Zwanger worden vanaf oktober 2013 !

26-09-2013 12:59 1188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen de dames van oktober lekker verder kletsen!

Er kunnen geen meiden meer bij in de tabel, dit om het overzichtelijk te houden, sorry!

NaamLftdhoeveelste kindjeNOD/ Bijz.h.(Verwachte) UDJ of M ?missblond02221e30 dec intake, na 4 jan eerste echo????miss10291ePilloos sinds februari15 juli meisje!! sunny-flower291e 18 meina een korte pauze gaan we er weer voor!????dana75383e2e kindje overleden10-08-2014jongen!!vogeltje89251e 13 augustusMeisje!!amsterdammertjexxx271eMK op 14-12 4 januari 2015??Denkertje1331e ronde 11 eindelijk een positieve test!12-03-'15blijft voor ons ook een verrassing

En voor Kyraflynn en Amsterdammertje.

Op naar een vruchtbaar voorjaar en heel veel gezonde baby's!
@Dana; En op dat wachten-schuitje hebben we graag gezelschap!

Jammer om te werken met dit heerlijke weer he.. Gelukkig staat het raam hier wel heerlijk open!

Dat was ik helemaal vergeten; Welkom Celavietje!

In de periode van menstruatie tot eisprong drink ik gerust een wijntje hoor! Na mijn eisprong let ik er wel op.

Vorige maand vond ik het nog niet echt een ramp dat ik gewoon ongesteld werd, maar deze maand... Ik hoop zo dat ik niet ongesteld word!

Heel stom misschien, maar krijgen jullie ook zo'n kippevel van dat nummer van Niels Geusebroek??
@Sunnyflower: oooh, ik kan heel slecht tegen dat nummer. Het is natuurlijk gemaakt op de harttonen van een baby, en dat doet me zo veel denken aan mijn laatste zwangerschap, het is nog te vers denk ik. Ik zet de radio altijd uit als ik dat nummer hoor.....

Ja, we zitten maar met z'n allen op dat wachten-schuitje, hopelijk mogen we snel overstappen op het zwanger-bootje Soms denk ik wel eens: En als ik nu alleen overblijf op dat eerste schuitje? Ik zou er zo verdrietig om zijn. Wat dat betreft gun ik het ons allemaal!!
@Dana; Ja, ik kan me heel goed voorstellen dat dat voor jou super heftig is! Mijn beleving bij dat nummer zal heel anders zijn...

Natuurlijk blijf je niet alleen achter op het wachten-schuitje!! Jij gaat gezellig met ons mee naar het zwanger-bootje!! en hopelijk sneller dan je nu zelf verwacht.
Je bent lief!!!

Ik zat me trouwens ook net af te vragen waar iedereen een beetje vandaan komt. Ik uit de regio Rotterdam.

Heb je trouwens al getest, dat kon toch vandaag?

Het valt me altijd op dat er altijd veel mensen zich aanmelden bij een topic, en dat er uiteindelijk toch veel minder overblijven.....jammer maar begrijpelijk! Want ik vraag me dan toch af hoe het bijvoorbeeld met Poppetje is, die al wel zwanger is. Ze heeft het hier gemeld, maar ik denk dat ze overgestapt is naar een ander topic.....
Dat is inderdaad wel leuk om te weten! Ik kom uit het noorden des lands, Drenthe.

Nee ik heb nog niet getest.. Ik wacht tot ik 1 dag over tijd ben. Dat zou dinsdag zijn.

Ik ben veel te bang voor een negatieve test haha.

Vanaf vandaag heb ik een beetje buikpijn en vanochtend een beetje steek in 1 van mn borsten....Dat is nu weer weg en nergens last meer van.

Maar als ik meer klachtjes heb haal ik van t weekend misschien wel een test hoor!

weet je dat ik daar ook al aan zat te denken! Dat ik heb best jammer vind dat dit niet zo'n levendig topic is/was... Ik vind het leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat en wat iedereen bezig houdt. :-)
Ah, Drenthe! Mijn ouders zijn helemaal Drenthe-gek hihi! We zijn er in november dan ook een weekend met de hele familie, ik heb alleen nog geen idee waar we naartoe gaan, dat is nog een verrassing! Maar wel een mooie provincie hoor!

Ooooh, ik dacht dat vandaag al je NOD was, maar ik zie net in de tabel dat jouw NOD nog op op eind september staat. En al die vage klachten ook..... gek wordt je er van

Tja, het is vaak zo dat er een heleboel mensen enthousiast zijn, maar het toch laten afweten. En natuurlijk kun je niemand dwingen om te blijven posten en uiteraard heb je soms gewoon niet veel te melden, maar jammer is het wel.

Op mijn werk is het wat makkelijker omdat ik toch de hele dag achter de computer zit, maar thuis komt het er ook niet altijd van. Maar we blijven gewoon volhouden!

Ik ga zo afsluiten en naar huis, hopelijk staat er niet teveel file

Fijne avond!!!
hoi hoi,

tis idd leuker als we allemaal regelmatig posten. Ik zit op t werk ook de hele dag achter de pc, maar vaak loopt de site vast of ik kan de site niet meer afsluiten, ben dan altijd bang dat ik geschaduwd word ofzo

Ik kom uit Friesland ook het noorden dus!

Mijn ongesteldheid is nu over, dus op naar ronde 2!

Ik kan me voorstellen Dana dat dat nr voor jou gevoelig ligt, zo heeft iedereen zn eigen associaties bij muziek.

En helemaal niet erg toch een 'ego post', moet kunnen hoor. Zo'n forum is er ook om even van je af te typen. Dat zullen we allemaal weleens hebben.

Even een heel ander ding.. Ik zit behoorlijk te tobben, omdat ik eigenlijk heel erg 'klaar ben' met mijn werk.. ik ben ook bang dat de stress (van het niet leuk meer vinden) die ik erdoor ervaar negatieve invloed heeft op het zwanger raken, laat staan straks als ik in verwachting ben.. Ik zou wel heel graag iets heel anders willen gaan doen, want alleen maar van werkgever veranderen zal me niet veel helpen denk ik. Herkent iemand dit? Ik bedoel.. enerzijds wil ik juist omdat ik miss wel snel zwanger raak, blijven zitten waar ik zit, maar wat nou als die zwangerschap langer op zich laat wachten en ik ondertussen doodongelukkig ben op mijn werk???

Keuzes.. keuzes..
Hoi allemaal! Hier ook alles meegelezen hoor alleen zelf even weinig gereageerd had het gevoel er toch iets té veel mee bezig te zijn.

Hoop echt voor iedereen dat het deze keer raak is.

Dacht zelf dat de NOD op 16 okt was maar heb het helemaal mis gehad. Mijn ei pas de 9e deze maand en met een cyclus van 34 dagen zou ik vandaag ongesteld moeten worden. Nu ben ik za en zo denk ik ongesteld geworden maar aangezien ik me zo beroerd voel ga ik vandaag toch een test doen. Misschien toch een innestelbloeding.

Succes voor iedereen die een deze dagen mogen testen.
Goedemorgen dames!

Hebben jullie een leuke avond gehad?

@Dana; Haha, ja drenthe is zeker mooi! Ik vermaak me er in elk geval heel prima :-) Dat gaat jou in november ongetwijfeld ook lukken!

klopt dat mijn NOD nog op vorige maand staat. Ik weet de inloggegevens niet meer dus kan m niet aanpassen.

Pffff mijn vage klachtjes worden iets minder vaag. Vanaf gisteravond ben ik bij vlagen echt hondsberoerd! En het blijft prikken aan de bovenkant van mn borsten... Verder niet echt heel erg buikpijn ofzo. Maar dit zijn klachten die ik nooit heb voordat ik ongesteld moet worden... Zou het dan toch....?? Maar laat ik mezelf vooral niet gek maken haha. Als dit doorzet haal ik vrijdag en test en doe ik m zaterdagochtend!

Ik zit op mijn werk ook de hele dag achter de computer, dus voor mij is posten overdag ook vrij makkelijk. 's Avonds komt er bij mij ook vrij weinig van.

Wat spannend @Mar789!! Hou ons op de hoogte!

@Denkertje; Oei, lastig.... Ik zou in jouw plaats misschien toch blijven zitten waar ik zit.. Juist omdat je misschien snel zwanger raakt.. Tenzij je je zwangerschapsplannen toch nog even uit wil stellen natuurlijk.

Ga je minder werken als je een kindje hebt? Misschien is je werk wel iets minder erg op het moment dat je minder uren hebt...

Aan de andere kant snap ik je volledig hoor! Het niet naar je zin hebben brengt natuurlijk stress met zich mee wat voor jou en een baby ook niet goed is. Maar een andere baan vinden is niet zo makkelijk momenteel. En als je er al 1 hebt gevonden wil je natuurlijk niet het risico lopen om in of net na je proeftijd met de mededeling te moeten komen dat je zwanger bent...

Werkze vandaag dames!
Goedemorgen meiden!

Aan deze kant komen er wel wat kriebels in de buik. Ook ik heb last van de steken in de bovenkant van mn borst maar dat is niet altijd. Het komt en het gaat.

Vorige week wel last gehad van rare pijntjes en krampjes en steekjes in mn buik. Misschien heb ik die altijd al gehad maar vallen ze nu op. Normaal als je de pil slikt dan ben je er natuurlijk niet mee bezig maar ik sta er toch echt van te kijken hoe lang de weken duren nu je er actief mee bezig bent. Hebben jullie dat ook?

Ik heb via internet wel uiterst gevoelige testen gekocht en die kan je tot 6 dagen voor menstruatie gebruiken maar ik vind dat toch een beetje eng. Ik wacht tot vrijdag. Eigenlijk had ik gisteren bedacht deze ochtend te testen maar ik had me verslapen, dus ik doe het vrijdag wel.

@Mar789: Wat spannend! Zou leuk zijn als we een in de tabel kunnen zetten!

Ik kom trouwens ook uit de regio Rotterdam!

Liefs!
Als ik het allemaal zo lees, hebben we misschien wel heel snel 3 blije smileys (forum mobiel, kan niet bij de smileys!) in de tabel!

Ikzelf ben bijna klaar met laatste pilongesteldheid. Dan gaat het hier allemaal iets actiever worden (en zal ik waarschijnlijk ook vaker posten!)
@missblond; Dat heb ik ook hoor.. Hoe langer ik er mee bezig ben, hoe meer, en hoe liever ik het wil haha!

Jippie@amsterdammertje! dan kan het voor jou ook echt beginnen:-)

Ik ben wel bang dat al die vage klachten allemaal gewoon op een menstruatie duiden.. Maak je jezelf gek in de hoop dat... vals alarm!

Volgens mij merk je inderdaad meer van je 'klachten' nu je bezig bent zwanger te worden.. Ik ben al maanden geleden gestopt met de pil, het in de tussentijd altijd veilig gedaan, elke maand gewoon ongesteld geworden en een dag of 2/3 voor die tijd had ik alleen wat buikpijn en hoofdpijn. En nu, een week van te voren voel ik overal van alles... :-S

Hoe gaat het met Dana vandaag trouwens? Een iets positiever gevoel vandaag?
Bah.. wilde dus via pc reageren, maar site blokkeert en moest dus helemaal uitloggen... vind via phone reageren niet handig typen maar toch maar ff reactie.

Ik wil van 32 naar 28u gaan als ik bevallen ben, maar stel nu dat een zwangerschap nog heeeeel lang op zich laat wachten?? Pfffff..... ik probeer echt rust te vinden, maar als je een hekel krijgt aan de manager waar je 1 op 1 mee werkt, dan is dat niet gemakkelijk.

Oowww ik hoop zo voor ons allemaal dat we vlot zwanger raken! Ik ben er ook meer mee bezig dan ik dacht en vriend lief komt ook steeds meer los )))
@ missblond, mar789 en sunnyflower wat ontzettend spannend voor jullie! Het zou dus inderdaad kunnen dat we bijna blije smileys in de tabel kunnen invullen!! Ik duim heel erg voor jullie!

@dana75; ik snap je gevoel dat je bang bent achter te blijven op het wachten-schuitje. Als ik alle verhalen van vriendinnen hoor (die zijn allemaal binnen no-time zwanger geraakt) dan denk ik ook; zul je net zien dat ik degene ben bij wie het niet lukt... Maar dat gaat niet gebeuren hoor! Gewoon positief blijven en er van uit gaan dat we met z'n allen mee zullen varen op de baby-boot!!

@denkertje. Dat is inderdaad een hele lastige situatie. Ik heb zelf ook een tijdje een baan gehad waarin ik diep ongelukkig was en wat ook (negatief) effect had op mijn prive leven. Solliciteren is niet makkelijk, zeker niet als je eigenlijk iets anders wilt doen. Ook daar weet ik helaas alles van want ik ben mijn baan kwijt... Het is dan ook moeilijk om een advies te geven. Aan de ene kant is het natuurlijk fijn dat je de zekerheid van een baan hebt nu jullie voor een kindje gaan, aan de andere kant waarom zou je niet een kansje wagen en gaan solliciteren?! Je hoeft immers niet weg bij de werkgever waar je nu zit, dus rondkijken kan altijd!

Dan toch nog even over mezelf. Inmiddels ben ik nog steeds niet ongesteld. Denk dat ik door alle stress van het ontslagen worden daar ook deels mee te maken heeft. Zoeiets gaat je niet in de koude kleren zitten, zeker aangezien ik gewoon een vast contract had. Het is toch een enorme klap in je gezicht als je dat te horen krijgt... een paar dagen geleden had ik wel opeens een steek onder in mn buik (eisprong?) dus ik wacht het nog even af. Volgens de huisarts is het goed mogelijk dat ik gewoon een keer over geslagen heb, zeker ivm de situatie waar ik nu in zit. Mijn vriend en ik hebben ook lang over gepraat of het dan nu wel het juiste moment is om voor een kindje te gaan en of we niet moeten wachten op meer zekerheid voor mij qua werk. Maar onze conclusie was eigenlijk dat er dan misschien wel nooit een juist moment is en we deze wens niet willen uitstellen door de situatie. Je weet toch nooit wat er gaat gebeuren...En als ik weer moet wachten op een vast contract, dan kan dat nog wel 3 jaar duren...Zolang willen we niet wachten....En bovendien heb ik nu keihard ondervonden dat een vast contract helemaal niks zegt...En wie weet duurt het wel heel lang voor ik zwanger raak... pfff... Sorry voor dit hele relaas over mezelf, wel fijn om t even een beetje van me af te schrijven!
hi dames,

Wat leuk dat het topic weer zo actief is!! Even reageren

@Dana, je bent al 2 keer zwanger geraakt, dus een derde keer gaat vast ook lukken!!! Ik heb er in elk geval vertrouwen in

@Denkertje, vervelend dat je het niet naar je zin hebt op je werk! Ik zou inderdaad, zoals mevrouwtjemups al zegt gewoon rondkijken naar iets anders. Je kan het altijd proberen toch? Wie weet vind je wel een mooie plek waar je gelukkig van wordt!

@Amsterdammertje! Jeej wat leuk dat je nu ook kan beginnen!!

@mevrouwtjemups, tjee, ik denk dat ik het bericht dat je bent ontslagen heb gemist, maar dat lijk me inderdaad erg naar! Fijn dat jullie toch lekker door gaan met jullie kinderwens. En hopelijk heeft de dokter gelijk en heb je gewoon een keertje overgeslagen. Of misschien ben je stiekem al zwanger en reageer je niet op testen (kan dat eigenlijk?)

Oeh en wat gaan er deze week veel mensen testen, spannend hoor!!! Nu ga ik natuurlijk elke dag vol spanning dit topic checken

Hier gaat het goed. Mijn vruchtbare dagen staan voor de deur, dus vriend en ik vermaken ons prima

Wat doen en laten jullie eigenlijk allemaal om jullie kansen te vergroten?

Wij hebben hier afgesproken om de eerste maand er alles wat we kunnen bedenken aan te doen (al is dat niet zo veel, behalve veel seks) en als het dan deze keer niet lukt laten we het wat meer los en zullen we er wat relaxter in worden. Ik heb geen zin om me maandenlang zo aan te passen als het wat langer duurt...

Dingen waar we dan deze maand op letten zijn:

- zoals ik al zei veel seks

- zorgen dat ik klaarkom nádat vriend is klaargekomen (dat deden we eigenlijk altijd andersom...)

- vriend drinkt nog maar maximaal 2 biertjes als hij een feestje of avond met vrienden oid heeft

- ik ren na de seks niet meer meteen naar de wc

- daarnaast kwam ik gisteren toevallig via facebook op dit artikel terecht: klik voor het artikel Ik gebruik heel vaak ingeblikte tomaten bij het koken, maar ik denk dat ik die deze maand voor de zekerheid ook maar even laat staan.

Hopelijk werpt het zijn vruchten af

Oja voor degene die de inloggegevens kwijt was, volgens mij is het wachtwoord oktober2013

Willen jullie de tabel weer bijwerken? Dat leest wel zo gemakkelijk

Hele fijne dag allemaal!!!
Lastige situatie idd Denkertje... Je weet het idd nooit.. Je kunt over een paar weken zwanger zijn, maar het hoeft niet.. En in de tussentijd zit jij met je manager opgescheept!

Ik hoop het echt Mevrouwtjemups!! De eerste zal zich binnenkort toch wel moeten melden zou je haast denken...

Hopelijk kunnen we heel snel gezellig met zn allen over naar het Zwanger-Bootje! :-D

Pff heftig idd Mevrouwtjemups! Natuurlijk mag je je hart luchten! Een vast contract klinkt dan leuk, maar je hebt er net niks aan blijkt nu wel.

Tja, wat is het goede moment voor een kindje..? Volgens mij is er altijd wel iets en moet je er gewoon voor gaan!
Wat super dat iedereen weer zo actief aan het posten is! Wilde ik nog even toevoegen haha :-)
Zo, even een dagje weg en er is gelijk lekker veel bijgeschreven!

Gezellig!

@sunny, vandaag ging het alweer beter hoor, dank je! Het is idd ook leuk dat er ineens weer veel gereageerd wordt hihi. En je let nu op elk ander dingetje nu je zwanger wilt worden hè? Ik heb de laatste twee dagen enorm last van maagzuur, dat heb ik anders nooit (wel tijdens mijn beide zwangerschappen gehad, maar pas veeeeeel verder in de zwangerschap) en wat last van krampjes, maar dat kunnen ook mijn darmen zijn.......

Denkertje, wat een dilemma zeg, over je werk. Het is natuurlijk geen goede tijd om "zomaar" van baan te wisselen, maar als je het niet naar je zin hebt..... Je zit daar toch vaker dan thuis denk ik dan maar. Zelf werk ik drie dagen (woensdag en vrijdag vrij) en dat vind ik echt heerlijk. Zeker toen de oudste nog niet naar school hoefde waren dat heerlijke tutteldagen. Maar denk er heel goed over na en volg je hart.

@Mar789, ik snap het wel hoor, je kunt er echt teveel mee bezig zijn! Ik probeer ook wel afleiding te vinden door middel van hardlopen of met mijn dochter wat te ondernemen, maar het blijft altijd in je achterhoofd zitten.... En succes met testen!!

@Vogeltje: dank je wel, ik hoop zeker dat het nog een keer mag lukken! Wij doen eigenlijk niet veel meer extra dan sex hebben rond de vruchtbare periode. Ik heb wel met mijn man afgesproken dat ik hem niet voorlopig niet vertel wanneer ik vruchtbaar ben, ook om te voorkomen dat het zo "moeten" wordt. Maar ik houd hem wel bezig rond die periode hoor haha!

@Missblond en Amsterdammertje: succes!!

@mevrouwtjemups, wat heftig dat je ontslagen bent, dat heb ik ook even gemist! Ik kan me voorstellen dat je daar een hoop stress van hebt meid, en het is helemaal niet erg dat je het hier van je afschrijft. Wellicht helpt het je een beetje om alles op een rijtje te zetten..... Ik denk ook wel dat er nooit het perfecte moment is om aan kinderen te beginnen, er zijn altijd wel voors en tegens te verzinnen. Ook voor jou:volg je hart. Wellicht duurt het wel langer voordat je zwanger bent (hoop het niet voor je!) en dan loop je al die tijd te stressen, dat is ook niet bevorderlijk......

Nou, ik heb verder niks bijzonders, dus ik kom morgen weer eens kijken, want dan zit ik toch op mijn werk

Fijne avond meiden!
beste allemaal, wat een berichten!!!

Idd moet ik mn hart volgen, maar mn verstand zegt dat ik beter kan blijven zitten waar ik zit. ik heb een vast contract, maar ook bij ons bestaat er een kans dat heel veel mensen eruit moeten, al is dat pas eind 2014.

Het is wat dat betreft nooit een goed moment, wat je zegt mevrouwtjemups, een vast contract zegt niets. Heb je wel recht op ww? Het zou mooi zijn als je voordat je zwanger raakt iig nog een andere baan vindt, aan de andere kant, als je sneller zwanger raakt dan heb je ook tijdens ww recht op bevallings' verlof'.

Het suddert nu weer even bij mij... ik kan altijd rondkijken en als er echt iets leuks komt en t komt zo ver dat ik word aangenomen, dan zien we het dan wel.

Gelukkig dana dat je je weer iets beter voelt.. tis ook moeilijk dat wachten en het ongeduld..

Wij houden er niet zozeer rekening mee, ik weet wanneer mn vruchtbare dagen ongeveer zijn en dan blijf ik wat langer liggen voor ik naar de wc ga, maar verder.. dat van dat klaarkomen nadat mn vriend is gekomen das idd ook nog wel een goeie, wij doen t ook altijd andersom, omdat hij t kan ophouden en ik er hard mn best voor moet doen hihihi

Misschien dat we als het langer op zich laat wachten rekening gaan houden met alcohol etc.

We willen t beiden graag, maar het is geen heet hangijzer, wil ook proberen het wat luchtig te houden. Mn moeder was 2 x heel snel in verwachting en er zat 10 jr tussen, dus wie weet heb ik haar genen

Fijne avond allemaal!
Verdorie dames ik zie me toch een leuke vacature!!! Zal ik gewoon eens een poging wagen??
Goedemorgen allemaal,

Leuk om elke ochtend wat bij te lezen te hebben!

Mooi dat het weer wat beter gaat Dana :-) Misschien is het toch wel raak...?! Nog een paar spannende dagen afwachten.

Rondkijken kun je zeker Denkertje! Zou ik zeker doen. en wie weet vind je de baan van je leven! :-)

Ik ben bang dat ik gewoon ongesteld ga worden maandag. Niet dat er al tekenen zijn hoor, maar mn pijntjes zijn veel minder dan gister en mn gevoel zegt dat het niet raak is deze maand.. Je weet het maar nooit natuurlijk, maar ik ga er niet vanuit.
Ja, doen denkertje!!!!! Wie niet waagt......
Ik had t vorige keer ook sunny.. dacht tegen de tijd van mn nod ineens dat t miss toch niet raak was... en dat was t niet, maar wie weet!! We zijn onszelf zo bewust van alles wat we voelen en niet voelen...

Ik ga idd gewoon solliciteren, kan t altijd proberen!
Denkertje, gewoon proberen, nee heb je, ja kun je krijgen!!

Succes!!

En niet druk maken of je dan wel of niet zwanger zou kunnen zijn hoor. Op mijn werk was er ook een nieuw meisje aangenomen, die bleek na 3 maanden ook zwanger te zijn. Was geen probleem! Nu heb ik wel een goede werkgever wat dat betreft, maar wellicht toch handig om te weten

Sunny, raar hoe je lichaam je bezig houd! Ik hoop dat je voorgevoel niet klopt. Altijd weer spannend...... Zaterdag ga je testen toch?

Hier weer business as usual, ook nog steeds in de afwachtmodus

Gisteren heb ik nog wel hardgelopen, het ging voor geen meter, ik was zo moe! Maar ik was ook al naar een vogelpark geweest met mijn dochter die ochtend, dus had al wat kilometers in de benen zitten Ik ga ook niet stoppen met lopen omdat ik zwanger wil worden hoor. Ik heb wel eens gelezen dat iemand zei dat het niet goed zou zijn voor de bevruchting..... Nou ik ken genoeg mensen die hardlopen en gewoon zwanger zijn/geweest, dus dat houd me niet tegen.

Ik las wel van de week dat maagzuurremmers (Rennie e.d.) astma bij kinderen zou veroorzaken als je dat tijdens je zwangerschap neemt...... Echt, nog even en je zit als zwangere in een ivoren toren en mag alleen nog maar speltbrood eten

Alhoewel, als je daar snel zwanger van wordt dan eet ik met liefde alleen nog maar speltbrood!
Inderdaad Denkertje, gewoon proberen! Belangrijkste is dat je niet je oude schoenen weggooit voordat je nieuwe hebt! Praten kan geen kwaad!

Morgen mijn NOD (als het goed is) ik voel van alles maar dat kan ook zijn omdat ik er nu zo mee bezig ben. Ik denk zelf dat het niet raak is maar we zullen morgen en anders na het weekend wel zien.

Zelf zit ik ook op kantoor en zou eigenlijk ook wel iets anders willen. Ik heb een vast contract dus ik blijf voorlopig zitten en dan kijk ik na een zwangerschap gewoon verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven