Zwanger worden vanaf september 2019

20-08-2019 19:24 659 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die vanaf 2019 wil proberen zwanger te worden. Een algemeen account, zodat je zelf makkelijk de tabel aan kunt passen. :)

[/tr]
Naam Leeftijd Ronde Kindje NOD Bijzonderheden
Bozz 32/34 5 tweede 16 januari
Chocolatec223 28 4 eerste 5 februari endometriose
Meisjevan4 25/28 7 eerste 30 februari
Lasvegas-84 35/38 3 tweede ?

Wij zijn ZWANGER! :cheer2:
NaamLeeftijdKindjeUitgerekende datumJ/M/OBijzonderheden
Sneeuwwitje199325/26 eerste 5 juni 2020 O
Kikikip 25/25 eerste 6 juni 2020 O
Toekanneria 26/31 eerste 19 juni 2020? O
Loes23 26 derde* 25 juli 2020 O Zoontje* overleden (genetische afwijking)
krullen-bol29/36 tweede 31 juli ?? O
Melancolie 27/30 eerste 16 augustus? O
Prettymama 31/30 derde 29 augustus 2020 O vmk okt'19
Blondie-9029/27 eerste 1 november 2020 O
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:57
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
78.01% gewijzigd
marieke_210 dan ben je waarschijnlijk gewoon zwanger.. als je menstruatie uit blijft. En die krampen zijn heel normaal want je baarmoeder gaat groeien en de banden rekken op. Ik heb dit ook gehad tijdens mijn zwangerschappen dus ik zou maar gewoon gaan testen als ik jou was. ;)
Alle reacties Link kopieren
Vannacht ongesteld geworden.... had t al verwacht. Op naar de volgende maand. Voelde me 5 min even rot, maar nu weer met goede moet er in! Verander straks op Mn laptop het even in de tabel.
meisjevan4 Ah nee wat jammer :-( logisch dat je even rot voelt en dat mag ook. Op naar de volgende ronde :-*
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Bij deze een berichtje van mijn kant. Ik merk dat ik moeite ermee heb om alles bij te houden. Soms met al die emoties en hormonen ook geen behoefte om mee te schrijven en ik ben soms ook bang om er teveel mee bezig te zijn.

Daarom heb ik me uit de tabel gehaald en ga ik een tijdje offline. Ik wens jullie allemaal heel veel succes en hopelijk mag iedereen binnenkort een kleintje vasthouden.

Voor alle zwangeren: van harte gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap die angst om te testen nooit zo...?
Misschien ben ik daarin heel nuchter maar dan heb je toch duidelijkheid , ja of nee.

Ja dan is het heel leuk nieuws
Nee dan is het verder afwachten
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
meisjevan4 balen zeg.

Helaas lijkt het er bij mij ook op dat de menstruatie toch door gaat zetten. Verlies al wat bruin slijm. :-|
Heb ook niet getest maar ga ik nu ook maar laten.
Eerste teleurstelling. Maar komt goed. Op naar de volgende ronde.
Tipje! AH heeft davitamon in de aanbieding 1+1 gratis. Ga zelf morgen gelijk maar wat inslaan. :-D
Jeej! Ik ben ongesteld geworden. Raar om in dit topic te schrijven misschien, maar dat betekent in elk geval dat mijn eisprong toch was wanneer ik dacht :D

En nee, dan kon ik ook gewoon echt onmogelijk zwanger zijn geraakt deze ronde, want de 4 dagen voor m'n eisprong sliep ik zonder man in het ziekenhuis omdat onze dochter opgenomen was. Tsja, dan is het ook lastig :P
loes23 wat jammer maar in ieder geval fijn dat je weet dat je ei geweest was. Op naar de volgende ronde!
Alle reacties Link kopieren
loes23 hoe gaat het nu met je dochter? Hopelijk al uit het ziekenhuis? Nieuwe ronde nieuwe kansen!
Alle reacties Link kopieren
Ah mooi dat alles weer op regel is dan, Loes! Ben ook benieuwd hoe het met je dochter is.

Hier is m’n eisprong over een week, dus we mogen ook aan de slag. Gelukkig heb ik altijd sowieso vooral zin rond m’n eisprong, dus dat is geen probleem. ;)
Alle reacties Link kopieren
Balen Meisjevan4 en marieke :(

En Loes, was al een kleine kans natuurlijk, fijn dat je weet wanneer je eisprong was.

Haha dat vooral zin hebben rond de eisprong is herkenbaar, dat heb ik nu ook. Dus de eisprong zal er gelukkig aan zitten te komen nu ;)
Ik herken mijn eisprong altijd aan m’n libido. Never failed me, ondanks een superonregelmatige cyclus. Dat werkt echt perfect ;-)

Met dochter gaat het weer goed, die is helemaal de oude! Volgende eisprong hopelijk geen nare verrassingen :-P
Alle reacties Link kopieren
Oh wat fijn om te lezen dat het niet alleen aan mij ligt. Stomme is wanneer je ei geweest is kan je opeens prima dagen zonder 😂

loes fijn dat het weer goed gaat! Idd geen nare verrassingen meer!
Hoe is het hier met iedereen??

Ik zit vandaag op 12DPO en ik voelde me vanochtend zo zwanger. Echt zwanger heel anders dan die symptomen van vorige maand. Ik was zo misselijk en mijn borsten zijn zo zwaar en gevoelig dus heb ik getest! En tot mijn verbazing staat er gewoon een tuurstreepje!! Nog heel licht dus hopelijk loopt hij mooi op maar het begin is er!! Morgen weer testen :-D
Alle reacties Link kopieren
Wauw gefeliciteerd!

Hier zit ik op dag 11 nu van m'n cyclus en man is tot woensdag weg.. Goede timing.. Zondag nog wel aan de slag geweest en woensdag trek ik hem ook maar weer direct het bed in.. :mrgreen:

De afgelopen 2 cycli duurden maar 26 dagen hier, dus morgen eisprong zou goed kunnen.
Alle reacties Link kopieren
prettymama waauww alvast een voorzichtige gefeliciteerd! 🎉🎉
Laat je weten hoe t streepje morgen is?

lasvegas oeh spannend. Gewoon aan zn oor mee naar boven trekken😂

Even een vraagje, na het “klussen” blijven jullie dan even liggen of gaan jullie direct naar de wc?
Alle reacties Link kopieren
Hier rustig afwachten tot NOD. Ik ga ook niet eerder testen. Zaterdag of zondag (A)
Ik voel vanalles en tegelijkertijd ook weer niks bijzonders.
Ben vooral heel erg moe. Niet vooruit te branden echt...!

Bij 1e zwangerschap dacht ik telkens toch ongesteld te moeten worden en was het enige duidelijke veel zichtbare aderen bij mn borsten.
Kan nu niet echt meer herinneren of ik me ook zo moe voelde voor NOD

Prettymama spannend!

Loes wat goed te lezen dat je het dus goed hebt qua eisprong en dat het weer op dit rit is, gebruik van maken ;)

Meisjevan4 ik bleef/blijf altijd een tijd liggen.
Tralalalala
@Prettymama
Wat fijn zeg, gefeliciteerd! :) Duim voor je dat het nu inderdaad mooi op gaat lopen.

@meisjevan4
Ik bleef ook altijd liggen. Of het nodig is, geen idee, maar ik vond dat toch altijd wel zo gezellig :D

@Lasvegas
Nou, gelukkig dan maar dat jullie het zondag nog gezellig hebben gemaakt. Dat zou goed genoeg moeten zijn ;-) Ik zal voor je duimen!

Mijn menstruatie lijkt weer normaal, of in elk geval, volgens mij is 't bijna over (even duimen dat dat echt zo is). En dat is een opluchting na die belachelijke 2,5 week van vorige keer. Ik weet dat dat allemaal niet gek is na een bevalling, maar irritant is het natuurlijk wel ;)

We gaan het nu nog één ronde proberen en dan stoppen we er even mee. Trouwen in maart en omdat ik de eerste 14 weken altijd 5x per dag moet overgeven wil ik die weken er sowieso op hebben zitten voor maart. Als dat niet meer past dan stellen we het dus een paar maanden uit. Gek genoeg dacht ik dat ik dat heel vervelend zou vinden, maar dat idee heeft eigenlijk wel rust :)
Voorzichtig gefeliciteerd prettymama, spannend de test van morgen!

Hier niets interessant te melden, pas eisprong eind volgende week.
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend prettymama! Hoop dat ze oplopen.

Ik zit ook weer op de wachtbank, weet niet zeker of ik op tijd mn eisprong heb gehad voor mn paar dagen weg. Doe (nog) geen ovulatietesten. Ik had in ieder geval een hoog libido en krampen op de dag dat ik ging, dus wie weet. We wachten af!
De test is vandaag weer mooi opgelopen! Dus ga er langzaam in geloven dat ik echt weer zwanger ben. Echt bijzonder dat het dit keer weer in ronde 2 raak is.

Ik test nog even een paar dagen door voor een knaller en ga van het weekend nog een clear blue doen. En denk dat ik dan maandag naar de verloskundige bel. :)

krullen-bol hoe is het bij jou? Bijna je NOD!
Alle reacties Link kopieren
@Prettymama super zeg, gefeliciteerd :cheer: !!!

Test gister gehaald dus ga zaterdag een poging wagen.
Ik heb echt geen idee. Schommel telkens tussen ja ik zou best eens zwanger kunnen zijn tot nee ik ga ongesteld worden.

Ben echt vooral nog zo moe... maar kan niet goed slapen.
Heb af en toe een vlaag misselijkheid. Voel soms wat plopjes in mn onderbuik maar ja wat zegt dat.
Ik weet dat ik bij zoon ook elke keer wisselde van ja nee ja nee... en toen had ik op NOD echt een knal test.
Heb genoeg afleiding dat scheelt En sta er ook vrij nuchter in.
Tralalalala
krullen-bol ja super knap dat je zo nuchter erin staat! Ik dacht deze ronde echt dat ik ongesteld zou worden omdat ik vanaf vorig weekend onderrugpijn en af en toe wat krampjes heb in mijn baarmoeder. Maar naar mate de dagen voorbij gingen dacht ik het houd wel lang aan normaal zou ik dan max 2 dagen erna ongesteld worden. Toen ik ook nog erbij kreeg dat ik misselijk ben snachts en moet kokhalzen bij het tanden poetsen toen wist ik het want zo ging het precies bij de andere 2 ook. Spannend dus nog even voor jou! Ik duim op een mooie test zaterdag voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Prettymama Gefeliciteerd! :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven