Zwanger worden vanaf juni/juli 2019

30-04-2019 09:32 1331 berichten
Op naar een vruchtbare zomer! :love:

Zuid87 , Maída, Pebbles01, Miekejansje, Zellithyia, Drenthsmeisje88, Ficusje gezien jullie je of zijn afgemeld of al een tijd niet hebben gereageerd hebben we jullie uit het tabel gehaald. Hopelijk komen jullie nog eens kletsen!


Naam Leeftijd N.O.D./ :cheer2: Uitgerekende datum J/M/O :heart: Bijzonderheden
Elmen 28 22 januari 2e kindje
Fietje_ 28 9 september 1e kindje
Koekiemonster26 29 :cheer2: 3 maart M :heart: 2e kindje
Vanishing twin
Sinnieee 28 :cheer2: 3 Maart :heart: 2e kindje
Veyi 28 :cheer2: 17 Maart :heart: 1e kindje
Sophielagirafe 33 :cheer2: 27 maart 2e kindje
Lisanne22 29 :cheer2: eind maart 1e kindje
SannevanS87 32 :cheer2: eind maart begin april 1e kindje
Supersmoothie 26 :cheer2: 1 april :heart: 1e kindje
Bumpersticker 28 :cheer2: begin april 2e kindje
mindsey 33 :cheer2: 17 april 1e kindje
17 juni vroege miskraam
Valkgezicht 30 :cheer2: april 2e kindje
Sunshine1992 26 :cheer2: juli 1ste kindje
VietjeH 26 :cheer2: 26 augustus 1e kindje, 10-9 miskraam gehad.
Prettymama 31 :cheer2: 29 augustus :heart: 3de kindje, vmk okt'19
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:58
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
94.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sophie welkom bij de dames die in maart uitgerekend zijn! Wat fijn een kloppend hartje :love:

Fietje wat jammer dat de huisarts nu nog niets voor je kon doen. Ik snap dat het heel frustrerend is. Heb je al eens gekeken naar de testen van clearblue digital, die zijn een stuk duidelijker dan het turen naar de streepjes. Het is ook wel heel bijzonder hoe snel het hier is gegaan met zoveel dames, snap dat dit confronterend kan zijn. Ik ga weer voor je duimen :hug: hopelijk kun jij je ook snel aansluiten bij de zwangere dames
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels de whatsappgroep opgestart! Wie toegevoegd wil worden, stuur me even je 06 in een privébericht. :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Bumpersticker Hoe gaat het daar? :rose:

Lisanne & Sophie Wat fijn een kloppend hartje! Gefeliciteerd :heart:

Elmen Wat rottig dat je luteale fase niet meewerkt en dat het natuurlijk zwanger worden voor jullie niet lukt. Kan me voorstellen dat het ergens ook wel vreemd is dan zo'n topic waarin veel meiden vrijwel heel snel zwanger zijn. Hoop dat jullie snel terecht kunnen bij de kliniek en ook binnenkort mooi nieuws te vieren hebben :) .
Fietje Ook voor jou een dikke knuffel. Niet leuk steeds dat wachten, op je cyclus én op je huisarts! :hug:

En Vietje wat fijn dat je geduld (of ongeduld ;) ) eindelijk is beloond! ZWANGER! Zo heerlijk om dat woord gewoon te zien staan in plaats van naar streepjes te turen.

Ik had vorige week toch ook opeens een lichtere test? Dat kwam denk ik ook omdat ik toen rond 4 uur 's nachts nog had geplast. Betekent niks - wel een rotdag door gehad ;) . Dit is duidelijk! Ben nu ook nog wel in de verleiding om zo'n digitale test te doen, maar heb mezelf beloofd om niet meer te testen. (nog één keer gesmokkeld om weer een dikke streep te zien)

Ik heb de testjes altijd alleen gedaan 's ochtends (heel) vroeg als ik wakker werd. Vorig jaar door een cyclus die langzaam op gang kwam weleens vaker een test gedaan. En omdat ik zo ongeduldig voor NOD testte ook vaker een negatieve test. Bij ons was het testen dus niet echt een 'moment'. Mijn vriend wist nu wel dat ik vermoedde dat ik weer zwanger was, en nadat ik zeker wist dat ik een lijntje zag heb ik het meteen met hem gedeeld :). Denk niet dat ik dat ik het dan nog voor me zou kunnen houden! Had een dagje gewacht omdat ik het echt niet zeker wist en dat kostte me al heel veel moeite haha.
Wat heb jij het op een superleuke manier aan je vriend verteld :heart: . Ik kreeg lekker zwanger-emotioneel-flexibel meteen een brok in m'n keel van die tekst. En we zitten qua due date dicht bij elkaar! :cheer2: Denk dat de mijne 17 april is.

whatsapp groep Zit nu toch wel in dubio haha want ik wil natuurlijk niets missen uit deze groep ;). K sluit graag aan na een goede echo!

Hier kruipen de dagen langzaam maar zeker voorbij! Ik probeer mini-mijlpaaltjes te vieren tot de echo. Komende week wordt spannend - vrijdag ben ik als, als alles goed gaat :heart: , langer zwanger dan de vorige keer. Woensdag weet ik het langer. Nog 13 nachtjes tot de echo. Fingers blijven crossed. En ik voel af en toe aan mijn borsten of ze nog wel pijn doen ;).
Alle reacties Link kopieren
Mindsey wat gezellig dat je na een goede echo aansluit bij de Whatsappgroep :)
Nog 13 dagen tot de echo, dat is minder dan 2 weken! Heb je genoeg afleiding de komende week/weken?
Alle reacties Link kopieren
@Mindsey, ja heel herkenbaar inderdaad! Toen ik echt ‘zwanger’ zag staan kon ik ook niet meer wachten om ‘t aan m’n vriend te vertellen, en gelukkig kwam het ook meteen zo uit. Het voelt nog zo onwerkelijk... Ik heb zojuist zo’n zwangerschapsapp gedownload, die geeft je dagelijks nieuwtjes en voedingstips, dan heb je ‘dagelijks’ wat te doen tot de 1e echo haha. En leuk inderdaad! De uitgerekende datum zo dicht bij elkaar! :hyper: Heb je, behalve gevoelige borsten, verder nergens meer last van? Zou fijn zijn. Behalve dat mijn conditie nog slechter lijkt (ik hijg al bij een stukje rennen met de hond), voel ik me verder (gelukkig) totaal nog niet zwanger.

@Koekie, leuk die app! Ik sluit ook aan na de eerste echo :)

@Sophie, gefeliciteerd met het kloppende hartje! :heart: En geniet van jullie vakantie! Dat is een fijn wachtbankje tot de volgende echo!

@Fietje, ah wat balen zeg! Snap dat je even je verhaal kwijt moet. Altijd welkom! Ik hoooop voor je dat de ovulatietesten knallen deze keer! Dat is toch al anders op ‘t wachtbankje zitten dan wanneer ze niet zijn gelukt. Hou je ons op de hoogte? Dikke knuffel voor jou :hug:
Wat verdrietig Elmen voor jullie, sorry. Jammer dat er opnieuw hulp nodig is. Hopelijk voor jullie snel mooi nieuws :-*

Fietje knap dat je toch naar de huisarts bent gegaan. Maar ik weet niet of ik iets gemist heb, maar drie maanden is niet lang om proberen zwanger te raken?

Al is deze groep echt wel zeer bizar snel zwanger hoor!

@mindsey,hier gaat het goed, lief dat je het vraagt!
Mijn borsten doen terug pijn, ik heb het reukvermogen van een bloedhond, en veel misselijk en maagzuur. Ik denk dat dat voor nu goede tekenen zijn :-D
Alle reacties Link kopieren
Bumpersticker wat fijn dat je soort van goed nieuws kreeg! Is altijd spannend bloedverlies. Ook mooi om te lezen dat je nu blij bent met die zwangerschap kwaaltjes, terwijl je je er normaal aan zou ergeren als je niet zwanger was :sun:
Maar ik snap het helemaal.

Heerlijk vietjuh dat je eindelijk een knaltest had! Leuk om het zo te vertellen, ik wilde eigenlijk ook een bijzondere manier, maar dat ging mij niet lukken ik was echt veelste verbaasd. Ik moest bevestiging dat het echt een streepje was.

Bij ons is het nog echt een geheimpje voor ons twee wat het ook wel echt spannend maakt.

Elmen wat ontzettend naar dat je weer zo'n cyclus in moet. Hopelijk inderdaad sneller dit keer!

Fietje jammer dat de ha niet eerder iets kan doen. Wel jammer dat ze mensen altijd eerst laten aanrommelen. Hopelijk dat de ovulatie test deze maand beter zijn werk doet en dat je beter kunt timen.

Ik durf de cheerleader er niet zo goed in te zetten. maar ik denk dat ik het nu gewoon ga doen! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Vietje leuk dat je aansluit na de eerste echo!

Valkgezicht jaaaa zet hem er in :cheer2: wat knap dat jullie het nog als geheimpje met z'n twee hebben! Mijn man wilde het meteen de hele wereld vertellen :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Aah lief jullie reacties, dat had ik even nodig. Dankjewel!
@Bumpersticker, 3 maanden is inderdaad niet lang, maar ik ben bij de HA geweest omdat ik een erg onregelmatige en lange cyclus heb. Ook heb ik altijd veel klachten rondom mijn menstruatie, waardoor ik me een beetje zorgen was gaan maken. Volgens de HA was er nu in ieder geval nog geen reden tot zorgen maken, dus dat stelt me wel enigszins gerust.

@Elmen, wat vervelend voor jullie opnieuw hulp nodig hebben. Als ik dit dan lees vraag ik me af waar mijn klaagzang nou eigenlijk voor nodig was. Dikke knuffel voor jou!

Gelukkig ben ik vandaag weer wat positiever en hoop ik dat ik me snel bij de zwangere dames mag aansluiten! Nu eerst maar eens hopen op een goede ovulatietest ergens binnen nu en 2 weken!! :-D
Alle reacties Link kopieren
Fietje ik hoop ook dat je snel mag aansluiten bij de zwangere dames! Ik duim voor die knaller van een ovulatietest (en daarna natuurlijk van een zwangerschapstest).

Ik ben morgen 12 weken :blob: wat leef ik daar naartoe!!
Alle reacties Link kopieren
@Bumpersticker, goed om te horen!!

@Valkgezicht, yeaaah de cheerleader staat erin haha! Dat is net zo’n extra bevestiging als wanneer je een relatie krijgt en ‘t Facebook Official maakt :rofl: Nu is ‘t pas echt!
Hier is het trouwens ook echt een geheimpje van ons twee. We willen het aan de familie vertellen wanneer de 1e echo positief is. Vanmiddag de verloskundige bellen voor een afspraak. :hyper:

Ik duim mee Fietje!!
En waaauw, 12 weken alweer Koekie. Gaat snel zeg! Heb je ‘t al op social media gegooid? :)
Alle reacties Link kopieren
Vietje nee nog niet! Ben benieuwd wanneer je de eerste echo hebt! Hoe houden jullie dit toch zo goed geheim :hyper: ik moest 2 weken wachten om het mijn moeder te vertellen, omdat ik op vakantie was. Elk telefoongesprek was een beetje awkward daardoor.

zwangeren hoe gaat het met jullie? Veel kwaaltjes? En al een bolletje die het moeilijk maakt je knoop dicht te doen?

Elmen had je deze week je afspraak of volgende week? Ik denk aan je, hopelijk kunnen ze je snel helpen!
Alle reacties Link kopieren
Vietje Ahhhh, gefeliciteeeerd!!! :cheer2:

Jeetje, wat knap dat je het nog zo lang stil hebt kunnen houden! Super leuk dat je vriend zo enthousiast reageerde en dat je het hebt kunnen filmen! Mijn verhaal komt heel erg overeen met Supersmoothie. Ik had ’s avonds de test al klaar gelegd en met het gaan van de wekker direct gedaan. Test was direct positief. Ik, in shock en super verbaasd, in de deuropening van onze slaapkamer: ‘Uhhh… [naam vriend]… volgens mij ben ik zwanger’. Hij sliep nog half, dus duurde even voor het doordrong. Lamp aan, bril op.. samen heel blij maar vooral heel verbaasd in bed gelegen.

Elmen Ah nee, wat ontzettend shit! Is dit iets wat opgevangen kan worden met medicatie o.i.d.? Succes met je afspraak deze week.

Lisanne Kloppend hartje!! Zo fijn, gefeliciteerd! Sophie jij ook gefeliciteerd! Leuk dat jullie ook in maart uitgerekend zijn.

Koekie Aanmelding voor kraamzorg is inderdaad echt een ding! Mijn verloskundige gaf aan dat ik daar ook alvast naar moet kijken. Ze raadde zelf al eentje aan waar zij mee samenwerken. Waar heb jij rekening mee gehouden toen je tijdens je vorige zwangerschap koos voor deze instelling?

Fietje Pfoe, niet leuk. Vervelend ook dat je huisarts het eerst een paar keer verschoof en vervolgens nog niks kan doen. En dat je cyclus ook niet doet wat je wilt. Hopelijk kun je met de testen snel je ovulatie vinden.

Mindsey Zo spannend! Op naar vrijdag! En dan.. op naar de eerste echo.
@Hier sinds dit weekend minder last van kwaaltjes. Vermoeidheid & de hele dag misselijkheid is minder. Hoewel ik vanochtend wel heerlijk heb overgegeven. Ik hoop dat het een beetje zo blijft, hoewel ik nu 9+1 ben, dus het kan nog alle kanten op.

Maar oohh.. die borsten. Ik moet echt even klagen hoor, wordt er gek van. Ik heb normaal al cup F en nu zijn ze echt compleet opgeblazen. Slapen is gewoon %$#!. Ik kan niet meer in m’n favoriete houding liggen, als ik me ’s nachts wil omdraaien moet ik ze vasthouden en ‘goed leggen’, m’n rug doet er pijn van omdat ik niet in m’n normale houding lig. Na werk ga ik maar even een strak hemdje of een soort slaap/sport bh komen voor ’s nachts. Zo, dat moest ik even kwijt.

Oh, en vandaag voor het eerst zwangerschapsbroek aan. Zit zooo lekker! En fijn, geen gepruts met elastiekjes omdoen en verbergen.
Alle reacties Link kopieren
Veyi ik ben voor dezelfde kraamzorginstelling gegaan als waar ik met mijn dochter ben geweest. Ik vond de persoonlijke benadering heel erg fijn, ze beloven ook 1 kraamverzorgende voor de hele periode. De eigenares kwam destijds zelf langs voor de intake en keek dan echt wie past er bij jullie. Ik wilde graag een nuchter persoon en duidelijkheid in de communicatie. Mijn tante is verloskundige in de omgeving dus die heb ik ook om advies gevraagd. Lees vooral de reviews en kijk op fb. Er is ook een plek waar alle reviews voor kraamzorg te vinden zijn. Weet zo even niet hoe die heette.. kom ik op terug :)

Gevonden! : https://www.zorgkaartnederland.nl/secto ... =kraamzorg

Overigens vriendinnen/kennissen/buren dezelfde kraamzorginstelling aangeraden en die waren stuk voor stuk erg tevreden! Dus ook in de jaren erna leveren ze nog steeds fijne zorg.
koekiemonster26 wijzigde dit bericht op 19-08-2019 12:21
Reden: Gevonden
7.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

@bumpersticker wat goed dat je even langs de huisarts bent geweest i.v.m. met je bloedverlies. Wat fijn om te horen dat de huisarts dit toch positief inschat omdat je baarmoedermond nog gesloten is. Spannend blijft het natuurlijk wel. Ik ga met je mee duimen dat je zometeen een baby'tje met een mooi hartslagje te zien krijgt.

@koekiemonster inderdaad de kraamzorg regelen is ook alweer zo'n mijlpaal. Wat fijn dat je zo tevreden was over de vorige keer. Je kunt beter te vroeg regelen dan te laat als je zeker wilt zijn van een plekje. Zelf ga ik dit doen na de vakantie. Het is een hele grote organisatie, dus dan is er altijd wel plek. Ik heb je trouwens een privebericht gestuurd met mijn mobiele nummer. En morgen alweer 12 weken! Daar mag ik me morgen ook bij aansluiten. Ook wel echt een mijlpaal hé?!

@VietjeH wat heb je het ontzettend leuk verteld. Wat superfijn die mooie tests die je nog hebt gedaan. Geeft je altijd wat meer vertrouwen. Hier geen dat niet zo romantisch. Ik kon de maandags voor nod al niet meer wachten, dus sochtends vroeg getest. Toen daar positieve test tevoorschijn kwam heb ik mijn man gebeld die aan het werk was.

@Lisanne22 Wat prachtig dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien!! Bijzonder dat ze van zo'n klein frummeltje al een echo kunnen maken hé?!

@Elmen wat een verdrietig bericht. Wel prettig dat je zo snel terecht kan bij de fertiliteitskliniek. Hoop voor jullie dat het proces snel in gang wordt gezet en jij ook snel met een prachtig wondertje in je buik verblijd wordt.

@sophie ook al zo'n mooi prachtig hartje gezien. Wat super!! Je hoeft je echt niet te verontschuldigen dat je een tijdje niet hebt meegeschreven. Zwangerschap kost in de eerste weken zoveel energie. Alles wat erbij komt is best zwaar. Hoe gaat het nu met je moeder? Fijne vakantie gehad?

@Fietje wat vervelend dat de huisarts zo vaak de afspraak heeft gecanceld terwijl dit best wel een drempel voor je was. Als je een tijdje bezig bent en anderen raken gelijk zwanger is dit best wel confronterend. Hoop dat je deze maand goed je eisprong kunt vinden en je ook snel zwanger mag zijn.

@Mindsey wat kunnen dagen toch lang duren. Goed dat je de mijlpaaltjes viert. Nog eventjes en dan heb je ook een echo.

@Valkgezicht leuk is dat hé als het echt nog een geheimpje is van je partner en van jezelf. Echt leuk, samen fantaseren hoe is om er een baby bij te hebben. Hier weet ook nog lang niet iedereen het.

@Veyi oh ik moest even lachen om je berichtje. Eigenlijk zijn al die kwaaltjes niet om te lachen. Maar ik snap je zo goed. Ik heb onlangs van een vriendin voedingsbeha's gekregen, echt weer beter. Nu geen last meer van een dubbele tiet. En wat zijn die zwangerschapsbroeken heerlijk hé. Zitten zo fijn!! Alleen lijk ik daarin wel echt zwanger. Dus als we ergens heen gaan toch maar even wurmen in een gewone spijkerbroek hahaha.

Hier gaat verder alles goed. Ben van de medicatie af want voel me eindelijk niet meer zo misselijk. Dat helpt een heleboel. Kan weer wat doen, uit en in huis. Morgen dan ook de Mijlpaal de 12 weken. Maar voor mij donderdag een grotere mijlpaal. Ik ga met mijn dochter kijken op een peuterschooltje! Voor 2 daagjes in de week. Dat noemen we dan echt een beetje loslaten. Ga nu al janken. Ennn hoezeeeee bijna op vakantie, nog maar 1,5 week.
Alle reacties Link kopieren
@Koekie, ja nouuuuu het is ook best lastig hoor! Maar we willen ze graag verrassen met een echofoto, als bevestiging, dus het is nog even aftellen..

@Veyi, haha goed verhaal toch! Ieder z’n ding natuurlijk. Dat heeft ook zeker wel wat! En wat betreft je borsten, heel k*t! Ik voel ze (gelukkig) nog niet. Maar heb ook kleine titties dus misschien werkt dat in m’n voordeel haha.

@Sinnie, ook al bijna 12 weken! Fijn! En helemaal omdat de kwaaltjes minder zijn... Kan me voorstellen dat je uitkijkt naar je vakantie. Biiiijna!

Wij hebben zojuist de verloskundige gebeld, en hebben 18 september de eerste intake + echo. Dat duurt nog zooooo langgggg! :'( Dat worden de langste 4 weken van m’n leven hahah. Daarna wel meteen de familie op de hoogte brengen als ‘t goed zit, daar hebben we zin in!
Alle reacties Link kopieren
PS: Is iemand van jullie ook van plan om naar de ‘In de Wolken’ beurs te gaan toevallig? Ik heb zojuist twee tickets gekocht, voor mij en m’n mams. Dan heb ik die in ieder geval vast binnen :) Daar ga ik haar ook mee verrassen. Ik zou net 13 weken zijn tijdens die beurs dus dat komt hopelijk goed. Al weer iets om naar uit te kijken. :shame:
Alle reacties Link kopieren
Vietje oh wat een leuke verrassing voor je mams! Ik heb nog niet gekeken naar de beurs. 18-9 wat duurt dat nog lang!!! Aftellen :hyper: wanneer gaan jullie het je ouders vertellen?
Alle reacties Link kopieren
Vietjuh misschien wel een leuk idee om naar die beurs te gaan.
Wij willen onze ouders vertellen met een fotoalbum. Dan krijgen ze die en dan de laatste pagina staat dan een foto met ik word grote broer! Ik hoop dat het lukt haha.

De verloskundige heb ik dezelfde gehouden als de vorige keer. Ik weet alleen niet of we dezelfde kraamzorg willen.
Veyi hier ook ploftieten helaas! Nu al..

Hier vanmorgen een broek aangedaan met elastiek. Spijkerbroek zat erg onprettig.
Ik voel me een beetje een opgeblazen pad nu. :@@:

Hoe gaat het met jullie dames?
Alle reacties Link kopieren
ploftieten :HA:

Misschien toch een zwangerschapsbroek aanschaffen bumpersticker! Ik ben er zoooo blij mee! Daar past een opgeblazen pad prima in!

Hier gaat het goed, we hebben het gisteren aan "iedereen" verteld. Super leuke reacties gekregen :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Koekie Grappig, ik doe voor mijn werk veel met Zorgkaart Nederland, nooit in me opgekomen om daar kraamzorg te bekijken. Ik heb me inmiddels (lekker vroeg) aangemeld bij dezelfde kraamzorginstelling!

Sinnieee 12 weken, wat een mijlpijl, zo fijn! :hyper: Succes morgen bij het peuterschooltje! Hopelijk vind je dochter het helemaal geweldig en maakt dat het loslaten wat gemakkelijker. Voedingsbh’s.. ga ik ook kopen van het weekend. Die dubbele tiet is inderdaad niet zo charmant :rofl:

Vietjeh Ahh, het wachten is echt vreselijk, hé? Wij hebben ook gewacht tot de eerste echo voor we het ouders gingen vertellen. Vond ik zooo moeilijk. Steeds als ik tegenover ze zat wilde ik het zo graag vertellen. Maar uiteindelijk is de tijd best wel snel gegaan en was ik blij dat we gewacht hebben op een kloppend hartje.

Ik had wel even gekeken naar de In de Wolken beurs. Ik twijfel nog of ik ga en met wie ik dan wil gaan. Leuk dat je je moeder ermee gaat verrassen!

Valkgezicht Leuke manier om het te vertellen! Was je vorige keer niet tevreden over de kraamzorg?

Bumper haha ploftieten is echt de perfecte omschrijving :-D Slapen gaat wel beter nu ik een kussen voor m’n buik leg en mezelf een beetje daar overheen drapeer. Zijn mijn ploftieten en rug zeer blij mee. En: haal zwangerschapsbroeken! Zoooo fijn!
Alle reacties Link kopieren
Veyi ahh ik vind het contact met ze echt fijn! Waar je voor het slapen nog naar kunt kijken is een voedingskussen. Geeft wat steun met die ploftieten en straks voor die zware buik :-D
Ik vond dat geheim houden ook zo moeilijk, je moet mij ook nooit vragen een verrassingsfeest te organiseren o.i.d. :rofl: nu is het overal bekend, zo fijn!

Sinnieee succes morgen! Mijn dochter is gisteren begonnen, huilen (ik dan, zij vond het prachtig)
Fijn dat je dochter het zo leuk vind Koekie!

Tip voor jullie, ik heb hem al een paar jaar. Bij lidl verkopen ze deze week een zijslaapkussen. Heerlijk! Ik slaap er graag mee, zeker bij de vorige zwangerschap op het eind.

Mijn positie broeken liggen nog op zolder hier. Ga vriend vragen ze te gaan pakken zodat ik ze kan wassen.
Maar ik ben vrijdag pas 8 weken :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Bumpersticker bij een tweede gaat dat toch een stuk sneller! Ik ga eens kijken bij de Lidl! Thanks voor de tip. Ik gebruikte mijn voedingskussen, maar ben benieuwd naar het zijligkussen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven