Zwanger worden vanaf oktober 2013 !

26-09-2013 12:59 1188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen de dames van oktober lekker verder kletsen!

Er kunnen geen meiden meer bij in de tabel, dit om het overzichtelijk te houden, sorry!

NaamLftdhoeveelste kindjeNOD/ Bijz.h.(Verwachte) UDJ of M ?missblond02221e30 dec intake, na 4 jan eerste echo????miss10291ePilloos sinds februari15 juli meisje!! sunny-flower291e 18 meina een korte pauze gaan we er weer voor!????dana75383e2e kindje overleden10-08-2014jongen!!vogeltje89251e 13 augustusMeisje!!amsterdammertjexxx271eMK op 14-12 4 januari 2015??Denkertje1331e ronde 11 eindelijk een positieve test!12-03-'15blijft voor ons ook een verrassing

En voor Kyraflynn en Amsterdammertje.

Op naar een vruchtbaar voorjaar en heel veel gezonde baby's!
Wij hebben er inderdaad ook al over nagedacht. Ik ga 2,5 dagen werken. Ons kindje gaat dan naar een kinderdagverblijf of gastouder. We houden beide opties open.

Onze ouders zijn niet in de gelegenheid zijn om op te passen helaas...

Ook kunnen we allebei niet thuis werken.

Financieel verwachten we geen problemen. Natuurlijk wordt het wel anders, maar dat moet heel goed kunnen.

We belangrijk om daar van te voren over na te denken.
Hoi!

@Cookie: misschien je eierstokken?? Die zitten rechts- en linksonder..Maar ik zie dat 8 okt je NOD is? Dus je ovulatie is dan al voorbij nu. Of was je nu nog bezig met je laatste strip (staat rechts).

Bij ons vragen mensen er niet rechtstreeks naar eigenlijk. Mijn eigen vriendinnen hebben allemaal nog geen kinderen af en ik heb het er wel eens fantaserend over met ze gehad (tijd geleden al), maar niet concreet. Behalve met 1 vriendin die ik al 10+ jaar ken, wij praatten altijd al veel over mannen, liefde, maar ook over seks en kinderen en toekomstplannen. Met haar is het ook heel fijn om daarover te praten en toevallig zie ik haar morgen dus dan ga ik haar ook vertellen dat we helemaal geen AC meer gebruiken...

Ik heb deze week mijn ovulatie (vandaag en morgen maximaal volgens de MBK app) maar ik voel al dagenlang vanalles in mijn buik. Al dagen rechtsonder in mijn buik, kramp en trekkerig gevoel, maar ook wel in het midden van mijn onderbuik. Het is net of er vanalles gebeurt. Die app neem ik wel als uitgangspunt maar ook met een flinke korrel zout, want sinds ik gestopt ben met de pil (januari) is mijn cyclus als volgt geweest: 23 - 26 - 33 - 35 - 24 - 31 - 33 - 30. Volgens mij is dat wel vrij regelmatig, maar als je dan telkens 14 dagen terug zou rekenen dan is het moment waarop je eisprong plaatsvindt iedere keer toch best verschillend waarschijnlijk! In de app heb ik 30 dagen ingevuld.. Natuurlijk zit ik nu dan ook steeds met de gedachte of ik zoveel in mn buik voel omdat er al echt iets is gebeurd, of dat het gewoon mijn verhoogde aandacht voor die zone is. Wel spannend in ieder geval Zal pas later deze maand duidelijk worden..
Miss10, jij ging ook naar Thailand op vakantie toch? veel pleziet alvast! wij zijn nu weer terug inBangkok, vliegen vrijdag weer terug naar NL. .. zal dan ook wat uitgebreider reageren op iiedereen!
@toendra, lief van je! ik zou een hele verrassing vinden als het echt zo is!

@kyraflynn, in september ben ik gestopt met de pil, vanaf 10 september de eerste dag van mijn menstruatie (stopweek) dus daarvan af gerekend zou 8 oktober mijn NOD zijn als ik een cyclus heb van 28. daar ben ik maar even vanuit gegaan!

misschien waren het mijn eierstokken, maar ik las op internet ook dat het mogelijk steekjes kunnen zijn door de innesteling, tja het is afwachten dus, maar je kan je zelf behoorlijk gek maken! haha

als we een kindje krijgen straks dan wil ik graag minder gaan werken, maar hoe of wat weten we nog niet. financieel is het wel mogelijk. maar echt concreet kijken we tegen die tijd wel.

Fijne dag iedereen!
Hi Cookie,

Zoals ik het nu bij je lees, ben je begonnen met tellen op de eerste dag van je stopweek? Als je stopt met de pil dan moet je beginnen met tellen vanaf de dag dat je normaal gesproken met een nieuwe strip zou beginnen, niet vanaf de dag dat je je stopweek begint omdat die week nog gewoon bij het pil slikken hoort. Als ik jou was zou ik van je NOD 15 oktober maken en niet de 8e... en dat zou betekenen dat je dan zeer waarschijnlijk je ovulatie voelde (eisprong).
Hey meiden, ik ben al een tijd op zoek naar een topic waar ik ook nog bij pas in de TO lijst, hebben jullie enige tips? Ik had mijn zinnen eigenlijk op dit topic gezet, maar ik had te laat door dat het al begonnen was (ik ben nieuw op VIVA).

Zou ik een nieuw topic moeten openen of zou er nog 1 zijn waar het nog niet zo druk is?

In ieder geval: ik wens iedereen hier twee knallend positieve strepen toe en een perfecte zwangerschap!
@ luann, ik zie dat je inmiddels zelf een topic hebt geopend. Dus veel plezier daar en je mag natuurlijk altijd hier komen kijken

Pfff ik had vannacht zo'n realistische droom. Ik droomde dat we een baby hadden (we wisten er nog geen naam voor dus noemden we hem maar "de baby" ) en dat het die nacht de eerste nacht zou worden dat we hem hadden. We hadden hem in een bedje gelegd dat naast ons bed stond en ik dacht nog "Nou, spannend, ik ga maar slapen en ik ben benieuwd over hoeveel uur hij wakker wordt"

Vanmorgen schrok ik echt wakker! "Oh nee, het is al ochtend en de baby is vannacht helemaal niet wakker geworden, er is vast iets goed mis, want er bestaan toch geen baby's die vanaf de eerste nacht doorslapen"

Hahaha het duurde echt even voordat ik besefte dat het maar een droom was. Dat was echt schrikken

Ik heb trouwens last van mijn verstandskies. In principe hoeft hij er nu niet uit, maar er is wel een aannemelijke kans dat het binnen een jaar zoveel last gaat geven dat dat wel moet. Volgende week ben ik bij de tandarts en ik twijfel of ik aan haar zal vragen om hem er deze maand al uit te halen. Vanaf volgende maand is er namelijk een kans dat ik zwanger ben en als hij er dan uitgehaald moet worden, dan mag je geen ibuprofen (achteraf), iets wat ik toch echt wel wil dan.

Maar ik zie er erg tegenop. Vorige keer heb ik er erg veel last van gehad, en deze kies ligt nog veel lastiger, helemaal onder het tandvlees en heel dicht bij een zenuw. (Er is kans dat ze die raken)

Ik zei gisteren al tegen mijn vriend "ik ga liever bevallen dan dat die kies eruit moet"

Wat zouden jullie doen?
Ik heb trouwens nog een vraagje. Ik denk dat Dana hier het antwoord wel op weet en misschien andere meiden ook wel. Kan je een reiswieg (van de kinderwagen) tillen met een baby erin? Of is dat gevaarlijk?

Bijvoorbeeld als je thuiskomt en je baby ligt in de kinderwagen te slapen en de kinderwagen blijft beneden in het trappenhuis staan, zou je dan die bak met baby en al naar boven kunnen tillen zodat de baby door kan slapen?
@Vogeltjes, kan me voorstellen dat je opkijkt tegen het verwijderen van je verstandskies, ik heb daar ook wel last van gehad. De eerste meer dan de tweede, dus geeft hoop?!

Ik ga morgen inderdaad naar Thailand op vakantie. Dus denk ik een tijdje offline. Zal na 2 weken laten weten of ik ongesteld ben geworden of niet..... Morgen NOD spannend! Had gister gedroomd dat ik een positieve test deed. Hoop dat ik voorspellende dromen heb!

Succes dames!! Hoop na mijn vakantie veel positief nieuws te lezen!
Hoi dames,

Leuk om te zien dat het lekker gezellig is op het forum! Heel spannend dat er sommigen misschien wel zwanger zijn. Op dit moment ben ik nog ongesteld, maar daarna kunnen we perfect tellen wanneer wel aan de slag kunnen!

@ sunny-flower: ik begrijp wat je bedoeld met "het is gewoon goed." Ik ben net een jaar samen met mijn vriend, maar het voelt vanaf dag 1 heel goed. Totaal anders dan mijn voorgaande relaties. Dus we gaan er gewoon voor.

Mochten we zwanger kunnen raken, ga ik minder werken. Op mijn werk is daar ook meer ruimte voor. Gelukkig werken we beiden onregelmatig, dus het zal soms moeilijk en soms gemakkelijker zijn.

@ Vogeltje: Ik zou voor de verstandskies gaan! Ik heb er 4 laten verwijderen, even erg vervelend, maar na een half uurtje is het ook wel weer voorbij. De nasleep kan soms alleen vervelend zijn.
Hallo dames,

Mijn reactie heeft even op zich laten wachten...drukke week, mijn konijntje in moeten laten slapen... Ongelofelijk dat je je daar al zo aan kunt hechten en verdrietig over kunt zijn. Dat zal bij moeders en kinderen alleen nog erger worden haha! Benieuwd wat voor moeder ik zou zijn!

Ik voel ook elke keer iets, vooral in mn buik, links en rechts...geen idee wat het precies is...denk dat het gewoon het ontpillen is. Heb ook veel hoofdpijn de laatste week...iemand die dat ook heeft?

Zijn er nog mensen die dit weekend gaan testen?

@vogeltje Ik herken heel veel in de dingen die je zegt! Ik zou ook liever voor een bevalling gaan dan die kiezen, ik gruwel er nu al van! Misschien denk ik daar later toch iets anders over....

Ik las in de berichten dat als je gestopt bent met de pil je het beste het moment aan kunt houden dat je weer had moeten starten, voor het vaststellen van je NOD? Ik heb nu het moment genomen dat ik 'ongesteld' geworden ben.

Een vriendin van me is zwanger, weet niet van niks en vroeg me of wij al bezig zijn. Mn moeder zei vorige week ook al rare dingen over zwanger zijn etc....lijkt wel of het op mn voorhoofd staat geschreven haha! Gelukkig kan ik zeggen dat mijn vriend nog niet wil en dat geloven ze gelukkig!

Nog plannen dit weekend?
@toendra Wij waren in juli 1 jaar samen, dus ook nog niet zo lang. Toen ik de voorstelronde hier in dit topic las, dacht ik even dat ik de enige zou zijn die nog niet jaren een relatie heeft, maar ik lees nu (gelukkig) dat ik niet de enige ben

Mijn ouders zie ik niet zo heel veel, dus die hebben t niet door. Mn directe collega volgt momenteel een cursus dus ik zie haar niet zoveel en als ze er is, heeft ze t erg druk, dus die zal ook nog niets merken. Morgenavond op visite bij vrienden, ben benieuwd of zij er iets over zeggen...

@Sunnyflower wij wonen samen sinds we 9 mnd met elkaar gaan, dus bij ons gaat het idd ook vrij snel. Maar wat je zegt het klopt gewoon

Ik wil t liefst iets minder gaan werken, van 4 dagen naar 3 of 3,5 dagen. Ik ben op dit moment hoofdkostwinner, dus we moeten even bekijken tegen die tijd hoe en wat. Wellicht dat mijn schoonmoeder een dagje wil oppassen, Ik ga ik t liefste voor een gastgezin, mijn vriend is pas bezig met dat soort dingen wanneer ik echt zwanger ben.

@vogeltje, jeetje wat een realistische droom!!! Kan me voorstellen dat je heel raar wakker werd. Mijn verstandkiezen zijn per 2 getrokken, maar dat is al heel lang geleden. Je kunt ook paracetamol nemen na de tijd, maar wat belangrijker is, is dat de verdoving misschien niet goed is voor het ongeboren kindje. Ik heb weleens gehoord dat ze liever niet verdoven tijdens zwangerschap.

Och jee blondster.. wat sneu.. ik heb dat ook met huisdieren hoor, is toch normaal.

Ik heb ook t moment dat ik ongesteld werd genomen als start van mijn cyclus, of je nou ongesteld wordt uit jezelf, of na je laatste pil, dat maakt niet uit, je cyclus begint altijd op de 1e dag van je ongesteldheid. Ik ben ook uit gegaan van 28 dagen, dan zou ik vandaag ovuleren. Pas wanneer ik weer ongesteld word, weet ik of het daadwerkelijk vandaag zou zijn.

Ik moet zo naar de huisarts voor een uitstrijkje… 2 jaar geleden had ik een verkeerde PAP waarde en daarna is geconstateerd dat ik een HP virus bij me draag, dat de kans op baarmoederhalskanker vergroot.. Gelukkig was de controle test ok, geen onrustige cellen meer, maar vandaag moet ik dus voor controle.. hopelijk over 2 wk goed nieuws, want weet niet wat voor gevolgen het heeft als ik weer een verkeerde PAP waarde heb. Iemand hier ervaring mee? (de 30+ers onder ons ;))
Ow jee…

Het uitstrijkje kon niet gedaan worden…

Eerst was het even zoeken naar mijn baarmoedermond, die ligt iets naar achteren. Daarna bleek er een soort slijmpropje/’sliertje’ voor mn baarmoedermond te zitten. Andere arts erbij…. Maar ze kregen de ‘sliert’ (sorry voor de details, maar zo noemden zij het ) er niet weg…

Het zag er allemaal prima uit en het gebeurt wel vaker, dat gelukkig wel! Het kan zijn dat dit met mijn ovulatie te maken heeft. Als ik ongesteld word (rond 19 okt) dan mag ik daarna een nieuwe afspraak maken, maar dan op een ander moment in mijn cyclus. Mocht ik al zwanger zijn, dan doen ze de test niet, omdat door de zwangerschap er een verkeerde uitslag uit kan komen.

Na een minuut of 10 heb ik gevraagd of ze wilden stoppen, niet dat ik me (nog) niet lekker voelde, maar wilde niet dat dit een negatieve ervaring zou worden.

Hebben jullie weleens zo iets meegemaakt?
Ocht jee Dekentje... Zo'n uitstrijkje is natuurlijk nooit leuk, maar als het dan ook nog niet goed gaat....

Ach, en de details... No problem toch! Zullen vast nog wel vaker voorbij komen. Helemaal als de eerste zwangeren zich aandienen haha.

Ik hoop voor je dat het de volgende keer gemakkelijker gaat!

Ik heb nog nooit echt een uitstijkje moeten laten maken. Vanaf je 30 toch? Dus dan zou ik volgend jaar voor het eerst moeten.

Wat leuk dat er meer dames zijn die nog niet zo heel lang bij hun vriend zijn! Soms weet je gewoon dat het goed zit toch!

@vogeltje; volgens mij is het inderdaad zo dat je niet verdoofd mag/kan worden als je zwanger bent. Dus als je volgende week toch naar de tandarts moet... Met kiespijn zitten als je zwanger bent of net bent bevallen lijkt me niet heel fijn

@blondster; ohh... nee... Aan een huisdien kun je je zeker super hechten!! Sterkte...

@miss10; de kinderwagenbak kun je volgens mij gewoon tillen hoor! Zeker als het een klein stukje (de trap op) is. zo'n ding kan er niet voor niets van af toch... En als de kleine inderdaad lekker ligt te slapen.. Lijkt mij geen probleem!

Fijn weekend allemaal!!
@vogeltje: verstandskiezen trekken kan ook meevallen Mijn vriend had heel veel pijn en echt een blauwe wang, ik had zelf weinig nasleep. Alleen het gat dat achterblijft, en de hechting die ze erin doen, vond ik heel vervelend, veel etensresten etc.

@Miss10: genietse in Thailand! Wat een heerlijk vooruitzicht!

Wat NOD betreft, ik dacht ook tellen vanaf de eerste dag vd ongesteldheid (ook na de laatste pilstrip)? Of willen we gewoon eerder kunnen testen ;)?
Hallo dames,

Sorry, al even geen reactie van mijn kant geweest, zo druk met de verjaardag van mijn dochter (taart maken, traktatie in elkaar flansen, uitnodigingen voor haar feestje maken......) maar nu heb ik alles bij gelezen.

@vogeltje, ik kan uit ervaring zeggen dat ik idd liever beval dan een kies laat trekken tijdens mijn eerste zwangerschap had ik een kies die wat afbrokkelde, maar omdat ik geen verdoving wilde hebben ze hem een beetje opgelapt. Na mij bevalling bleek er een ontsteking onder te zitten die ze niet konden verdoven en dan is het trekken van een kies echt niet leuk! Na de bevalling krijg je er iets moois voor terug (dat is althans de bedoeling....) en na het trekken van een kies alleen maar pijn....

Ik kon trouwens mijn dochter makkelijk laten liggen in haar kinderwagen bak als ze sliep. Ik haalde hem dan van het onderstel af en zetten hem op de bank, wel mutsje af en dekens wat teruggeslagen, anders is het zo warm!

@miss10: fijne vakantie! Geniet er van! Maar waarschijnlijk lees je dit pas als je terug komt haha!

@blondster: ach, wat sneu. Het is nooit leuk als je je huisdier moet laten inslapen, ook al is het vaak beter voor het beestje, maar dat zegt je verstand en niet je gevoel.

@denkertje: fijn hè, zo'n uitstrijkje.... Ik heb er al twee mogen laten doen, gelukkig geen gekke dingen qua uitslag, maar wel fijn dat ze het bij je in de gaten houden. Het blijft toch ook een intiem iets, waar we niet op zitten te wachten...... En dan mag je nog een keer

Morgen vieren we de verjaardag van dochterlief, dus komt er van forummen niet veel

Fijn weekend meiden en idd, dat oktober maar heel vruchtbaar mag zijn!!
quote:sunny-flower schreef op 04 oktober 2013 @ 16:11:

Ocht jee Dekentje... Zo'n uitstrijkje is natuurlijk nooit leuk, maar als het dan ook nog niet goed gaat....

Ach, en de details... No problem toch! Zullen vast nog wel vaker voorbij komen. Helemaal als de eerste zwangeren zich aandienen haha.

Ik hoop voor je dat het de volgende keer gemakkelijker gaat!

Ik heb nog nooit echt een uitstijkje moeten laten maken. Vanaf je 30 toch? Dus dan zou ik volgend jaar voor het eerst moeten.

Nee klopt, nou heb ik t vaker meegemaakt en ben niet zo bang aangelegd (door die ervaringen), maar wilde niet dat dit een nare ervaring zou worden, dus maar op tijd aangegeven dat ik t niet zo fijn meer vond.. Idd, in het jaar dat je 30 wordt, ontvang je een oproep.

Haha ja ik denk dat we nog wel wat details krijgen hier op t forum, tenzij iedereen ze voor zich houdt..

@ Dana: En hoe was de verjaardag? Nog van harte!

Als het goed is, is mijn vruchtbare periode nu voorbij en is mijn lichaam bezig met (de voorbereiding) van de innesteling, ALS het raak is deze maand.. spannend hoor!!! Ik kan niet wachten tot het de 19e is.. damn.. wat duren 2 weken dan lang!!! Mijn vriend is er minder mee bezig dan ik, die gaat er toch een beetje van uit dat het nog wel even gaat duren, terwijl ik na mijn onderzoekje vrijdag juist denk dat het weleens raak zou kunnen zijn.. Waarom was mijn baarmoedermond anders zo afgesloten (door die afscheiding)? Maarja.. vast wishfull thinking…

Fijn weekend verder allemaal!

Liefs
Denkertje, dank je wel, verjaardag was druk maar gezellig!

En wat duren twee weken dan lang he? ik zit volgende week in mijn vruchtbare periode, het blijven spannende dagen.

Maar als je achteraf kijkt, dan gaat het allemaal toch ook weer heel snel, dubbel gevoel.

Ik ga duimen hoor, voor jou en iedereen!!

En Cookie14 en Miss10, voor jullie zijn het spannende dagen!!
Hallo allemaal!

hebben julllie een leuk weekend gehad?

Dana, nog gefeliciteerd!

Spannend Dekentje! Ik hoop dat het raak is... Nog eventjes afwachten idd..

Cookie en Miss10, jullie hebben je nod als het goed is gehad toch? (duim duim duim...)

Dana, volgens mij lopen wij qua cyclus een beetje gelijk.

Fijne dag allemaal!
hey meiden!

ik heb zoooown pijn aan mn borsten... irritant, want ik heb dat meestal vanaf zo'n 2 wk voordat ik ongesteld moet worden. Zelfs MET pil.. de huisarts heeft al eens aangegeven dat wanneer ik er al zo'n last van heb terwijl ik aan de pil ben, t tijdens een zwangerschap nog wel eens nog erger kan worden...

Helaas zegt dit feit dus nog niets.. al voelt het wel anders dan anders.. de plek die zeer doet is anders en tsja.. ik weet niet... Maar goed, zoals wij allemaal wel zullen ervaren 'we voelen van alles'.

Ik heb t vandaag aan een collega verteld... ik kon mn mond niet langer houden!!!! Ik werk niet dagelijks met haar, ze zit nl op een andere locatie, maar we zijn wel zo close dat we dergelijke dingen met elkaar delen. De collega die bij mij op de kamer zit, heb ik t niet verteld. Wil niet maandelijks vragende oogjes tegenover me hebben zitten

Hoe gaat t met jullie?
Goedemorgen allemaal!

Het kan natuurlijk altijd Dekentje... We gaan uit van het positieve natuurlijk!

Het is voor mij ook erg lastig mn mond te houden hoor! Het is ook zo leuk!! :-D Nog niet eens zo zeer op mijn werk, al gaat het wel heel vaak over kinderen haha. Maar tegen mn beste vriendinnen houd ik mijn mond niet meer. Ik deel mijn enthousiastme graag! En mocht het lang duren, niet willen lukken of uiteindelijk mis gaan dan zijn zij er natuurlijk ook. Dat vind ik ook wel een fijne gedachte.

Vogeltje, ben je al bij de tandarts geweest? Wat zei hij/zij?

Ik begin wat kiespijn te krijgen en mijn tandarts zei de vorige keer dat de vulling daar vrij diep is en de zenuw daardoor kan irriteren.. Gevalletje wortelkanaalbehandeling dus... :-S

Nu zit ik in dubio. Bellen en de situatie uitleggen (bezig zwanger te worden etc.) of gewoon afwachten en hopen dat de irritatie overgaat?

Waarschijnlijk ligt het antwoord voor de hand.. bellen en gewoon overleggen... Toch?
Idd vogeltje, al geweest?

@sunny idd gewoon ff overleggen als je tijdens je zwangerschap heel erg last krijgt, kun je jezelf miss wel voor je kop slaan...

Fijne dag allemaal!
@denkertje als ik jouw verhaal lees, ga ik denken dat het zomaar eens zover zou kunnen zijn!! Wel heel erg spannend!

Ik heb het ook tegen 2 collega's gezegd. Ze werken beiden op een andere locatie. Eens zwanger, de ander ook bezig, maar zit helaas al in een medisch traject. Fijn om het gewoon te kunnen bespreken!

Benieuwd hoe het met cookie en miss10 is! Zou toch mooi zijn!

In mijn app staat dat mijn NOD op 21 oktober is. Maar is de eerste pilloze maand, dus even afwachten hoe dit de eerste keer is...in de tussentijd, goed blijven oefenen!
Hoi hoi,

Heb al een tijdje niks laten horen, maar blijf meelezen hoor! De tandartsafspraak ging helaas niet door, dus ik heb het niet kunnen vragen. Nu moet ik een nieuwe afspraak maken en dat zal pas zijn nadat vriend en ik begonnen zijn met proberen. Dus we zullen zien hoe het verder gaat.

Ik ben aan het wachten tot ik ongesteld word over een paar dagen. In tegenstelling tot jullie heb ik daar juist echt zin in, want dat betekent dat de nieuwe cyclus is begonnen, de cylus dat we er eindelijk voor gaan!

Mijn vriend is er nu ook veel meer mee bezig en hij heeft afgelopen weekend zelfs een boek gekocht met informatie over zwanger worden en de zwangerschap! Zo leuk vind ik dat!

Ik blijf ondertussen lekker fantaseren en informatie op internet opzoeken. Ik ben bang dat er tegen de tijd dat ik daadwerkelijk zwanger ben, geen nieuwe info meer te vinden is

@ sunny-flower, ik zou als ik jou was inderdaad even je tandarts bellen, maar volgens mij had je zelf ook al die conclusie getrokken.

En ik ben benieuwd hoe het met cookie en miss10 gaat? Spannend!! Statistisch gezien zou er toch wel iemand zwanger moeten raken deze maand :D

Ik duim voor jullie!
Vanochtend heb ik de tandarts maar eens gebeld. Ik kon het nog even afwachten, want tijdens de zwangerschap konden diverse behandelingen gewoon worden uitgevoerd. Erg werd dan zeer weinig verdoving gebruikt en met foto's krijg je zo'n schort om. Natuurlijk hoop ik dat het in de tussentijd alsnog vanzelf over gaat!

Thanks voor het meedenken

@vogeltje; inderdaad! statistisch gezien zou het toch niet zo lang meer kunnen duren voor de eerste zwanger is. Wie o wie zal het zijn...?

@Denkertje; ik zie dat ik jou de hele tijd al dekentje noem!! hahaha Sorry hoor...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven