik hoop oprecht dat jullie nu heel veel ellende bespaard blijft en je heel snel zwanger bent.

Wauw September! Wat een heerlijk nieuws! Gefeliciteerd!

Lize aii! Ookal had je niet het idee dat het raak kon zijn.. die witte testen zijn nooit leuk! Al doorgezet ?

Sali welkom! Leuk, al een zoontje hebt, onze kindjes zijn ongeveer dezelfde leeftijd. Mijn dochter is 19 mnd. Vervelend dat je zo lang moet wachten.. heb ik geen ervaring mee. Wel hebben mijn menstuaties na mijn bevalling lang op zich laten wachten en zijn nu nog niet wat het geweest is. Ik heb ook weleens begrepen dat het soms na een bevalling ook echt veranderd. Mijn eerste cyclussen gingen ver over de 40 dagen. Terwijl voor mij vaak een dag of 21/24 normaal was. Even afwachten en mocht het echt heel lang duren eens naar de huisarts gaan misschien.

Hier weinig te melden, heel benieuwd naar de temperatuur curve en ovulatie testen deze maand. Ik geef natuurlijk nog bv dus dat zal zeker wat doen voor mijn cyclus.
Dankjewel allemaal!

Sali, tuurlijk mag je meeschrijven.. daar is het voor ;) ik herken het wel hoor. Ik was in september gestopt met de pil en de eerste menstruaties varieerden van 35 tot 54 dagen. Na een half jaar werd het steeds 33-35 dagen. Erg vervelend! De dokter zal er idd meer verstand van hebben.. Morgen wil ik de clear blue test doen, zon test met streepjes is toch anders.. (en dan verloskundige bellen) 7 weken een kloppend hartje, dat dat zo vroeg kan he wauw!
Alle reacties Link kopieren
September wat super leuk, gefeliciteerd, goede zwangerschap gewenst!

Lalameme ik geef ook (nog) borstvoeding :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Laat je het morgen weten september! Wij hadden een klopend hartje met 6w2d! Met 5w2d had ik de eerste echo bij de fertiliteits arts daar zag je alleen een vruchtzakje en een stipje. Week erna een mini garnaaltje met kloppend hartje! Zo bijzonder! Ik wens je een hele mooie gezonde voldragen zwangerschap toe! En een wolk van een baby over een maand of 8!

Wat goed mamarjan heb je de eerste ook lang gevoed ? hoevaak drinkt jouw dochter nu nog? Wij zitten op smorgens bij het wakker worden en savonds voor het slapen gaan. Ik merk dat ze nu ze zich er bewust van is het ook echt zelf wilt terwijl ik dacht naar 1 voeding te switchen. Hoe doe jij dit ?
https://ibb.co/StBV6wT

CB van vandaag
Etos van maandag

:hyper:
Alle reacties Link kopieren
september duidelijker kan niet! Vk al gebeld ? :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven