Zwanger worden vanaf juni/juli 2019

30-04-2019 09:32 1331 berichten
Op naar een vruchtbare zomer! :love:

Zuid87 , Maída, Pebbles01, Miekejansje, Zellithyia, Drenthsmeisje88, Ficusje gezien jullie je of zijn afgemeld of al een tijd niet hebben gereageerd hebben we jullie uit het tabel gehaald. Hopelijk komen jullie nog eens kletsen!


Naam Leeftijd N.O.D./ :cheer2: Uitgerekende datum J/M/O :heart: Bijzonderheden
Elmen 28 22 januari 2e kindje
Fietje_ 28 9 september 1e kindje
Koekiemonster26 29 :cheer2: 3 maart M :heart: 2e kindje
Vanishing twin
Sinnieee 28 :cheer2: 3 Maart :heart: 2e kindje
Veyi 28 :cheer2: 17 Maart :heart: 1e kindje
Sophielagirafe 33 :cheer2: 27 maart 2e kindje
Lisanne22 29 :cheer2: eind maart 1e kindje
SannevanS87 32 :cheer2: eind maart begin april 1e kindje
Supersmoothie 26 :cheer2: 1 april :heart: 1e kindje
Bumpersticker 28 :cheer2: begin april 2e kindje
mindsey 33 :cheer2: 17 april 1e kindje
17 juni vroege miskraam
Valkgezicht 30 :cheer2: april 2e kindje
Sunshine1992 26 :cheer2: juli 1ste kindje
VietjeH 26 :cheer2: 26 augustus 1e kindje, 10-9 miskraam gehad.
Prettymama 31 :cheer2: 29 augustus :heart: 3de kindje, vmk okt'19
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:58
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
94.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
zellithyia fijn dat je schoonmoeder dichtbij woont! Hoe is je cyclus na het verwijderen van de spiraal? Ik ben nog aan het wachten op mijn eerste ongesteldheid na het verwijderen van de spiraal. Ik hoop dit weekend ongesteld te worden (gek om te zeggen dat je daar op hoopt)
Alle reacties Link kopieren
Mijn cyclus is vrij regelmatig met 27 dagen. Die hoop is zo herkenbaar, ik voel dat mijn lichaam zich klaar maakt ervoor. Pijnlijke borsten, wat korter lontje. We hebben het deze week voor de eerste keer onbeschermd gedaan, en ondanks dat ik weet dat het nagenoeg onmogelijk is hoop ik stiekem dat het een zwangerschapsgevoel is.

Ik ben zo blij dat ik het hier kan delen haha. Niemand in de omgeving weet van onze plannen.
Alle reacties Link kopieren
Woow wat is er weer veel geschreven! Dank allemaal voor de tips! Ik ga denk ik volgende week een test doen als ik nog niet ongesteld ben, dat is dan ruim 2 weken nadat ik mogelijk mijn eisprong gevoeld had, en 6 weken nadat mijn spiraal er dan uit is.

Leuk dat je meeschrijft zellithya :) die onzekerheid is inderdaad herkenbaar, en dan is het fijn om het van je af te kunnen schrijven. Iedereen heeft wel iets waar je over kunt twijfelen, bij mij is het dat mijn vriend er nog niet echt mee bezig is dat ik nu zwanger kan raken. Hij is nuchter en gaat er van uit dat het wel even gaat duren. Het lijkt dan alsof hij er niet zo enthousiast over is en dat vind ik soms jammer. Maar hier op t forum kan ik Mn ei goed kwijt :)
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Ik heb nog niet helemaal bij gelezen maar vroeg me af of ik mee zou mogen schrijven?

Ik ben 30 jaar en mijn vriend is 34 jaar, we hebben een zoontje van 2,5 jaar.

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap en het proberen zwanger te worden ook mee geschreven en dat was zo fijn. Zeker dat je iemand anders hebt om tegen te praten behalve mijn vriend haha.
Alle reacties Link kopieren
@Valkgezicht, tuurlijk! Leuk! Mag ik vragen hoe lang je er de vorige keer over hebt gedaan?
De tabel wordt steeds gezelliger zo haha. Hopelijk een vruchtbare zomer voor iedereen!

Het lijkt me inderdaad lastig als je nog aan het wachten bent op je menstruatie/cyclus. Kan me voorstellen dat je dan niet kan wachten tot je ongesteld bent (de enige keer in je leven waarschijnlijk :rofl: ).
Alle reacties Link kopieren
valkgezicht gezellig! Welkom. Lukt het je zelf toe te voegen aan het tabel?

vietje haha ja echt de enige keer hè :hihi: Ik ben reuze benieuwd wanneer er meer NOD's in het tabel komen :cheer: en inderdaad op naar een vruchtbare zomer!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat er zoveel weer is geschreven! Hier nog 1.5week voordat dat spiraaltje er eindelijk uit mag. Kan haast niet wachten. En dan inderdaad wachten tot die eerste menstruatie, nog nooit daar zo naar uitgekeken haha.

Hier gaat verder alles goed. Vind het wel heel leuk dat man er ook wel mee bezig is. Dan vertelt hij ineens dat hij erachter is gekomen dat er tig merken wandelwagens zijn en of ik al weet wat ik zou willen.
mindsey schreef:
20-05-2019 10:56
Hoi prettymama dankjewel voor het delen van je ervaring. Klinkt alsof het in het begin heel zwaar was.. kan me zo goed voorstellen dat je dan denkt waar ben ik aan begonnen.. juist omdat je er al zo lang naar uitkeek. En wat fijn dat het snel beter werd!

Ik ben min of meer de laatste in mijn vriendinnenclub om aan kinderen te beginnen. Dat is fijn, want veel ervaring in mijn omgeving ;-). Maar heb ook meerdere vriendinnen enorm zien worstelen. En ze zijn zo bloedeerlijk, dat ze alles delen - misschien soms juist ook alleen wat moeilijk is. Als een soort verzet tegen de roze wolk illusie, maar dan een beetje de andere kant op doorgeslagen ;-).
Ik probeer niemand bang te maken maar het is wel goed om te weten dat het niet altijd maar een roze wolk is. Ik was in mijn vrienden kring wel de eerste die kinderen kreeg en niemand vertelde mij hoe het echt zou zijn met zo'n inimini erbij. Ik heb het in mijn hoofd toen zo opgehemelt dat ik in een gat gevallen ben. Als je er op voorbereid dat het ook pittig kan zijn dan kan het alleen maar meevallen!
Koekiemonster26 schreef:
21-05-2019 12:41
Wow wat is er veel geschreven! En hoera de eerste NOD Mindsey wat super spannend. Ik vind het wel tellen hoor ;-)
Ik merk ook wel dat ik de verhalen over hoe zwaar het allemaal is graag wat afzwak, het is namelijk maar net hoe jij bent als persoon/ouder en hoe jullie kind is. Natuurlijk is het zwaar, slaapgebrek en iemand die 24/7 afhankelijk is van je en waar je meer om geeft dan wie dan ook (sorry lieve man van me :hihi: ) en als ze ziek zijn dan is het niet alleen lastig, maar breekt het ook nog eens je hart dat het kleine mensje zich slecht voelt... maar dat werkt de andere kant natuurlijk ook op, dus positieve dingen met je kind zijn 100 keer zo leuk. Geloof me ik ben echt heel nuchter, maar je gaat je echt zoooo trots voelen om super stomme dingen.... of zo lachen om echt hele kleine dingen.
Mijn dochter gisteren tijdens het avondeten:
Papa prinses,
*haar naam* prinses,
mama ridder!
Ik snap wat je bedoeld hoor.. en je mag het zeker afzwakken maar als je zelf geen postnatale depressie hebt gehad is dat makkelijk zeggen. En het komt dus vaker voor dan je denkt.

Maar ik ben het 100% zeker met je eens dat de trots en liefde voor je kind alles goed maken. Alleen als ze me al aankijken en een big smile geven voel ik me zo gelukkig. En idd die gekke/grappige dingen die ze zeggen waardoor je in een deuk ligt is gewoon genieten. Kortom het is het allemaal zeker dubbel en dwars waard :heart:
Alle reacties Link kopieren
prettymama ik wil zeker een postnatale depressie niet afzwakken, dat lijkt me echt verschrikkelijk. Hoop ook niet dat het zo overkwam. Ik ben blij dat je het nu ook alles dubbel en dwars waard vindt.

Ik wil alleen de boodschap geven dat er (in normale situaties) een balans ontstaat en dat al die slapeloze nachten gecompenseerd worden met bakken vol liefde.

sunshine ohh Dan is hij er zeker wel mee bezig! Nog 1,5 week! Dat gaat snel nu.
Ik voel van alles in mijn lijf wat aan geeft dat ik bijna ongesteld moet worden. (Hoop ik) misschien ben ik ook nu teveel gefocust :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Super gezellig dat ik mee mag schrijven! Vorige keer ben ik gestopt met de pil, gewacht tot die menstruatie en daarna begonnen. Toen ben ik nog 1 keer ongesteld geweest en keer erna niet meer. Dat was dus echt een droom!

Tijdens de zwangerschap ben ik helaas 8 maanden lang misselijk geweest, dus dat was jammer. Maar nog steeds echt wel genoten (ook al heb ik ook veel geklaagd hoor!).

Over hoe zwaar het na de bevalling is, ligt inderdaad heel erg aan de situatie. Onze zoon sliep al door met 5 weken en dan durf je bijna niet te klagen over die ene keer dat je niet lekker hebt geslapen of over dat moment dat hij een keer gewoon heel erg veel aandacht vraagt. Maar zoals je al zegt krijg je er super veel voor terug! Maar daar heb ik ook verhalen over gelezen dat dit echt niet bij iedereen zo voelt! Dus eigenlijk zoals bij werkelijk alles in het leven, het is voor iedereen anders haha!

Ik ben wel al gestart met foliumzuur, want wij willen de eerste mogelijkheid gaan proberen.

Wat betreft gezond leven. Ik ben goed aan het sporten en let op wat ik eet al een tijdje. Eigenlijk wilde ik eerst weer een goed gewicht voor we starten. Maar dan zou het wel heel lang duren. Dus nu toch maar besloten dat we gaan proberen. Dus gezond eten en sporten doe ik al en blijf ik doen. Maar wijn nog niet. Vorige keer stopte ik met drinken en rauwe producten als de vruchtbare periode was aangebroken en als dan de menstruatie er was kon ik gewoon een drankje doen. Misschien dat ik het anders zou doen als het langer gaat duren natuurlijk. Maar eerst even gewoon rustig aan.

Ik ben namelijk in de zwangerschap heel streng voor mezelf, dus nu nog even genieten haha

Wel heftig hoor het hpv! Lijkt me altijd schrikken, ook als je er meteen mee aan de slag kunt!

En inderdaad voor iedereen een vruchtbare zomer gewenst!!
Alle reacties Link kopieren
Ps, heb geprobeerd het tabel aan te passen, maar dat lukt mij zo niet. Ik ben hier helemaal niet handig in! :bonk:
Alle reacties Link kopieren
valkgezicht schreef:
23-05-2019 08:24
Ps, heb geprobeerd het tabel aan te passen, maar dat lukt mij zo niet. Ik ben hier helemaal niet handig in! :bonk:
Haha ik voeg je even toe. Het is makkelijker aan te passen dan toe te voegen :)
Alle reacties Link kopieren
valkgezicht ben je al wel gestopt met anticonceptie? Wat fijn dat je de vorige keer zo snel zwanger mocht worden!
8 maanden misselijk, dat lijkt me echt heftig. Ik voelde me na 12 weken overgeven al een spook, kan me niet voorstellen hoe het is om dat echt 8 maanden te hebben. Ik hoop voor je dat het dit keer anders is.

Ik had zelf tijdens mijn zwangerschap heel erg het gevoel dat ik niet mocht klagen, iedereen zei me ook steeds: geniet er van, wat is het mooi, etc.

Mochten mensen het moeilijk vinden dingen toe te voegen in het tabel, als je het dan even zegt dikgedrukt of met een kleurtje? dan denk ik dat er genoeg zijn die het even kunnen aanpassen :-D ik kan niet wachten tot ik mijn NOD kan toevoegen :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Koekiemonster26 schreef:
21-05-2019 12:41
Wow wat is er veel geschreven! En hoera de eerste NOD Mindsey wat super spannend. Ik vind het wel tellen hoor ;-)
[...]
Mijn dochter gisteren tijdens het avondeten:
Papa prinses,
*haar naam* prinses,
mama ridder
Haha ahhh :flirting: wat superlief! Daar kan ik ook echt zin in hebben, lig nu al regelmatig in een deuk om neefjes en nichtjes.

En jaaa, m'n eerste NOD ingevuld! :yes: Was wel even een raar gevoel haha, maar we hebben het 'onveilig' gedaan op mijn (volgens m'n app) vruchtbare dagen en het is welkom, dus wie hou ik anders nog voor de gek ;) .
Zag k bij jou ( koekiemonster ) ook tussen neus en lippen door een NOD voorbij komen over een paar dagen al? :winkie:
Alle reacties Link kopieren
Zuid87 schreef:
22-05-2019 13:05
Iedereen heeft wel iets waar je over kunt twijfelen, bij mij is het dat mijn vriend er nog niet echt mee bezig is dat ik nu zwanger kan raken. Hij is nuchter en gaat er van uit dat het wel even gaat duren. Het lijkt dan alsof hij er niet zo enthousiast over is en dat vind ik soms jammer. Maar hier op t forum kan ik Mn ei goed kwijt :)
Herkenbaar hoor Zuid :-) en merk ook dat ik het daardoor extra fijn vind hier mee te schrijven.

Voor mijn vriend is het in deze fase echt genoeg om te voelen/vinden dat hij 'aan boord' is bij het idee, zonder daar verder al te veel mee te hoeven. In het begin probeerde ik het dan wel eens uit hem te trekken: maar hoe líjkt het je dan? Wat voél je erbij? :biggrin: Was niet echt helpend.
Nu heb ik het losgelaten en klets ik hier verder over van alles en begint hij er steeds meer zelf over.. maar hij zal er zeker niet het voortouw in nemen.
Alle reacties Link kopieren
Vietje , fijn dat je een goed gesprek hebt gehad bij je sollicitatie. Ik snap je overweging wat betreft part time werken heel goed. Lijkt me heel beperkend dat dat sowieso niet kan.

Zellithyia en Valkgezicht welkom!

En man Valkgezicht 8 maanden misselijk zijn lijkt me echt vreselijk.. vind het zo'n uitputtende staat van zijn!
Ik ben de afgelopen week helemaal niet fit geweest, denk een virusje onder de radar ofzo.. moe, buikpijn, misselijk.. en nu al heeelemaal klaar mee. Ik zat echt even te denken: wat als ik me straks steeds zo voel? Er kwam ook weinig uit m'n handen op werk. Brrr. Maar je weet het niet!

Wel fijn dat de kleine het heeft goed gemaakt door na 5 weken door te slapen ;-D.

Wat betreft gezond leven.. heb een redelijk goede basis denk ik :-). Gezond eten, genoeg bewegen, op tijd naar bed, doe ik uit mezelf wel zo'n beetje.
Wel met te veel lekkere dingen eten (die straks niet mogen, bv sushi) en met name wijntjes.. ik merk dat ik nu vanzelf wat begin te minderen (qua wijn), maar wil daar niet teveel mee bezig zijn.

Na een positieve test vind ik vroeg genoeg om alles aan te passen. Denk dat ik dan wel 'streng' zal zijn, omdat ik dat wss makkelijker vind dan constant interne dialoog over wat wel/niet/een beetje mag.
Alle reacties Link kopieren
mindsey NOD (Niet Ongesteldheids Dag) zou ik het niet noemen gezien we deze ronde niet hebben benut :hihi: overmorgen hoop ik de ronde te kunnen starten die we wel zullen benutten! Ik hoop dus wel binnenkort een NOD in te kunnen vullen!

Mijn dochter is donderdag jarig, dus het leek me fijn zeker te zijn dan niet zwanger te zijn ;) Met al die visite is de kans dat ik mijn mond voorbij praat natuurlijk veel te groot!
Alle reacties Link kopieren
Koekiemonster26 schreef:
24-05-2019 20:52
mindsey NOD (Niet Ongesteldheids Dag) zou ik het niet noemen gezien we deze ronde niet hebben benut :hihi: overmorgen hoop ik de ronde te kunnen starten die we wel zullen benutten! Ik hoop dus wel binnenkort een NOD in te kunnen vullen!

Mijn dochter is donderdag jarig, dus het leek me fijn zeker te zijn dan niet zwanger te zijn ;) Met al die visite is de kans dat ik mijn mond voorbij praat natuurlijk veel te groot!
Aaah ik snap hem, wordt dus wss gewoon een OD in plaats van een NOD ;-D.

Gefeliciteerd alvast met je dochter, leuk! En mooi om daarna te gaan beginnen! K ben echt superbenieuwd hoe het met ons allemaal zal gaan :-).

Ik zit mezelf een beetje op te naaien als ik eerlijk ben :proud: :facepalm:. Merkte dat k vanmiddag niet echt zin had in een wijntje en dat 't me ook niet smaakte. En dat is.. unlike me ;-D. Zeker met zulk mooi weer kan ik echt uitkijken naar een vrijdagmiddagborrel in de zon.

Maar k ben natuurlijk ook de hele week niet zo lekker geweest met last van m'n buik en misselijkheid. En iets dat andere mensen om me heen ook hadden inclusief m'n vriend nu :-D dus dat waren geen symptomen haha.

Pff k vind het wel gek hoor dat niet weten. Ben niet zo goed met open eindjes geloof ik ;-D.

Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Zou ik ook mee mogen schrijven? Mijn vriend en ik hebben besloten dat we vanaf juli gaan proberen voor ons eerste kindje. We zijn beide 27 jaar en inmiddels 6 jaar samen, waarvan we 5 samenwonen.

Ik heb het gevoel dat ik er echt al jaren klaar voor ben, maar nu zijn ook veel vakjes afgetikt. Studie afgerond, mooie reis gemaakt, leuke baan gevonden, etc. En vriend is er nu ook eindelijk klaar voor. Niet geheel onbelangrijk. We wachten juni nog even af omdat dan mijn contract verlengd wordt. Ik verwacht geen verrassingen, maar ik wil het graag helemaal zeker weten.

Ik herken helemaal wat jullie zeggen, mijn vriend is ook super nuchter en wordt nu al een beetje gek van mijn enthousiasme haha. En naast dat ik me er al jaren klaar voor voel, vind ik het ook echt doodeng om daadwerkelijk te gaan beginnen. Vriendinnen zijn allemaal nog niet echt in de baby fase, dus ik vind het fijn om er hier over te kunnen praten!
veyi wijzigde dit bericht op 25-05-2019 16:51
0.11% gewijzigd
@mindsey ik had precies het zelfde! Ik had wat slokken wijn gehad en toen toch laten staan. Wat nou als het wel raak is? Het smaakte me gewoon niet om die reden. Ik hou me ook wel voor dat het niet realistisch is dat het nu al raak zou zijn. Ik ben wel echt mega moe steeds. Ik val savonds gewoon in slaap en dan denk ik direct zou het nu al raak kunnen zijn? Aan de andere kant heb ik ook geen idee wanneer mijn NOD zou moeten zijn omdat ik pas een paar weken ben gestopt met de pil. Ben er toch wel heel erg mee bezig en vind het allemaal stiekem best spannend!

Gefeliciteerd met je dochter koekiemonster!

Welkom Veyi!
Alle reacties Link kopieren
@lisanne22 dank je wel! Wat spannend dat jullie er nu echt voor gaan! Ik ben drie jaar geleden gestopt met de pil en ik merkte lichamelijk echt een verschil van dag en nacht. De eerste 2/3 maanden waren mijn hormonen echt in de war en reageerde mijn lichaam echt anders op verschillende momenten in mijn cyclus. Dus misschien is jouw lichaam zich nu aan het aanpassen, maar het kan natuurlijk ook heel goed dat je gewoon al heel snel zwanger bent!

Koekiemonster, gefeliciteerd met je dochter!

Ik ga vanmiddag foliumzuur halen en ermee beginnen. Ik las dat veel van jullie al zijn begonnen. Voor mij voelt het alsof het nu écht begint, ook al beginnen we in juli pas. Ik ben ook al een paar maanden af en toe op feestjes en verjaardagen niet aan het drinken, zodat het minder op valt als ik straks als ik zwanger ben en daardoor niet drink. Want dat was normaal echt niks voor mij, ik hou wel van een wijntje :-D
Alle reacties Link kopieren
Haha heel herkenbaar dat af en toe al niet drinken! Ik heb in februari ook niet gedronken, toen nam ik als reden dat ik zo goed aan het sporten was dat ik daar op aan het letten was!

Ik ben inderdaad net gestopt met de pil. Ik had 2 weken geleden mijn stopweek en niet meer gestart met de volgende strip.

Dat misselijk zijn was toen echt super super super vervelend! Alleen je vergeet die ervaring gewoon. Ik zeg steeds tegen mijn vriend dat ik zo'n zin heb ik zwanger zijn en dan kijkt hij me aan of ik gek ben! Maar elke keer als ik gewoon misselijk ben dan herinner ik het me weer hoe naar dat eigenlijk is!

Ik moet wel echt tegen mezelf zeggen dat ik rustig moet zijn en dat het allemaal niet zo snel als de vorige keer hoeft te gaan. Dus dat ik mezelf een beetje behoed voor teleurstellingen. Maar dat is behoorlijk lastig hoor! Het is wat mindsey zegt, die losse eindjes zijn heel vervelend en het niet weten. Misschien helpt het jullie niet, maar de vorige keer had ik gewoon een heel stel 0% drankjes gehaald en die steeds zelf ingeschonken. Dan kun je toch lekker iets drinken als je nog niet weet of je zwanger bent en je niet schuldig te voelen. Maar dat is natuurlijk voor iedereen zelf beslissen, maar las hier dat er wat meiden/vrouwen schuldig voelde bij een glas wijn. Misschien helpt dit dan op zo'n lekkere tuin/terras dag.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Veyi! Je kunt jezelf toevoegen aan het tabel met de inloggegevens die erbij staan :cheer: Leuk dat je ook mee komt schrijven!

Heel herkenbaar valkgezicht, ik ben het ook gewoon vergeten hoe het was. Als ik dan een misstap maak en m'n bekken enorm zeer doet denk ik weer.. oh ja... Shit... Zo was het, maar je weet niet hoe het dit keer gaat zijn dus laten we genieten van onze positiviteit! Volgens mij is het maar goed dat je het vergeet, anders doe je het niet nog een keer.

Over alcohol, ik herken het heel erg wat jullie zeggen van mijn eerste zwangerschap. Ik voelde me er helemaal niet goed bij alcohol te drinken, dit niet doen is ook beter voor je fertiliteit (ook de mannen!!!!) Dus voel je dan maar trots en niet schuldig dat je een wijntje laat staan.
Ik sta er nu een stuk nuchterder (of juist minder nuchter :cheers: ) in, dus drink (soms, als er gelegenheid en zin is) alcohol voor eisprong en 0.0 na de eisprong. Er zijn heerlijke virgin cocktails en Radler 0.0 dronk ik heel graag toen ik zwanger was met het mooie weer.
Ik ben benieuwd of dat schuldgevoel weer komt als wij echt starten.

Het komt nu wel echt dichtbij! Juni is al over minder dan een week, zijn er al meer NODs? Ik heb me de hele week gevoeld alsof ik elk moment ongesteld moest worden en vandaag dus helemaal niet ... Terwijl het morgen in de agenda staat, ik hoop heel erg dat mijn lichaam me niet voor de gek heeft gehouden. Wij hebben nadat ik dacht dat ik mijn eisprong heb gehad wel seks gehad, dus wie weet als alles wat ik dacht niet klopt... Toch een NOD ergens in de toekomst? :sherlock:
Alle reacties Link kopieren
@Koekiemonster26 dank je! Ik heb mezelf in de tabel gezet. Hopelijk word je snel ongesteld (of juist niet)! Zou fijn zijn als je cyclus gelijk goed zit.

Wat betreft alcohol ga ik het denk ik hetzelfde aanpakken als jij, na eisprong niks drinken en als het dan niet raak is mag ik van mezelf wel een wijntje. Maar er zijn ook genoeg lekkere alcoholvrije alternatieven gelukkig. Ik vind Jills 0.0% ook wel lekker in de zomer. Een lekkere alcoholvrije rode wijn heb ik nog niet gevonden, maar eigenlijk ook nooit echt naar gezocht.

Sinds dat we hebben besloten dat we bijna gaan beginnen zijn we al wat onvoorzichtiger en dat vind ik echt helemaal geweldig. Zou het ook wel leuk vinden om als soort van 'verrassing' zwanger te zijn, i.p.v. dat het gepland is. Slaat natuurlijk nergens op haha.

Ik herken ook helemaal wat jullie zeggen over het niet weten. Het zou echt fijn zijn om van te voren te weten hoe lang het ongeveer duurt om zwanger te raken. Elke maand die twee weken wachten en van alles in je lichaam voelen.. pfoe! Volgens mij kun je jezelf daar echt gek mee maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven