Zwanger worden vanaf september 2017

20-08-2017 15:14 935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zwanger!🤰🏼
NaamLeeftijdUitgerekende datumGeslachtBijzonderheden
Kimmeloris26/2823-7
Nuschkin31/35Bevallen: eind juni:cheer2:
Diadora25/3224-8 :cheer2:
Zucchini27/27Bevallen: september :cheer2:
Luca201727/3020-9
Dreamboat12-1
zucchini wijzigde dit bericht op 30-10-2018 23:33
89.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zucchini en Nuschkin, nog van harte gefeliciteerd met jullie baby's ❤. Ik ben bevallen op 25 augustus van een mooi dochtertje. Ze is alweer 13,5 weken, de tijd vliegt! Het is een tevreden meisje, slaapt snachts goed door. Ik geef ook borstvoeding maar ben nu langzaam aan het afbouwen als ik in januari weer ga werken.

Dreamboot, de laatste weken voor jou! Spannend!! Wat vervelend de bekkenpijnklachten, fijn dat je nu 50 procent gaat werken. Ik had tijdens mijn zwangerschap ook last van mijn bekken, na de bevalling was alles weer goed. Ik was zo blij!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Diadora! Wat fijn dat het zo goed gaat! Inmiddels weer begonnen met werken dus?

@Dreamboat, ben je al bevallen inmiddels?

Ik ben vorige week weer begonnen met werken (3 dagen) en dat bevalt goed. We genieten heel erg van onze baby. Super lief en tevreden meisje is het.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inderdaad 2 januari weer begonnen met werken, wel bij mijn nieuwe baan. Ik heb tijdens mijn verlof gesolliciteerd naar een baan dichter bij huis. En dat heb ik nu. De oude baan opgezegd. Bizar he, wat er zo veel kan veranderen sinds de komst van de kleine.

Hier gaat ook nog alles goed. Nog steeds een tevreden meisje en zo vrolijk. We genieten Hier heel erg van! Alweer 5 maandjes. De tijd vliegt. Hapjes gaan er goed in.
Alle reacties Link kopieren
Oei, lang niet gekeken hier!
Fijn dat het zo goed gaat Diadora. Hopelijk bevalt je nieuwe baan ook.

Hier is ons meisje alweer bijna 8 maanden. Het gaat zó snel! Het gaat nog steeds heel goed allemaal. Ze is een heel vrolijk meisje, groeit goed, slaapt goed.. wat wil je nog meer! De combi met werk vind ik ook heel fijn!

Hopelijk gaat het met de rest ook goed!
Alle reacties Link kopieren
Hier weer een tijdje niet gekeken.
Wat heerlijk Zucchini, een vrolijk meisje.

Hier nog steeds een vrolijk meisje en doet het super. Bijna 11 maanden alweer.
En ik ben inmiddels zwanger van een 2e (geheel onverwachts, maar hartstikke welkom). In februari uitgerekend!

Hoe gaat het met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Wat super leuk Diadora! Gefeliciteerd! Hoe voel je je? 1,5 jaar leeftijdsverschil is wel heel leuk als ze iets ouder zijn en met elkaar kunnen spelen denk ik. Willen jullie weten wat het wordt?

Hier nog steeds een heel lief, vrolijk meisje. Inmiddels kruipt ze het hele huis door, trekt zich overal aan op en stapt langs de tafel. Het gaat ineens zó snel. Maar ook zo leuk deze leeftijd!
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel!! Ik voel me wel oké! Ik was de eerste weken echt heel veel moe, gelukkig begint dat nu af te nemen. Morgen ben ik 12 weken :-). We willen zeker weten wat het wordt, eerst even wachten tot na de 14 weken.

Ah zo leuk he, doet mijn dochter ook exact hetzelfde. Ik wacht al weken op het moment dat ze los kan staan en stapjes gaat zetten...haha.
Alle reacties Link kopieren
Diadora schreef:
08-08-2019 11:02
Dank je wel!! Ik voel me wel oké! Ik was de eerste weken echt heel veel moe, gelukkig begint dat nu af te nemen. Morgen ben ik 12 weken :-). We willen zeker weten wat het wordt, eerst even wachten tot na de 14 weken.

Ah zo leuk he, doet mijn dochter ook exact hetzelfde. Ik wacht al weken op het moment dat ze los kan staan en stapjes gaat zetten...haha.
Lang niet gereageerd hier. Ik schrijf inmiddels onder een andere naam mee. Maar dan ben je nu al wel best ver denk ik? Hoe gaat het met je? En met je dochtertje?

Hier ook zwanger van de 2e, bijna 9 weken nu. Al wel 2 goede echo's gehad gelukkig. Verder veel last van kwaaltjes, vooral heel misselijk. Dit is erger dan bij de vorige zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat leuk zeg, gefeliciteerd! Fijn dat je goede echo's hebt gehad. Vervelend van de misselijkheid! Hopelijk snel over. Willen jullie weten wat het wordt? Hoe gaat t met je dochter?

Ik ben nu alweer 32+2. Schiet al aardig op. Wij krijgen nog een meisje 😊. Verder heb ik veel last van bekkenpijn en allerlei kwaaltjes, dus ben de zwangerschap nu wel een beetje beu.

Met mijn dochter gaat het ook goed. Sociaal kindje. 😊 net na haar eerste verjaardag liep ze los rond.
Alle reacties Link kopieren
Dankje! Ja, we willen wel weer weten wat het wordt. Heb zelf geen voorgevoel deze keer. Ben benieuwd dus!
Met onze dochter gaat het ook goed. Ze loopt inmiddels ook al een poosje en begint steeds meer te kletsen. Leuke fase ook weer dit vind ik!

Wat rot van die klachten! Had je dat de vorige keer ook? Ik had het bij de vorige zwangerschap ook en kan me dus goed voorstellen dat je klaar bent met het zwanger zijn. Hopelijk gaan de laatste weken snel.
Leuk dat jullie weer een meisje krijgen! Lijkt mij ook leuk, 2 van hetzelfde geslacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven