Zwanger worden vanaf juni/juli 2019

30-04-2019 09:32 1331 berichten
Op naar een vruchtbare zomer! :love:

Zuid87 , Maída, Pebbles01, Miekejansje, Zellithyia, Drenthsmeisje88, Ficusje gezien jullie je of zijn afgemeld of al een tijd niet hebben gereageerd hebben we jullie uit het tabel gehaald. Hopelijk komen jullie nog eens kletsen!


Naam Leeftijd N.O.D./ :cheer2: Uitgerekende datum J/M/O :heart: Bijzonderheden
Elmen 28 22 januari 2e kindje
Fietje_ 28 9 september 1e kindje
Koekiemonster26 29 :cheer2: 3 maart M :heart: 2e kindje
Vanishing twin
Sinnieee 28 :cheer2: 3 Maart :heart: 2e kindje
Veyi 28 :cheer2: 17 Maart :heart: 1e kindje
Sophielagirafe 33 :cheer2: 27 maart 2e kindje
Lisanne22 29 :cheer2: eind maart 1e kindje
SannevanS87 32 :cheer2: eind maart begin april 1e kindje
Supersmoothie 26 :cheer2: 1 april :heart: 1e kindje
Bumpersticker 28 :cheer2: begin april 2e kindje
mindsey 33 :cheer2: 17 april 1e kindje
17 juni vroege miskraam
Valkgezicht 30 :cheer2: april 2e kindje
Sunshine1992 26 :cheer2: juli 1ste kindje
VietjeH 26 :cheer2: 26 augustus 1e kindje, 10-9 miskraam gehad.
Prettymama 31 :cheer2: 29 augustus :heart: 3de kindje, vmk okt'19
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:58
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
94.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vietje zo schattig :love:

Bumpersticker fijn dat er wel een verklaring is. Ik ga duimen op een mooie echo heel binnenkort waar je ukkie het goed doet :hug:

geslacht mijn man denkt een jongen (bij mijn dochter dacht hij een meisje) dus ik ben heel benieuwd!

whatsappgroep meer gegadigden? Zo ja wil ik wel een groep openen. Stuur mij dan even een pb met je telefoonnummer :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal in voor een Whatsappgroep! Maar ik stap wel pas in als de gehele omgeving weet van de zwangerschap, vind ik wat fijner ivm de anonimiteit.

@Bumper, fijn dat de huisarts je voor nu redelijk gerust heeft gesteld. Wanneer had je ook alweer de eerste echo? Hopelijk snel... Een kloppend hartje zal een hoop goedmaken.

Nog steeds niet ongesteld hier :cheer2:

Slaaplekker dames!
Alle reacties Link kopieren
Oh meiden ik voel me zo onzeker op ‘t moment.
Vanochtend weer getest, maar het lijntje is totaal niet beter zichtbaar geworden. Eerder slechter! Er is nog heel licht een lijn te zien met ‘t blote oog, maar weet niet of jullie ‘t op de foto wel kunnen zien:

Afbeelding

Ik heb vannacht om 4:00u nog geplast, maar toen niet getest. Nu net pas. Maar dat zou toch niet uit moeten maken?

Ik ben in ieder geval nog niet ongesteld. Daar houd ik me maar aan vast.
Alle reacties Link kopieren
Vietje ik zie het streepje nog wel! Maar snap dat dit je enorm onzeker maakt. Ze raden ochtendurine aan, omdat dit dan al een nacht in je blaas zit en geconcentreerder is dan wanneer je tussendoor plast. Ik denk dat als je om 4 uur hebt geplast en daarna om 8 uur weer het dus een stuk minder geconcentreerd is en dus het lijntje minder duidelijk zichtbaar.
Het lijntje gaat ook niet van heel licht naar knaltest, daar zit denk ik wel een week tussen.
Ik zou voor je gemoedsrust morgen of overmorgen nog een keer testen (en dan desnoods om 4 uur snachts) :hug:
Alle reacties Link kopieren
@Koekie, ja goed idee! Ga ik doen. Normaal hoef ik nooit ‘s nachts te plassen, maar de laatste paar dagen kan ik ‘t niet helpen, moet zo vaak plassen ha ha. Dus wordt lastig langer ophouden.
Ik moet denk ik gewoon meer geduld hebben met ‘t HCG, ‘t is allemaal in vakantiemodus bij mij. Maar ik zou zo graag de doorslag willen hebben. Ohhhh geduldddd.........
Alle reacties Link kopieren
Vietje ohh dat snap ik, je wil gewoon NU een knaltest. Zo snel gaat dat niet helaas.

Hier ook wel een mijlpaaltje, ik heb net mijn aanmelding voor kraamzorg de deur uit gedaan :yes: voelt heel spannend, zo voor de 12 weken. Ik vond deze kraamzorginstelling de vorige keer erg fijn, dus ik wilde zeker zijn van een plekje.
Alle reacties Link kopieren
Jeeeej Koekie wat fijn! Ook wel een dingetje natuurlijk. Ik weet nog helemaal niet hoe dat allemaal gaat. Als het hier zo doorgaat bel ik maandagmiddag de verloskundige. Eerder hadden ze geen telefonisch spreekuur, maar dat geeft me mooi de tijd om te kijken of de testen oplopen. Vanmiddag weer de Action Early test gedaan en daar was een betere lichte dikke streep te zien. Wel even fijn na die test van vanochtend. Vannacht ga ik m’n plas hoe dan ook ophouden tot de volgende ochtend. :-]

Hoe hebben jullie ‘t allemaal aan jullie vriend verteld? Of hebben jullie de testen telkens samen gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Vietje die stond nog net niet te kijken hoe ik in een bakje plaste :rofl: :rofl: :rofl:
koekiemonster woehoe volgende mijlpaal :cheer:
vietje wat fijn dat die al wat oploopt. Je kan de test toch ook snachts doen :)

Ik had die dag mijn NOD werd om 8 uur wakker en dacht nah zal vast niet maar toch even testen. Toen BAM, positief. Toen liep ik naakt, huilend de slaapkamer in 'naam vriend, ik.. ik... volgens mij... Snik' :rofl:

Had het altijd heel romantisch voorgesteld, dat liep even anders :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de versie dat je een taart koopt en aan de binnenkant een blaadje met: ik wil niet de enige zijn met een dikke buik straks! Nog steeds erg leuk.
Het lijkt me ook lastig het niet te vertellen, is je vriend niet thuis? Hoe hou je dit voor je O_O
Net terug van de verloskundige. Hartje klopt! Nu 7,5 week zwanger. Blijft heel onwerkelijk voelen. Mijn uitgerekende datum staat voor nu op 29 maart 2020.
Alle reacties Link kopieren
Lisanne wat ontzettend fijn :love: Gefeliciteerd! Ook al in maart uitgerekend dus!
Alle reacties Link kopieren
Oh wat is er weer veel gebeurd en geschreven zeg. @Valkgezicht, wat onwijs bijzonder dat je alsnog zwanger blijkt te zijn. Gefeliciteerd.

VietjeH. Hopen op een knaller voor jou morgenochtend. Ik ben heel erg benieuwd hoe je vriend gaat reageren.

Hier even wat minder positief nieuws, maar na 3 rondes blijkt toch dat mijn LF niet lang genoeg is voor een eitje om in te nestelen en dat we dus wederom niet zwanger kunnen worden zonder fertiliteitskliniek. Afgelopen week de verwijzing aangevraagd en gelukkig kunnen we volgende week al terecht. Maar voor nu staat het zwanger worden voor ons dus even stil.
Ik had ook heel graag aangesloten in de whats-app groep, maar ik denk (vooral nu bijna iedereen al zwanger is haha :hihi: ) dat ik daar niet helemaal tussen pas. Wie weet over een aantal maanden!
Alle reacties Link kopieren
Oh Elmen wat ontzettend verdrietig, ik had het je zo gegund zonder interventie van het ziekenhuis! :hug: hopelijk werken de medicijnen die er voor hebben gezorgd dat je zwanger hebt mogen worden van je zoon nu weer (en ook veel sneller dan de 3 jaar waar je het eerder over had). Hou ons vooral op de hoogte, ik blijf duimen :heart:
Alle reacties Link kopieren
@Elmen, ah wat shit zeg! Als je er volgende week al terecht kan, betekent dat dan dat ze ook snel kunnen beginnen? En wat gaan ze dan doen? Als ik vragen mag...

@Lisanne, gelukkig wel goed nieuws voor jou! Gefeliciteerd met ‘t kloppende hartje :heart:

@Koekie & Supersmoothie, ha ha briljant! Mijn vriend is gewoon thuis, en ik vind ‘t erg lastig om niks te zeggen. Maar ik wil ‘m zo graag echt verrassen, niet van ‘Eh ja ik zie een lijntje, maar die is nog zo licht, dus het is nog onzeker, kan ook niks betekenen, dus ja weet niet’.. Hij kijkt zó uit naar een eventuele zwangerschap, dat ik ‘m graag op een leuke manier wil verrassen. Hopelijk kan dat snel.

Welterusten meiden.
Elmen, extra dikke knuffel voor jou :hug:
Alle reacties Link kopieren
Omg omg omg!

Afbeelding
Jaaa Vietje jaaaa!! :cheer: :yes: :cheer2:

Reageer straks uitgebreider maar ik moet mij klaar gaan maken.
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd iedereen! Ik sta er echt versteld van hoeveel mensen er al zwanger zijn! We begonnen een paar maanden geleden allemaal afwachtend en onzeker en moet je nu eens zien!! Worden veel maart en april baby’s!!

@ elmen wat lastig! Wel heel erg fijn dat je zo snel terecht kan!

@ WhatsApp groep, koekiemonster ik heb mijn nummer doorgestuurd!

@ vietje ik zie geen plaatjes staan maar aan je reactie te zien is het goed 🎉
Alle reacties Link kopieren
Vietje :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Lisanne zodra ik meer nummers heb start ik de groep op! Gezellig :yes:
foutief
Alle reacties Link kopieren
Bedankt meiden!
Maart en april worden drukke maanden hier inderdaad haha!

Vanochtend heb ik ‘t eindelijk aan m’n vriend verteld, zo fijn! Hij was helemaal
happy en stond te juichen in de keuken haha.

Dit had ik in de la gelegd:

Afbeelding

Tafel gedekt voor het ontbijt en gevraagd of hij twee messen uit de la wilde pakken, en voila. Pakte goed uit gelukkig haha.

Heb een video van z’n reactie. Die zal ik later wel delen in de Whatsappgroep haha.
Alle reacties Link kopieren
Heel leuk Vietje! Ben benieuwd hoe de rest gaat reageren :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Even een update van mijn kant:) Afgelopen dinsdag een kleine frommel gezien met een kloppend hartje! Verloskundige ging uit van 7 weken en 5 dagen, dus in maart uitgerekend! 5 sept staat de termijnecho, dan mogen we wat uitgebreider kijken bij de echte echoscopiste. Ik ga even bijlezen. Mijn moeder lag in het ziekenhuis en dat in combinatie met de laatste dagen werken voor vakantie hakte er goed in qua energie. Ze mag naar huis en wij kunnen dus ook met een gerust hart inpakken. Maar we vertrekken nu pas morgen, eerst een dagje rust ingebouwd :)

Ik zag meer cheerleaders! Geweldig! Gefeliciteerd!
Kerel, kerel, kerel, kerel! Ik sta paf!
Alle reacties Link kopieren
I.v.m. vakantie en ziekte in de de familie ben ik een hele tijd niet op het forum geweest, maar wauw, ik zie bijna bij iedereen al een cheerleader staan. Wat fijn! Gefeliciteerd allemaal!!!
Omdat het wel erg veel is om alles terug te lezen doe ik dat maar niet. Ik weet ook niet of ik hier nog wel heel goed op m'n plek ben met al zoveel zwangeren, maar ik heb nu toch ff behoefte aan 't delen van m'n verhaal.
Ik ben gisteren eindelijk bij de HA geweest. De afspraak werd een aantal keer van hun kant afzegd, erg vervelend, omdat het voor mij al zo'n drempel was om uberhaupt de afspraak te maken. Maar goed, de HA kon dus eigenlijk niks voor mee betekenen. Ik had al wel zoiets verwacht, maar goed. Wel afgesproken dat als we begin 2020 nog niet zwanger zijn, ik dan al mag terugkomen, dus dat is wel fijn. Ik vind het op dit moment erg vervelend dat we al 3 maanden bezig zijn en eigenlijk nog maar 2 kansen hebben gehad. Het wachten op de eisprong duurt elke keer weer zo lang. Afgelopen maand ben ik begonnen met ovulatietesten, om hopelijk wat duidelijkheid te krijgen, maar daar kwam ook niet een heel duidelijke eisprong uit naar voren. Maakt het er ook niet makkelijker op. Gisteren weer begonnen met ovulatietesten, dus hopelijk krijg ik deze maand wel een duidelijk streepje tijdens de eisprong... M'n komende NOD is 9 september. Hopelijk vliegen de weken nu voorbij!!
Vind het soms wel een goede hoor, dat zwanger worden. Dat wachten steeds ik echt verschrikkelijk. En dan krijg ik van mensen uit mijn omgeving ook nog veel opmerkingen over zwanger worden. Je zou eens moeten weten, denk ik dan. :bonk:

Ik las overigens ook nog iets over een whatsapp groep, maar daar heb ik op dit moment geen behoefte aan, dus die sla ik over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven