Zwanger worden vanaf juni/juli 2019

30-04-2019 09:32 1331 berichten
Op naar een vruchtbare zomer! :love:

Zuid87 , Maída, Pebbles01, Miekejansje, Zellithyia, Drenthsmeisje88, Ficusje gezien jullie je of zijn afgemeld of al een tijd niet hebben gereageerd hebben we jullie uit het tabel gehaald. Hopelijk komen jullie nog eens kletsen!


Naam Leeftijd N.O.D./ :cheer2: Uitgerekende datum J/M/O :heart: Bijzonderheden
Elmen 28 22 januari 2e kindje
Fietje_ 28 9 september 1e kindje
Koekiemonster26 29 :cheer2: 3 maart M :heart: 2e kindje
Vanishing twin
Sinnieee 28 :cheer2: 3 Maart :heart: 2e kindje
Veyi 28 :cheer2: 17 Maart :heart: 1e kindje
Sophielagirafe 33 :cheer2: 27 maart 2e kindje
Lisanne22 29 :cheer2: eind maart 1e kindje
SannevanS87 32 :cheer2: eind maart begin april 1e kindje
Supersmoothie 26 :cheer2: 1 april :heart: 1e kindje
Bumpersticker 28 :cheer2: begin april 2e kindje
mindsey 33 :cheer2: 17 april 1e kindje
17 juni vroege miskraam
Valkgezicht 30 :cheer2: april 2e kindje
Sunshine1992 26 :cheer2: juli 1ste kindje
VietjeH 26 :cheer2: 26 augustus 1e kindje, 10-9 miskraam gehad.
Prettymama 31 :cheer2: 29 augustus :heart: 3de kindje, vmk okt'19
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:58
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
94.50% gewijzigd
koekiemonster 30 weken al jemig de tijd is echt voorbij gevlogen. Nog maar even en de eerste mogen al hun baby verwelkomen. Zo fijn!

carlijntje ah nee super jammer :( had zo gegund op allemaal een mooie positieve test voor kerst. Ik duim nog voor je wie weet!

elmen hoe is het bij jou meis?
Alle reacties Link kopieren
Koekiemonster: 30 weken alweer. Man wat gaat dat onwijs hard zeg. Voel je je nog steeds een beetje oké? Leuk trouwens ook dat jullie zo actief zijn in de app! :winkie:

Vietje en pretty mama, al contact gehad met de verloskundige voor de 1e echo?

Carlijn, super jammer zeg dat je een negatieve test had. Ik had het je erg gegund, omdat ik weet dat het je wat onzeker maakt dat het nu langer duurt. Maar het komt goed hoor. Wij gaan er samen voor in 2020 :heart:

Hier aan het wachten tot ik ongesteld wordt. Ik weet niet zeker wanneer m’n eisprong was. Maar ik verwacht ergens tussen nu en vrijdag. Blij als deze ronde voorbij is, omdat we hem niet hebben kunnen benutten. Voor ons ook op naar ronde 8 (en ronde 5 met medicatie alweer).
Alle reacties Link kopieren
@Carlijn wat ontzettend jammer :( ik blijf voor je duimen! :hug:

@Elmen ik snap dat je niet kunt wachten tot deze ronde voorbij is en jullie weer een ronde ingaan die jullie kunnen benutten. Op dat 2020 een vruchtbaar jaar mag zijn! :love:
Het gaat hier nog steeds goed! Merk nu wel dat dingen echt zwaarder worden, maar goed... Dat is ook niet zo gek het laatste trimester :)

Prettymama het gaat zo onwijs snel!!!
Alle reacties Link kopieren
Vietje/b] en Prettymama Whaaa!! Gefeliciteerd! Wat een mooie kerstcadeaus! :cheer2:

Sunshine Wat fijn dat de echo leuk was en de kleine lekker aan het rondzwemmen was! Hoe voel je je?

Carlijn Balen van de negatieve test :( Ik hoop dat 2020 jou en Elmen een mooi kindje brengt. :heart:

Ik ben inmiddels 28 weken. Gaat zo ontzettend snel! Verlof komt ook met een rotvaart dichtbij, nog minder dan 2 maanden werken.
Alle reacties Link kopieren
@Carlijntje, balen! Ben je al ongesteld geworden? Of nog niet? Ik hoooop voor jou en Elmen ook heel snel een positieve test! Het is jullie zo gegund. :hug:

Hier contact gehad met de VK en mag 16-1 langskomen voor de 1e echo.
Zo spannend...

Overigens wel heel lastig om deze dagen te verbergen dat je zwanger bent. Heb al meerdere opmerkingen gehad, maar ‘t is niet anders. De blijdschap overheerst natuurlijk :-)

Fijne dagen meiden!
Alle reacties Link kopieren
Ooh wat spannend voor je zeg de eerste echo! Ik hoop dat er al een mooi hartje dan te zien is. Hoeveel weken ben je dan de 16e? Heb je het al aan mensen verteld of eerst nog de echo afwachten?
Hoe is het met jou prettymama? Ook al een echo gepland?
Ik ben gisteren ongesteld worden, morgen een echo om te kijken of ik weer een ronde verder mag met hormonen :)
elmen wat jammer dat je ongesteld geworden bent :( Hopelijk begin volgend jaar voor jou ook een mooie positieve test in handen! Ik heb 14 januari de eerste echo! Dan ben ik 7+3 weken.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel dat hoop ik ook. En ik hoop voor jou en Vietje een mooie eerste echo. Leuk dat jullie zo tegelijk lopen!
Alle reacties Link kopieren
Hi lieverds,

helaas ben iktoch ongesteld geworden. Op kerstavond toen het bezoek net binnen was begon het. Heerlijke timing not.
Nu dus op naar ronde 9.
We houden de moed erin. De vruchtbare dagen komen er alweer bijna aan!
Alle reacties Link kopieren
Ach nee dat meen je niet. Dat is echt een k*t timing inderdaad. Had je er erg last van?
Wanneer verwacht jij je eisprong?
Alle reacties Link kopieren
Ach wat balen Elmen en Carlijn!! :(
2020 wordt jullie jaar!

Ik zou 16 januari de eerste echo hebben bij exact 8 weken, maar ik heb nu twee keer licht (helderrood) bloedverlies gehad wat me erg onzeker maakt, dus heb ik een extra echo gepland voor aankomende zaterdag al. Dan zou ik minstens 6,5 week zwanger moeten zijn. Deze echopraktijk maakt echo’s vanaf 6 weken, dus ik hoooop in ieder geval te kunnen zien dat het op de juiste plek zit, en er een hartje klopt. Dat zou mooi zijn...

Ben overigens de afgelopen dagen veel misselijk geweest, veel overgegeven ook. Maargoed, hoort erbij hè. Als ik daarmee een gezonde baby krijg, dan prima!

Dikke knuffel aan jullie! :hug:
vietjeh wat schrikken maar bloedverlies kan er gewoon bij horen. Alles is zo goed doorbloed daar binnen. Ik snap je angst hoor ik ben vandaag 5+3 weken en ben ook steeds onzeker omdat ik weinig symptomen heb. Maar vanochtend werd ik lekker misselijk wakker dus dat gaf me weer wat vertrouwen. Nog een paar dagen dus voor je echo! Super spannend.

Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling ! Op naar allemaal mooie baby's in 2020
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve dames, hoe is het met jullie?
@Carlijntje, hoe gaat het met jou? Is je eisprong al geweest.

Ik mag hier op dag 12 al pregnyl zetten om de eisprong op te wekken. Voor mij extreem vroeg, want meestal zit ik rond dag 19. Ik verwacht dus morgen of woensdag m’n eisprong. Daarna op het wachtbankje :yes:
elmen spannend!! Inmiddels dus op het wachtbankje? Duim voor je!

Hier vandaag de eerste echo gehad! Het hartje klopt en ben 7+3 weken, precies volgens eigen berekening :)
Alle reacties Link kopieren
@Elmen, hoe gaat het daar op ‘t wachtbankje? Ik ga weer keihard voor je duimen!!

Hier was de eerste echo (rond 6 weken) gelukkig goed en hebben we een hartje zien flikkeren. Donderdagochtend de 8 weken echo. Hoop dat we een mooie groei mogen zien!

@Prettymama, ik had al even gereageerd op de FBpagina, maar heel fijn dat je echo goed was!!
Alle reacties Link kopieren
Ooh wat ben ik blij voor jullie en jullie mooie echo’s! Het is jullie gegund. Geniet van jullie zwangerschappen allemaal :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik wilde even laten weten dat ook de echo van vandaag een hele mooie was, gelukkig!
Het frummeltje was mooi gegroeid, we zagen weer een flikkerend hartje (en al kleine stompjes als armpjes/beentjes, zo schattig) en ik werd geschat op 8w+1d, wat precies overeen komt met mijn eigen telling. Dus helemaal blij hier! :love:

Elmen, Fietje & Carlijntje, ik hoop dat jullie heeeeeeel snel mogen aansluiten! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve meiden,

Wat lief dat er naar mij wordt gevraagd...
Ik moet zeggen dat als ik naar de tabel kijk heel blij ben voor iedereen dat het zo snel is gelukt, maar ook confronterend.
Ik leef gezond, gezond gewicht, sportief, waarom lukt het dan niet? Maar aan de andere kant is het ook een les; niet alles is maakbaar in het leven. Moeder natuur bepaalt.

We zitten inmiddels in ronde 9. Menstruatie verwacht ik tussen dinsdag en donderdag. Soms wat krampen. Gisteren wist ik zeker, het is weer niet gelukt en had ik een dipje. Vandaag sta ik er weer wat positiever in.
Ik heb geen signalen dat ik denk zwanger te zijn behalve dat ik enorme last heb van verstopping. Normaal het tegenovergestelde.
Duimen jullie mee? X carlijn
Alle reacties Link kopieren
Vietje! Wat super dat je echo goed was zeg! Bijzonder dat zo’n kleintje zo snel groeit en al echt een mini mensje wordt he. Geniet ervan :flirting:

En Carlijntje, voor jou hele spannende dagen dus. Wanneer ben je van plan te testen?
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat de echo goed was VietjeH!

Carlijn ik kan me goed voorstellen dat het confronterend is dat het bij de meeste wel lukt. Ik duim hard voor je mee dat het deze ronde wel raak is!

Hier verder alles gewoon zijn gangetje. Inmiddels ruim 15weken dus vind het nu ergens best snel gaan. Over 4.5week de 20weken echo die ik wel spannend vind
Alle reacties Link kopieren
Carlijn verstopt zijn kan wel een symptoom zijn. Ik kan me voorstellen dat het enorm confronterend is zo'n lijst juichende poppetjes.

Elmen Op dag 12 al! Wow! Dat is zeker netjes, hopelijk is dit omdat het een geweldige follikel is!

Hier een tijdje afwezig geweest, alles gaat nog steeds goed. Vandaag 34 weken, de aftakeling is wel begonnen. :facepalm:

Ik blijf voor jullie duimen, dat er voor jullie binnenkort ook van die vrolijke emoticons mogen staan :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Carlijn ik ben benieuwd hoe het bij jou is.

En Sunshine, 15 weken alweer. Weet je het geslacht al? Nu toeleven naar de 20-weken echo dus. Ik snap goed dat je het spannend vind. Ik ga duimen voor een mooie echo en dan ben je alweer op de helft :hyper:

En Koekiemonster, 34 weken! Trek je het nog een beetje? Met hoeveel weken kwam je eerste dochter ook alweer? Succes met de laatste loodjes (ik vond die het ergst haha :facepalm: )
Alle reacties Link kopieren
Hi lieve meiden,

Vannacht ben ongesteld geworden. Ik had zoveel goede hoop maar helaas mocht het toch niet zo zijn.
Ik vind het zo oneerlijk! Ik weet dat andere er nog veel langer overdoen, maar ik had dit zo niet verwacht.
Ik ben regelmatig ongesteld, normale cyclussen van 26 tot 29 dagen. Rond dag 14 pos. Ovulatietesten. Misschien ligt het aan m'n partners sperma? Maar ja daar is het ook eens mee gelukt...
Alle reacties Link kopieren
@Carlijntje, ohhhh wat k*t zeg!!
Ik snap dat je dan zo gaat twijfelen, omdat alles verder gewoon lijkt te kloppen.
Ik zou daar eerlijk gezegd ook echt moeite mee hebben, terwijl het gewoon kan dat het wat langer duurt zonder dat daar een echte reden voor is.

Ik begon in december voor het eerst in m'n leven met yin yoga (echte ontspanningsoefeningen), omdat ik voor de rest nog wel eens een vrij druk leven heb. Diezelfde ronde was 't raak, dus ik zou bijna yin yoga gaan aanraden, maar dat is natuurlijk onzin.

Ik hoop gewoon voor jou dat dit de laatste maand is, dat je nog wijntjes mag drinken en carpaccio mag eten, en dat ronde 10 raak gaat zijn. Gun het je zó! :hug:

@Sunshine, 15 weken alweer... wauw! Dan gaat 't ineens wel snel hè. Moet zeggen dat 't voor mijn gevoel ook ineens sneller gaat, nu familie ook op de hoogte is.
Voel je je verder goed?
Alle reacties Link kopieren
@Carlijntje wat klote dat het weer niet is gelukt. Kan me goed voorstellen dat het je zo gaat twijfelen. Ik duim voor je dat het deze ronde wel gaat lukken.

@VietjeH wat leuk dat je familie het nu weet! Hoe waren de reacties?
Inmiddels dus alweer 16wkn. Helaas blijf ik misselijk maar goed dat is niet anders. Kijk zo uit naar de 20wkn echo, hoop dat alles goed is en dan kan ik ook verder met aankopen en echt gaan gaan genieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven