Zwanger worden vanaf september ‘23 DEEL 2!

07-09-2023 20:53 3358 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij willen graag (weer) zwanger worden!
Wie schrijft er mee? :cheer2:

NAAM:LEEFTIJD:NOD:KIND:BIJZONDERHEDEN:
_Mathilde_38🤰🏻4e♥️ Meisje. UD 23 mei
Teresita31🤰🏻2e♥️ Tweeling meisjes
Tederheid26🤰🏻1e♥️ Meisje
Celeste2328🤰🏻1e♥️ Jongen. UD 20 juni
Mylissy29🤰🏻1e♥️
Mwrosa29🤰🏻 1e♥️ Jongen
Zoraeva31🤰🏻1e♥️ Jongen
Xenn31🤰🏻 2e♥️ Meisje
Adnil🤰🏻1e♥️ Meisje
Wishful-Thinking40🤰🏻3e♥️
JaMaar31🤰🏻1e♥️
Mittensz27🤰🏻1e♥️
Delphinia35🤰🏻 2e♥️ Jongen
Neehoorn38🤰🏻2e♥️
Nickii32🤰🏻3e♥️
Florence29🤰🏻 1e♥️
Merel9033🤰🏻2e♥️
Isabel2535🤰🏻 4e♥️ meisje
Donut33🤰🏻1e♥️
Orang2336🤰🏻1e♥️
_Amber_29🤰🏻 2e♥️
Wolkenkrabber31🤰🏻2e
Semlar31🤰🏻1e
Koffiehagedis3523 april1e
Zonnegloed2919 mei 1e
Fidei301e
Yavana271e
Knorrig24281e
Fleurig31 1e
Katermeloen32 1e
Libe392e
Broodkruimel1984391 juli 4e
broodkruimel1984 wijzigde dit bericht op 23-04-2024 08:37
94.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoals beloofd een nieuw topic!

Willen alle huidige schrijfsters weer even hun gegevens doorgeven, dan zet ik je in de tabel en kunnen we gezellig verder kletsen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Top!

Ik ben 29, NOD is 11 september en we gaan voor ons eerste kindje :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi!

Ik heb een weekje gemist in het oude topic, maar ik zag dat er een nieuwe is aangemaakt, dus bij dezen:

Semlar, 31 jaar, eerste kind, NOD 10 oktober.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk, ik lees al een tijdje mee en het lijkt me gezellig om mee te doen aan dit topic.
gyal, ik ben 31 jaar en dit wordt ons 2e kind, nod op 3 oktober.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk!

Hier 26, nod is 1 oktober. Eerste kindje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja super fijn! 😁
xenn, 31, 2e kindje, NOD 8-9.
Alle reacties Link kopieren Quote
Super fijn, dank je wel broodkruimel!

Voor de tabel:
31 jaar, 2e kindje, NOD 14 september.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben 29 , nod is 11 sep en we gaan voor een 1e kindje
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zal de tabel morgen even bijwerken 😊
Alle reacties Link kopieren Quote
Aha, we zijn verhuisd!

Ik ben 27 jaar oud, probeer nu samen met mijn man voor ons eerste kindje. NOD is 8 september.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi, ik ben 35, nod is onbekend na miskraam (denk dat ik vandaag ongesteld ga worden) en het is voor ons vierde kindje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk! Ik ben Raymandy, 33, nod 22 sept, eerste kindje
-
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo :).

Haihai, 33, eerste kindje, nod 27 september :)

Geen hond, wel twee katten. Ben ook wel benieuwd hoe dat zal gaan met een baby! Ik had ook getest met een ovulatie test, maar nog geen streepje te zien. Ben benieuwd of dat over 3 dagen anders is, dan verwacht ik op het midden van mn cyclus te zitten.

Groetjes en bedankt voor het openen van het nieuwe topic :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil ook nog meeschrijven! Ik lees mee, ben alleen deze maand nog in afwachtmodus omdat ik nav bevolkingsonderzoek nog onder behandeling ben bij de gynaecoloog. In oktober hoop ik weer mee te kunnen dingen.

Voor de tabel: 31 jaar, 2e kindje, NOD kan je nog even open laten. Zal rond 20 oktober liggen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet bijna zeker (gezien de krampen) dat ik vannacht ongesteld ga worden maar TOCH denk ik de hele tijd: wat als?
Verschrikkelijk irritant :roll:
Alle reacties Link kopieren Quote
Hahaha heel herkenbaar Arlandria.

Ik weet elke maand zeker dat ik zwanger ben, dat is altijd al zo geweest (inmiddels alles bij elkaar 40 rondes achter de rug) 😁 daarom test ik ook zo vroeg, vanaf 7/8 dpo. Ik heb 3 keer positief getest op 8/9 dpo dus dan vind ik juist rust als de testen wit zijn (en blijven) omdat mn hoop dan elke dag een beetje meer afneemt ipv dat je tot je nod moet wachten en dan een witte test hebt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Idd erg herkenbaar.

Hier lijkt m’n menstruatie ook door te zetten zoals ik al verwachtte. Ergens hoopte ik dat het gelijk weer raak was na m’n miskraam van een maand geleden, maar dat er nu duidelijkheid is, voelt ook fijn voor nu. Dat ik geen idee had wanneer m’n nod was maakte het spannender dan ik me van tevoren had voorgesteld.

Maar voor nu: nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Broodkruimel1984 schreef:
08-09-2023 21:01
Hahaha heel herkenbaar Arlandria.

Ik weet elke maand zeker dat ik zwanger ben, dat is altijd al zo geweest (inmiddels alles bij elkaar 40 rondes achter de rug) 😁 daarom test ik ook zo vroeg, vanaf 7/8 dpo. Ik heb 3 keer positief getest op 8/9 dpo dus dan vind ik juist rust als de testen wit zijn (en blijven) omdat mn hoop dan elke dag een beetje meer afneemt ipv dat je tot je nod moet wachten en dan een witte test hebt.
Ahh dit zou ook een hele goede optie voor mij kunnen zijn. Wat een goed idee.
Ik denk dat het voor mij ook goed zou kunnen werken.
Vanaf volgende week ga ik in ieder geval echt goed mijn ovulatietesten doen. Afgelopen maand ook gedaan maar pas vanaf dat een website voorspelde wanneer ik zou ovuleren. Nou 0 streepjes gezien 7 dagen. Dus ik ovuleerde waarschijnlijk daarvoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
@Arlandria: slim om al iets eerder te testen. Ik heb ook wel eens gelezen van vrouwen die een ovulatietest met smiley kochten ipv streepjes omdat dat makkelijker te vergelijken is.

Mijn nod is 5 oktober.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jammer dat je ongesteld bent geworden Isabel. Maar wel fijn dat je lichaam je cyclus gewoon weer oppakt zoals verwacht. Nu met frisse moed weer door. Op welke termijn had je de miskraam? Dat heb ik even gemist. Hoe voel je je eronder?

Arlandria, het is voor iedereen zo persoonlijk. Dit werkt voor mij.. lang leve de action testen (hoewel ik die van kv ook heel graag gebruik maar die zijn weer een tikkeltje duurder). Ik ben vandaag iig echt goed ongesteld geworden, dus mn eisprong wordt verwacht op de 21e en dan is mn nod 5 oktober maar dat had ik van de week al aangepast 😁 we lopen gelijk Isabel.

Fijn weekend allemaal ☀️
Alle reacties Link kopieren Quote
@broodkruimel1984 Oeh ja wel lopen idd helemaal gelijk en ook beide voor de vierde 🥰 Raakte je eerder gauw zwanger? En hoe oud zijn je andere kindjes?

Mijn miskraam was tegen de 7 weken. Ik had bijna twee weken bloedverlies en had dus geen idee hoe deze cyclus ging verlopen. Ondanks dat ik er erg verdrietig over was, gingen we direct weer door. Ook voelde ik het aankomen omdat ik geen symptomen kreeg in de mate waarin ik dat vorige zwangerschappen had. Het voelde al onpluis. Daardoor kwam het iets minder als een verrassing, al blijf je toch de hele tijd een beetje hoop houden.

Ik zat ook wat lager in m’n energie afgelopen maand en het voelde alsof ik er wel twee weken van moest herstellen. Het is daarom misschien ook maar goed dat m’n lichaam daar nu een maand de kans voor heeft gehad. Zo probeer ik het te bekijken en met frisse moed weer door 😊

Ook een fijn weekend 🌻
Alle reacties Link kopieren Quote
Isabel wat vervelend voor jullie zeg. Ik kan me voorstellen dat je erg verdrietif bent geweest. Fijn om te lezen dat jullie wel weer door kunnen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Niet ongesteld geworden vannacht. Net een test gedaan (zo'n sensitest bij bol besteld) maar helemaal niks.
Dus toch maar weer wachten tot ik alsnog ga menstrueren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Arlandria: het zou een late innesteling kunnen zijn..

Ik zou ook graag mee willen schrijven. Ik ben 33 en willen voor 2e kindje gaan. NOD is 27 september.
Ik weet niet wat het is maar ik zie overal van die tweelingwagens, zou het een voorteken zijn :hihi:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven