Zwanger worden vanaf oktober 2018

08-10-2018 18:58 1468 berichten
Alle reacties Link kopieren
Herstart topic 'Zwanger worden vanaf oktober '18' i.v.m. tabel.
Naam Leeftijd (+prtnr) Ronde Kindje NOD Bijzonderheden
gevulde speculaas 34/38 5 2 4-3 Buitenbaarmoederlijk zwangerschap in oktober
Elisboompje 28/32 6 1 24-02
BlauwBosbesje 27/30 4 1 7-3
Burg23 32/31 - 1 ?
Felicia 34/33 5 1 6-3
Justine15 25/25 6 1 27/2 mk december
xLau 27/27 3 1 15-01 Vmk 4w5d aug '18 en MA 10w4d dec '18

Zwanger:
Naam leeftijd (+prtnr) Ronde kindje UD bijzonderheden
JG1991 27/36 2 2 12 juni 2019 echo 27-12-2018
Dame91 26/307 1 1 13 juli 2019 Echo 4-12-18
Non30 31/32 2 2 27 juli 2019
MVG1983 34/37 1 2 ?
teddi86 32/33 2 2 5 augustus 2019
Sterrewaterman 34/34 3 2 28 augustus 2019 Termijnecho 6-2
Viva-000 30/32 4 2 4 oktober (eigen berekening) 1e echo: 21-02
Florazon 28/32 4 1 7 oktober Intake: 21-02
2e echo: 16-03
Juultje17 31/36 2 2 ? ?
Mikaelson 28/29 4 1 16 oktober 2019 (eigen berekening) echo + intake 6-3
Leosoll88 31/33 5 1 24 oktober 2019 (eigen berekening) Nog geen afspraak
Torrey87 31/34 4 1 11 november 2019 (eigen berekening) intake/echo 29/3




Tabel kan zelf aangepast worden middels bovenstaande inloggegevens.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:00
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
47.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wauw Torrey, gefeliciteerd!! Wat goed zeg :). Hoe voel je je? En wees gerust inderdaad, bij mij kwamen de kwaaltjes ook vanaf week 6 in alle hevigheid opzetten. Geniet er nog maar even van, haha.

Hier is alles goed. Medicatie tegen misselijkheid werkt aardig. Ik heb het wel echt nodig, want zelfs met medicatie ben ik soms nog hele dagen misselijk en aan het spugen. Het is alleen wel beter te handelen dan zonder medicatie. Woensdag heb ik de eerste echo gehad en alles was goed! Alles zag er heel mooi uit en het hartje klopt goed :). We zijn superblij!

Hoe is het met de rest van de dames?
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Mikaelson wat vervelend dat je zo misselijk bent. Gelukkig helpt de medicatie!

Torrey, hoe is het met jou?

Ik heb gister de termijnecho gehad en alles zag er goed uit! Alles er op en er aan, bizar dat het er nu al uitziet als een minimensje van 4,5 cm :flirting: verder gaat het goed hier, nog steeds heel veel aan het slapen, maar ook nog steeds verder weinig klachten :)

Hoe is het met rest? Blijf voor jullie allemaal heel hard duimen!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Florazon dat alles goed gaat!! nu lekker gaan genieten van je zwangerschap.
Fijn dat je niet zoveel klachten hebt!

Ik ben ook zwanger nu. Even afwachten hoe het gaat verlopen voor ik blij ben ;)
Alle reacties Link kopieren
Jaaa xlau ik hoorde het van elisboompje! Wat een super mooi nieuws :heart: snap je terughoudendheid heel goed, had ik ook echt tot aan de termijnecho. Nu pas merk ik dat ik een beetje durf te genieten. Weet jij al wanneer je de eerste echo hebt?
Alle reacties Link kopieren
n.v.m. bloedverlies :|
Alle reacties Link kopieren
Ow nee xlau! :( Een beetje of heb je de hoop opgegeven? Hoe ver ben je nu?
Alle reacties Link kopieren
Ha zwangere dames!

Inmiddels zijn we een goed half jaar verder. Hoe gaat het met alle zwangeren? :) Mooie bolle buiken en goede echo's?

Hier helaas nog geen positieve test in handen gehad, maar we gaan het mooie weer tegemoet, dus hopelijk doet dat wat goeds met de mens, haha.

Justine, woon je nog altijd bij je schoonouders? Hoe gaat het met jou? Hopelijk heb je al positief getest!
Alle reacties Link kopieren
Hee @blauwbosbesje, leuk dat je het vraagt
Gelukkig nu een maand in ons nieuwe huis! Minder stress en lekker om weer een eigen plekje te hebben.
Hier helaas ook nog steeds niet positief.
Het maakt me inmiddels erg onzeker maar ik probeer positief te blijven.

Hopelijk testen we allebei snel positief :)!
Alle reacties Link kopieren
Heee, ik zie in één keer dit topic weer oppoppen! Wat leuk! Ik lees weer even mee hoe het met iedereen is :)
Wat jammer dat jullie nog niet positief getest hebben dames. Hopelijk komt het snel!!

Met mij gaat het heel goed. Ben nu 18 weken zwanger, voel me super goed en heb eigenlijk nergens last van. Mooi buikje al :) over 2 weken de 20 weken echo, ben benieuwd!! :)
Alle reacties Link kopieren
Ah wat fijn dat jullie nu jullie eigen stulpje hebben, Justine! En ik snap je onzekerheid, want die herken ik maar al te goed. De andere vier dames zijn ook nog niet zwanger. En een jaar erover doen is heel gemiddeld, dus daar probeer ik me ook aan vast te houden. Onze oktobergroep was gewoon erg vruchtbaar!

Viva, wat fijn dat je je zo goed voelt en je buikje goed groeit! Weten jullie het geslacht al?
Alle reacties Link kopieren
Hee dames, wat leuk om weer van jullie te horen :)!

Wat fijn Justine dat jullie lekker in jullie eigen huisje zitten inmiddels. Wel balen dat er nog geen positieve test is!

Hier gaat alles goed. Ik ben vandaag 16 weken zwanger en voel me eigenlijk steeds beter. Ik heb enorm veel last van misselijkheid gehad en ik ben zelfs opgenomen geweest in het ziekenhuis ivm uitdroging. Gelukkig gaat het nu steeds beter en krijg ik weer wat meer energie. Mijn buik begint nu ook te groeien en dat vind ik erg leuk :).

Ik ben heel benieuwd naar de andere dames, hoe gaat het met jullie? Hopelijk gaat het goed met iedereen. En voor wie nog geen positieve test heeft; ik duim voor jullie dat jullie die ook gauw in handen mogen hebben :heart: !
Alle reacties Link kopieren
Fijn Mikaelson dat de misselijkheid minder is!! Weten jullie het geslacht of blijft het een verrassing?

Weinig zwangere dames die nog reageren!

Hier nu ruim 11 weken zwanger =)
Alle reacties Link kopieren
Wij willen het wel weten maar met de laatste echo lag de kleine er totaal niet goed voor :rofl: Nu dus wachten op de 20 weken echo, die hebben we 23 mei.

Hoe is het met jou Lau?? Voel je je goed? Bijna de 12 weken voorbij, zal een fijn gevoel zijn :)
Alle reacties Link kopieren
Wat shit dat je zo misselijk was, Mikaelson! Gelukkig gaat het nu een stuk beter. Eigenwijze uk draag je, haha. Nog even geduld dus tot jullie het geslacht weten.

Ach, Lautje, bijna ben je voorbij eerste trimester. Jij draagt een fantastisch kleine sterke frummel :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Ohh hij/zij maakt het spannend!!
Geen neiging om een pretecho te laten doen?

Bij mij gaat het nu wel goed. Blij als we het tweede trimester instappen en de kansen dat t misgaat flink dalen =)
Alle reacties Link kopieren
Komt vast goed Lau! Dit is jullie wondertje :flirting: . Willen jullie ook weten wat het is?

Ik heb de neiging voor een pretecho wel gehad, maar omdat we die dan nog moesten inplannen zou het maar een weekje schelen met de 20 weken echo. Ik denk wel dat we tussen week 25 en 30 nog een (3D) pretecho gaan doen.

BlauwBosbesje; ik duim voor jou ook op een knaller van een positieve test!
Alle reacties Link kopieren
Wij willen het wel weten ja. Denk dat ik tussen 13e en 14e week een pretecho doe voor geslacht.
Laat je wat weten als je de t geslacht weet en hoe de 20 weken echo was? :)
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames, ik heb donderdag positief getest! Ik wilde me inhouden tot vandaag, Moederdag, maar de testdrang overviel me, haha. Zo bijzonder en ook nog wat onwerkelijk! Morgen wil ik de VK bellen.

Lieve mama's/mama-to-be's, volgend jaar liggen we met een klein kindje in onze armen te genieten van een eerste Moederdag. Ik gun iedereen van deze groep dat de kinderwens in vervulling gaat. Ook voor de dames die nog niet positief getest hebben. Heb vertrouwen, we hebben geen invloed op ons lichaam, maar weet dat er een perfecte match moet ontstaan. Dat kan na één ronde, maar ook na zeven of meer rondes. Ik verloor soms ook de moed, want je wil zo graag en die glazen bol werkt maar niet. Ik ga duimen voor iedereen. :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa :cheer:
Hey dames, zie ook ineens weer dit topic voorbij komen in de lijst.
Soms nog wel meegelezen maar door vermoeidheid en ook een verhuizing niet echt energie gehad om nog veel mee te lezen en schrijven.

Blauwbosbesje wat fijn nieuws! Gefeliciteerd!

Xlau wat fijn nu eerste termijn voorbij.

Fijn om te lezen dat er nog meer zwangeren zijn!

Hier nu 25 weken zwanger, soms nog wel moe met een dreumes die rondloopt en ook nog niet standaard doorslaapt.
We weten het geslacht niet en blijft ook een verrassing tot de geboorte.
Aftellen richting verlof begint nu ook al merk ik.

Voor de zwangeren nog een goede en fijne zwangerschap en de nog niet zwangeren hopelijk lukt het om snel zwanger te worden.
Alle reacties Link kopieren
Hey! Nieuwe berichten in ons topic! Leuk!
Hoera Blauwbosbesje, gefeliciteerd!!
En XLau, wat fijn zeg dat het eerste trimester voorbij is, hopelijk kan je steeds meer genieten van je zwangerschap :flirting:

Hier bijna 30 weken...komende week de groeiecho. Leuk om de baby weer eens te zien! We krijgen overigens weer een meid :lol: Superleuk :yes:
Vind het best zwaar bij vlagen..pijn(tjes), nesteldrang, een peuter...maar de tijd vliegt echt voorbij..zo anders dan bij een (of in ieder geval mijn) eerste zwangerschap.

Ik hoop dat het goed gaat met iedereen en dat de bovenste tabel heeeeel vlug helemaal naar de onderste kan :-D
Alle reacties Link kopieren
Och Non en Sterre, wat gaat de tijd snel bij jullie! Jeetje zeg!

Sterre, leuk dat jullie het geslacht als verrassing willen houden! Kan je de nieuwsgierigheid goed bedwingen?

Non, het zal vast pittig zijn zo richting het einde én met een kindje in huis. Op tijd je rustmomentjes pakken en goed naar je eigen lichaam luisteren!
Alle reacties Link kopieren
Heey meiden!

Ik was al een tijdje niet meer geweest hier, maar wat leuk om weer even wat te lezen van jullie! Ik ben net de 20 weken grens voorbij en de echo hebben we ook gehad. Alles was goed gelukkig :) buikje begint al aardig te groeien, is nu wel zichtbaar voor de buitenwereld. Laatste maand is wel even pittig geweest, ik heb kittens van m'n eigen kat maar omdat het zo'n groot nestje is (8 kittens) moest ook bijvoeren ook 's nachts. Dus ik ga nu al bijna vier weken ook elke nacht er een keertje uit, gelukkig kan ik dat deze week hopelijk gaan afbouwen en hoeft het alleen nog overdag :lol:

Xlau wat fijn dat het goed is gegaan! Heb je je termijnecho inmiddels al gehad?

Bosbesje wat een mooi nieuws! Ben super blij voor je!

Leuk om van alle zwangeren ook weer even te lezen hoe het is.


Sterre, wat leuk dat jullie het geslacht ook niet weten. Wij dus ook niet, al wilde ik het eerst wel. We hebben nu afgesproken dat we nog een extra echo inplannen als ik echt niet meer kan wachten, maar tot nu toe lukt dat prima.

Lieve meiden, ik hoop dat de rest ook snel mooi nieuws heeft. Het is inderdaad bizar hoeveel van ons al zo snel zwanger waren, als het nu nog niet gelukt is is dat zeker geen teken van dat het lastig gaat worden maar nog steeds heel normaal, al snap ik dat je het liefst nu die twee streepjes ziet. Ik blijf voor jullie duimen :heart:
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat de echo goed was, Florazon! En zo te horen ben je vast aan het oefenen voor al het nachtwerk dat komen gaat, haha. Wat voor ras katjes heb je?

Knap dat je het geslacht niet wil weten én jezelf kunt bedwingen, haha. Je bent op de helft!
Hoi Dames, hoe gaat het hier? Dit topic is een beetje naar de achtergrond geschoven, maar ben wel even benieuwd of de eerste meiden al bevallen zijn? En hoe het gaat?

Hoe gaat het met de zwangeren?
Hier nu vakantie en verlof, nog 6 weken tot de uitgerekende datum. Ben nu wel echt benieuwd naar onze kleine ook of het een meisje of jongetje is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven