Zwanger worden vanaf september 2017

20-08-2017 15:14 935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zwanger!🤰🏼
NaamLeeftijdUitgerekende datumGeslachtBijzonderheden
Kimmeloris26/2823-7
Nuschkin31/35Bevallen: eind juni:cheer2:
Diadora25/3224-8 :cheer2:
Zucchini27/27Bevallen: september :cheer2:
Luca201727/3020-9
Dreamboat12-1
zucchini wijzigde dit bericht op 30-10-2018 23:33
89.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@lilapie oke spannend! Fijn dat er geen haast achter zit, dan is je lichaam er ook relaxt onder. Was je snel zwanger van je eerste?

@zucchini hopelijk dat je ook snel je cyclus krijgt en snel ontpilt :)

Welkom Nuschkin :)
Nee ik heb geen ervaring met die app.
Ik gebruik Period Calender. Maar ook pas sinds kort.
Jammer dat het niet gelukt is, maar komt goed! Geduld :)
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook Period Calender, ook nog maar net. Lijkt me wel een fijne app.
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal!

Wat leuk om allemaal te lezen dat we er onbewust zo druk mee zijn! Hopelijk voor iedereen snel een positief bericht!

Hier nog druk met de ovulatie testen. Inmiddels al een week dagelijks aan het testen, steeds een heel dun streepje. Vandaag twijfelde ik of ik er toch nog een zou doen. Toch gedaan, en wat dacht je? Een dikke streep! En dat op de 19e dag. Niet meer verwacht! Volgens de app zou ik over 9 dagen ongesteld moeten worden. Zou deze periode niet te kort zijn qua innestelen?

Succes allemaal met deze spannende tijden!
Alle reacties Link kopieren
Vlinder5678, misschien dat je cyclus deze maand iets langer duurt? Wel fijn dat er nu zo'n duidelijke streep te zien is. Nu nog hopen dat je niet ongesteld wordt!
Alle reacties Link kopieren
@vlinder5678 Misschien duurt je cyclus inderdaad wel langer deze keer, wie weet! Als ik het goed teruglees is dit toch je 5e cyclus sinds je gestopt bent met de pil? Die duurde bij mij ook langer.. Ik duim met je mee!

Net zelf ook ovulatietesten besteld, dus daar kan ik over een week of 2 ook over meepraten :)