Zwanger worden vanaf september 2019

20-08-2019 19:24 659 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die vanaf 2019 wil proberen zwanger te worden. Een algemeen account, zodat je zelf makkelijk de tabel aan kunt passen. :)

[/tr]
Naam Leeftijd Ronde Kindje NOD Bijzonderheden
Bozz 32/34 5 tweede 16 januari
Chocolatec223 28 4 eerste 5 februari endometriose
Meisjevan4 25/28 7 eerste 30 februari
Lasvegas-84 35/38 3 tweede ?

Wij zijn ZWANGER! :cheer2:
NaamLeeftijdKindjeUitgerekende datumJ/M/OBijzonderheden
Sneeuwwitje199325/26 eerste 5 juni 2020 O
Kikikip 25/25 eerste 6 juni 2020 O
Toekanneria 26/31 eerste 19 juni 2020? O
Loes23 26 derde* 25 juli 2020 O Zoontje* overleden (genetische afwijking)
krullen-bol29/36 tweede 31 juli ?? O
Melancolie 27/30 eerste 16 augustus? O
Prettymama 31/30 derde 29 augustus 2020 O vmk okt'19
Blondie-9029/27 eerste 1 november 2020 O
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:57
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
78.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Welkom terug Blondie en gefeliciteerd Melancolie! Echt super leuk!

Hier was het de afgelopen maand erg druk met onder andere de eerste verjaardag van mijn zoontje. Nu eindelijk weer even tijd. Vorige ronde helaas niet zwanger. Zit nu op het wachtbankje te hopen op goed nieuws :hyper:
bozz super spannend weer he! Wanneer ga je testen?

Hier vandaag 9 DPO en heb vanochtend een ultra vroege test gedaan omdat ik die kreeg bij mijn ovulatietesten en was wel nieuwsgierig. Binnen afleestijd leek ik wel iets van een waasje te zien maar dan moest ik echt knijpen met mijn ogen. Na afleestijd werd het lijntje iets duidelijker en nu zie ik hem gewoon staan. https://ibb.co/w7xJYWv Ik weet dat hij niet geldig is nu maar pff wel spannend hoor! Denk dat ik morgen ochtend gewoon weer test :hihi:
anoniem_648cd0d673d02 wijzigde dit bericht op 16-12-2019 10:03
2.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Aaah weer een paar op de wachtbank! Succes hoor ladies!

Ah Prettymama spannend hoor haha!

Hier alles goed. Heb heel op en af misselijk gevoel maar dat is bijna te verwaarlozen zoveel minder als bij zoon...!
Borsten blijven heeeeeel gevoelig en lijken een stuk groter haha!

Nog een week tot de echo pfff echt spannend!
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Jaa heel spannend! Duim voor jullie.

Fijn dat het goed gaat, krullenbol! Hier ook prima, wel vroeg moe ‘s avonds en vaak misselijk ‘s ochtends. En ik word elke nacht wakker en dan duurt het heel lang voor ik weer slaap. Dat van de borsten herken ik ook ja haha. Heel spannend, hier nog twee weken tot de echo en de tijd gaat zo langzaam!

We gaan het met kerstavond toch maar aan mijn ouders en zussen vertellen. Het gaat anders sowieso opvallen en ik wil het ook gewoon graag met ze delen. Denk dat we een voorleesboekje tussen de kerstcadeautjes doen. En natuurlijk wel erbij noemen dat het nog heel pril is en nog mis kan gaan, maar ook dan wil ik dat met ze delen. Schoonouders volgen dan hopelijk na de eerste echo.
Alle reacties Link kopieren
Prettymama die testen gebruik ik ook, nooit een lijntje gezien. Dus ik denk dat de test over een paar dagen echt een lijntje krijgt. Spannend zeg!

Krullen bol en melancolie fijn dat het zo goed gaat. Laten jullie nog weten hoe de echo was?

Hier nu bezig in ronde 5. Stiekem wel een beetje blij dat ik ongesteld ben geworden. Paar dagen voor mijn nood bleek ik veeelte laag te zitten met mijn bloedplaatjes. Woensdag moet ik weer opnieuw bloedprikken. Hopen dat ze dan weer wat hoger zitten zodat we deze ronden er toch voor kunnen gaan. Als het goed is zondag mijn eisprong.
Ik heb net weer getest en hij loopt op! Heb een collage ervan gemaak. https://ibb.co/DzQf2Jy Bovenste is van gisteren en de onderste van vandaag! Ik ben pas 10 DPO vandaag dus vind het best een mooie test :-D kan het nog niet geloven en vind het nog wel spannend na de VMK van oktober maar het begin is er! Hopelijk einde van de week een dikke knaller
Alle reacties Link kopieren
Jaja, ik zie het echt hoor Prettymama! Alvast voorzichtig gefeliciteerd. Echt vroeg positief getest al!

Ik weet nog niet goed wanneer ik wil testen. Ik denk ergens dit weekend of begin volgende week. Maar eerst maar even wachten of ik morgen of overmorgen niet ongesteld wordt... Vind het wel erg spannend. Ik voel nog niks, ik slaap alleen heel slecht. Erg onrustig en wordt vaak snachts wakker :-(

Wat leuk dat jullie het graag vertellen met kerst Melancolie! Ook heel spannend...

@meisjevan4, is er ook iets wat je zelf kan doen voor het omhoog brengen van je bloedplaatjes? Lastig hoor dat dat allemaal niet goed loopt nu... Dan inderdaad wel goed dat je nu ongesteld bent geworden dan. Ik hoop voor je dat je er snel voor kan gaan met goede bloedplaatjes
Alle reacties Link kopieren
Jaa ik zie het ook zeker prettymama, voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk blijft hij mooi oplopen!

Dat slechte slapen klinkt veelbelovend bozz ;) spannend!
Alle reacties Link kopieren
Oh dat slechte slapen is hier ook al van voor het positief testen en nu op af en toe 1 goede nacht helaas nog steeds zo blegh

Ik laat zeker wat weten :thumbsup:

@Prettymama ja ik zie het ook wel!
Tralalalala
bozz spannend! Ik slaap sinds 2 dagen ook echt heel slecht. Idd steeds wakker enzo. Ik duim voor een mooie positieve test!
Alle reacties Link kopieren
Jep, hier vannacht om vier uur weer klaarwakker en kotsmisselijk :p voor ik positief testte had ik het nog niet volgens mij, daarna elke nacht.

Ik laat uiteraard ook wat horen! Kan me echt niet snel genoeg gaan.
Alle reacties Link kopieren
Oeh, ik wist niet dat slecht slapen ook een symptoom kon zijn... Dan vind ik het opeens wat minder erg :-P Nu eerst maar hopen op een positieve test en geen bloed.

Wat vervelend dat je je zo misselijk voelt Melancolie! Ik hoor vaak van mensen dat het helpt als je iets kleins eet nog voordat je opstaat. Weet niet of je dat al doet? Is de misselijkheid de hele dag of voornamelijk in de ochtend?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Pretty Mama! Ik duim mee dat hij mooi oploopt!
Alle reacties Link kopieren
Bozz nee het is gelukkig alleen ‘s nachts en ‘s ochtends! Verdwijnt ook vaak weer als ik ontbijt, dus het valt mee hoor. Misschien moet ik voor ik ga slapen nog wat kleins eten ook, zodat mn maag iig niet te leeg is.
melancolie misselijkheid is niet tof he maar goed het is voor een goed doel. schrijf je mee in een uitgerekend in augustus topic?

Ik heb net weer getest en hij wordt nu toch wel echt duidelijk. https://ibb.co/x2k7HHZ Ik begin er nu wel echt vertrouwen in te krijgen! :-D
Alle reacties Link kopieren
Klopt, en het kan zo veel erger. Hopen dat dat me bespaard blijft ;) ik schrijf daarin mee ja.

Dat ziet er inderdaad echt al duidelijk uit! Wat ontzettend fijn!
melancolie ja ik heb het bij beide heel erg gehad dat ik echt spugend boven de wc hing. Ik hoop dat het me bespaard blijft dit keer maar verwacht het niet haha. En leuk ik zou volgens berekening 29 augustus uitgerekend zijn. Ik wil voor de zekerheid nog even afwachten tot zaterdag denk dat ik me dan ook aansluit in dat topic als er nog plek is.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, dat is echt goed te zien prettymama! Wat fijn dat hij zo mooi oploopt zeg!
Alle reacties Link kopieren
Dat snap ik hoor prettymama. Hoop dat je gezellig meeschrijft vanaf zaterdag! En dat de misselijkheid mee gaat vallen voor je.

Bozz nog niet ongesteld?
Alle reacties Link kopieren
Nee nog niet ongesteld, maar ben wel een nerveus wrak vandaag! :-(
Op basis van mijn vorige cyclussen zou ik vandaag ongesteld moeten worden, mijn app denkt morgen dus al met al worden het heel wat nerveuze wc bezoekjes denk ik.

Nja, veel meer dan afwachten kan ik niet doen helaas...
bozz spannend! Ik zou ook echt super nerveus zijn. Hopelijk blijft de menstruatie uit! Ga je morgen testen?
Alle reacties Link kopieren
Spannend Bozz!!
Alle reacties Link kopieren
Nee, heb besloten te wachten met testen tot zaterdag :facepalm: dus hopelijk houd ik dat vol
Alle reacties Link kopieren
Gisteren ongesteld geworden... :"-( dat was het dan. Weer een ronde verder
Alle reacties Link kopieren
Ah shit zeg.. Jammer!

Hier weet ik m’n ovulatie deze maand niet.. Zit nu op dag 23, maar voel eigenlijk niks bijzonders. Vorige 2x had ik een cyclus van 24 en 25 dagen, maar ik heb ook niet het gevoel dat ik snel ongesteld ga worden ofzo nu..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven